abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:02:45 #121
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_143415931
Als ze vanaf het begin dat ze je kent tot twee maanden geleden toe (totdat jij het ontdekt hebt) zo negatief over je praatte, geloof ik niet dat dat nu opeens omgekeerd is.
Ik denk dat ze je voor de gek houdt, je gemakkelijk vindt en het inderdaad fijn is dat je goed met haar zoontje overweg kunt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_143416086
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef zegikniet80 het volgende:
TS,

Hoeveel tijd zit er nu eigenlijk tussen het schrijven van haar (van begin tot meest recente tijd) en nu? Je hebt het over het verstrijken van 2 maanden, maar dat gaat om de tijd die tussen het lezen door jou en nu zit? Hoe lang zijn jullie nu samen?

Ze werd wel wat minder negatief.
In de periode dat we daten was ze niet positief maar ze zei op een gegeven moment wel dat ze gevoelens voor me begon te krijgen. wel met een afsluitende zin dat het jammer was dat het in zo'n verpakking kwam.

Toen ik het las woonde we net samen.
Toen ik op wilde stappen na dat lezen, ging ze er behoorlijk stuk aan en storten haar leven echt in. zo leek het. Ik twijfel er ook geen moment aan dat ze van me houdt en dat ze graag met mij is.
En we hebben de echte klik op alle vlakken. alleen vertrouw ik haar woord nu niet meer als ze zegt dat ze me leuk vindt, knap vindt, en aantrekkelijk. wat ik daarvoor heel leuk vond om te horen.
Zal wel overgaan denk ik.
En hoop dat ze eerlijk is en dat het idd echt omgeslagen is, al kan ik me dat niet zo goed voorstellen aangezien in qua uiterlijk niet ben veranderd.

leeftijd beide rond 30
Bekijk het van de positieve kant, je weet in ieder geval alvast waarmee je haar blij kunt maken op haar volgende verjaardag: een papieren zak om die avond in bed over je hoofd te doen. :{
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:08:05 #123
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_143416109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Zeetakje het volgende:
Hou de eer aan jezelf en stap er zelf uit, zo snel mogelijk. Moet je toch niet willen man, dit. :N
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_143417145
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2014 @ 16:40:51 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143417256
Zodra er een andere bronstige boer voor haar neus staat, is falende flappie toch echt de lul.

TS, je wil blijkbaar alleen horen wat je wil horen, maar hou de eer aan jezelf en smeer hem. Je bent een vent toch, of heb je inmiddels een vagina laten groeien?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:50:38 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143417579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
Zodra er een andere bronstige boer voor haar neus staat, is falende flappie toch echt de lul.

TS, je wil blijkbaar alleen horen wat je wil horen, maar hou de eer aan jezelf en smeer hem. Je bent een vent toch, of heb je inmiddels een vagina laten groeien?
Nou nou :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143417633
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:

Zij heeft z'n ballen in een nachtkastje. Als hij braaf gekookt en schoongemaakt heeft, en haar zoon gevoed en hem netjes op bed heeft gelegd mogen ze er weer ff opgeschroefd worden en TS z'n kunstje doen.
pi_143417767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef zegikniet80 het volgende:
Hoe ken je haar? En waar woonde zij op dat moment? Klinkt echt als: hopt van ene man/huis naar volgende...

Allemaal heel logisch deze reacties en idd het lijkt erop dat ik de dombo ben die in de zeik wordt genomen.
Maar mijn hersenen werken prima en ben ook wel op een leeftijd dat ik er doorheen kan prikken als iemand verkeerde bedoelingen met mij heeft.
Ben idd een lieve man ;-) al zeg ik het zelf maar ik ben niet achterlijk.

Overigens ken ik haar via een vriend, ze komt uit een heel andere richting dan ik zelf.
Voor het geld of iets in die richting doet ze het niet. je zou eerder denken dat het andersom is aangezien ik bij haar ben ingetrokken en daar ook geen cent voor hoef te betalen.

De vraag die ik probeerde te stellen was of haar smaak qua uiterlijk op langer termijn tegen zou kunnen gaan werken.
Wat als de verliefdheid over is. word ik dan weer irritant om naar te kijken?
En zal het daarom stuk kunnen gaan lopen.

En idd het komt over alsof ik de underdog ben, maar dat lijkt misschien zo door de tekst en voorhal haar uitspraken.
Maar ik ben echt niet lelijk en weet van mezelf wat ik te bieden heb en dat ik goed ben voor de vrouw waarmee ik ben.
En idd ik ben wel zo'n vent die in de middag in de keuken staat om te koken voor als ze thuis komen, en ja ik heb ook gewoon een baan zoals zij, en idd ik doe een groot deel van de huishouding en houd het netjes.
Dat is wel het laatst wat ik kan doen voor iemand die haar huis open zet voor mij zonder daar geld voor te willen.
Het is dus niet om geld of iets wat daarop lijkt.

Het lijkt er veel meer op dat ze een man zoals ik gewoon nooit gewend is geweest.
Iemand die wel zijn handen uit de mauwen wil steken en haar ook neemt zoals ze is en incl. haar zoontje.

Maar goed, de vraag is dus voornamelijk of smaak in uiterlijk er tussenin zal komen te staan.
Nou.

Als jij denkt (en je zult het hopelijk beter weten dan wij) dat ze verliefd op je is dan gaat het later juist alleen maar meer goedkomen want verliefd blijft niemand forever.
Als verliefd zijn eenmaal over gaat in houden van kan ik me niet voorstellen dat je dan pas echt een kutkop (sorry maar ik heb toch geen idee hoe je eruit ziet :) ) krijgt in haar ogen.

Als ze al verliefd op je is geworden ondanks dat jouw uiterlijk haar niet aanstaat dan kan ik me echt niet voorstellen dat als ze opeens van je houdt het een probleem gaat worden.

Dus als jij haar zulke opmerkingen (en ik vind ze echt niet normaal hoor) kunt vergeven en het niet meer blijft knagen, dan moet je lekker doorgaan met haar.
Ik vind die opmerkingen echt niet kunnen :') Dat je tegen je vriendinnen zegt dat je je vriend/man/.. niet echt super knap vind, of misschien zelfs eerder lelijk, dat kan misschien nog een keer. Maar de dingen die zij over jou heeft gezegd zijn echt ronduit hartstikke belachelijk :') :')
Ze zet zichzelf ook nog eens voor schut door dat te zeggen tegen haar 'bff' en vervolgens wel met je door te gaan. Want als zij het al nodig vindt tegen anderen te zeggen wat ze van je oren vindt (in zulke bewoordingen) zal ze zich ongetwijfeld wat aantrekken van de mening van anderen.

Ik zou het wel erg triest voor je vinden als ze er opeens met een lekkerdere kerel vandoor gaat als zij die tegenkomt. Maar aan de andere kant; je wordt al 6 pagina's gewaarschuwd daarvoor.
pi_143420651
Dank jullie voor de reacties!

Zelfs de respectloze reacties ;-)

Zal idd mijn eigen conclusies trekken want hier zijn de meningen erg verdeeld, er zitten er wel een aantal bij waar ik wel wat mee kan maar die mensen weten dat van zichzelf wel ;-) dank voor het meedenken.

Ik zal er lekker van blijven genieten en mocht het mislopen om welke reden dan ook dan zie ik het daarna wel weer verder.

In iedere relatie kan de ander immers en ander tegenkomen en er vandoor gaan.

Maar voor mij heb ik in mijn relatie iig wel een prachtig uitzicht en misschien is haar verschijning wel de reden waarom ze bij haar vriendin over laat komen dat ik te min ben qua uiterlijk omdat ze idd een veel mooiere vent zou kunnen krijgen maar ze heeft nu voor mij gekozen en dat zegt toch eigenlijk ook wel iets.
Mooie dudes genoeg die ze zo van straat kan plukken maar wellicht heeft ze daar al eens haar neus tegen gestoten en toch niet in gevonden wat ze eigenlijk hoopte te vinden en misschien ben ik dat dan toch wel en heb ik haar ogen geopend ;-)

En anders maar niet. ik geniet nu van iedere seconde dat ik bij haar ben en zij moet er naar kijken ;-) niet ik haha

TY all en mocht er eens iets veranderen dan zal ik het hier nog eens plaatsen.
pi_143420776
Wegwezen voordat je opzij geschoven wordt. Wees degene die de relatie beëindigd in plaats van andersom :)
pi_143421225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef TheMechanic het volgende:
Wegwezen voordat je opzij geschoven wordt. Wees degene die de relatie beëindigd in plaats van andersom :)
Want het is waarschijnlijk niet de vraag óf je opzij geschoven wordt, maar eerder wáneer... Jouw vriendin klinkt echt als een (ooit nog) vriendinnetje van me...
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2014 @ 19:04:24 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143421282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef zegikniet80 het volgende:

Zal idd mijn eigen conclusies trekken want hier zijn de meningen erg verdeeld, er zitten er wel een aantal bij waar ik wel wat mee kan maar die mensen weten dat van zichzelf wel ;-) dank voor het meedenken.

Ik zal er lekker van blijven genieten en mocht het mislopen om welke reden dan ook dan zie ik het daarna wel weer verder.

Maar voor mij heb ik in mijn relatie iig wel een prachtig uitzicht en misschien is haar verschijning wel de reden waarom ze bij haar vriendin over laat komen dat ik te min ben qua uiterlijk omdat ze idd een veel mooiere vent zou kunnen krijgen maar ze heeft nu voor mij gekozen en dat zegt toch eigenlijk ook wel iets.
Mooie dudes genoeg die ze zo van straat kan plukken maar wellicht heeft ze daar al eens haar neus tegen gestoten en toch niet in gevonden wat ze eigenlijk hoopte te vinden en misschien ben ik dat dan toch wel en heb ik haar ogen geopend ;-)

En anders maar niet. ik geniet nu van iedere seconde dat ik bij haar ben en zij moet er naar kijken ;-) niet ik haha

Keep diggin' that grave son. Keep diggin'.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:14:22 #133
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143421632
Ts = achterlijke klapmegool

Ts kan het bord voor zijn kop gebruiken om ruimteschepen richting de aarde te leiden
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143421745
quote:

Ter inspiratie TS:

Veel succes met je vast heel warme en liedevolle relatie. *;
Je suis Charlie Sheen
pi_143421805
Ok, lekker over je heen laten lopen. ^O^
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:21:47 #136
431144 Teydelyk
pi_143421868
Ts ze zijn bij de luchtmacht nog op zoek naar bewegende doelen - ze zijn laatst een beetje in de problemen gekomen door varkens te gebruiken. Misschien kun je het bord voor je kop verhuren? Zo kun je nog wat verdienen voordat je als oud vuil buiten wordt gezet.
pi_143422042
En nu maar wachten op de eerste die 'm er bij haar wel even in wil hangen en haar kind daartoe een konijn genaamd Flappie cadeau geeft... Zal TS vast ook nog eens de sul zijn die dat beest gaat verzorgen. _O-
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:30:14 #138
431144 Teydelyk
pi_143422084
Ts is een billboard
pi_143422135
Wow, ik zou per direct weg zijn gegaan. Zoiets laat je je partner toch niet over je zeggen? Kom op nou.
pi_143422199
Ach wat is zelfrespect ook waard als je maar kan neuken.
Goed bezig TS, wanneer ze vreemdgaat, ze je uiteindelijk dumpt en jij zwaar lijdt kan je altijd nog terugdenken aan de keren dat ze bij je in bed lag en je vol walging aankeek. ^O^
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:34:51 #141
431144 Teydelyk
pi_143422243
Ts wordt betaald om bij de Superbowl wedstrijden rondjes in het stadion te rennen met een advertentie op z'n bord
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:56:48 #142
431144 Teydelyk
pi_143422984
Ts roleplayt als deurmat
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:58:27 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143423040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef TerryStone het volgende:
Goed bezig TS, wanneer ze vreemdgaat, ze je uiteindelijk dumpt en jij zwaar lijdt kan je altijd nog terugdenken aan de keren dat ze bij je in bed lag en je vol walging aankeek. ^O^
:D :') :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143423288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef TerryStone het volgende:
Aan de andere kant, TS krijg probably wel veel doggystyle. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143423659
gooi haar weg.
pi_143423660
TS is een gratis babysitter. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143423919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef heiden6 het volgende:
TS is een gratis babysitter. :')
Zij betaalt hem met haar lichaam, je denkt toch niet dat zo'n lelijkerd er gratis overheen mag?
Je suis Charlie Sheen
pi_143423999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Ts = achterlijke klapmegool

Ts kan het bord voor zijn kop gebruiken om ruimteschepen richting de aarde te leiden
_O- _O- _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  PR en moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 20:44:26 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143425039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Spot on.
Fuck the EBU.
pi_143425134
Ze schaamde zich waarschijnlijk gewoon voor haar interesse in jou omdat je lelijk bent, of omdat zij denkt dat andere jou lelijk vinden, of beide. Met deze berichten wilde ze -denk ik- bovenal haar vriendin(nen) manipuleren. Dat kun je lezen uit berichten dat ze 'er over heen gekomen is', e.d. : ze duidt dat ze zich bewust is van de lelijkheid van d'r keuze (ergo: ze kan daar minder makkelijk belachelijk om gemaakt worden). Is haar ex knap? Dan kan hem aanhalen een middel van manipulatie geweest zijn door die vriendin er aan te herinneren dat ze wél een knappe man kan krijgen.
In andere woorden: ze heeft de weg geplaveid om met jou samen te kunnen zijn.

Máár nu komen de volgende vragen:

1) Vindt ze jou dan zelf echt lelijk?
2) Vindt ze uiterlijk wel/niet belangrijk, in het geval van wel,
,3) Waarom is ze bij jou?
4) Is haar onzekerheid aantrekkelijk?
5) Hoe je haar berichten ook wil interpreteren (zie mijn uitleg), het blijft gemeen en toont een enorm gebrek aan respect. Waarom wil je dat accepteren?
6) Waarom denk je dat die ex naar het buitenland gevlucht is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 20:48:34 ]
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:01:05 #151
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_143425900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ze schaamde zich waarschijnlijk gewoon voor haar interesse in jou omdat je lelijk bent, of omdat zij denkt dat andere jou lelijk vinden, of beide. Met deze berichten wilde ze -denk ik- bovenal haar vriendin(nen) manipuleren. Dat kun je lezen uit berichten dat ze 'er over heen gekomen is', e.d. : ze duidt dat ze zich bewust is van de lelijkheid van d'r keuze (ergo: ze kan daar minder makkelijk belachelijk om gemaakt worden). Is haar ex knap? Dan kan hem aanhalen een middel van manipulatie geweest zijn door die vriendin er aan te herinneren dat ze wél een knappe man kan krijgen.
(8> knap inzicht

toepasselijke nick
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_143426777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:46 schreef LelijKnap het volgende:
In andere woorden: ze heeft de weg geplaveid om met jou samen te kunnen zijn.

Máár nu komen de volgende vragen:

1) Vindt ze jou dan zelf echt lelijk?
2) Vindt ze uiterlijk wel/niet belangrijk, in het geval van wel,
,3) Waarom is ze bij jou?
4) Is haar onzekerheid aantrekkelijk?
5) Hoe je haar berichten ook wil interpreteren (zie mijn uitleg), het blijft gemeen en toont een enorm gebrek aan respect. Waarom wil je dat accepteren?
6) Waarom denk je dat die ex naar het buitenland gevlucht is?
7) Is zwarte piet racistisch?
8) Bestaat de kerstman wel echt?
9) Moet ik poepen of zal het slechts een scheet blijken?

De betere overpeinzingen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143431317
quote:

Allemaal heel logisch deze reacties en idd het lijkt erop dat ik de dombo ben die in de zeik wordt genomen.
Maar mijn hersenen werken prima en ben ook wel op een leeftijd dat ik er doorheen kan prikken als iemand verkeerde bedoelingen met mij heeft.
Ben idd een lieve man ;-) al zeg ik het zelf maar ik ben niet achterlijk.

Dat geloof ik graag, alleen door je verliefdheid heb je geen heldere blik meer. Hoe reageren kennissen/familie/vrienden op jouw relatie ? Vraag eens je familie wat ze er eerlijk van vinden. Kennissen en vrienden zou ik niet doen, die willen je meestal niet voor het hoofd stoten.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143436204
TS, je relatie zal waarschijnlijk niet heel lang duren. Ze weet dat ze stukken beter in de markt ligt dan jij, zelfs met kind. Het feit dat ze in het begin van jullie relatie al typt dat ze jou zou verlaten als meneer X terug is, zegt al veel.

Ik hoop het beste voor jullie, maar je hebt de statistieken tegen je.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 03:28:17 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_143437053
Je houd jezelf voor de gek. Iemand die zoiets over jou als persoon schrijft en dit te kennen geeft aan haar vriendin, zal je vroeg of laat bedonderen. Je bent zolang ze niets anders heeft een tijdelijke oplossing voor genegenheid.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_143439030
quote:

Aangezien jij bij haar ingetrokken bent en dus geen zelfstandige woonruimte hebt, zou ik me iig alvast inschrijven bij een woningbouwvereniging. Dat kind is niet van jou en zal je dus geen urgentie opleveren als jullie relatie voorbij is en dan is het handig om al wat langer ingeschreven te staan.

Als het financiëel mogelijk is zou ik sowieso alvast rond gaan kijken naar een appartement oid.
pi_143439289
Klinkt niet echt als een aardige vrouw TO. Een beetje of ze je nu nodig heeft tot ze wat 'beters' tegenkomt.
Die mailwisseling klinkt niet als een geintje.
pi_143439327
Wat een reacties hier :')

Dat oppervlakkige grietje heeft door de move van d'r (onbetrouwbare) ex net een lesje levenservaring gehad dat uiterlijk ook niet alles is. Zeker als je kinderen hebt wil je als het even kan een betrouwbaar iemand, en daar voldoet TS blijkbaar aan.

Zoveel mannen die hier denken dat hun (fictieve) vriendin zo nat wordt dat ze van de bank af glijdt door hun aanwezigheid :') :') :') maar niet door hebben dat hun vriendin in gelijke strekking over ze praat als dat de vriendin van TS doet :P :D :P

[ Bericht 19% gewijzigd door Hineni op 15-08-2014 10:10:39 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143439366
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:05 schreef Koral het volgende:

Dat oppervlakkige grietje heeft door de move van d'r (onbetrouwbare) ex net een lesje levenservaring gehad dat uiterlijk ook niet alles is. Zeker als je kinderen hebt wil je als het even kan een betrouwbaar iemand, en daar voldoet TS blijkbaar aan.

Zoveel mannen die hier denken dat hun (fictieve) vriendin zo nat wordt dat ze van de bank af glijdt door hun aanwezigheid :') :') :')
Betrouwbaarheid moet van twee kanten komen. Zo praat je niet over je partner tegen anderen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:18:58 #160
285174 Evienne
never odd or even
pi_143439566
Ze was zelf misschien net zo verbaasd dat ze bij iemand wil zijn die niet aan het ideaalbeeld voldoet. She settled. Dat doen vele miljoenen mensen uiteindelijk, en worden daar alsnog heel gelukkig mee.

Het promoten van het welhaast onbereikbare ideaal komt vooral voort uit de media en corporaties, die er gebaat bij zijn dat mensen ontevreden zijn met hun middelmatige leven. Het internet moet voor die bedrijven dan ook een welkome uitvinding zijn geweest, want iedereen naait elkaar op om toch niet voor minder te gaan dan perfect. Maar niemand is perfect.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_143439590
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:05 schreef Koral het volgende:

Zoveel mannen die hier denken dat hun (fictieve) vriendin zo nat wordt dat ze van de bank af glijdt door hun aanwezigheid :') :') :') maar niet door hebben dat hun vriendin in gelijke strekking over ze praat als dat de vriendin van TS doet :P :D :P
Het klinkt nou niet bepaald liefdevol wanneer je vriendin over je smst dat ze je zo zou kunnen inruilen als de gelegenheid zich voordoet. :{
pi_143439667
Toch knap dat er altijd weer mensen zijn die de boel goed willen praten.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:26:06 #163
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143439688
Wat ook kan is dat de vriendin van TS haar niet echt lelijk vindt, maar tegen haar vriendinnen wil doen alsof zij eigenlijk veel beter kan krijgen en TS daarom maar lelijk noemt.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:26:13 #164
285174 Evienne
never odd or even
pi_143439690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef rosability het volgende:

[..]

Het klinkt nou niet bepaald liefdevol wanneer je vriendin over je smst dat ze je zo zou kunnen inruilen als de gelegenheid zich voordoet. :{
Het is niet leuk om te zeggen nee.

Maar ik heb een heel lieve vriend, die ook zo zijn spatjes heeft, net als ik. Ik zie mijn hele toekomst met hem. Echter zou een bepaalde ex ineens voor de deur staan, dan staat mijn leven waarschijnlijk ook op de kop. Terwijl ik weet dat het niet goed af zou lopen en ik er niet oud mee zou kunnen worden. Iedereen heeft toch wel zo'n ex? Het foute type, niet goed voor je maar weke knietjes en bonzend hart?

Tussen deze betreffende ex van Ts' vriendin en hun gedrieën inmiddels samenwonend zit maar een paar maanden. Dat vind ik ook wel meewegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:26 schreef Ixnay het volgende:
Wat ook kan is dat de vriendin van TS haar niet echt lelijk vindt, maar tegen haar vriendinnen wil doen alsof zij eigenlijk veel beter kan krijgen en TS daarom maar lelijk noemt.
En dit. Maatschappelijke druk om aan het ideaal te voldoen zit diep bij veel mensen.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_143439828
Maar heb je dan op 'flappie' gezocht in dat gesprek, of toch op je naam?

Ik zou als ik jou was in ieder geval gewoon bij der blijven, want dat is wat je wilt horen geloof ik! ^O^
pi_143439849
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef rosability het volgende:

[..]

TS heeft het 'recht' hetzelfde te doen ;)
pi_143439912
quote:
De vraag die ik probeerde te stellen was of haar smaak qua uiterlijk op langer termijn tegen zou kunnen gaan werken.Wat als de verliefdheid over is. word ik dan weer irritant om naar te kijken? En zal het daarom stuk kunnen gaan lopen.
Ik denk dat ze nooit verliefd op je is geweest. Je bent niet het type man waar ze op valt en verliefd op wordt. Is dat erg? Ik denk het niet. Of je nu van verliefd naar houden van gaat of van vriendschap naar houden van, maakt het houden van niet anders of beter/slechter. Bij verliefdheid speelt uiterlijk, ook bij vrouwen (in mindere mate) een rol. Bij houden van niet. En ze houdt blijkbaar van je waarmee ze je uiterlijk eigenlijk niet eens meer zo ziet.
Dat verhaal over jou dumpen als ze haar ex weer ziet is achterhaald doordat ze dat ticket heeft omgeboekt.
Voor wat betreft van jou profiteren.. dat zie ik niet zo. Jij bent bij haar ingetrokken en betaalt daar geen kosten voor (huur, g/w/l, riolering e.d.). Zij heeft ook voor jou een ticket gekocht. Klinkt eerder alsof jij van haar financieel profiteert dan andersom.

En dan nog. Zou je liever hebben dat zij bij jou was voor je lekkere lijf dan voor je innerlijk/persoonlijkheid? Zou je liever een toyboy zijn dan een goede vriend die ook partner is geworden?

Zelf heb ik me ook weleens aangetrokken gevoeld tot een man die ik echt lelijk vond, maar hij was zo door en door goed en lief, zorgzaam.. Als ik single zou zijn en hij zou aanbellen dan zou ik het direct proberen of daar een relatie in zou zitten.

Verder vind ik je verhaal over die mail raar (gekoppelde fb bestanden die je door kunt mailen??) en je een absolute klootzak dat je in haar mailgeschiedenis gaat lezen en zoeken. Debiel. :(
Die onzekerheid en twijfels die je nu voelt zijn karma die je over jezelf hebt uitgeroepen.
pi_143439919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:26 schreef Evienne het volgende:

[..]

Het is niet leuk om te zeggen nee.

Maar ik heb een heel lieve vriend, die ook zo zijn spatjes heeft, net als ik. Ik zie mijn hele toekomst met hem. Echter zou een bepaalde ex ineens voor de deur staan, dan staat mijn leven waarschijnlijk ook op de kop. Terwijl ik weet dat het niet goed af zou lopen en ik er niet oud mee zou kunnen worden. Iedereen heeft toch wel zo'n ex? Het foute type, niet goed voor je maar weke knietjes en bonzend hart?

Tussen deze betreffende ex van Ts' vriendin en hun gedrieën inmiddels samenwonend zit maar een paar maanden. Dat vind ik ook wel meewegen.

[..]

En dit. Maatschappelijke druk om aan het ideaal te voldoen zit diep bij veel mensen.
Dat is wel een net iets andere situatie dan die van TS. Het gaat me om de hele context. Het enige positieve wat zijn vriendin aan hem ziet, is dat hij goed met haar kind omgaat en lief en zorgzaam is. Voor de rest gaan de smsjes alleen maar erover dat zijn uiterlijk haar niet aanstaat en dat hij wel inwisselbaar zou kunnen zijn.

Daar maak ik op uit dat die vriendin hem wel handig vindt voor haar en haar kleine kind te zorgen, maar zodra er iemand komt die naast het lief en zorgzaam zijn ook nog eens in haar plaatje past, hij niet meer nodig is.

En eigenlijk, maar dat vind ik, wanneer je je wat aantrekt wat anderen eventueel van je vriend zouden kunnen denken, dan vraag ik me af hoe sterk je gevoel voor je vriend is.
pi_143439989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid moet van twee kanten komen. Zo praat je niet over je partner tegen anderen.
Respectvol is het inderdaad niet. Maar respect en betrouwbaar zijn in mijn ogen verschillende dingen.

Ben eerder verbaasd hoeveel mensen onwetend zijn dat hun partner waarschijnlijk net zo is :') en ze dus eigenlijk nog niet beseffen dat hun relatie ten einde is als ze werkelijk vernomen wat er over hun gesproken wordt en ze de daad bij hun woord voegen.

Of ben ik de enige waarbij verschillende mensen regelmatig komen klagen over hun partner? :D
pi_143440139
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:24 schreef Deckard het volgende:
Toch knap dat er altijd weer mensen zijn die de boel goed willen praten.
Knapper dat er heel zwaar wordt getild aan een terloops gesprek met een vriendin over mannen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143440152
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:42 schreef Koral het volgende:

Of ben ik de enige waarbij verschillende mensen regelmatig komen klagen over hun partner? :D
Ongetwijfeld ben je niet de enige, maar de vraag is waarover ze zich dan komen beklagen.
"Laat alles achter zich slingeren", "heeft zweetvoeten", "wil nooit meer iets leuks samendoen"', "luistert nooit als ik wat zeg" is toch van een andere orde dan "Is lelijk en dump ik zodra m'n ex voor de deur staat".
pi_143440154
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:42 schreef Koral het volgende:

yep, maar dat werd ook niks. Tenminste de verhalen die in de buurt kwamen van TS zijn OP :D ;(
pi_143440159
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nooit verliefd op je is geweest. Je bent niet het type man waar ze op valt en verliefd op wordt. Is dat erg? Ik denk het niet. Of je nu van verliefd naar houden van gaat of van vriendschap naar houden van, maakt het houden van niet anders of beter/slechter. Bij verliefdheid speelt uiterlijk, ook bij vrouwen (in mindere mate) een rol. Bij houden van niet. En ze houdt blijkbaar van je waarmee ze je uiterlijk eigenlijk niet eens meer zo ziet.
Dat verhaal over jou dumpen als ze haar ex weer ziet is achterhaald doordat ze dat ticket heeft omgeboekt.
Voor wat betreft van jou profiteren.. dat zie ik niet zo. Jij bent bij haar ingetrokken en betaalt daar geen kosten voor (huur, g/w/l, riolering e.d.). Zij heeft ook voor jou een ticket gekocht. Klinkt eerder alsof jij van haar financieel profiteert dan andersom.

En dan nog. Zou je liever hebben dat zij bij jou was voor je lekkere lijf dan voor je innerlijk/persoonlijkheid? Zou je liever een toyboy zijn dan een goede vriend die ook partner is geworden?

Zelf heb ik me ook weleens aangetrokken gevoeld tot een man die ik echt lelijk vond, maar hij was zo door en door goed en lief, zorgzaam.. Als ik single zou zijn en hij zou aanbellen dan zou ik het direct proberen of daar een relatie in zou zitten.

Verder vind ik je verhaal over die mail raar (gekoppelde fb bestanden die je door kunt mailen??) en je een absolute klootzak dat je in haar mailgeschiedenis gaat lezen en zoeken. Debiel. :(
Die onzekerheid en twijfels die je nu voelt zijn karma die je over jezelf hebt uitgeroepen.
Het is dan ook heel liefdevol en volstrekt normaal om zo over je geliefde te praten waar je van houdt... oh wacht nee zij houdt overduidelijk niet van hem en jij bent een mongool.
pi_143440184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Ze zegt ook goede dingen over hem. Waarom focussen jullie en TS alleen op de negatieve punten?
Mén. ik kan ook echt negatieve punten van mijn partner opnoemen (valt gelijk heel Fok over me heen) maar zijn positieve kanten overtreffen de minpunten zeer ruimschoots..
pi_143440237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Ze zegt ook goede dingen over hem. Waarom focussen jullie en TS alleen op de negatieve punten?
Mén. ik kan ook echt negatieve punten van mijn partner opnoemen (valt gelijk heel Fok over me heen) maar zijn positieve kanten overtreffen de minpunten zeer ruimschoots..
Als je vriend zo over je zou praten (die Ouder1 is een lelijke dikke trol maar ze is wel aardig en als dat ene lekkere wijf me zou willen dan zou ik Ouder1 gelijk dumpen) zou je dat normaal vinden, een uiting van liefde vinden of zou je er dan ineens heel anders in staan?
pi_143440326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Als je vriend zo over je zou praten (die Ouder1 is een lelijke dikke trol maar ze is wel aardig en als dat ene lekkere wijf me zou willen dan zou ik Ouder1 gelijk dumpen) zou je dat normaal vinden, een uiting van liefde vinden of zou je er dan ineens heel anders in staan?
Inderdaad. Wilde er op in gaan maar je hebt het al mooi verwoord. ;)
pi_143440357
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel zijn mindere punten, maar zo over je vriend praten als in de OP is nogal respectloos.
pi_143440388
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Van wanneer zijn die uitingen? Van voor het samenwonen of van na? Zijn ze in die periode van toon veranderd? En voor wat betreft die ex; Als zij daar later dan die uitspraak echt zo in zou staan, dan had ze die reis niet omgeboekt.
Ik vind het niet vreemd om met je bff je verbazing over je keuze te bespreken in de zin van: "Waarom val ik eigenlijk op hem?" en dan dus ook de reden van je verbazing: "Hij is niet knap".

Hoeveel topics hebben wij hier niet voorbij zien komen over verschillende opleidingsniveaus, intelligentie, maatschappelijke klasse, leeftijd e.d. binnen relaties? En dan doorgaans dat de TS zich beter voelde dan de partner? Daar las ik maar zelden dat je niet zo over je partner moet spreken maar is iedereen aan het meelullen met de TS.
pi_143440393
Als je écht van iemand houdt zou je toch denken dat je zijn positieve kanten naar voren
schuift i.p.v. van zijn uiterlijke onvolkomenheden. Misschien is die vriendin wel érg oppervlakkig
en keurt alles af wat niet aan het schoonheidsideaal voldoet, dan zou ik juist eerder zeggen,
hé, kan mij het schelen dat hij flaporen heeft, dit is mijn vent, met zijn flapoortjes *;

Niet iedereen heeft een partner die beeldschoon is hoor :') sterker nog aan de meeste
mensen zit wel een foutje, maar als je een relatie hebt dan hoor je niet zo over hem/haar
te praten, dat is echt minachting wat ik allemaal lees in de OP.

Beetje klagen onder elkaar over partners doen alle mannen en vrouwen wel eens,
maar dat is meer in de orde van, Godsamme vannacht geen oog dicht gedaan
want ..... lag weer zo te snurken :(

Verder hoef je iemand niet beeldschoon te vinden om van iemand te houden, maar zéker
in het begin moet je iemand toch op zijn minst aantrekkelijk vinden, niet mooi of knap, maar
aantrekkelijk en volgens mij is daar hier geen sprake van.

Of ze loopt een beetje stom stoer te doen tegen die vriendin, dan is het alsnog een botte trut
maar goed..
pi_143440413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Van wanneer zijn die uitingen? Van voor het samenwonen of van na? Zijn ze in die periode van toon veranderd? En voor wat betreft die ex; Als zij daar later dan die uitspraak echt zo in zou staan, dan had ze die reis niet omgeboekt.
Ik vind het niet vreemd om met je bff je verbazing over je keuze te bespreken in de zin van: "Waarom val ik eigenlijk op hem?" en dan dus ook de reden van je verbazing: "Hij is niet knap".

Hoeveel topics hebben wij hier niet voorbij zien komen over verschillende opleidingsniveaus, intelligentie, maatschappelijke klasse, leeftijd e.d. binnen relaties? En dan doorgaans dat de TS zich beter voelde dan de partner? Daar las ik maar zelden dat je niet zo over je partner moet spreken maar is iedereen aan het meelullen met de TS.
Dat vroeg ik niet lieverd, maar ik denk dat we allemaal jouw antwoord wel weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')