Randstadquote:
Ik woon zelf in Overijssel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Randstad![]()
Keizer niet erkennen
Haten op de thuisbasis van de beste voetbalclub van NL? Shame on youquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef Eyip het volgende:
In Zuid-Holland is de saffraan goedkoper dan Noord-Holland!!!!1
Vind je het gek als de saffraan daar zo goedkoop is? Kun je mooi weer verhandelen voor goud.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is dan ook een gigantische smokkel gaande tussen Noord- en Zuid-Holland.
zuid holland is ook een provinciequote:
Kampers en inteeltproleten ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Deetch het volgende:
Er loopt genoeg blonds rond in Emmen anders.
Niet anders dan in Rotterdam dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef roodborst het volgende:
[..]
Kampers en inteeltproleten ja.
Nee daarvoor moet je in Coevorden zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef roodborst het volgende:
[..]
Kampers en inteeltproleten ja.
Emmen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Deetch het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Deetch het volgende:
Daarom woon ik er ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Emmen.
Ik heb altijd het idee dat daar 365 dagen per jaar een piratenfestival wordt gehouden.
Scheelt dat wij je door je verstandelijke beperking niet serieus hoeven te nemen in deze...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Djeez het volgende:
Klacht ongegrond. Drenthe is de mooiste provincie van Nederland, terecht dat wij arrogant zijn met zo'n mooie provincie
Tukkers, min volkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Scheelt dat wij je door je verstandelijke beperking niet serieus hoeven te nemen in deze...
Kom fegte danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tukkers, min volk![]()
En niet haten op de bakermat van de Nederlandse beschaving!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:20 schreef Vlad_Benet het volgende:
Als je je ergens tussen Coevorden en Hoogeveen begeeft is het tekort aan IQ's overduidelijk zichtbaar
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je in Coevorden zijn.
Nee gelukkig niet zeg, dooie boel daar. Kwamen er tot een paar jaar geleden regelmatig, voornamelijk voor wat NL boodschappen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef vera166 het volgende:
[..]kom je daar vaak??
wat een hel daar
Hahaha Wooooowquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg, dooie boel daar. Kwamen er tot een paar jaar geleden regelmatig, voornamelijk voor wat NL boodschappen.
Ik heb er trouwens wel op de middelbare school gezeten. (en ik ben er ooit geboren)
eaglesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Haten op de thuisbasis van de beste voetbalclub van NL? Shame on you
Twente, jonguh.quote:
Jawel.quote:
Kennissen in coevorden? Niet veel. Ik ben van '76 trouwens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahaha Wooooowhebben we misschien een aantal gemeenschappelijke kennissen behalve als je een stuk ouder dan me bent. had niet verwacht op dit forum mensen tegen te komen die dat dorp daar kennen
Hunebedden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:12 schreef niels0 het volgende:
Wat is daar nou voor cultureels te beleven?
In Borger inderdaad. Ben ik al geweest toen ik 10 ofzo was. Hoef ik niet nog een keer te zien.quote:
Niet verder verklappen aub!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb altijd het idee dat daar 365 dagen per jaar een piratenfestival wordt gehouden.
Ditquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef maryen65 het volgende:
Emmen waar de minste misdrijven zijn van Nederland![]()
Blijven jullie maar lekker in de Randstad met dat mocro tuig
Haha dan hadden we ook zeker niet dezelfde kennissen gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:38 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Kennissen in coevorden? Niet veel. Ik ben van '76 trouwens.
De minste misdrijven in heel Nederland....? Ehhh...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef maryen65 het volgende:
Joh, wat maakt een beetje accent nou uit. Mensen uit de Jordaan, 't Gooi, Limburg of een Nederlands sprekende Fries; we wonen met z'n allen in Nederland. Mooi toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef thats_meh het volgende:
Twentewat een aidsaccent hebben die vrouwen daar. Net alsof hun gehemelte mist.
Drenthe
Dat dus. Twents klinkt gewoon kut. Luister maar naar Marga Bult of Chiel Ottinkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef thats_meh het volgende:
Twentewat een aidsaccent hebben die vrouwen daar. Net alsof hun gehemelte mist.
Drenthe
Heraclesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Haten op de thuisbasis van de beste voetbalclub van NL? Shame on you
Ik zal ze aanraden om naar Emmen te verhuizen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef maryen65 het volgende:
Blijven jullie maar lekker in de Randstad met dat mocro tuig
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef GrumpyCat het volgende:
Zwaaien als je het dorp in komtof ze staan met open mond te staren
Rustige wegenvind je het gek met die zandpaden met karrenspoor
Het Landlevenen het bijbehorende ongedierte en koeiestrontlucht
Tractoren over je paadjemet muziek van Normaal oerend hard
Een uur wachten op de busnog nooit openbaar vervoer gezien daar
Drenthenee..liever Amsterdam of t Gooi.
Hou je bek joh.. ik ben geen eens een boer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef roodborst het volgende:
In Drenthe wonen alleen maar domme boeren.
Dit is alleen in die boerendorpjes. Er zijn ook gewoon nette dorpjes/stadjes. Emmen, Beilen, Assen, Diever, Roden ga zo maar door.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:55 schreef quirina het volgende:
En die rare sporten ook.
Met de bek deur de drek.
Zwientie tikken.
Trekkertrek. Enz enz..
Wat is er mis met hockey, paardrijden en tennis?
Spieker poepenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:55 schreef quirina het volgende:
En die rare sporten ook.
Met de bek deur de drek.
Zwientie tikken.
Trekkertrek. Enz enz..
Flevoland moeten ze gewoon weer onder laten lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:43 schreef MvdB26 het volgende:
OverijsselOndanks de bejaarde dorpen met accenten die je niet verstaat, de zondagse rust en mensen die niet kunnen rijden zijn ze allemaal erg aardig. Zwolle is ook gewoon mooi
Een verademing tov Flevoland!
Haha, jij leeft echt onder een steen hè.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:55 schreef quirina het volgende:
En die rare sporten ook.
Met de bek deur de drek.
Zwientie tikken.
Trekkertrek. Enz enz..
Hol oe bek dichte boertie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hou je bek joh.. ik ben geen eens een boer.
Drenthe!quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
Groeten vanuit de mooiste provincie van Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |