Dat klinkt toch niet iets stoerder dan: ik zou het wel met je willen doen, maar ik ben bang dat je mijn ballen eraf rukt tijdens de daad.quote:
Hij is gewoon een mietjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet iets stoerder dan: ik zou het wel met je willen doen, maar ik ben bang dat je mijn ballen eraf rukt tijdens de daad.
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?quote:
Prima toch als je in de mood bent voor lieviepievieseks?quote:
Hij lultquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?
Nee dat heet de Munt tegenwoordig. Ik speelde daar een jaar of 6-7 geleden regelmatig toernooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?
Daar ben ik dus echt niet voor in de moodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima toch als je in de mood bent voor lieviepievieseks?
welterustenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga mijn film af kijken en dan bed
Als je erbij regelt dat die reserve-Belg me komt halen en weer thuis brengt, dan vind ik het best.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende: [..] We kunnen er ook wel een belg bij regelen voor je. Of nou ja, een reserve-Belg
Slaap lekker engelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je erbij regelt dat die reserve-Belg me komt halen en weer thuis brengt, dan vind ik het best.
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?
Het kan nog 80x van naam veranderen, het blijft upstairsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Suck it
http://www.poolcentrumdemunt.nl/
Ik moest ook huilen, heb nu alleen nog de jonkvrouwenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar ben ik dus echt niet voor in de mood
slaapzachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |