Nee hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Evie het volgende:
[..]
niet bepaald, maar ga je nu moeilijk doen bij mij?
quote:
Tjow dat is niet best man!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef Jhovall het volgende:
[..]
jammer voor je meid. Je kreeg al een punt extra voor de lieve woordjes van laatst
Goede TT faxxie...quote:
He, Niet miepen, het is het twee-na-hoogste wat ik afgelopen maanden heb gegeven.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef Jhovall het volgende:
[..]
He, Niet miepen, het is het twee-na-hoogste wat ik afgelopen maanden heb gegeven.
Heeft ze zich eindelijk open en bloot gegeven voor ons?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Kutmanager het volgende:
Evie zag er wel leuk uit gisteren.
Met haar laarsjes.
Was voor silk en UF denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Heeft ze zich eindelijk open en bloot gegeven voor ons?
Had je evie nog nooit gezien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Kutmanager het volgende:
Met haar laarsjes.
Ze weigerde laatst haar schone lokken door ons te laten observeren =Dquote:
thnxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Kutmanager het volgende:
Met haar laarsjes.
hebben wel meer mensen last vanquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx![]()
[..]
hebben wel meer mensen last van
Mietjes ^^quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx![]()
[..]
hebben wel meer mensen last van
En die opmerking... maakte van je een 7.6quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helftwhehe
Heeft een vriendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef Kutmanager het volgende:
mort, is deze niks voor je? Aangezien je date niet zo boeiend was. Komt nog uit de buurt ook.
Fotoboek van User
Hehe doet me aan die datingsite actie van 4chan denken van een jaar of 10 geleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft een vriend
Zijn liet trouwens een keer twee fok ers naar een feest komen om te meeten en kwam toen zelf niet
"Offence meant": zo ziet ze er ook wel een beetje uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft een vriend
Zijn liet trouwens een keer twee fok ers naar een feest komen om te meeten en kwam toen zelf niet
quote:
Je bent blijkbaar blind, dus ben bang dat je cijfers niet veel zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:42 schreef Jhovall het volgende:
[..]
En die opmerking... maakte van je een 7.6
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het aanmeldtopic voor daten met Evie?
ZO ja, meldt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
The sky is the limitquote:
Niet even vliegen als the sky the limit is?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The sky is the limit.
Beginnen met de FOK! film zaterdag de 23ste?.
Prima hoor, weekendje weg is een prima eerste datequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet even vliegen als the sky the limit is?![]()
Wat is de FOK! film?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor, weekendje weg is een prima eerste date.
Sin city, FOK! voorpremiere : GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!.
True, goed punt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel een beetje niet heel romantisch
Wacht maar tot je heatwave met een roos in zijn neus en een geurkaars in z'n anjer in de bios ziet zitten....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel een beetje niet heel romantisch
is nepquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef Kutmanager het volgende:
mort, is deze niks voor je? Aangezien je date niet zo boeiend was. Komt nog uit de buurt ook.
Fotoboek van User
I like the way you thinkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, goed punt.
Het is ook pas volgende week, dus tijd genoeg in de tussentijd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je heatwave met een roos in zijn neus en een geurkaars in z'n anjer in de bios ziet zitten....
Eigenlijk liep ik gewoon op de zaken vooruit voor date #2quote:
Dit is ook way to smooth bro. nicequote:
Maar wanneer stuur je je CV op?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk liep ik gewoon op de zaken vooruit voor date #2.
je leeft alleen op fok?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/6253
tada.
Heb je het nu over jezelf of?quote:
nee, mijn wilde verhalen deel ik met FOK!quote:
over jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef Evie het volgende:
[..]
je leeft alleen op fok?
[..]
Heb je het nu over jezelf of?
Heb gister je naam gehoord in het arabisch!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
over jou
meloewschka -supermeisje- all over again
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Titsquote:
On topic. Het is je nodeloze frustratie naast je onvermogen te kunnen communiceren en hoogstwaarschijnlijk je onaantrekkelijke uiterlijk dat het zo maakt dat je zelfs op tinder geen vrouw kan krijgenquote:
Ik ga ontopicquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga eens on-topic. Evie, gebruik de DM/PM functie maar. We weten nu wel dat je aandacht wilt
stuur je foto en CV in een PMquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Yeah, een date met Evie, me likey! Waar kan ik me melden?
nahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Kan best echt zijn..
Bekijk haar foto met dat fok papiertje, heeft ze iemand laten anders laten doen wil je zeggen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nah
ziet er niet nederlands uit
bovendien had ze eerst haar afbeeldingen genoemd als "selfie 1 " etc..
ken je ook maar 1 meisje die haar foto's zo opslaat??alleen een autistenbrein zal zo zijn foto's ordenen
iemand had daar ook een keer wat van gezegd en nu zie ik dat haar foto's genoemd zijn als " ------" op 1 na
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ga eens on-topic. Evie, gebruik de DM/PM functie maar. We weten nu wel dat je aandacht wilt
Of fax weet meer dan jijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hou van jou.
Naam in de TT moet je verdienen. Fax faalt hard.
Ach, je moet wat over hebben voor de liefdequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb tinder ook maar eens weer opgestart. Was altijd wel vermakelijk. Het zal mij benieuwen of de afstande nu wat beter kloppen
. 1600 km is niet bepaald in de buurt.
Wow.. vind ik wel een beetje gek als ik mijn range op 5 km zet dat die ertussen staan idd. Maar then again.. mensen gaan wel eens weg om te werken of vakantie te vierenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb tinder ook maar eens weer opgestart. Was altijd wel vermakelijk. Het zal mij benieuwen of de afstande nu wat beter kloppen
. 1600 km is niet bepaald in de buurt.
photoshopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bekijk haar foto met dat fok papiertje, heeft ze iemand laten anders laten doen wil je zeggen?
True. Maar geen 1600 km.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, je moet wat over hebben voor de liefde
Maar, als je matcht (?) dan verandert de afstand toch vanzelf in de plaats waar die persoon woont? En dat was 1600 km verderop. Nou, dank je feestelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wow.. vind ik wel een beetje gek als ik mijn range op 5 km zet dat die ertussen staan idd. Maar then again.. mensen gaan wel eens weg om te werken of vakantie te vieren
Ik voel me wel vereerd nu hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hou van jou.
Dat zou ik dan niet weten. En daarom zou ik er ook geen last van hebben.quote:
Die liked iedereen, maar dat willen we toch niet? Zijn er niet die de kerel voor je kunnen raten en liken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Xummon het volgende:
je kan ook gewoon tinder hacken
http://www.teed.nl/2014/0(...)coren-zo-doe-je-dat/
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als je matcht (?) dan verandert de afstand toch vanzelf in de plaats waar die persoon woont? En dat was 1600 km verderop. Nou, dank je feestelijk.
Ook niet een knagend gevoel wat je blijft achtervolgen tot je oud en versleten bent?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet weten. En daarom zou ik er ook geen last van hebben.
Oh, handig dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]hoeft niet perse zo te zijn dat hij daar woont..
Wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet een knagend gevoel wat je blijft achtervolgen tot je oud en versleten bent?
Zit er eenquote:
Ja, ik ook. Maar ik kan 'm nergens weer terugvindenquote:
Die stomme bug beet mij ook al meerdere kerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik kan 'm nergens weer terugvinden.
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hou van jou.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:53 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Die stomme bug beet mij ook al meerdere keren
Ik moest inschrijven op 1 of andere seksdating site.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik kan 'm nergens weer terugvinden.
Mwah not convinced man, je zei ook 'ze lijkt geen nederlands'. wij 2 ook niet, dus wat is je punt? Heeft toch met niks te maken. En toevallig in dat pic heeft ze haar vingers ook nog in een positie dat ze iets vasthoudt, aldus de fok pic. Hoe is dat gefotoshopped?quote:
Vertel.. we willen hier echt alles over wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest inschrijven op 1 of andere seksdating site.
Nee vrouwen danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
Veel mannen moeten toch wel leren een fatsoenlijke foto te uploaden, hoor. Een foto van jezelf half verscholen achter een hoop dode takken is niet echt bemoedigend
.
zullen we de lame foto's die we tegenkomen printscreenen en posten? En dan voorzien van commentaar... wie weet komt er wel iets moois uit voortquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
Veel mannen moeten toch wel leren een fatsoenlijke foto te uploaden, hoor. Een foto van jezelf half verscholen achter een hoop dode takken is niet echt bemoedigend
.
Ik zou het niet weten, er komen bij mij geen vrouwen langsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee vrouwen dan
Met hun groepsfoto's.
Match met dus echt een bloedmooie vrouw. Wat dus al vreemd is want waarom zou die matchen met mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel.. we willen hier echt alles over weten
Oja zal ik je direct even bijspijkeren. Er zijn wat bots op tinder die een match met iedereen hebben en dus idd met zo een site te maken hebben. Puur nep dus en meestal kun je het zien aan hun bio met flirtbank of wat voor onzin dat er dan ook in staatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Match met dus echt een bloedmooie vrouw. Wat dus al vreemd is want waarom zou die matchen met mij.
En als je dan een berichtje stuurt dan krijg je een standaard berichtje terug dat ze alleen afspreekt via 1 of andere site.
Jammer wel.
Weg vertrouwen in de mensheid.
Goed idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]
zullen we de lame foto's die we tegenkomen printscreenen en posten? En dan voorzien van commentaar... wie weet komt er wel iets moois uit voort
Zeg, ik zou dat soort dingen nooit doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Match met dus echt een bloedmooie vrouw. Wat dus al vreemd is want waarom zou die matchen met mij.
En als je dan een berichtje stuurt dan krijg je een standaard berichtje terug dat ze alleen afspreekt via 1 of andere site.
Jammer wel.
Weg vertrouwen in de mensheid.
Ja dat had ik dus inmiddels doorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:04 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Oja zal ik je direct even bijspijkeren. Er zijn wat bots op tinder die een match met iedereen hebben en dus idd met zo een site te maken hebben. Puur nep dus en meestal kun je het zien aan hun bio met flirtbank of wat voor onzin dat er dan ook in staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |