aj dat is wel erg zuur iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Match met dus echt een bloedmooie vrouw. Wat dus al vreemd is want waarom zou die matchen met mij.
En als je dan een berichtje stuurt dan krijg je een standaard berichtje terug dat ze alleen afspreekt via 1 of andere site.
Jammer wel.
Weg vertrouwen in de mensheid.
Oh, en waarom matchen wij dan niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ik zou dat soort dingen nooit doen.
Just saying zo dat je de volgende x voorbereid bent en al wegswiped voor je de match krijgt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus inmiddels door
Omdat jij in een ander land woontquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, en waarom matchen wij dan niet?
Liefde overwint alles samzz, ook afstandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hij jou wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Zal mij benieuwen of ik Faxie tegen ga komen nu ik redelijk in de buurt woon.
Kijk, dat afspreken via Fok gaat veel makkelijker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Evie het volgende:
[..]
aj dat is wel erg zuur iddDan voel je je ook even in het ootje genomen..
Kom je er vanavond een biertje op drinken? Gaan we lekker stappen, en dan krijg je morgen worstenbroodjes uit mn nieuwe oven
Ja jij moest verhuizen, dus niet mij de schuld geven hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij in een ander land woont.
Ah leuk, een fake profielquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest inschrijven op 1 of andere seksdating site.
Wil je dr de groetjes en beterschap doen met een dikke lebber?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk, dat afspreken via Fok gaat veel makkelijker.
Maar ik ga vanavond al bieren bij Huppel.
Maar een andere keer mag je me verwennen met worstenbroodjes hoor.
Sorry, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jij moest verhuizen, dus niet mij de schuld geven he
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je dr de groetjes en beterschap doen met een dikke lebber?
Ja. Ergens in december al ofzo. Toen we op een meet met z'n 4en zaten te tinderen. Kwam je opeens langs.quote:
Die heeft geen tinder meer omdat hij weinig matches had.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Mannen kunnen daar ook wat van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee vrouwen dan
Met hun groepsfoto's.
Een Tinder meet ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ergens in december al ofzo. Toen we op een meet met z'n 4en zaten te tinderen. Kwam je opeens langs.
weinig > geenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die heeft geen tinder meer omdat hij weinig matches had.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
weinig > geen
Ik zie het probleem niet. Matches zijn matches toch?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen kunnen daar ook wat van.
Oh, oké. Ik heb ergens in 2013 eens Tinder gedownload. Daarna de app verwijderd, maar m'n tinderprofiel niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ergens in december al ofzo. Toen we op een meet met z'n 4en zaten te tinderen. Kwam je opeens langs.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Die heeft geen tinder meer omdat hij weinig matches had.
Maar waarom? Ik wil in één oogopslag zien welk vlees ik in de kuip heb, niet gokken wie van de drie de persoon is die ik voor me heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]Mijn eerste foto was er een met mijn twee beste vrienden. De volgende foto's stond ik wel alleen op.
Hey, we zijn meer dan een stuk vlees hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik wil in één oogopslag zien welk vlees ik in de kuip heb, niet gokken wie van de drie de persoon is die ik voor me heb.
Op het eerste gezicht nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, we zijn meer dan een stuk vlees he
Ik zou nooit een groepsfoto als eerste foto doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef yats het volgende:
[..]Mijn eerste foto was er een met mijn twee beste vrienden. De volgende foto's stond ik wel alleen op.
Als ik er echt heel leuk op zou staan, dan zou ik de anderen eraf knippenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou nooit een groepsfoto als eerste foto doen.Zelfs al sta je er nog zo leuk op.
Omdat het verder wel een leuke foto is. Ik vind mezelf nooit leuk op foto's staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik wil in één oogopslag zien welk vlees ik in de kuip heb, niet gokken wie van de drie de persoon is die ik voor me heb.
Oh, dan zal dat het zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:18 schreef Hinder het volgende:
'Verdwenen matches' kunnen ook personen zijn die je direct weer hebben unmatch't.
Nee dat hoeft het niet persé te zijn. Kan wel, maar Tinder is ook gewoon buggy dus het is niet persé wat hij zegt.quote:
Ja, nieuwe oven toch nog aangekomen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Evie het volgende:
[..]
aj dat is wel erg zuur iddDan voel je je ook even in het ootje genomen..
Kom je er vanavond een biertje op drinken? Gaan we lekker stappen, en dan krijg je morgen worstenbroodjes uit mn nieuwe oven
Neen, die date van vorige week is een beetje wazig, beetje klaar met alles dus Tinder helemaal verwijderd, niet alleen de app maar gewoon hele account opgeheven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Jij nog Tinder successen?
Ik heb ook tinder verwijderdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neen, die date van vorige week is een beetje wazig, beetje klaar met alles dus Tinder helemaal verwijderd, niet alleen de app maar gewoon hele account opgeheven.
jij?
ik wacht nog steeds!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, nieuwe oven toch nog aangekomen?
Vind je meissie het niks?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb ook tinder verwijderd
Onderandere omdat ik al een meisje heb en tinder ernaast hebben leek me onpraktisch onlogisch en dubieus![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:19 schreef Evie het volgende:
o god weer zo'n tindermatch die het verschil niet kent tussen een persoonlijk voornaamwoord en een bezittelijk voornaamwoord... Dramatisch en enorm om van af te knappen
jou jouwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..].
Of mensen die het verschil tussen jou/jouw niet weten. Ook zo vreselijk.
Ik let ook al zo goed opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
jou jouw
me mijn etc
Wel een beetje om van te huilen als je zo vroeg op de basisschool al gestopt bent met leren..
Nou een hele tijd geleden toen ik nog Tinder had, zag ik jou welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik hoorde het al.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou een hele tijd geleden toen ik nog Tinder had, zag ik jou wel
Dat zegt ze tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..].
Of mensen die het verschil tussen jou/jouw niet weten. Ook zo vreselijk.
Het waren van die matches waarvan ik achteraf bedacht dat het toch niet zo slim was. Of omdat ik ze per ongeluk geliked had in mijn swipemaniequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
weinig > geen
Ik zie het probleem niet. Matches zijn matches toch?
Vergeet de Rudy's nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
Je kunt wel merken aan de namen dat ik nu in België woon... Heel erg veel Kristoph's en variaties op die naam.
Haha nou het gaat toch om Tinder ervaringen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef SiIk het volgende:
Hier kan wel een slotje op. Iedereen heeft Tinder verwijderd en de rest zit alleen maar te SC'en terwijl ze ook in de R&P sc zitten. Ga daar maar doen.
Die ben ik nog niet tegengekomen. Maar serieus, echt heel erg veel Kristoph's.quote:
Ah balen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neen, die date van vorige week is een beetje wazig, beetje klaar met alles dus Tinder helemaal verwijderd, niet alleen de app maar gewoon hele account opgeheven.
jij?
Ja zo'n vermoeden had ik al, vond het erg stil rondom jou.\quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah balen!
Hier is het rustig. Krekelgeluiden, alles
Zitten wel leuke matches bij maar gesprekken lopen vaak dood. Soms ook totaal geen zin inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik al, vond het erg stil rondom jou.\
Niets leuks of gewoon geen zin?
Bij mij zijn de gesprekken zo 13 in een dozijn... 'Hoe gaat het', 'Werk of studeer je', 'wat doe je', 'wat zijn je hobby's?', verzin het maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zitten wel leuke matches bij maar gesprekken lopen vaak dood. Soms ook totaal geen zin inderdaad.
Heb ik ook last van, maar het is wel waar dat je er zelf invloed op hebt. Saai gesprek? Maak het zelf wat leuker. Al is dat ook niet altijd succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn de gesprekken zo 13 in een dozijn... 'Hoe gaat het', 'Werk of studeer je', 'wat doe je', 'wat zijn je hobby's?', verzin het maar.
Waarom niet slim? Niet je types?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het waren van die matches waarvan ik achteraf bedacht dat het toch niet zo slim was. Of omdat ik ze per ongeluk geliked had in mijn swipemanie
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, maar het is wel waar dat je er zelf invloed op hebt. Saai gesprek? Maak het zelf wat leuker. Al is dat ook niet altijd succes gegarandeerd.
True. Dat probeer ik te voorkomen, maar dat lukt niet altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn de gesprekken zo 13 in een dozijn... 'Hoe gaat het', 'Werk of studeer je', 'wat doe je', 'wat zijn je hobby's?', verzin het maar.
Lekker koppie maar verder totaal niet mijn type ofzo. Maar je moet toch wat he...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet slim? Niet je types?
Nou ja, het eerste wat je ziet is de foto, dus zo heel gek is het niet wanneer je toch geen klik blijkt te hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker koppie maar verder totaal niet mijn type ofzo. Maar je moet toch wat he...
Maar ze gaat wel worstenbroodjes voor me makenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Godshand het volgende:
Als Evie's profiel klopt is ze (afgestudeerd?) geneeskundige.
Daar maak je geen kans bij, want zij wordt door de Chirurg opleider al hard genomen...
Sorry dat ik jullie dromen moet verstoren, jongens
Mja oke, maar ik matchte bijvoorbeeld eens een blonde bimbo, type barbie, uit Antwerpenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste wat je ziet is de foto, dus zo heel gek is het niet wanneer je toch geen klik blijkt te hebben.
Oh, wat grappig, hi ha hoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke, maar ik matchte bijvoorbeeld eens een blonde bimbo, type barbie, uit Antwerpen
Best wel lekkerMaar niet bepaald mijn type
![]()
Maar kritisch swipen heb ik ook wel eens een tijd volgehouden, en dat leverde dus echt niks komma nul op.
Als je snel bent kan je je worst misschien toch nog door haar gang gooienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ze gaat wel worstenbroodjes voor me maken
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou die hinderdate.. de 2e date staat dus vast en ze heeft al kaartjes gekocht voor blijdorp ()
nog erger, ze komt mij ophalen vanaf cs breda omdat ik nooit eerder met trein heb gereisd
some serious shit is hier gaande.
rotterdam, is maar 20 minuten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
En waar moet zij vandaan komen?
Gaat wel ver dit
Je kunt niet zelf naar Rotterdam reizenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
rotterdam, is maar 20 minuten.
plus ze heeft studenten OV dus het is gratis voor haar. Ik vind het wel lief eigenlijk.. misschien wat snel ( 2e date !) maar ja. :p
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt niet zelf naar Rotterdam reizen?
quote:
Ik heb tegen haar gezegd dat het niet hoefde en dat het mij best luktquote:
Het is geen raketwetenschap, hoorquote:
Ik woon niet in Antwerpen.quote:
mar ze heeft het ervoor overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen raketwetenschap, hoor.
[..]
Ik woon niet in Antwerpen.
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
mar ze heeft het ervoor overdat is wel lief. <3
Zij heeft duidelijk de broek aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou die tinderdate.. de 2e date staat dus vast en ze heeft al kaartjes gekocht voor blijdorp ()
nog erger, ze komt mij ophalen vanaf cs breda omdat ik nooit eerder met trein heb gereisd
some serious shit is hier gaande.
Mooie leeftijdenquote:
Zou ik ook doen denk ik. Is toch amper moeite en wel gezellig ook. Direct een soort eerste keer van iets samen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb tegen haar gezegd dat het niet hoefde en dat het mij best lukt
'' nee ik doe het gewoon, is toch gratis en iemand waar ik niet aan wil denken kwam in assen uit ''
Ja, dat is wel lief inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
mar ze heeft het ervoor overdat is wel lief. <3
Maar jij bent geen blonde bimbo toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen raketwetenschap, hoor.
[..]
Ik woon niet in Antwerpen.
nou ze heeft de kaartjes gekocht, ik koop alles wat in het park nodig is. :pquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wanneer is de date Evie?
[..]
Zij heeft duidelijk de broek aan.
Tsja, psycholoog in spe he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Maar goed ik ben sowieso een beetje gestoord.
Cool man! Enne, ik reis ook niet vaak met de trein. Sterker nog: laatst pas voor het eerst alleen met de trein gereisd. Pak echt altijd de auto.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
nou ze heeft de kaartjes gekocht, ik koop alles wat in het park nodig is. :p
Nee ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent geen blonde bimbo toch?
Wel tof, hoor. Blijdorp is een mooi parkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
nou ze heeft de kaartjes gekocht, ik koop alles wat in het park nodig is. :p
Hee, ik word geen mensen-helpen-met-kleine-shitproblemen-psycholoog. Daarvoor erger ik me teveel aan mensen.quote:
Tot nu toe gaat het echt goed tussen ons ja. Misschien een beetje te goed. mar zolang het leuk is is het leuk .. tis nog niets officieus..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel tof, hoor. Blijdorp is een mooi park.
Ze is wel lekker jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Is Evie wat? Even kijken of ik een Evie op tinder tegenkom.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik weet ook niet waarom ik dacht dat je het over mij had
.
Word dierenpsycholoogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hee, ik word geen mensen-helpen-met-kleine-shitproblemen-psycholoog. Daarvoor erger ik me teveel aan mensen.Ik denk dat ik voor forensische ga, of neuro. Dus geen stereotype.
Wees blij dat het goed gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het echt goed tussen ons ja. Misschien een beetje te goed. mar zolang het leuk is is het leuk .. tis nog niets officieus..
Ik denk dat het door 'wel lekker' kwamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Ik had jou wel geliked overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |