Het is inderdaad wel eens tijd dat die er weer uit komen, de oorlog is al jaren voorbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
joden in je schuilkelder altijd aangeven, zit je altijd goed
Ja doei, een tegenargument tegen een drogredenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaan
tuurlijk welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook niet maar als er een koter van 17 gaat claimen dat hij 26 is dan zou de kassière geen mogelijkheid hebben om het ID te eisen.
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als iemand je een hoer noemt is dat toch ook niet zo erg, doe niet zo moeilijk man
nee zo werkt het niet, de grens voor alcohol is 18, niet 25, 18. en gezien het aantal klachten op fok zijn het niet de 17 jarigen die om id gevraagd worden, maar volwassenen
En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies
joden in je schuilkelder altijd aangeven, zit je altijd goed
jawelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he?
HOER !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.
En dan zien die volwassenen er blijkbaar als 18 uit.
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaan
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.
En dan zien die volwassenen er blijkbaar als 18 uit.
Gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.
Wat hebben joden in hemelsnaam te maken met al dan niet 18 zijn? En wat is je argument? Dat iemand van 25 er soms uitziet als 18? Ja dat kan. Toen ik 25 was werd ik weleens aangezien voor 16 als ik ging zwemmen (dan kreeg je namelijk kortingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jawel
of ga je alleen roepen dat het onzin is maar blijft het argument gewoon staan?
Probeer maar eens uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'
Ja want er is geen verschil tussen 25 lijken en hoerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'
How you doin'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat hebben joden in hemelsnaam te maken met al dan niet 18 zijn? En wat is je argument? Dat iemand van 25 er soms uitziet als 18? Ja dat kan. Toen ik 25 was werd ik weleens aangezien voor 16 als ik ging zwemmen (dan kreeg je namelijk korting).
Hoi Dven. Goed hoorquote:
Waar zullen we gaan zwemmen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Dven. Goed hoorMisschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen, kijken of ik nog steeds korting krijg
wil je hiermee stellen dat de id controle voor de volksgezondheid is?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.
het was toch niet zo erg? waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want er is geen verschil tussen 25 lijken en hoer
Ik vind 25 dooien erger dan 1 hoer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want er is geen verschil tussen 25 lijken en hoer
Wow, jij laat er geen gras over groeien, stoeipoes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuiderbad is wel leuk. Zit een slijter naast toevallig, dus we kunnen meteen drank halen ook
Ik zeg dat het MIJ niks uit maakt. Verder zou het me ook niks uitmaken als ik 25 was en er werd om mijn ID gevraagd als ik drank kocht. Overigens weet je best dat het twee heel verschillende dingen zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het was toch niet zo erg? waar maak je je druk om?
of is het eigenlijk toch niet zo leuk?
welk percentage, gebaseerd op jouw schatting tegenover het aantal klachten op fok, is 28 maar ziet er uit als 17?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat hebben joden in hemelsnaam te maken met al dan niet 18 zijn? En wat is je argument? Dat iemand van 25 er soms uitziet als 18? Ja dat kan. Toen ik 25 was werd ik weleens aangezien voor 16 als ik ging zwemmen (dan kreeg je namelijk korting).
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind 25 dooien erger dan 1 hoer.
maar omdat JOU een id controle niets uitmaakt maakt het voor ALLE jongeren ook niets uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg dat het MIJ niks uit maakt. Verder zou het me ook niks uitmaken als ik 25 was en er werd om mijn ID gevraagd als ik drank kocht. Overigens weet je best dat het twee heel verschillende dingen zijn.
ALsof ik alle klachten lees man. En alsof iedereen hier zijn echte leeftijd noemtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
welk percentage, gebaseerd op jouw schatting tegenover het aantal klachten op fok, is 28 maar ziet er uit als 17?
alsof iedereen zich op fok volwassen gedraagtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof ik alle klachten lees man. En alsof iedereen hier zijn echte leeftijd noemtOverigens aan het gedrag van de meesten te zien denk ik dat iedereen die zich als zeventienjarige gedraagt eigenlijk boven de 25 is.
Ja want ik ben nooit jong geweest natuurlijk. En je vroeg mijn mening, ik kan niet voor anderen denken he? Ga anders eventjes alle klachten tellen van 25 plussers die id moesten laten zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar omdat JOU een id controle niets uitmaakt maakt het voor ALLE jongeren ook niets uit?
want zodra JIJ er geen last van hebt is het wel prima, mooi is dat dan
8912 inc dezequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ik ben nooit jong geweest natuurlijk. En je vroeg mijn mening, ik kan niet voor anderen denken he? Ga anders eventjes alle klachten tellen van 25 plussers die id moesten laten zien.
Ja dat bedoel ik dus he? Overigens ben ik vergeten wat jouw argument nou eigenlijk is. Als je 25 bent hoef je geen ID te laten zien als je er als 18 uit ziet? Of andersom?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof iedereen zich op fok volwassen gedraagt
goffer wat een non argumenten
Dat kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
8912 inc deze
nee inlevingsvermogen mist wel ja
nee dat hoeft nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus he? Overigens ben ik vergeten wat jouw argument nou eigenlijk is. Als je 25 bent hoef je geen ID te laten zien als je er als 18 uit ziet? Of andersom?
Als het niet hoeft wat was het probleem dan eigenlijk? Dan zeg je, ik ben 25 dus het hoeft niet. Dan krijg je gewoon je drank mee, toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet
en andersom ook niet
18 is de leeftijdsgrens namelijk25 is boven de 18 he?
zie opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het niet hoeft wat was het probleem dan eigenlijk? Dan zeg je, ik ben 25 dus het hoeft niet. Dan krijg je gewoon je drank mee, toch?
Mja, dit gezeik heb je al sinds de identificatieplicht en de straf die je krijgt als je deze niet kan opleveren bij controle. Daar is de identificatieplicht bij het kopen van bepaalde middelen een gevolg van maar die haakt alleen in op de nu al geldende regels.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wil je hiermee stellen dat de id controle voor de volksgezondheid is?
joden waren ook niet niet welkom in duitsland, ze hadden enkel 'restricties' genoeg mensen die vonden dat dat voor de volksgezondheid was
wat is er nou precies zo anders? het is gewoon een pascals wager maar dan met de stigmatisering van jongeren
er is geen id-plichtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, dit gezeik heb je al sinds de identificatieplicht en de straf die je krijgt als je deze niet kan opleveren bij controle. Daar is de identificatieplicht bij het kopen van bepaalde middelen een gevolg van maar die haakt alleen in op de nu al geldende regels.
En om maar even verder te breien op je schromelijk overdreven Godwin, dit gaat om de gezondheid van de personen zelf en niet anderen op basis van propaganda van die tijd. Of wil je zeggen dat roken en drank bevorderlijk is voor de gezondheid?
De identificatieplicht in zijn geheel is jammerlijk en kan ook worden gezien als een enge ontwikkeling maar onder de 18 geen drank en rookwaar is wel betuttelend maar ik zie de logica er wel van in. Al ben ik wel blij dat ik niet meer in die leeftijdscategorie zit.
quote:
Euh?quote:Identificatieplicht op straat
Alleen bepaalde toezichthouders mogen op straat om een identiteitsbewijs vragen. Personen die uw identiteit mogen controleren zijn:
politieagenten;
conducteurs in het openbaar vervoer;
buitengewone opsporingsambtenaren (BOA’s) zoals inspecteurs van de Arbeidsinspectie of boswachters.
Deze toezichthouders mogen u niet zonder reden naar een identiteitsbewijs vragen. Situaties waarin dit mag zijn bijvoorbeeld:
verkeerstoezicht (bijvoorbeeld als een fietser door rood licht rijdt);
handhaving van de openbare orde (de veiligheid is in het geding);
opsporing van strafbare feiten.
Als u geen origineel en geldig identiteitsbewijs kunt of wilt laten zien, bent u strafbaar. U loopt dan het risico dat u naar het politiebureau moet of dat u een boete krijgt.
Wel als je in een winkel wilt kopen waar het vooraf staat aangegeven.quote:
Die boerenlul maakt helemaal geen wetgeving; die houdt zich aan de AV die de winkel heeft opgesteld en kenbaar gemaakt.quote:iedere boerenlul achter een kassa maakt zijn eigen wetgeving op basis van 'zo zat ut toggg?'
waar dan, waar kun je als autonoom mens nog vrij zonder facistische trekjes drugs kopen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Wel als je in een winkel wilt kopen waar het vooraf staat aangegeven.
[..]
Die boerenlul maakt helemaal geen wetgeving; die houdt zich aan de AV die de winkel heeft opgesteld en kenbaar gemaakt.
Je bent niet verplicht daar te kopen he.
Drugs?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waar dan, waar kun je als autonoom mens nog vrij zonder facistische trekjes drugs kopen?
Ja. Sinds wanneer valt wodka onder de Opiumwet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Life2.0 het volgende:
het ging toch over alcohol of niet?
Kunnen wij elkaar een keer ontmoeten, zodat ik met eigen ogen kan zien wie er achter het account zit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wil je hiermee stellen dat de id controle voor de volksgezondheid is?
joden waren ook niet niet welkom in duitsland, ze hadden enkel 'restricties' genoeg mensen die vonden dat dat voor de volksgezondheid was
wat is er nou precies zo anders? het is gewoon een pascals wager maar dan met de stigmatisering van jongeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |