Dat zou idd een prima oplossing zijn, waarbij de plattelandssupermarkten tegenwoordig vaak een aparte slijterij hebben, en het juist voor de stadssupermarkten een hele aanpassing zou betekenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef Takaiki het volgende:
Dat gedoe over ID laten zien bij de kassa in de supermarkt
Gewoon alcohol alleen verkopen in de slijterij,scheelt gedoe, scheldpartijen en bedreigingen aan de kassamedewerkers van de supermarkt en de anderen in de rij hebben er geen last van
mwah, gewoon het assortiment uitbreiden met alcoholvrije dranken en andere producten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd een prima oplossing zijn, waarbij de plattelandssupermarkten tegenwoordig vaak een aparte slijterij hebben, en het juist voor de stadssupermarkten een hele aanpassing zou betekenen.
Gewoon altijd vragen, zit je altijd goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef jogy het volgende:
Maar als je dus eruit ziet als onder de 25 (dus ogenschijnlijk verplicht te vragen) maar de persoon is daadwerkelijk boven de 25 zou je het dus mee moeten krijgen zonder je ID te laten zien.
Je kan het wel vragen maar als iemand boven de 25 is hoeft die persoon het niet te laten zien om zijn drank/sigaretten te krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gewoon altijd vragen, zit je altijd goed
nvm, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:34 schreef nicolenicole het volgende:
En worden controles op de alcoholcontrole alleen uitgevoerd door mensen onder de 18?
Je hoeft het dan niet te laten zien. En de kassamiep hoeft het je dan niet mee te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan het wel vragen maar als iemand boven de 25 is hoeft die persoon het niet te laten zien om zijn drank/sigaretten te krijgen.
Dus sowieso handig om de alcohol te centraliseren in slijterijen, kunnen ze er hun beleid van maken: altijd ID laten zienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan het wel vragen maar als iemand boven de 25 is hoeft die persoon het niet te laten zien om zijn drank/sigaretten te krijgen.
Dat is afhankelijk van de baas, ik denk het wel.quote:
Dat moet je aan je werkgever vragen, want die gaat over jullie interne beleid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:34 schreef nicolenicole het volgende:
Ik werk bij een supermarkt en heb een vraagje over de alcoholcontrole
Als iemand er ouder uit ziet dan 20, maar jonger dan 25,
MOET je dan ID vragen?
Ook dat moet je aan je werkgever vragen. Controle op alcoholcontrole wordt gedaan op verzoek van meerdere opdrachtgevers. Met verschillende wensen en eisen. Ik ken in elk geval een project dat wordt uitgevoerd met 16- en 17-jarigen.quote:En worden controles op de alcoholcontrole alleen uitgevoerd door mensen onder de 18?
als iemand je een hoer noemt is dat toch ook niet zo erg, doe niet zo moeilijk manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij bestempeld als onder 25 niet als onder 18. Dat is nogal een verschil. Doe niet zo moeilijk manAls je 32 bent en iemand denkt dat je 25 bent dan is dat toch een compliment? Dan zie je er jong uit. Maar goed jij ziet er blijkbaar liever ouder uit dan je bent.
Fair enough. Zou anders ook wel een beetje onmogelijk worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hoeft het dan niet te laten zien. En de kassamiep hoeft het je dan niet mee te geven.
preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gewoon altijd vragen, zit je altijd goed
'chantage' is fair?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Fair enough. Zou anders ook wel een beetje onmogelijk worden.
Flikker toch eens op met je Godwinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies
joden in je schuilkelder altijd aangeven, zit je altijd goed
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je Godwin
Ook niet maar als er een koter van 17 gaat claimen dat hij 26 is dan zou de kassière geen mogelijkheid hebben om het ID te eisen.quote:
Geweldig vergelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies
Het is inderdaad wel eens tijd dat die er weer uit komen, de oorlog is al jaren voorbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
Ja doei, een tegenargument tegen een drogredenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaan
tuurlijk welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook niet maar als er een koter van 17 gaat claimen dat hij 26 is dan zou de kassière geen mogelijkheid hebben om het ID te eisen.
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als iemand je een hoer noemt is dat toch ook niet zo erg, doe niet zo moeilijk man
nee zo werkt het niet, de grens voor alcohol is 18, niet 25, 18. en gezien het aantal klachten op fok zijn het niet de 17 jarigen die om id gevraagd worden, maar volwassenen
En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies
jawelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he?
HOER !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.
En dan zien die volwassenen er blijkbaar als 18 uit.
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzin maar een tegenargument als je er niet mee om kan gaan
maar andere vrouwen dus ook, want ja 'zo erg is het niet'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor. Je mag mij een hoer noemen, lekker boeiend.
En dan zien die volwassenen er blijkbaar als 18 uit.
Gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De vergelijking gaat enigszins mank op het luttele kleine puntje dat het weigeren en vervolgen van Joden en andere 'ongewenste doelgroepen' niet uit het oogpunt van gezondheid was maar om ze uit te roeien. Daarbij komt ook nog dat mensen onder de 18 welkom zijn in de winkel maar enkel een restrictie hebben op bepaalde schadelijke middelen. En dat ze niet op een trein gezet worden naar concentratiekampen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |