waarom zou je daar over opscheppen??? dat toch gewoon normaal,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:13 schreef TUFKAL het volgende:
Verkapt: kijk-mij-eens-een-auto-en-rijbewijs-hebben-post.
Niet zo duur als saffraanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Benzine is volgens mij altijd al duur geweest
TS is 16 johquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:13 schreef TUFKAL het volgende:
Ja maar niet 1,79 duurquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Benzine is volgens mij altijd al duur geweest
Maakt voor mij niet uit, ik tank toch altijd slechts voor een tientje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef vigen98 het volgende:
Wat the fuck is dit nou weer, 1,79 per liter benzine?!
Je komt net onder een steen vandaan? De benzine is duurder geweest dan 1,79 hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef vigen98 het volgende:
Wat the fuck is dit nou weer, 1,79 per liter benzine?! Zijn die mongolen helemaal gek geworden?
Gimme gimmequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef ADQ het volgende:
Even over de grens tanken, in Venezuela:
The sale price of gasoline is US$0.015 per liter, on a fixed price in the local currency that has been in effect since 1997.
Wanneer dan? Want dan was ik te jong om dat te wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Je komt net onder een steen vandaan? De benzine is duurder geweest dan 1,79 hoor.
2 jaar geleden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wanneer dan? Want dan was ik te jong om dat te weten
stoer voor jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef ADQ het volgende:
The sale price of gasoline is US$0.015 per liter, on a fixed price in the local currency that has been in effect since 1997.
Daarom is dat land ook failliet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef ADQ het volgende:
The UK has the most expensive diesel in the world. Israel has the second most expensive diesel, followed by Denmark, the Netherlands and Ireland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Vlad_Benet het volgende:
Gooi je tank maar eens vol in Italië. Dan schrik je je pas de leplazerus.
LOL. Als je dit al een heel iets vind, hahahahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:13 schreef TUFKAL het volgende:
Als we Iran niet zouden boycotten was het vast goedkoper geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Daarom is dat land ook failliet.
En de nieuwe velden die worden gevonden zijn duurder om te exploiteren waardoor de kosten hoger zijn. Daarnaast groeit de behoefte aan aardolie sneller dan het aanbod (peak oil is geweest) waardoor de prijs ook stijgt.
http://www.fuel-prices-europe.info/index.php?sort=4quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:19 schreef Vlad_Benet het volgende:
Gooi je tank maar eens vol in Italië. Dan schrik je je pas de leplazerus.
Je bent 15 of 16quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef vigen98 het volgende:
Wat the fuck is dit nou weer, 1,79 per liter benzine?! Zijn die mongolen helemaal gek geworden? We betalen ons blauw voor benzine en je zou denken nadat ze steeds meer velden vinden de prijs wel daalt maar nee ze gaan maar omhoog en omhoog
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Deetch het volgende:
[..]
http://www.fuel-prices-europe.info/index.php?sort=4
Oei een halve cent duurder
Oké en waarom moet je dan niet daar tanken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niet in België tankenGisteren ¤ 1,43 per liter betaald.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké en waarom moet je dan niet daar tanken?
Ja gek is dat inderdaad zeg met een grondstof die opraakt dat het steeds duurder wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef vigen98 het volgende:
Wat the fuck is dit nou weer, 1,79 per liter benzine?! Zijn die mongolen helemaal gek geworden? We betalen ons blauw voor benzine en je zou denken nadat ze steeds meer velden vinden de prijs wel daalt maar nee ze gaan maar omhoog en omhoog
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niet in België tankenGisteren ¤ 1,43 per liter betaald.
Ik weet niet waar jij tankt, maar ik heb gisteren nog voor 1.669 getankt, gewoon bij de Shell.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef vigen98 het volgende:
ok.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef ADQ het volgende:
[..]
The UK has the most expensive diesel in the world. Israel has the second most expensive diesel, followed by Denmark, the Netherlands and Ireland.
Italie valt met benzine op de vierde plaats (in 2013) na Nederland.
http://www.dailymail.co.u(...)vealed.html?ITO=1490
Misschien las Braddie wel mee, nu komt hij nooit meer terugquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
waarom zou je daar over opscheppen??? dat toch gewoon normaal,
maar terechte klacht
sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef foknerd het volgende:
[..]
Misschien las Braddie wel mee, nu komt hij nooit meer terug
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:26 schreef mickeyD het volgende:
-knip- brent olie (uit de noordzee) is bijna nog nooit zo goedkoop geweest als nu.
In Duitsland is de diesel naast de autobahn duurder dan in nederlandquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Triptamine2 het volgende:
Daarom België of Duitsland, en dan neem je nog wat sloffen sigaretten en vuurpijlen mee
Ja dan moet je daar dus geen diesel tanken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
In Duitsland is de diesel naast de autobahn duurder dan in nederland
Benzine in je diesel auto gooien is natuurlijk geen optiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar dus geen diesel tanken.
Hier ook zoietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef christiman het volgende:
Je hebt wel bij een dure pomp getankt, TS. Hier in de buurt betaal je 1,65 - 1,69 per liter euro 95. Je moet ook niet langs de snelweg oid tanken
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Benzine in je diesel auto gooien is natuurlijk geen optie
En terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar een liter bier is ¤ 10,-
Vermindert het aantal alcoholisten. Sowieso zijn de meeste producten in Zweden duurder voor toeristen wegens de hoge belasting. Als inwoner heb je dan wel meer geld om zon producten te kopen. Maar als toerist ben je idd snel door je budget heen.quote:
Wat populistisch van jou Frank!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot het kwartje van Kok er eindelijk eens een keer afgaat.
Export kosten naar nederland zijn zo hoogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef ADQ het volgende:
TL;DRquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:49 schreef Toolongdidnotread het volgende:
Wat is het toch fijn om dicht bij de grens te wonen.
Ik tank nooit in nederland hooguit eens 2 liter als de nood aan de man is.
Di rupo is blij met onze Mark.
1.46 hier over de grens. Weekends 10 cent duurder omdat alle NLers langs komen, de slimpies....quote:
Deze TS prijst de benzine. Beetje rare vogel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog niemand die een opmerking heeft gemaakt over de spatiefout in de topictitel?
Daarom E10 tanken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tanken in Duitsland is trouwens ook niet meer zo heel voordelig, prijzen daar gaan ook gestaag richting 1.60
Ik tank altijd super plus (euro 98) voor 1,56-1,59 bij bft, grens over bij overdinkel-gronau en dan eerste stoplicht rechts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom E10 tanken.
Afgelopen vrijdag nog voor ¤1,51 getankt daar. Scheelt toch minstens ¤12,50 met de tank volgooien in Rutteland. En ik moest sowieso in Duitsland zijn. Win win.
op frietvet, elektriciteit en alcohol lukt het soms ook wel...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
KLB / Benzine prijzen
Benzine... wat een gewéldig spul is het toch ook. Zonder benzine kwamen auto's niet vooruit. Benzine is onmisbaar voor onze mobiliteit. Het kan niet genoeg worden geprezen.
Kleine zuinige tweedehands auto kopen, aan de verkeersregel houden is all een begin natuurlijk. ...quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef hearmeout het volgende:
Nederland perst de automobilist echt gruwelijk af.
We hebben de 3e duurste benzine ter wereld, de hoogste verkeersboetes van Europa, een van de hoogste wegenbelasting ter wereld en hogere BPM zodat auto's in aanschaf duurder zijn.
Daarbij staat er om de 5km in dit land een flitspaal en / of een mobiel flitsteam.
Dit gaat gewoon nergens meer over. Ze weten in Den Haag dat we toch wel moeten autorijden. Maar ze snappen niet dat het verkeer letterlijk de motor van deze economie is.
Ik vind het echt tijd voor actie van onze kant. Ik sta op het punt dit niet meer te slikken, maar ik weet niet wat ik er kan tegen doen...
Gewoon illigaal importeren uit een of ander kut land waar het 0.10$ kost per liter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kleine zuinige tweedehands auto kopen, aan de verkeersregel houden is all een begin natuurlijk. ...
veelste moeilijk moet je eerst dollars zoeken. :pquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gewoon illigaal importeren uit een of ander kut land waar het 0.10$ kost per liter.
Ja is erg lastig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
veelste moeilijk moet je eerst dollars zoeken. :p
Alsof fokkers een baan hebben.quote:
geen V8 hebben.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
.....rijdt in een vw up.....
Benzine
Nee man, Zweden is een uitstekend land voor een goedkope vakantiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vermindert het aantal alcoholisten. Sowieso zijn de meeste producten in Zweden duurder voor toeristen wegens de hoge belasting. Als inwoner heb je dan wel meer geld om zon producten te kopen. Maar als toerist ben je idd snel door je budget heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Op mijn v-twin heb ik genoeg aan 2, maw rest is extra ballast.quote:
Noem je dat goedkoop....?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef very het volgende:
Tanken bij de Makro: ¤ 1.649 per liter
Onterechte klacht.
VW UP!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
.....rijdt in een vw up.....
Benzine
Noem je dat goedkoop...?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Noem je dat goedkoop....?
Hier over de grens, ¤1.47...
nietes... 0,56quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat goedkoop...?
Daar in Koeweit, ¤0.17...
Irak is het gratis moet je wel snel zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt ook wel mee hoor.. er zijn delen in Irak waar het relatief rustig is..quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Irak is het gratis moet je wel snel zijn anders is de tank leeg.
juist...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk op gallons amerikaanse meeteenheid.
Ik doelde op die diesellover, Polo bleumotion kan ook nog optie zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
VW UP!dan loop ik nog liever man gvd
echt nooit dat ik in zo'n kut koekblikje stap
Hij zit sowieso fout door met mij in discussie te gaan. Weet hij dan niet dat ik sowieso altijd gelijk heb?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk op gallons amerikaanse meeteenheid.
Ah oke.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik doelde op die diesellover, Polo bleumotion kan ook nog optie zijn.
Ik heb zelf een Skoda Octavia vRS.
Natuurlijk daar moet je rekening mee houdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Hij zit sowieso fout door met mij in discussie te gaan. Weet hij dan niet dat ik sowieso altijd gelijk heb?
Pfff Tsss
kun je nagaan met LPG...quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:42 schreef NieuweNier het volgende:
Dieselprijzen zijn trouwens klachtwaardiger. Mensen die veel rijden, hebben vaak een diesel. En dat wordt ook duurder
Zit hoe dan ook een luchtje aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is voor hippies![]()
Met LPG kom je niet ver genoeg op een tank...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar rij je ook wel zo ff heen....quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef very het volgende:
[..]
Noem je dat goedkoop...?
Daar in Koeweit, ¤0.17...
Net zo min als dat ik voor een tientje winst op een volle tank naar de andere kant van NL ga rijden....quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Daar rij je ook wel zo ff heen....
Kunnen we nog niet eens nummer 1 worden hierin kom op zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
top 10 duurst:
1.Noorwegen ¤ 1,916
2.(¤ )Italië ¤ 1,809
3.(¤ )Nederland ¤ 1,791
4.(¤ )Denemarken ¤ 1,715
5.Turkije ¤ 1.714
6(¤ )Finland ¤ 1,629
7(¤)Griekenland ¤ 1,629
8 (E) Engeland ¤ 1,618
9 (¤) België ¤ 1,615
10(¤) Duitsland ¤ 1,608
zag ergens een lijstje van maart 2008.. toen was NL nr1quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kunnen we nog niet eens nummer 1 worden hierin kom op zeg.
2008 das zo.... 2008....quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef Parzival het volgende:
[..]
zag ergens een lijstje van maart 2008.. toen was NL nr1
Ik moet echt gaan verhuizen als ik ooit een diploma haal....quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Parzival het volgende:
In vergelijking met Nederland liggen de brandstofprijzen in Noorwegen hoger. Benzine is maar een paar procent duurder, maar diesel is significant duurder. Ook de aanschafbelasting op personenauto's is beduidend hoger in Noorwegen. De wegenbelasting is echter significant lager, zeker voor dieselvoertuigen, in Noorwegen is de wegenbelasting voor een wat zwaardere dieselauto circa ¤ 1.000 per jaar minder dan in Nederland. Echter in Noorwegen moet men op veel plekken ook tol betalen. Wel moet in acht genomen worden dat de Noorse inkomens beduidend hoger liggen dan in Nederland. In 2012 was het gemiddelde loon in Noorwegen bruto 39.600 NOK per maand (circa ¤ 5.250),[11] in Nederland is dat ¤ 2.610
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |