Het is inderdaad wel eens tijd dat die er weer uit komen, de oorlog is al jaren voorbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
joden in je schuilkelder altijd aangeven, zit je altijd goed
Ja doei, een tegenargument tegen een drogredenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaan
tuurlijk welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook niet maar als er een koter van 17 gaat claimen dat hij 26 is dan zou de kassière geen mogelijkheid hebben om het ID te eisen.
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als iemand je een hoer noemt is dat toch ook niet zo erg, doe niet zo moeilijk man
nee zo werkt het niet, de grens voor alcohol is 18, niet 25, 18. en gezien het aantal klachten op fok zijn het niet de 17 jarigen die om id gevraagd worden, maar volwassenen
En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies
joden in je schuilkelder altijd aangeven, zit je altijd goed
jawelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he?
HOER !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.
En dan zien die volwassenen er blijkbaar als 18 uit.
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaan
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.
En dan zien die volwassenen er blijkbaar als 18 uit.
Gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.
Wat hebben joden in hemelsnaam te maken met al dan niet 18 zijn? En wat is je argument? Dat iemand van 25 er soms uitziet als 18? Ja dat kan. Toen ik 25 was werd ik weleens aangezien voor 16 als ik ging zwemmen (dan kreeg je namelijk kortingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jawel
of ga je alleen roepen dat het onzin is maar blijft het argument gewoon staan?
Probeer maar eens uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'
Ja want er is geen verschil tussen 25 lijken en hoerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'
How you doin'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat hebben joden in hemelsnaam te maken met al dan niet 18 zijn? En wat is je argument? Dat iemand van 25 er soms uitziet als 18? Ja dat kan. Toen ik 25 was werd ik weleens aangezien voor 16 als ik ging zwemmen (dan kreeg je namelijk korting).
Hoi Dven. Goed hoorquote:
Waar zullen we gaan zwemmen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Dven. Goed hoorMisschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen, kijken of ik nog steeds korting krijg
wil je hiermee stellen dat de id controle voor de volksgezondheid is?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.
het was toch niet zo erg? waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want er is geen verschil tussen 25 lijken en hoer
Ik vind 25 dooien erger dan 1 hoer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want er is geen verschil tussen 25 lijken en hoer
Wow, jij laat er geen gras over groeien, stoeipoes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuiderbad is wel leuk. Zit een slijter naast toevallig, dus we kunnen meteen drank halen ook
Ik zeg dat het MIJ niks uit maakt. Verder zou het me ook niks uitmaken als ik 25 was en er werd om mijn ID gevraagd als ik drank kocht. Overigens weet je best dat het twee heel verschillende dingen zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het was toch niet zo erg? waar maak je je druk om?
of is het eigenlijk toch niet zo leuk?
welk percentage, gebaseerd op jouw schatting tegenover het aantal klachten op fok, is 28 maar ziet er uit als 17?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat hebben joden in hemelsnaam te maken met al dan niet 18 zijn? En wat is je argument? Dat iemand van 25 er soms uitziet als 18? Ja dat kan. Toen ik 25 was werd ik weleens aangezien voor 16 als ik ging zwemmen (dan kreeg je namelijk korting).
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind 25 dooien erger dan 1 hoer.
maar omdat JOU een id controle niets uitmaakt maakt het voor ALLE jongeren ook niets uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg dat het MIJ niks uit maakt. Verder zou het me ook niks uitmaken als ik 25 was en er werd om mijn ID gevraagd als ik drank kocht. Overigens weet je best dat het twee heel verschillende dingen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |