Haha nou het gaat toch om Tinder ervaringen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef SiIk het volgende:
Hier kan wel een slotje op. Iedereen heeft Tinder verwijderd en de rest zit alleen maar te SC'en terwijl ze ook in de R&P sc zitten. Ga daar maar doen.
Die ben ik nog niet tegengekomen. Maar serieus, echt heel erg veel Kristoph's.quote:
Ah balen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Neen, die date van vorige week is een beetje wazig, beetje klaar met alles dus Tinder helemaal verwijderd, niet alleen de app maar gewoon hele account opgeheven.
jij?
Ja zo'n vermoeden had ik al, vond het erg stil rondom jou.\quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah balen!
Hier is het rustig. Krekelgeluiden, alles
Zitten wel leuke matches bij maar gesprekken lopen vaak dood. Soms ook totaal geen zin inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik al, vond het erg stil rondom jou.\
Niets leuks of gewoon geen zin?
Bij mij zijn de gesprekken zo 13 in een dozijn... 'Hoe gaat het', 'Werk of studeer je', 'wat doe je', 'wat zijn je hobby's?', verzin het maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zitten wel leuke matches bij maar gesprekken lopen vaak dood. Soms ook totaal geen zin inderdaad.
Heb ik ook last van, maar het is wel waar dat je er zelf invloed op hebt. Saai gesprek? Maak het zelf wat leuker. Al is dat ook niet altijd succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn de gesprekken zo 13 in een dozijn... 'Hoe gaat het', 'Werk of studeer je', 'wat doe je', 'wat zijn je hobby's?', verzin het maar.
Waarom niet slim? Niet je types?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het waren van die matches waarvan ik achteraf bedacht dat het toch niet zo slim was. Of omdat ik ze per ongeluk geliked had in mijn swipemanie
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, maar het is wel waar dat je er zelf invloed op hebt. Saai gesprek? Maak het zelf wat leuker. Al is dat ook niet altijd succes gegarandeerd.
True. Dat probeer ik te voorkomen, maar dat lukt niet altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn de gesprekken zo 13 in een dozijn... 'Hoe gaat het', 'Werk of studeer je', 'wat doe je', 'wat zijn je hobby's?', verzin het maar.
Lekker koppie maar verder totaal niet mijn type ofzo. Maar je moet toch wat he...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet slim? Niet je types?
Nou ja, het eerste wat je ziet is de foto, dus zo heel gek is het niet wanneer je toch geen klik blijkt te hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker koppie maar verder totaal niet mijn type ofzo. Maar je moet toch wat he...
Maar ze gaat wel worstenbroodjes voor me makenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef Godshand het volgende:
Als Evie's profiel klopt is ze (afgestudeerd?) geneeskundige.
Daar maak je geen kans bij, want zij wordt door de Chirurg opleider al hard genomen...
Sorry dat ik jullie dromen moet verstoren, jongens
Mja oke, maar ik matchte bijvoorbeeld eens een blonde bimbo, type barbie, uit Antwerpenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het eerste wat je ziet is de foto, dus zo heel gek is het niet wanneer je toch geen klik blijkt te hebben.
Oh, wat grappig, hi ha hoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke, maar ik matchte bijvoorbeeld eens een blonde bimbo, type barbie, uit Antwerpen
Best wel lekkerMaar niet bepaald mijn type
![]()
Maar kritisch swipen heb ik ook wel eens een tijd volgehouden, en dat leverde dus echt niks komma nul op.
Als je snel bent kan je je worst misschien toch nog door haar gang gooienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ze gaat wel worstenbroodjes voor me maken
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou die hinderdate.. de 2e date staat dus vast en ze heeft al kaartjes gekocht voor blijdorp ()
nog erger, ze komt mij ophalen vanaf cs breda omdat ik nooit eerder met trein heb gereisd
some serious shit is hier gaande.
rotterdam, is maar 20 minuten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
En waar moet zij vandaan komen?
Gaat wel ver dit
Je kunt niet zelf naar Rotterdam reizenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
rotterdam, is maar 20 minuten.
plus ze heeft studenten OV dus het is gratis voor haar. Ik vind het wel lief eigenlijk.. misschien wat snel ( 2e date !) maar ja. :p
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt niet zelf naar Rotterdam reizen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |