abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143409109

[ Bericht 35% gewijzigd door Pinnenmutske op 14-08-2014 14:35:14 (verkleind) ]
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_143409371
Bedankt iedereen ! :*
pi_143409709
Honderd applausjes en een drietal digitale kusjes voor beide lieve jarigen! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_143409722
O, en geen foto's van het unboxen van de Fooddelicious-box, daar was het gisterenavond te donker voor. En de helft ervan is nu al aangebroken. :@ Maar review volgt wel! :Y
pi_143409769
Jarigen gefeliciteerd!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:59:08 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143409778
Iedereen feli en taart.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143409783
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:56 schreef minilot het volgende:
O, en geen foto's van het unboxen van de Fooddelicious-box, daar was het gisterenavond te donker voor. En de helft ervan is nu al aangebroken. :@ Maar review volgt wel! :Y
Ben wel benieuwd :D
pi_143409975
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd :D
+1
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143410134
Ik geraak niet uit bed :@

En wilde een passende TT dus dat is gelukt.

Aan de jarigen: hopelijk hebben jullie een fijne dag :*
Werewolf
pi_143411030
Heb al zojuist wel twee dingen uit de doos gebruikt in een gerecht:
http://forum.fok.nl/topic/2133975/4/25#143410866

:)
pi_143411592
Mij goede daad voor vandaag is weer gedaan :s) Duifje mee genomen die vleugellam op het gras zat. Dierenambulance is hem net komen halen :)
pi_143411724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij goede daad voor vandaag is weer gedaan :s) Duifje mee genomen die vleugellam op het gras zat. Dierenambulance is hem net komen halen :)
O+ ^O^
pi_143411996
quote:
Awh O+
pi_143412261
quote:
^O^

wij hadden overlaatst ook een geringde duif en die is naar duivenmelkers gegaan omdat de eigenaar van Doornik die niet kwam halen.

ik had eens een wesp in m'n porto op m'n vrijwilligerswerk
Werewolf
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:18:05 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143412304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef sararaats het volgende:

overlaatst
???
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143412318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

???
ach Belg hé.

is "een tijdje geleden" beter ;)
Werewolf
pi_143412373
Sun O+ Wat lief!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_143412656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef minilot het volgende:
Heb al zojuist wel twee dingen uit de doos gebruikt in een gerecht:
http://forum.fok.nl/topic/2133975/4/25#143410866

:)
Maar de grote vraag: is het het geld waard? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143412986
M'n eigen vismannetje is weer terug van vakantie en die had prachtige sliptongen liggen.
4 voor 6 euro en ik kreeg er gratis eentje extra van hem. Dus vanavond even bloemen en lekker bakken voor het avondeten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143413042
Ik eet vanavond biefstuk met groente en brood. :9
pi_143413067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar de grote vraag: is het het geld waard? :P
Dat weet ik pas als ik alles eruit op gegeten heb :)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:39:47 #22
45206 Pietverdriet
pi_143413074
vanavond bloemkoolsoep en daarna turkse pizza met koolsla en kaas
pi_143413082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat weet ik pas als ik alles eruit op gegeten heb :)
Wat zat er allemaal voor lekkers in? :9

Review!
pi_143413432
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat zat er allemaal voor lekkers in? :9

Review!
Dat wil ik ook weten :P
pi_143413837
Eh, ik heb maar even een plaatje van iemand op Twitter gepikt, want bij mij staat de inhoud van de doos al overal en nergens, en zijn sommige dingen al op! :D

Dit is 'm:

Nou het thema was, helaas, zomer. Daardoor opgescheept met een BBQ-saus uit een tube en een vlees-rub en dat zijn dingen waar ik sowieso niet echt warm voor loop. Dingen die ik ook eigenlijk liever zelf maak. Maar goed!

Er zit in:

- 'Louisiana Cajun Rub', heb ik dus niet zoveel mee. Ruikt op zich wel lekker.

- 'Robuuste Jack de Ribbert BBQ-saus'. Vrij belachelijke verpakking & marketing, maar ik heb er net een lepeltje van op, smaakt niet verkeerd. Maar niet zo lekker als mijn eigen BBQ-saus. :)

- Foodelicious basilicumolie, deze is fantastisch. Ruikt enorm geconcentreerd naar verse basilicum, mooie heldere kleur en smaakt heel scherp en clean. Lekker!

- 'John Lemon' rabarberlimonade - nog niet op. Maar zal wel lekker zijn. Met citroen en rabarber (er zit 32% in!) kun je je moeilijk een buil vallen.

- Lemon Sencha groene thee - deze ruikt echt heeeeeeeel erg lekker! Ik wil er een moljoen dingen mee doen, maar kan nog niet kiezen wat! :)

- Zakje Foodelicious Zwitserse kogeltruffels, in drie smaken. Ik heb alleen de limoncello-versie op en was wel lekker, maar ik viel er niet echt van van mijn stoel ofzo.

- 'La Mère' Franse chocoladekoekjes. Heel mooie verpakking, koekje is wel oké. Het zullen misschien mijn onontwikkelde smaakpapillen zijn, maar ik proef weinig verschil met bijvoorbeeld de kleine chocoladekoekjes van Bonne Maman die je in zo'n beetje elke supermarkt kunt kopen.

- 'Copperpot' boterfudge met zeezout: erg, erg lekker. Maar ik moet eerlijk gezegd nog een 'salted caramel' tegenkomen die ik -niet- lekker vind. :)

- 'Torres' aardappelchips (uit Spanje), bereid met echte zwarte zomertruffel. Nou ja, da's natuurlijk ook al gauw goed. :) Truffelsmaak is lekker en sterk en past prima bij de verder simpele aardappelsmaak. Chips is ook lekker zout, da's fijn.

Eerlijk gezegd ben ik een tikje mweh over een aantal dingen: vleesrub en gezouten karamel, iets met truffel: het zijn dingen waar weinig originaliteit uit spreekt. Smaken die je kent, smaken die iedereen lekker vindt. Meh. De dingen die van hun eigen huismerk zijn: de thee en de olie vind ik wel echt top. In de doos van vorige maand zat mango-azijn van Foodelicious, en die schijnt ook echt fantastisch te wezen. Misschien moeten ze zich iets meer toeleggen op spul uit kun eigen koker, dat lijkt me ook leuker.

Ik twijfel nog een beetje of ik de volgende doos wil hebben. Het is op zich het geld wel waard hoor, ik voel me op geen enkele manier bekocht en de inhoud van de doos overtreft wel wat je voor vijfendertig euro in de winkel zou kunnen kopen.

Maar of het specifiek voor mij iets is, dat weet ik nog niet zo.. Het is misschien ook niet voor niets dat ik eigenlijk al nooit in delicatessenwinkels kom. Ik hou toch vooral heel erg van zélf maken, van fudge, tot chips tot koekjes tot saus. Ik beleef er niet bijzonder veel lol aan als ik dat al voorverpakt voor mijn neus krijg, hoe lekker het verder ook is.

Het zou dan nog schelen als je iets kreeg met heel aparte smaken, maar met fudge en chocoladekoekjes en BBQ-saus is daarvan bij deze doos in elk geval geen sprake. Ik hoop dat de volgende doos spannender is. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 14-08-2014 15:10:20 ]
pi_143413896
O, en ik heb het restant van de fudge dat na gisterenavond nog over was ook al in een gerechtje gestopt:
http://forum.fok.nl/topic/2133975/4/25#143413142
:9
pi_143413978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef minilot het volgende:
Eh, ik heb maar even een plaatje van iemand op Twitter gepikt, want bij mij staat de inhoud van de doos al overal en nergens, en zijn sommige dingen al op! :D

Dit is 'm:
[ afbeelding ]

Nou het thema was, helaas, zomer. Daardoor opgescheept met een BBQ-saus uit een tube en een vlees-rub en dat zijn dingen waar ik sowieso niet echt warm voor loop. Dingen die ik ook eigenlijk liever zelf maak. Maar goed!

Er zit in:

- 'Louisiana Cajun Rub', heb ik dus niet zoveel mee. Ruikt op zich wel lekker.

- 'Robuuste Jack de Ribbert BBQ-saus'. Vrij belachelijke verpakking & marketing, maar ik heb er net een lepeltje van op, smaakt niet verkeerd. Maar niet zo lekker als mijn eigen BBQ-saus. :)

- Foodelicious basilicumolie, deze is fantastisch. Ruikt enorm geconcentreerd naar verse basilicum, mooie heldere kleur en smaakt heel scherp en clean. Lekker!

- 'John Lemon' rabarberlimonade - nog niet op. Maar zal wel lekker zijn. Met citroen en rabarber (er zit 32% in!) kun je je moeilijk een buil vallen.

- Lemon Sencha groene thee - deze ruikt echt heeeeeeeel erg lekker! Ik wil er een moljoen dingen mee doen, maar kan nog niet kiezen wat! :)

- Zakje Foodelicious Zwitserse kogeltruffels, in drie smaken. Ik heb alleen de limoncello-versie op en was wel lekker, maar ik viel er niet echt van van mijn stoel ofzo.

- 'La Mère' Franse chocoladekoekjes. Heel mooie verpakking, koekje is wel oké. Het zullen misschien mijn onontwikkelde smaakpapillen zijn, maar ik proef weinig verschil met bijvoorbeeld de kleine chocoladekoekjes van Bonne Maman die je in zo'n beetje elke supermarkt kunt kopen.

- 'Copperpot' boterfudge met zeezout: erg, erg lekker. Maar ik moet eerlijk gezegd nog een 'salted caramel' tegenkomen die ik -niet- lekker vind. :)

- 'Torres' aardappelchips (uit Spanje), bereid met echte zwarte zomertruffel. Nou ja, da's natuurlijk ook al gauw goed. :) Truffelsmaak is lekker en sterk en past prima bij de verder simpele aardappelsmaak. Chips is ook lekker zout, da's fijn.

Eerlijk gezegd ben ik een tikje mweh over een aantal dingen: vleesrub en gezouten karamel, iets met truffel: het zijn dingen waar weinig originaliteit uit spreekt. Smaken die je kent, smaken die iedereen lekker vindt. Meh. De dingen die van hun eigen huismerk zijn: de thee en de olie vind ik wel echt top. In de doos van vorige maand zat mango-azijn van Foodelicious, en die schijnt ook echt fantastisch te wezen. Misschien moeten ze zich iets meer toeleggen op spul uit kun eigen koker, dat lijkt me ook leuker.

Ik twijfel nog een beetje of ik de volgende doos wil hebben. Het is op zich het geld wel waard hoor, ik voel me op geen enkele manier bekocht en de inhoud van de doos overtreft wel wat je voor vijfendertig euro in de winkel zou kunnen kopen.

Maar of het specifiek voor mij iets is, dat weet ik nog niet zo.. Het is misschien ook niet voor niets dat ik eigenlijk al nooit in delicatessenwinkels kom. Ik hou toch vooral heel erg van zélf maken, van fudge, tot chips tot koekjes tot saus. Ik beleef er niet bijzonder veel lol aan als ik dat al voorverpakt voor mijn neus krijg, hoe lekker het verder ook is.

Het zou dan nog schelen als je iets kreeg met heel aparte smaken, maar met fudge en chocoladekoekjes en BBQ-saus is daarvan bij deze doos in elk geval geen sprake. Ik hoop dat de volgende doos spannender is. :)
leuk zeg ^O^

ik heb nog nooit chips gemaakt maar zal wel zoeken naar het recept ;)
Werewolf
pi_143414107
Ik vind het ook in vergelijking met de vorige box wel veel overeenkomsten hebben. Niet precies dezelfde producten, maar wel vergelijkbaar.
pi_143414896
Jammer Minilot, het klinkt inderdaad niet heel erg spannend.

Wel grappig dat jij de Cajun rub maar zozo vindt, het is mijn favoriete kruidenmix :P
pi_143415087
quote:
12s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Selestha het volgende:
Jammer Minilot, het klinkt inderdaad niet heel erg spannend.

Wel grappig dat jij de Cajun rub maar zozo vindt, het is mijn favoriete kruidenmix :P
O, ik vind er niks mis mee, maar er is een reden dat ik nooit voorgemengde rubs en dergelijke koop: ik vind het veel leuker om zelf kruiden te drogen, specerijen te roosteren en eigen mixen te maken. :) Dat hoeft een bedrijf niet voor me te doen, heb het liever zelf in de hand. :)
pi_143415181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

O, ik vind er niks mis mee, maar er is een reden dat ik nooit voorgemengde rubs en dergelijke koop: ik vind het veel leuker om zelf kruiden te drogen, specerijen te roosteren en eigen mixen te maken. :) Dat hoeft een bedrijf niet voor me te doen, heb het liever zelf in de hand. :)
Oh zo, ja dat snap ik wel :) Ga ik ook doen als ik weer een eigen stekje heb ;)
pi_143415189
Ik denk dat zo'n box voor heel veel mensen heel erg bijzonders is, maar als je, zoals Minilot, zelf al een vrij gevorderde en experimenterende thuiskok bent, heb ik het idee dat de inhoud ervan niet zo spannend is en je zelfs regelmatig het gevoel bekruipt dat je het allemaal zelf lekkerder en beter zelf kunt klaarmaken i.p.v. deze voorverpakte waren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143415261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat zo'n box voor heel veel mensen heel erg bijzonders is, maar als je, zoals Minilot, zelf al een vrij gevorderde en experimenterende thuis kok bent, heb ik het idee dat de inhoud ervan niet zo spannend is en je zelfs regelmatig het gevoel bekruipt dat je het allemaal zelf lekkerder en beter zelf kunt klaarmaken i.p.v. deze voorverpakte waren.
Yep, dat zal het zijn. Al voel ik mezelf eerlijk gezegd meer een nieuwsgierige aanmodderaar dan een gevorderde thuiskok. ;)
Mijn veelvuldige falen in de keuken zal daar debet aan zijn. *)
Maar verder heb je wel gelijk, en is het dus ook waarom ik de zin nooit zo inzie van een delicatessenwinkel of traiteur binnenstappen.

Naja, het doel was om ondanks dat toch eens wat van dat soort spul in huis te halen, en dat is in elk geval gelukt en ik ben in die zin verder niet teleurgesteld. Er zit echt wel goed spul in.
pi_143415966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
???
quote:
overlaatst

onlangs, niet zo lang geleden, onderlaatst, recent

zie ook overlest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143416842
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef golfer het volgende:
M'n eigen vismannetje is weer terug van vakantie en die had prachtige sliptongen liggen.
4 voor 6 euro en ik kreeg er gratis eentje extra van hem. Dus vanavond even bloemen en lekker bakken voor het avondeten. :9
Mommomom :9
pi_143417485
Er komt een muzikant de metro in... speelt gitaar en zingt onverstaanbaar. ..beetje dronken ook :D
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:49:22 #37
45206 Pietverdriet
pi_143417544
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Er komt een muzikant de metro in... speelt gitaar en zingt onverstaanbaar. ..beetje dronken ook :D
Moet aan Jiskefet denken met die straatmuzikant, die alleen maar " Helpless Helpless Helpless" zong
pi_143418895
Hmm de vacature waar ik op heb gereageerd is van de site, terwijl hij er nog een week op zou staan.
-O- klinkt niet erg goed denk ik.
pi_143419375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Hmm de vacature waar ik op heb gereageerd is van de site, terwijl hij er nog een week op zou staan.
Of ze waren helemaal impressed met jouw sollicitatie 8-)
pi_143421875
Burp.

Flinke biefstuk, 300 gram champignons, ene halve courgette in linten, een rode ui en flink wat boontjes met een knoflookje en een lepel zure room. :9
pi_143421914
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Burp.

Flinke biefstuk, 300 gram champignons, ene halve courgette in linten, een rode ui en flink wat boontjes met een knoflookje en een lepel zure room. :9
Klinkt avontuurlijker dan mijn rijst met sperziebonen en chilisaus :Y) En kwarkijs toe. Nu maar even sporten.
pi_143421961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klinkt avontuurlijker dan mijn rijst met sperziebonen en chilisaus :Y) En kwarkijs toe. Nu maar even sporten.
Kwarkijs. :9
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:40:52 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_143422409
Gefeliciteerd Anthraxx en Seles.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_143425696
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kwarkijs. :9
Alle ijs :9
pi_143427373
Gefeliciteerd Anthraxx en Seles!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143427722
Ik heb gister een mail teruggekregen van het Rode Kruis. Geadresseerd aan meneer Krak en met taalfouten.
Ik kon niet eens direct terugmailen, ik heb het maar indirect gedaan.
Nu ga ik maar slapen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143428285
Net terug van Guardians of the Galaxy! Wat was -ie supergaaf! :D
pi_143428627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Waarschijnlijk al erg veel reacties gehad. Gebeurd wel vaker dat ze een vacature eerder van een site afhalen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 augustus 2014 @ 22:13:30 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143429777
Mooie docu net op ned1 over Totilas. ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_143430032
Ik heb net de eerste afl. van HBO the Knick zitten kijken via ziggo. Best leuk!
pi_143430043
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:13 schreef borisz het volgende:
Mooie docu net op ned1 over Totilas. ^O^
Gemist -O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 augustus 2014 @ 22:32:35 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143430557
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef roos85 het volgende:

[..]

Gemist -O-
Mooie docu van Annette van Trigt. Staat op UG. En verder is Totilas weer in vorm voor de Wereldruiterspelen. In Aachen versloeg hij al de wereldtop. En mag het over twee weken weer laten zien.

Overigens wordt hij getraind door Sjef Jansen :'). Hij trainde dat paard al voor de Duitsers toen hij nog bondscoach van 'ons' was :%
pi_143431620
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef minilot het volgende:
Net terug van Guardians of the Galaxy! Wat was -ie supergaaf! :D
Die staat bij ons op de planning voor komende week! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143432136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Alle ijs :9
1000% eens _O_

Ik heb slechter gegeten/gekookt dan jij. Zo'n honger om 19u dat ik niet meer kon koken en met mn laatste kracht een pizza met extra knoflook
en chilipeper in de oven kon gooien :')

Morgen is papa jarig *O* Taart en soep en burgers en loempia's *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_143432307
Terug van vergadering met het bestuur ven De Mot Verhalen.
Pfoe...kan wel merken dat ik niet meer gewend ben om te vergaderen. Wat kunnen mensen toch vreselijk wollig en slap ouwehoeren als ze een punt willen maken.

Maar voor het komende seizoen alvast wel weer een aantal voorstellingen, thema's en sprekers besproken.
We gaan in ieder geval ook iets doen met/voor Serious Request in december.
Poef.....gone! ©golfer
pi_143437397
Goedemorgen *O* Vandaag een half dagje. Vanmiddag lekker koken want vrienden over de vloer vanavond.
pi_143437408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 06:04 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen *O* Vandaag een half dagje. Vanmiddag lekker koken want vrienden over de vloer vanavond.
Goedemorgen *O*

FFT, fijne dag bij je jarige papa vandaag!
pi_143437424
Hmmmm....morgen wandelen met S. maar het weer gaat een tikkie tegenzitten. Dat wordt beroerd picknicken :P
pi_143437429
quote:
Goedemorgen! Suc6 & veel plezier.
(she/her)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:46:13 #60
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143437707
-Nevermind-

[ Bericht 92% gewijzigd door morgane op 15-08-2014 08:10:03 ]
pi_143437863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:46 schreef morgane het volgende:
Ik ben een volkorenbrood aan het bakken met de broodbakmachine, maar nu moet er naast volkorenmeel ook 'meel T55' in. Kan ik hier tarwebloem voor gebruiken of is dat iets anders?
Ik vond na een rondje googlen dit:

CUL / Broodbakmachine deel 7

Oftewel: volgens mij is dat gewoon standaard-meel :)
pi_143437895
Weer wat nieuws....een apotheek die geld rekent om je de bijsluiter voor te lezen.....als ze dat al doen :')

http://www.nu.nl/geldzake(...)estaand-gesprek.html

En dan vinden we het gek dat de zorg duurder wordt :X
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:23:47 #63
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143437987
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vond na een rondje googlen dit:

CUL / Broodbakmachine deel 7

Oftewel: volgens mij is dat gewoon standaard-meel :)
Dank je :D Ik had het er inmiddels uit ongeduld en nieuwsgierigheid al gewoon ingepleurd :P
pi_143438008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:23 schreef morgane het volgende:

[..]

Dank je :D Ik had het er inmiddels uit ongeduld en nieuwsgierigheid al gewoon ingepleurd :P
Whehehehe :D Groot gelijk.
pi_143440870
Goedemorgen! :)

Gisteravond was leuk. En ik ben er nu achter dat ik paprikachips kan kopen bij de Poolse supermarkt, blij als een kind :')
pi_143440881
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

1000% eens _O_

Ik heb slechter gegeten/gekookt dan jij. Zo'n honger om 19u dat ik niet meer kon koken en met mn laatste kracht een pizza met extra knoflook
en chilipeper in de oven kon gooien :')

Morgen is papa jarig *O* Taart en soep en burgers en loempia's *O*
Gefeliciteerd :D
pi_143441973
Weekend 8-)
pi_143442000
quote:
Wat ga je voor ze maken? :9
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:18:52 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143442303
Half dagje werken bij het Openluchttheater/wandelpark en dan vanavond door naar Utrecht om 60ste verjaardag van vriend van ons te vieren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_143442773
Bedankt Isa en Selestha! :)
Heb al zin in vnv. Heb nu een luxe fles wijn en ferrero rocher. Later gaan we een keer (pap, mam, oudere zus en ik) uit eten bij een Chinees waar mn vader graag naartoe wilt. 2 Jongere zusjes willen niet want te duur }:|
Tis opzich wel een dure maar hele goede fusion Chinees maar wel jammer dat ze niet mee willen doen...
pi_143442786
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:18 schreef golfer het volgende:
Half dagje werken bij het Openluchttheater/wandelpark en dan vanavond door naar Utrecht om 60ste verjaardag van vriend van ons te vieren.
Ook gefeliciteerd! :D
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:40:47 #72
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143442870
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Bedankt Isa en Selestha! :)
Heb al zin in vnv. Heb nu een luxe fles wijn en ferrero rocher. Later gaan we een keer (pap, mam, oudere zus en ik) uit eten bij een Chinees waar mn vader graag naartoe wilt. 2 Jongere zusjes willen niet want te duur }:|
Tis opzich wel een dure maar hele goede fusion Chinees maar wel jammer dat ze niet mee willen doen...
Kun je niet voorstellen dat zij een kleiner deel bijdragen dan jullie o.i.d.? Dan is het voor jou nog steeds voordeliger dan wanneer ze niet meegaan.
pi_143442889
Sorry, ik wil even mijn hart luchten :{

Mijn ex werkgeefster weigert een referentie te geven en daardoor zou ik misschien deze baan niet kunnen krijgen. Ik weet echt niet, waarom ze dat doet. Ben stomverbaasd over het feit dat ze het nodig vindt om wraak te nemen omdat ik weggegaan ben. Extreem onprofessioneel.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:15 #74
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143442945
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:41 schreef Selestha het volgende:

Mijn ex werkgeefster weigert een referentie te geven en daardoor zou ik misschien deze baan niet kunnen krijgen. Ik weet echt niet, waarom ze dat doet. Ben stomverbaasd over het feit dat ze het nodig vindt om wraak te nemen omdat ik weggegaan ben. Extreem onprofessioneel.
Wat erg. Dat zou wel heel kinderachtig zijn. Is er niet iemand anders die je als referentie zou kunnen opgeven?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:45:11 #75
45206 Pietverdriet
pi_143442996
quote:

Heel kinderachtig.
Mijn oplossing altijd
Werk veel met externen, die willen ook altijd een referentie. Zeg ze dan altijd dat ze deze zelf mogen schrijven en als ik het naar waarheid vind deze wel wil ondertekenen.
pi_143443009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:43 schreef morgane het volgende:

[..]

Wat erg. Dat zou wel heel kinderachtig zijn. Is er niet iemand anders die je als referentie zou kunnen opgeven?
Nee ze willen perse een Engelse werkgever, en dit is de enige Engelse referentie die ik heb. Als ik deze baan niet krijg kan ik natuurlijk wel werk zoeken, maar dan moet ik doen alsof ik de afgelopen maanden werkeloos ben geweest. Het is nogal frustrerend, vooral omdat ik een goed politieonderzoek had en ze was ook tevreden over mijn andere referenties.

Ze wisten wel dat ik een probleem met mijn werkgever had, maar ze zeiden dat een slechte referentie ze niet dwars zat. Maar geen referentie kan niet omdat het een verzorgingshuis is :{
pi_143443043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heel kinderachtig.
Mijn oplossing altijd
Werk veel met externen, die willen ook altijd een referentie. Zeg ze dan altijd dat ze deze zelf mogen schrijven en als ik het naar waarheid vind deze wel wil ondertekenen.
Mijn vriend gaat er vannacht achteraan, die werkt nog altijd met haar samen. Hopelijk komt daar iets uit. Maar ik heb dus opeens best kans dat ik weer moet gaan zoeken :{
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:50:03 #78
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143443145
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:45 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee ze willen perse een Engelse werkgever, en dit is de enige Engelse referentie die ik heb. Als ik deze baan niet krijg kan ik natuurlijk wel werk zoeken, maar dan moet ik doen alsof ik de afgelopen maanden werkeloos ben geweest. Het is nogal frustrerend, vooral omdat ik een goed politieonderzoek had en ze was ook tevreden over mijn andere referenties.

Ze wisten wel dat ik een probleem met mijn werkgever had, maar ze zeiden dat een slechte referentie ze niet dwars zat. Maar geen referentie kan niet omdat het een verzorgingshuis is :{
Ik bedoel meer of je bij deze werkgever iemand anders kan vragen die een referentie wil schrijven.
pi_143443185
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:50 schreef morgane het volgende:

[..]

Ik bedoel meer of je bij deze werkgever iemand anders kan vragen die een referentie wil schrijven.
Nee helaas is zij de enige manager die met mij samengewerkt heeft :{
pi_143443399
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat ga je voor ze maken? :9
Kipstoofpotje met chorizo :9
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:09:37 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143445529
Het ziet hier zwart van de artiesten... ;)
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
Poef.....gone! ©golfer
pi_143446549
Oh Seles wat naar!

Ik zou gisteren even een biertje gaan drinken en toen zag ik dat ze weer Cuvee du Chateau op de tap hadden. :9 Die biertjes zijn erg lekker, erg zwaar en je word er een soort helder dronken van.
Toen was ik ineens om 5 uur thuis. :')

Lekker geslapen en om 2 uur wakker geworden. Vandaag zou ik de hele dag zonder stroom zitten waar ik dus eigenlijk niks van gemerkt heb. Das een ook manier. :+
pi_143446586
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:46 schreef Selestha het volgende:

Mijn vriend gaat er vannacht achteraan, die werkt nog altijd met haar samen. Hopelijk komt daar iets uit. Maar ik heb dus opeens best kans dat ik weer moet gaan zoeken :{
Hopen dat je vriend haar kan bewegen een referentie te schrijven.
Wat een akelig addertje :(
pi_143446812
quote:

lucht je hart, het zal je deugd doen :*
Werewolf
pi_143447047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hopen dat je vriend haar kan bewegen een referentie te schrijven.
Wat een akelig addertje :(
Ja, ik sta perplex.

Dat ze me kennelijk niet mag is een ding, maar dan ook proberen om te saboteren dat ik een andere baan krijg vind ik echt onvoorstelbaar. Dit zag ik niet aan komen :{
pi_143447138
Lonaa krijg je na zo'n avond/nacht geen reactie van je darmen?
Want als iets een trigger voor een prikkelbare darm is dan is het alcohol.

[ Bericht 39% gewijzigd door Sarabi op 15-08-2014 15:12:50 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:33:29 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143448238
Shirma Rouse kwam net hier naar binnen. Die vult de ruimte gelijk wel heel erg... ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143448383
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef Sarabi het volgende:
Lonaa krijg je na zo'n avond/nacht geen reactie van je darmen?
Want als iets een trigger voor een prikkelbare darm is dan is het alcohol.
Hmm dat wist ik niet. Verklaard wel waarom ik absoluut geen alcohol verdraag ;)
pi_143448561
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:39 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hmm dat wist ik niet. Verklaard wel waarom ik absoluut geen alcohol verdraag ;)
Ik merk het de volgende ochtend ook meteen :Y
pi_143448908
O Seles, wat rottig zeg! Ik duim met de rest mee dat je lief het voor elkaar gebokst krijgt.
pi_143448978
Buuuh, nu op station Breda. Dat is al zwaar in verbouwing en nu zijn er ook allerlei treinen uitgevallen, met als gevolg dat het op de krappe perrons zó druk is dat mensen er bijna vanaf buitelen!
pi_143449016
O, vanwege de overlast wel gratis koffie voor iedereen bij de kiosken, roept men net om. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:03:43 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143449044
Ze zijn toch al jaren bezig met stadion Breda? Of zijn ze er weer mee bezig?
pi_143449118
Ach kijk, vertraging. Nou, dan die koffie maar..

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:03 schreef borisz het volgende:
Ze zijn toch al jaren bezig met stadion Breda? Of zijn ze er weer mee bezig?
Nee, nog steeds. :) Duurt ook nog wel even. Volgens het infobord boden mijn hoofd is men inmiddels bezig met fase 7, van 12 in totaal.
pi_143449143
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
O, vanwege de overlast wel gratis koffie voor iedereen bij de kiosken, roept men net om. :)
Elk nadeel heeft zijn voordeel ;)
pi_143449205
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Elk nadeel heeft zijn voordeel ;)
Zeker waar. En ach, ik heb sowieso geen haast. Was twee uur eerder dan verwacht klaar in Breda, dus ben hoe dan ook op tijd thuis. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:11:15 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143449330
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef minilot het volgende:
Ach kijk, vertraging. Nou, dan die koffie maar..

[..]

Nee, nog steeds. :) Duurt ook nog wel even. Volgens het infobord boden mijn hoofd is men inmiddels bezig met fase 7, van 12 in totaal.
De laatste keer dat ik in Breda ben geweest, moet ong. 2010 zijn geweest lag het al open. Ik lees nu dat media 2016 het (nieuwe) station klaar moet zijn.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:11:25 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143449338
Het swingt wel hier bij de repetitie en soundcheck van Holland got Soul. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_143449423
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef minilot het volgende:
Buuuh, nu op station Breda. Dat is al zwaar in verbouwing en nu zijn er ook allerlei treinen uitgevallen, met als gevolg dat het op de krappe perrons zó druk is dat mensen er bijna vanaf buitelen!
oh jeetje :*
Werewolf
pi_143449829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:13 schreef sararaats het volgende:

[..]

oh jeetje :*
Inmiddels de trein ingeklauterd en we zijn, slechts tien minuten te laat, vertrokken en er is geloof ik niemand op de rails gevallen, dus eind goed al goed. Nu tot aan Dordrecht lekker in het gangpad staan :)
pi_143449852
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Inmiddels de trein ingeklauterd en we zijn, slechts tien minuten te laat, vertrokken en er is geloof ik niemand op de rails gevallen, dus eind goed al goed. Nu tot aan Dordrecht lekker in het gangpad staan :)
auwe zo druk? succes in elk geval.
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')