SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, ik dacht eerder níet aan stereoquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik dacht eerder níet aan stereo
Precies diequote:
Ben ik nu gek, of zat ik echt even op het toilet en heb ik Santana gemist?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb overwogen om Purple Rain nog een keer te draaien, maar nee, ik was sterk dit keer
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik nu gek, of zat ik echt even op het toilet en heb ik Santana gemist?
Hmmmm, opvallend, ik heb die bewust niet op mijn lijstje gezet omdat ik dacht, die zit er toch wel inquote:
Ik snap hem nietquote:
Hoezo zou dit een photoshop zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Ik zie alleen een hele flauwe fotosjoep.
Duh, er staat 30cm water opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo zou dit een photoshop zijn?
Het bord geeft aan dat de vloer van het zwembad nat is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Nou, ik trek nu mijn string uit![]()
Damn dat ik mijn stem nog zo laag kon houden
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
En het was net zo gaaf om naar te luisteren!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Dit was echt vanaf minuut 1 een hele fijne show om te doen
Had je em achterstevoren aan en flink aangetrokken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit was vanaf de eerste minuut een hele fijne show om naar te luisteren, inclusief de verlenging, die wat mij betreft best wel op een sudden death had mogen uitlopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Dit was echt vanaf minuut 1 een hele fijne show om te doen
ja er zat gvd geen gebruiksaanwijzing bijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had je em achterstevoren aan en flink aangetrokken?
Symph zijn shows zijn soms net babies, ze groeien terwijl je er naar luistertquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En het was net zo gaaf om naar te luisteren!Er zaten echt pareltjes tussen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Echt bedankt voor de fijne avond allemaal
Ik ga hontje doen en morgen een lange en lastige werkdag volbrengen![]()
Is goed, hee later man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph zijn shows zijn soms net babies, ze groeien terwijl je er naar luistert
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Symph zijn shows zijn soms net babies, ze groeien terwijl je er naar luistert
maf zequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik merk het idd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
Gup is ToT vanavond niet goed gezind
Whehehehe echt wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit nu echt op de strings in de nummers te letten.
Dat gaat wat worden na de Mama Appelsap show
Ik vrees dat ik na morgen nooit meer normaal naar buitenlandse (vreemdtalige) nummers kan luisterenquote:
Die kans zit er idd erg dik in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik na morgen nooit meer normaal naar buitenlandse (vreemdtalige) nummers kan luisteren
Auch, nu begin ik te twijfelen. Aan een kant ben ik erg nieuwsgierig, maar de zeehondjes waar jij laatst mee aankwam ben ik ook nog niet kwijtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kans zit er idd erg dik in.
En da's vaak best jammer; het kan bepaalde klassiekers echt ruïneren, maar dat doen Vout versies ook wel!
Ach ikzelf ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, nu begin ik te twijfelen. Aan een kant ben ik erg nieuwsgierig, maar de zeehondjes waar jij laatst mee aankwam ben ik ook nog niet kwijt
Op de een of andere manier vergeet ik ze gelukkig bijna altijd weer, maar heb ik dan alleen af en toe oh ja... kak....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kans zit er idd erg dik in.
En da's vaak best jammer; het kan bepaalde klassiekers echt ruïneren, maar dat doen Vout versies ook wel!
Ik heb de pech zo'n vrouw te zijn met zo'n ontzettend olifanten geheugen dat mannen haar vervloekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vergeet ik ze gelukkig bijna altijd weer, maar heb ik dan alleen af en toe oh ja... kak....
Degene die ik zelf ontdek onthoud ik echt nooit
Ik heb dat gelukkig heel selectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de pech zo'n vrouw te zijn met zo'n ontzettend olifanten geheugen dat mannen haar vervloeken
Dan blijf ik nog ff luisteren. Wilde uittunen want the Curequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Ff eentje aangevraagd waar ook een Mama Appelsapje in zit!
LOLquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog ff luisteren. Wilde uittunen want the Cure
Ik ben bezig met mijn SAM op te voeden met rotatie schema en zo, om gewoon lekker random te luisteren, maar SAM heeft een hele hoge voorkeur voor the Cure. En néé het is nog niet eens de band waarvan ik de meeste nummers heb
Ik onthou dingen die ik totaal niet belangrijk vind. Ik onthoud het gewoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb dat gelukkig heel selectief.
Ik kan dingen heel goed vergeten, maar als ik het wil kan ik ook heel goed onthouden. Vaak is het als het me niet echt boeit oh ja, dat was zus en zo en dit en dat, maar zou ik er uit mezelf nooit meer aan denken.
Ach, stemmingmakerij. Juli was warmer dan gemiddeld, Augustus is altijd een ontstuimige maand met dagen met hoge temperaturen en lage temperaturen en onweersbuien. Ik voorspel een Indian Summerquote:
Het vervelende is wel dat de stand van de zon inmiddels dusdanig is veranderd dat ik nu anderhalf uur eerder geen zon meer in de voor- en achtertuin heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, stemmingmakerij. Juli was warmer dan gemiddeld, Augustus is altijd een ontstuimige maand met dagen met hoge temperaturen en lage temperaturen en onweersbuien. Ik voorspel een Indian Summer
Ik ook wel, maar ik "vergeet" de trigger. Ik weet het allemaal, maar denk er uit mijn zelf niet meer aan. En dan begint iemand er weer over en dan weet ik vaak dus weer meer erover. Beetje lastig uit te leggen. Ik sla alles op, maar indexeer niks ofzo, dus ik moet even op weg geholpen worden. En dan bij een bepaald sleutelwoord weet ik het hele verhaal weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik onthou dingen die ik totaal niet belangrijk vind. Ik onthoud het gewoon.
Moet je naar het noorden verhuizen, heb je veel langer zon en lichtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat de stand van de zon inmiddels dusdanig is veranderd dat ik nu anderhalf uur eerder geen zon meer in de voor- en achtertuin heb.
Oh ja ook heel herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik "vergeet" de trigger. Ik weet het allemaal, maar denk er uit mijn zelf niet meer aan. En dan begint iemand er weer over en dan weet ik vaak dus weer meer erover. Beetje lastig uit te leggen. Ik sla alles op, maar indexeer niks ofzo, dus ik moet even op weg geholpen worden. En dan bij een bepaald sleutelwoord weet ik het hele verhaal weer.
Oh, dat is heel herkenbaar hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik "vergeet" de trigger. Ik weet het allemaal, maar denk er uit mijn zelf niet meer aan. En dan begint iemand er weer over en dan weet ik vaak dus weer meer erover. Beetje lastig uit te leggen. Ik sla alles op, maar indexeer niks ofzo, dus ik moet even op weg geholpen worden. En dan bij een bepaald sleutelwoord weet ik het hele verhaal weer.
Ja nee ik ben nu eerst hier de boel aan het opknappen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je naar het noorden verhuizen, heb je veel langer zon en licht
Whehehe ook weer herkenbaar!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wel irritant, dan is iemand een verhaal aan het vertellen en het zegt me niks en dan 1 zin en dan weet ik het opeens beter te vertellen
Ik heb wel eens iemand aan de telefoon gehad waar ik over irritaties sprak uit een FOK! topic van 2 jaar terug. Ik had géén internet niets bij de hand, en de persoon dacht van wel, want ik wist nog bijna woordelijk de posts op te noemen toen zei die dat en die reageerde toen zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wel irritant, dan is iemand een verhaal aan het vertellen en het zegt me niks en dan 1 zin en dan weet ik het opeens beter te vertellen
quote:
Goffer. goffer, gofferquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer. goffer, goffer
Lalalalalalalal, *muis stopt vingers in haar oren om geen appelsap te horen
Ik denk dat ik de show van vanavond echt moet overslaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja deze vond ik ook wel erg om te weten. Ik vind dit echt een lekker nummer.
Snap ik idd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de show van vanavond echt moet overslaan
Ik vrees dat het in combinatie met mijn brein niet goed gaat en echt mij voor mijn muzikale leven gaat tekenen
OK na 30 seconden al mee gestopt. Ik wil dat nummer gewoon horen zonder die 'engelse' vertalingquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK na 30 seconden al mee gestopt. Ik wil dat nummer gewoon horen zonder die 'engelse' vertaling
Ik wil gewoon niet weten wat BNW-ers er van makenquote:
Die is wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
Maar dit is dus de andere kant van Mama Appelsapjes: van Nederlands (Vlaams) naar Engels:
Whehehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is wel leuk
Misschien moet ik selectief gaan luisteren en alleen naar 'vertalingen' van Nederlandse nummers luisteren
Zet ff snel het tietenlied opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef ToT het volgende:
Pfff fuck, ik heb bijna dat hele liedje geluisterd!Die heb ik vannacht dus in mijn hoofd zitten!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zet ff snel het tietenlied op
Slaap lekker ToTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:26 schreef ToT het volgende:
Nee ik ben uitgetuned; ik ga proberen te slapen!Trussies he!
Hallo.quote:
Leek me wel eens grappig!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hallo.
Waarom breng je de regen mee.
quote:
Ah scheelt weer!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tot nog toe beter te behappen als de eerste 3 dagen van de week....
Mega druk op het werk.![]()
Nu gewoon lekker te werken.
Zekers.quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zekers.
Gaat ie daar ook lekker?
Ik hoop het voor je ToTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:59 schreef ToT het volgende:
De eerste schoonmaakster die ik heb gehad, kan waarschijnlijk weer terug komen!
Als ik die eerste weer terug kan krijgen zou ik echt blij zijn!
Zij kan heel kordaat aanpakken en heel geordend werken, en dat is precies wat ik in deze situatie nodig heb!
quote:
Het IS nu een rotzooi, vanwege het klussen en omdat ik nog niets echt goed kan opbergen voordat er behangen is en de kasten geplaatst zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef Melting het volgende:
Zou mooi zijn, ToT!
Maar dan ook geen rotzooi ervan maken hè?
Was maar een garpje, ToT!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het IS nu een rotzooi, vanwege het klussen en omdat ik nog niets echt goed kan opbergen voordat er behangen is en de kasten geplaatst zijn.
Als eenmaal alles opgeruimd is, is het makkelijker de boel bij te houden.
Ik zeg: zelf cursus poetsvrouw gaan volgen en je loon voor het schoonmaken van je eigen huis zelf opstrijkenquote:
Whehehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg: zelf cursus poetsvrouw gaan volgen en je loon voor het schoonmaken van je eigen huis zelf opstrijken
Heb jij recht op pappadagen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Het geweldige van de vakantieperiode:
uren kwijt zijn met het zoeken naar de vervanger van de vervanger van degene die je nodig hebt. En als je hem gevonden hebt, dan heeft ie vandaag papadag.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Het geweldige van de vakantieperiode:
uren kwijt zijn met het zoeken naar de vervanger van de vervanger van degene die je nodig hebt. En als je hem gevonden hebt, dan heeft ie vandaag papadag.
Nee. Mijn definitie van papadag is een thuiswerkdag. Zodat de vriendin een paar uurtjes ongestoord kan winkelen.quote:
Wat voor rubbers? Of bedoel je het rubber waarmee de ramen in de sponningen zitten (zoals ik heb met mijn alluminiumkozijnen)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef ToT het volgende:
Zo, weer aan het schilderen enzulks.
Binnenkort de raamkozijnen doen. Wel lastig met die rubbers. Misschien dat ik die er even uit kan halen, maar ik verwacht van niet.
Die inderdaad, maar met afplakken heb ik niet erg goede ervaringen; het is veel werk en je hebt toch wel gauw dat er toch iets onder door komt. Toch denk ik dat dat wel de enige oplossing is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor rubbers? Of bedoel je het rubber waarmee de ramen in de sponningen zitten (zoals ik heb met mijn alluminiumkozijnen)?
Die kan je namelijk gewoon afplakken.
Zorgen dat het rubber goed vetvrij is, dan hecht het tape beter. En het tape direct weghalen nadat je die kant geschilderd hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die inderdaad, maar met afplakken heb ik niet erg goede ervaringen; het is veel werk en je hebt toch wel gauw dat er toch iets onder door komt. Toch denk ik dat dat wel de enige oplossing is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef ToT het volgende:
Oef, ineens raak ik echt alle energie kwijt tijdens het klussen en ik merk dat ik wat kortademig ben.
Even pauzeren dus.
Sommige mensen halen het juist weg als het al wat gedroogd is, om zo verder lekken te voorkomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zorgen dat het rubber goed vetvrij is, dan hecht het tape beter. En het tape direct weghalen nadat je die kant geschilderd hebt.
Gup server is zo te zien offline/niet bereikbaar. De Fallback stream draait nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef ToT het volgende:
Ik kan geen verzoekjes indienen? Station Might be offline. No route to host (113).
Daar heb ik juist slechte ervaring mee, dat dan wat verf van het kozijn mee losgetrokken wordt. En verder lekken kan alleen als de verf er echt te dik op aangezet is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen halen het juist weg als het al wat gedroogd is, om zo verder lekken te voorkomen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gup server is zo te zien offline. De Fallback stream draait nu.
Gelukkig is dit beter dan DJ Mainquote:
Wachtmuziekje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig is dit beter dan DJ Main
Neu, de vage muziek waar Uccie eens 40 minuten naar heeft zitten luisteren voordat ze erachter was de gup niet meer zwomquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, de vage muziek waar Uccie eens 40 minuten naar heeft zitten luisteren voordat ze erachter was de gup niet meer zwom
Nadat een DJ gedraaid had kreeg je eerst het eftling wachtmuziekje, als gup dan niet aansloeg kreeg je die new age achtige muziek waardoor iedereen wist dat er een vervangend gup nodig wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog niet wat voor muziek je dan bedoelt.
Ja het wachtmuziekje dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nadat een DJ gedraaid had kreeg je eerst het eftling wachtmuziekje, als gup dan niet aansloeg kreeg je die new age achtige muziek waardoor iedereen wist dat er een vervangend gup nodig was
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef robdriessen het volgende:
Het is niet Gup, het is de internetprovider. Ik zal geen namen noemen, maar alles wat eindigt op ele2 is kut.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef robdriessen het volgende:
Het is niet Gup, het is de internetprovider. Ik zal geen namen noemen, maar alles wat eindigt op ele2 is kut.
Ja, die denken ook… wij zijn heel goedkoop, dus een continue stream moeten we afkappenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef robdriessen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |