Ik heb tegen haar gezegd dat het niet hoefde en dat het mij best luktquote:
Het is geen raketwetenschap, hoorquote:
Ik woon niet in Antwerpen.quote:
mar ze heeft het ervoor overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen raketwetenschap, hoor.
[..]
Ik woon niet in Antwerpen.
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
mar ze heeft het ervoor overdat is wel lief. <3
Zij heeft duidelijk de broek aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou die tinderdate.. de 2e date staat dus vast en ze heeft al kaartjes gekocht voor blijdorp ()
nog erger, ze komt mij ophalen vanaf cs breda omdat ik nooit eerder met trein heb gereisd
some serious shit is hier gaande.
Mooie leeftijdenquote:
Zou ik ook doen denk ik. Is toch amper moeite en wel gezellig ook. Direct een soort eerste keer van iets samen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb tegen haar gezegd dat het niet hoefde en dat het mij best lukt
'' nee ik doe het gewoon, is toch gratis en iemand waar ik niet aan wil denken kwam in assen uit ''
Ja, dat is wel lief inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
mar ze heeft het ervoor overdat is wel lief. <3
Maar jij bent geen blonde bimbo toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen raketwetenschap, hoor.
[..]
Ik woon niet in Antwerpen.
nou ze heeft de kaartjes gekocht, ik koop alles wat in het park nodig is. :pquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
Wanneer is de date Evie?
[..]
Zij heeft duidelijk de broek aan.
Tsja, psycholoog in spe he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Maar goed ik ben sowieso een beetje gestoord.
Cool man! Enne, ik reis ook niet vaak met de trein. Sterker nog: laatst pas voor het eerst alleen met de trein gereisd. Pak echt altijd de auto.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
nou ze heeft de kaartjes gekocht, ik koop alles wat in het park nodig is. :p
Nee ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent geen blonde bimbo toch?
Wel tof, hoor. Blijdorp is een mooi parkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
nou ze heeft de kaartjes gekocht, ik koop alles wat in het park nodig is. :p
Hee, ik word geen mensen-helpen-met-kleine-shitproblemen-psycholoog. Daarvoor erger ik me teveel aan mensen.quote:
Tot nu toe gaat het echt goed tussen ons ja. Misschien een beetje te goed. mar zolang het leuk is is het leuk .. tis nog niets officieus..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel tof, hoor. Blijdorp is een mooi park.
Ze is wel lekker jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
Is Evie wat? Even kijken of ik een Evie op tinder tegenkom.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik weet ook niet waarom ik dacht dat je het over mij had
.
Word dierenpsycholoogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hee, ik word geen mensen-helpen-met-kleine-shitproblemen-psycholoog. Daarvoor erger ik me teveel aan mensen.Ik denk dat ik voor forensische ga, of neuro. Dus geen stereotype.
Wees blij dat het goed gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het echt goed tussen ons ja. Misschien een beetje te goed. mar zolang het leuk is is het leuk .. tis nog niets officieus..
Ik denk dat het door 'wel lekker' kwamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Ik had jou wel geliked overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |