Op de een of andere manier vergeet ik ze gelukkig bijna altijd weer, maar heb ik dan alleen af en toe oh ja... kak....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kans zit er idd erg dik in.
En da's vaak best jammer; het kan bepaalde klassiekers echt ruïneren, maar dat doen Vout versies ook wel!
Ik heb de pech zo'n vrouw te zijn met zo'n ontzettend olifanten geheugen dat mannen haar vervloekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vergeet ik ze gelukkig bijna altijd weer, maar heb ik dan alleen af en toe oh ja... kak....
Degene die ik zelf ontdek onthoud ik echt nooit
Ik heb dat gelukkig heel selectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de pech zo'n vrouw te zijn met zo'n ontzettend olifanten geheugen dat mannen haar vervloeken
Dan blijf ik nog ff luisteren. Wilde uittunen want the Curequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Ff eentje aangevraagd waar ook een Mama Appelsapje in zit!
LOLquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog ff luisteren. Wilde uittunen want the Cure
Ik ben bezig met mijn SAM op te voeden met rotatie schema en zo, om gewoon lekker random te luisteren, maar SAM heeft een hele hoge voorkeur voor the Cure. En néé het is nog niet eens de band waarvan ik de meeste nummers heb
Ik onthou dingen die ik totaal niet belangrijk vind. Ik onthoud het gewoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb dat gelukkig heel selectief.
Ik kan dingen heel goed vergeten, maar als ik het wil kan ik ook heel goed onthouden. Vaak is het als het me niet echt boeit oh ja, dat was zus en zo en dit en dat, maar zou ik er uit mezelf nooit meer aan denken.
Ach, stemmingmakerij. Juli was warmer dan gemiddeld, Augustus is altijd een ontstuimige maand met dagen met hoge temperaturen en lage temperaturen en onweersbuien. Ik voorspel een Indian Summerquote:
Het vervelende is wel dat de stand van de zon inmiddels dusdanig is veranderd dat ik nu anderhalf uur eerder geen zon meer in de voor- en achtertuin heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, stemmingmakerij. Juli was warmer dan gemiddeld, Augustus is altijd een ontstuimige maand met dagen met hoge temperaturen en lage temperaturen en onweersbuien. Ik voorspel een Indian Summer
Ik ook wel, maar ik "vergeet" de trigger. Ik weet het allemaal, maar denk er uit mijn zelf niet meer aan. En dan begint iemand er weer over en dan weet ik vaak dus weer meer erover. Beetje lastig uit te leggen. Ik sla alles op, maar indexeer niks ofzo, dus ik moet even op weg geholpen worden. En dan bij een bepaald sleutelwoord weet ik het hele verhaal weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik onthou dingen die ik totaal niet belangrijk vind. Ik onthoud het gewoon.
Moet je naar het noorden verhuizen, heb je veel langer zon en lichtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat de stand van de zon inmiddels dusdanig is veranderd dat ik nu anderhalf uur eerder geen zon meer in de voor- en achtertuin heb.
Oh ja ook heel herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik "vergeet" de trigger. Ik weet het allemaal, maar denk er uit mijn zelf niet meer aan. En dan begint iemand er weer over en dan weet ik vaak dus weer meer erover. Beetje lastig uit te leggen. Ik sla alles op, maar indexeer niks ofzo, dus ik moet even op weg geholpen worden. En dan bij een bepaald sleutelwoord weet ik het hele verhaal weer.
Oh, dat is heel herkenbaar hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik "vergeet" de trigger. Ik weet het allemaal, maar denk er uit mijn zelf niet meer aan. En dan begint iemand er weer over en dan weet ik vaak dus weer meer erover. Beetje lastig uit te leggen. Ik sla alles op, maar indexeer niks ofzo, dus ik moet even op weg geholpen worden. En dan bij een bepaald sleutelwoord weet ik het hele verhaal weer.
Ja nee ik ben nu eerst hier de boel aan het opknappen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je naar het noorden verhuizen, heb je veel langer zon en licht
Whehehe ook weer herkenbaar!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wel irritant, dan is iemand een verhaal aan het vertellen en het zegt me niks en dan 1 zin en dan weet ik het opeens beter te vertellen
Ik heb wel eens iemand aan de telefoon gehad waar ik over irritaties sprak uit een FOK! topic van 2 jaar terug. Ik had géén internet niets bij de hand, en de persoon dacht van wel, want ik wist nog bijna woordelijk de posts op te noemen toen zei die dat en die reageerde toen zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wel irritant, dan is iemand een verhaal aan het vertellen en het zegt me niks en dan 1 zin en dan weet ik het opeens beter te vertellen
quote:
Goffer. goffer, gofferquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer. goffer, goffer
Lalalalalalalal, *muis stopt vingers in haar oren om geen appelsap te horen
Ik denk dat ik de show van vanavond echt moet overslaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja deze vond ik ook wel erg om te weten. Ik vind dit echt een lekker nummer.
Snap ik idd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de show van vanavond echt moet overslaan
Ik vrees dat het in combinatie met mijn brein niet goed gaat en echt mij voor mijn muzikale leven gaat tekenen
OK na 30 seconden al mee gestopt. Ik wil dat nummer gewoon horen zonder die 'engelse' vertalingquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK na 30 seconden al mee gestopt. Ik wil dat nummer gewoon horen zonder die 'engelse' vertaling
Ik wil gewoon niet weten wat BNW-ers er van makenquote:
Die is wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
Maar dit is dus de andere kant van Mama Appelsapjes: van Nederlands (Vlaams) naar Engels:
Whehehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is wel leuk
Misschien moet ik selectief gaan luisteren en alleen naar 'vertalingen' van Nederlandse nummers luisteren
Zet ff snel het tietenlied opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef ToT het volgende:
Pfff fuck, ik heb bijna dat hele liedje geluisterd!Die heb ik vannacht dus in mijn hoofd zitten!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zet ff snel het tietenlied op
Slaap lekker ToTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:26 schreef ToT het volgende:
Nee ik ben uitgetuned; ik ga proberen te slapen!Trussies he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |