SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Blijvend afvallen (althans voor ons denk ik) is toch echt je levensstijl aanpassen en niet een tijdelijk dieet volgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het gewoon normaal eten blijft toch het beste werken. Fijn al die speciale diëten enzo. Maar daar moet je maar net zin in hebben of nog erger vol kunnen houden.
Dit ja, dingen eten waar je niet van houd werkt ook niet als je eenmaal op gewicht bent. Dan kun je er maar beter aan het begin aan wennen wat normale porties en verhoudingen zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:34 schreef Tink89 het volgende:
heb ik niet het gevoel dat ik dingen niet mag of juist naar binnen moet proppen als ik er niet van hou?
Nee, wat jij niet begrijpt is dat er meer wegen naar Rome zijn en dat er hier genoeg mensen zijn die bewust voor een andere weg kiezen dan de jouwe.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef Timmos het volgende:
Dat bedoel ik, niemand die zou willen luisteren naar wat ook werkt zonder knock-out te gaan, omdat ze hun boterham niet willen missen terwijl dat niet eens hoeft..
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
Suiker na de lunch ook goed! 5,1!
(Ben wel ontgroend nu, moest 4x prikken voor ik een goede druppel kreeg en m ook nog goed aanbrachtgelukkig alleen vanavond nog, dan kunnen mn vingertoppen even bijkomen tot morgen... Vind t best knap voor iemand met een naaldenfobie!)
Kijk dat is mooi!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef kwakz0r het volgende:
Suiker na de lunch ook goed! 5,1!
(Ben wel ontgroend nu, moest 4x prikken voor ik een goede druppel kreeg en m ook nog goed aanbrachtgelukkig alleen vanavond nog, dan kunnen mn vingertoppen even bijkomen tot morgen... Vind t best knap voor iemand met een naaldenfobie!)
Gewoon eten is 5-7 bth per dag, volgens diëtisten, en daar mag je Brest van afwijken als jou dat betert ligt maar hou op met anderen wijsmaken dat je er dik van wordt... Want nee, daar word je niet dik van. Ligt er maar net aan hoeveel je erop doet en of je meer kcal naar binnen werkt op en dag dan je verbruikt. Van 3000 kcal aan gekookte kipfilet word je echt net zo dik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:21 schreef xuryah het volgende:
Ik snap niet waarom jullie het hebben over "ik blijf maar lekker gewoon eten". Wat is "gewoon" dan?
Is het gewoon om zoveel brood te eten per dag? Wie zegt dat dat gewoon is?
En ik doe geen dieet. Ik blijf mn leven lang minder koolhydraten eten omdat mijn lichaam geen 120 gram kh per dag nodig heeft. Dus waarom zou ik die dikmakers dan wel zoveel naar binnen werken? Want volgens mij weten jullie allemaal dat koolhydraten de dikmakers zijn. En ja ook de volkoren producten als je er te veel van binnen krijgt. Dus waarom daar dan niet in minderen?
Zeg ik dat jullie allemaal lowcarb moeten eten? Nee ik zeg alleen probeer het eens te minderen. En dat was een goed bedoelde tip.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewoon eten is 5-7 bth per dag, volgens diëtisten, en daar mag je Brest van afwijken als jou dat betert ligt maar hou op met anderen wijsmaken dat je er dik van wordt... Want nee, daar word je niet dik van. Ligt er maar net aan hoeveel je erop doet en of je meer kcal naar binnen werkt op en dag dan je verbruikt. Van 3000 kcal aan gekookte kipfilet word je echt net zo dik.
Dat het makkelijker is om minder kcal te eten dit minder kh te eten klopt, maar niet iedereen heeft dat nodig om binnen de lijntjes te blijven. Echt niet
Ik vind deze discussie buitengewoon vervelend worden.
Kwakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewoon eten is 5-7 bth per dag, volgens diëtisten, en daar mag je Brest van afwijken als jou dat betert ligt maar hou op met anderen wijsmaken dat je er dik van wordt... Want nee, daar word je niet dik van. Ligt er maar net aan hoeveel je erop doet en of je meer kcal naar binnen werkt op en dag dan je verbruikt. Van 3000 kcal aan gekookte kipfilet word je echt net zo dik.
Dat het makkelijker is om minder kcal te eten dit minder kh te eten klopt, maar niet iedereen heeft dat nodig om binnen de lijntjes te blijven. Echt niet
Same herequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zeh horror!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Over belangrijkere dingen gesproken.
Ik heb net mijn tong verbrandt met cup a soup
Je moet ook blazen... Niet op zijn Duits want dat werkt niet,.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Over belangrijkere dingen gesproken.
Ik heb net mijn tong verbrandt met cup a soup
Is dat zo?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Same here
Maar dat komt misschien omdat wij weken/maanden/jaren die hetze tegen koolhydraten in slank hebben meegemaakt
Op zijn Duits? Hoe is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je moet ook blazen... Niet op zijn Duits want dat werkt niet,.
Ik heb die hetze niet meegemaakt maar ik heb ook zoiets vanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Same here
Maar dat komt misschien omdat wij weken/maanden/jaren die hetze tegen koolhydraten in slank hebben meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |