abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143440326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Als je vriend zo over je zou praten (die Ouder1 is een lelijke dikke trol maar ze is wel aardig en als dat ene lekkere wijf me zou willen dan zou ik Ouder1 gelijk dumpen) zou je dat normaal vinden, een uiting van liefde vinden of zou je er dan ineens heel anders in staan?
Inderdaad. Wilde er op in gaan maar je hebt het al mooi verwoord. ;)
pi_143440357
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Ze zegt ook goede dingen over hem. Waarom focussen jullie en TS alleen op de negatieve punten?
Mén. ik kan ook echt negatieve punten van mijn partner opnoemen (valt gelijk heel Fok over me heen) maar zijn positieve kanten overtreffen de minpunten zeer ruimschoots..
Iedereen heeft wel zijn mindere punten, maar zo over je vriend praten als in de OP is nogal respectloos.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_143440388
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Als je vriend zo over je zou praten (die Ouder1 is een lelijke dikke trol maar ze is wel aardig en als dat ene lekkere wijf me zou willen dan zou ik Ouder1 gelijk dumpen) zou je dat normaal vinden, een uiting van liefde vinden of zou je er dan ineens heel anders in staan?
Van wanneer zijn die uitingen? Van voor het samenwonen of van na? Zijn ze in die periode van toon veranderd? En voor wat betreft die ex; Als zij daar later dan die uitspraak echt zo in zou staan, dan had ze die reis niet omgeboekt.
Ik vind het niet vreemd om met je bff je verbazing over je keuze te bespreken in de zin van: "Waarom val ik eigenlijk op hem?" en dan dus ook de reden van je verbazing: "Hij is niet knap".

Hoeveel topics hebben wij hier niet voorbij zien komen over verschillende opleidingsniveaus, intelligentie, maatschappelijke klasse, leeftijd e.d. binnen relaties? En dan doorgaans dat de TS zich beter voelde dan de partner? Daar las ik maar zelden dat je niet zo over je partner moet spreken maar is iedereen aan het meelullen met de TS.
pi_143440393
Als je écht van iemand houdt zou je toch denken dat je zijn positieve kanten naar voren
schuift i.p.v. van zijn uiterlijke onvolkomenheden. Misschien is die vriendin wel érg oppervlakkig
en keurt alles af wat niet aan het schoonheidsideaal voldoet, dan zou ik juist eerder zeggen,
hé, kan mij het schelen dat hij flaporen heeft, dit is mijn vent, met zijn flapoortjes *;

Niet iedereen heeft een partner die beeldschoon is hoor :') sterker nog aan de meeste
mensen zit wel een foutje, maar als je een relatie hebt dan hoor je niet zo over hem/haar
te praten, dat is echt minachting wat ik allemaal lees in de OP.

Beetje klagen onder elkaar over partners doen alle mannen en vrouwen wel eens,
maar dat is meer in de orde van, Godsamme vannacht geen oog dicht gedaan
want ..... lag weer zo te snurken :(

Verder hoef je iemand niet beeldschoon te vinden om van iemand te houden, maar zéker
in het begin moet je iemand toch op zijn minst aantrekkelijk vinden, niet mooi of knap, maar
aantrekkelijk en volgens mij is daar hier geen sprake van.

Of ze loopt een beetje stom stoer te doen tegen die vriendin, dan is het alsnog een botte trut
maar goed..
pi_143440413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Van wanneer zijn die uitingen? Van voor het samenwonen of van na? Zijn ze in die periode van toon veranderd? En voor wat betreft die ex; Als zij daar later dan die uitspraak echt zo in zou staan, dan had ze die reis niet omgeboekt.
Ik vind het niet vreemd om met je bff je verbazing over je keuze te bespreken in de zin van: "Waarom val ik eigenlijk op hem?" en dan dus ook de reden van je verbazing: "Hij is niet knap".

Hoeveel topics hebben wij hier niet voorbij zien komen over verschillende opleidingsniveaus, intelligentie, maatschappelijke klasse, leeftijd e.d. binnen relaties? En dan doorgaans dat de TS zich beter voelde dan de partner? Daar las ik maar zelden dat je niet zo over je partner moet spreken maar is iedereen aan het meelullen met de TS.
Dat vroeg ik niet lieverd, maar ik denk dat we allemaal jouw antwoord wel weten.
pi_143440431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef FANN het volgende:
Als je écht van iemand houdt zou je toch denken dat je zijn positieve kanten naar voren
schuift i.p.v. van zijn uiterlijke onvolkomenheden. Misschien is die vriendin wel érg oppervlakkig
en keurt alles af wat niet aan het schoonheidsideaal voldoet, dan zou ik juist eerder zeggen,
hé, kan mij het schelen dat hij flaporen heeft, dit is mijn vent, met zijn flapoortjes *;

Niet iedereen heeft een partner die beeldschoon is hoor :') sterker nog aan de meeste
mensen zit wel een foutje, maar als je een relatie hebt dan hoor je niet zo over hem/haar

Verder hoef je iemand niet beeldschoon te vinden om van iemand te houden, maar zéker
in het begin moet je iemand toch op zijn minst aantrekkelijk vinden, niet mooi of knap, maar

Of ze loopt een beetje stom stoer te doen tegen die vriendin, dan is het alsnog een botte trut
maar goed..
pi_143440439
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Knapper dat er heel zwaar wordt getild aan een terloops gesprek met een vriendin over mannen.
Vind je? Natuurlijk kan het zijn dat je vriend of vriendin niet de mooiste is. Maar ieder die er nu 'zwaar aan tilt' doet dat vooral vanwege de toon uit dat gesprek.
Het zegt natuurlijk ook wel een boel over de persoon die kritiek over zijn of haar vriendin heeft, nog naast het feit hoe die over de ander denkt. Dat zijn al twee redenen om er mee op te houden en de eer aan jezelf te houden.
pi_143440534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vind je? Natuurlijk kan het zijn dat je vriend of vriendin niet de mooiste is. Maar ieder die er nu 'zwaar aan tilt' doet dat vooral vanwege de toon uit dat gesprek.
Het zegt natuurlijk ook wel een boel over de persoon die kritiek over zijn of haar vriendin heeft, nog naast het feit hoe die over de ander denkt. Dat zijn al twee redenen om er mee op te houden en de eer aan jezelf te houden.
Kan jij de toon lezen uit wat losse uit het verband getrokken zinnen? Ik niet.
pi_143440549
pics?
Edensnator over 'n out
pi_143440553
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je bent toch vrouw?
pi_143440585
quote:

[..]

Goed punt.
Om een beter inzicht te krijgen zou TS die gesprekken van z'n vriendin hier volledig neer moeten zetten, zodat we een beter oordeel kunnen vellen. Nu is het alleen zijn gekleurde versie die we lezen.
pi_143440594
quote:

[..]

quote:
Ik las daarin dat ze me wel heel aardig vond maar zich niet tot mij aangetrokken voelde maar dat ze wel merkte dat ze mijn uiterlijk meer gedoogde dan voorheen. De exacte bewoording was dat ik wat minder irritant was om naar te kijken maar hey, heb ik dit echt verdiend, wat heb ik in hemelsnaam verkeerd gedaan.
Speciaal voor jou omdat je kennelijk moeite hebt met grote lappen tekst.
pi_143440604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je bent toch vrouw?
Wat heeft dat er mee te maken? Ik kan zo een gesprek bedenken waarin deze opmerkingen gemaakt worden waarin het allemaal wel mee valt en een gesprek waarin het echt te zot voor woorden is. De context doet enorm veel.
pi_143440614
quote:

[..]

Ook al was er geen toon maar zou je vriend zo over je praten, wat zou je daar mee doen?

quote:
Ik las daarin dat hij me wel heel aardig vond maar zich niet tot mij aangetrokken voelde maar dat hij wel merkte dat hij mijn uiterlijk meer gedoogde dan voorheen. De exacte bewoording was dat ik wat minder irritant was om naar te kijken maar hey, heb ik dit echt verdiend, wat heb ik in hemelsnaam verkeerd gedaan.
pi_143440622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Ik kan zo een gesprek bedenken waarin deze opmerkingen gemaakt worden waarin het allemaal wel mee valt en een gesprek waarin het echt te zot voor woorden is. De context doet enorm veel.
Vrouwen hebben magische krachten die beter kunnen interpreteren in de gedachtengang van een ander.
pi_143440692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ook al was er geen toon maar zou je vriend zo over je praten, wat zou je daar mee doen?
Haha.. Ik weet prima hoe er over mij gesproken wordt door sommige vrienden van mijn vriend. Ik weet ook dat hij op dezelfde toon maar wat meelult.. als het maar niet regelrechte onzin is die mij schaadt, dan zegt hij er wel wat van.
Maar onze situatie is ook verre van doorsnee dus kan je dat soort gelul verwachten. Bij een hele mooie vrouw en een lelijke man trouwens net zo. Dat krijgt die vrouw dan echt wel te horen van haar vriendinnen.
pi_143440703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Vrouwen hebben magische krachten die beter kunnen interpreteren in de gedachtengang van een ander.
_O-
pi_143440712
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Haha.. Ik weet prima hoe er over mij gesproken wordt door sommige vrienden van mijn vriend. Ik weet ook dat hij op dezelfde toon maar wat meelult.. als het maar niet regelrechte onzin is die mij schaadt, dan zegt hij er wel wat van.
Maar onze situatie is ook verre van doorsnee dus kan je dat soort gelul verwachten. Bij een hele mooie vrouw en een lelijke man trouwens net zo. Dat krijgt die vrouw dan echt wel te horen van haar vriendinnen.
Als hij op deze wijze over jou zou praten zou dit jou niet schaden?
Daarnaast vraag ik je specifiek over dit geval. Wat zou je doen en waarom blijf je er omheen draaien?

Ik stel me een dergelijk gesprek voor (een equivalent van wat TS las)

Vriend van vriend: Hoe gaat het met jou en Ouder1?
Vriend: Ze heeft een dikke reet en een kop als een trol maar ze is wel lief en ze kan goed pijpen haha
Vriend van vriend: Maar je vermaakt je wel dus?
Vriend: Nou als die ene lekkere chick mij zag zitten wist ik het wel. Dan trapte ik Ouder1 vandaag nog de deur uit hahaha

[ Bericht 5% gewijzigd door TerryStone op 15-08-2014 11:22:43 ]
pi_143440780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:11 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Goed punt.
Om een beter inzicht te krijgen zou TS die gesprekken van z'n vriendin hier volledig neer moeten zetten, zodat we een beter oordeel kunnen vellen. Nu is het alleen zijn gekleurde versie die we lezen.
Probleem is wel dat je dan heel herkenbaar wordt.
pi_143440830
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:19 schreef rosability het volgende:

[..]

Probleem is wel dat je dan heel herkenbaar wordt.
De namen kunnen uiteraard onherkenbaar gemaakt worden of doel je ergens anders op?
pi_143440890
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:16 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik vraag specifiek over dit geval. Wat zou je doen en waarom blijf je er omheen draaien?
Ik zou het niet weten want ik ben niet lelijk en ik heb de gesprekken niet gelezen.

A: Soo hee.. wat moet jij met die TS?
B: Ja LOL.. dat weet ik ook niet echt
A: Jij kan toch wel wat knappers krijgen?
B: Hij is idd niet knap, die oren vooral!
A: Wat moet je dan met hem? Ik moet er niet aan denken..
B: Ja, ik vind hem ook niet aantrekkelijk maar hij is wel lief en goed met X
A: Flaporen ;)
B: Flappie ja :)
A: Maar jullie hebben dus wel iets..
B: Ik weet het nog niet, als ex voor de deur zou staan laat ik Flappie misschien wel vallen..

Paar maanden later:
A: En hoe staat het met de liefde?
B: Goed, hij is echt lief en zo goed met X, echt fijn
A: En zijn flaporen?
B: Ik kan daar steeds beter tegen eigenlijk.. wordt er niet onpasselijk van of zo, irriteert me ook minder

Zoiets bijvoorbeeld?
pi_143440904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:03 schreef FANN het volgende:

maar goed..
Soms heb je momenten dat je even meer moeite hebt met je eigen uitlaatklep dan wat waardig is over de ander.

Als het 'woelige water' dan eenmaal weer een beetje bezonken is kun je weer helder zien en weet je weer waarom je echt van iemand moet houden.

Ik kan niet opmaken in wat voor state of being deze 'juffrouw' een en ander gezegd heeft, maar meen wel te hebben gelezen dat ze er spijt van had toen ze ermee geconfronteerd werd.

Mijn antwoord op jouw overigens heel mooie reactie is dan ook dat je alleen echt van iemand anders kunt houden als je niet te veel met jezelf bezig hoeft te zijn. Soms moet je iemand even die tijd gunnen, zoals TS heeft gedaan op dat ronduit egoïstische gepraat.

Ik hoop alleen voor TS dat dit een vlaag was en dat ze niet daadwerkelijk altijd zo in het leven staat.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143440910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten want ik ben niet lelijk en ik heb de gesprekken niet gelezen.

A: Soo hee.. wat moet jij met die TS?
B: Ja LOL.. dat weet ik ook niet echt
A: Jij kan toch wel wat knappers krijgen?
B: Hij is idd niet knap, die oren vooral!
A: Wat moet je dan met hem? Ik moet er niet aan denken..
B: Ja, ik vind hem ook niet aantrekkelijk maar hij is wel lief en goed met X
A: Flaporen ;)
B: Flappie ja :)
A: Maar jullie hebben dus wel iets..
B: Ik weet het nog niet, als ex voor de deur zou staan laat ik Flappie misschien wel vallen..

Paar maanden later:
A: En hoe staat het met de liefde?
B: Goed, hij is echt lief en zo goed met X, echt fijn
A: En zijn flaporen?
B: Ik kan daar steeds beter tegen eigenlijk.. wordt er niet onpasselijk van of zo, irriteert me ook minder

Zoiets bijvoorbeeld?
Je draait er weer knap omheen. Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag!

Paar maanden later:

Vriend van vriend: Hoe gaat het nu met jou en Ouder1 eigenlijk?
Vriend: Goed, ze is echt aardig en ze kan echt heerlijk pijpen... mm
Vriend van vriend: En die dikke reet en kop als een trol dan haha
Vriend: Ik ga al bijna niet meer over m'n nek als we in 1 bed liggen, het irriteert me steeds minder.
Vriend van vriend: Dat klinkt als echte liefde man!
pi_143441077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De namen kunnen uiteraard onherkenbaar gemaakt worden of doel je ergens anders op?
De namen zijn niet zo het probleem, maar we weten niet tegen wie de vriendin van TS dat allemaal nog meer heeft gezegd. Dat kan bij wijze van haar hele vriendinnenkring zijn of maar een paar anderen. De enigste tot nu waarvan het zeker is is haar beste vriendin, omdat TS die smsjes op de telefoon van zijn vriendin vond. Stel dat één van die vriendinnen dat per toeval hier leest of denkt hè, dat komt me bekend voor. Kleine kans natuurlijk, maar dat wordt wel een lullig gesprek tussen TS en zijn vriendin dan.
pi_143441109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:25 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je draait er weer knap omheen. Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag!

Zoals ik al zei:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:16 schreef Ouder1 het volgende:
Haha.. Ik weet prima hoe er over mij gesproken wordt door sommige vrienden van mijn vriend. Ik weet ook dat hij op dezelfde toon maar wat meelult.. als het maar niet regelrechte onzin is die mij schaadt, dan zegt hij er wel wat van.Maar onze situatie is ook verre van doorsnee dus kan je dat soort gelul verwachten. Bij een hele mooie vrouw en een lelijke man trouwens net zo. Dat krijgt die vrouw dan echt wel te horen van haar vriendinnen.
WTF maakt het nu uit waar die opmerkingen over gaan? Als het negatief én waar is, dan is dat gewoon zo. Kan je je partner over aanvallen en je gekrenkt voelen en in een hoekje gaan zitten janken.. Je kan het ook gewoon erkennen en je schouders er over ophalen. Zij heeft uiteindelijk toch voor hem gekozen?

Die opmerking over hem laten vallen voor haar ex is allang ontkracht. Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn vriend in de eerste 3-6 maanden het idee had lang bij mij te blijven. So what? Daarna en nu denkt hij daar toch anders over (tot mijn verbazing)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')