Leek me wel eens grappig!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hallo.
Waarom breng je de regen mee.
quote:
Ah scheelt weer!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tot nog toe beter te behappen als de eerste 3 dagen van de week....
Mega druk op het werk.![]()
Nu gewoon lekker te werken.
Zekers.quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zekers.
Gaat ie daar ook lekker?
Ik hoop het voor je ToTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:59 schreef ToT het volgende:
De eerste schoonmaakster die ik heb gehad, kan waarschijnlijk weer terug komen!
Als ik die eerste weer terug kan krijgen zou ik echt blij zijn!
Zij kan heel kordaat aanpakken en heel geordend werken, en dat is precies wat ik in deze situatie nodig heb!
quote:
Het IS nu een rotzooi, vanwege het klussen en omdat ik nog niets echt goed kan opbergen voordat er behangen is en de kasten geplaatst zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef Melting het volgende:
Zou mooi zijn, ToT!
Maar dan ook geen rotzooi ervan maken hè?
Was maar een garpje, ToT!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het IS nu een rotzooi, vanwege het klussen en omdat ik nog niets echt goed kan opbergen voordat er behangen is en de kasten geplaatst zijn.
Als eenmaal alles opgeruimd is, is het makkelijker de boel bij te houden.
Ik zeg: zelf cursus poetsvrouw gaan volgen en je loon voor het schoonmaken van je eigen huis zelf opstrijkenquote:
Whehehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg: zelf cursus poetsvrouw gaan volgen en je loon voor het schoonmaken van je eigen huis zelf opstrijken
Heb jij recht op pappadagen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Het geweldige van de vakantieperiode:
uren kwijt zijn met het zoeken naar de vervanger van de vervanger van degene die je nodig hebt. En als je hem gevonden hebt, dan heeft ie vandaag papadag.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Het geweldige van de vakantieperiode:
uren kwijt zijn met het zoeken naar de vervanger van de vervanger van degene die je nodig hebt. En als je hem gevonden hebt, dan heeft ie vandaag papadag.
Nee. Mijn definitie van papadag is een thuiswerkdag. Zodat de vriendin een paar uurtjes ongestoord kan winkelen.quote:
Wat voor rubbers? Of bedoel je het rubber waarmee de ramen in de sponningen zitten (zoals ik heb met mijn alluminiumkozijnen)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef ToT het volgende:
Zo, weer aan het schilderen enzulks.
Binnenkort de raamkozijnen doen. Wel lastig met die rubbers. Misschien dat ik die er even uit kan halen, maar ik verwacht van niet.
Die inderdaad, maar met afplakken heb ik niet erg goede ervaringen; het is veel werk en je hebt toch wel gauw dat er toch iets onder door komt. Toch denk ik dat dat wel de enige oplossing is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor rubbers? Of bedoel je het rubber waarmee de ramen in de sponningen zitten (zoals ik heb met mijn alluminiumkozijnen)?
Die kan je namelijk gewoon afplakken.
Zorgen dat het rubber goed vetvrij is, dan hecht het tape beter. En het tape direct weghalen nadat je die kant geschilderd hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die inderdaad, maar met afplakken heb ik niet erg goede ervaringen; het is veel werk en je hebt toch wel gauw dat er toch iets onder door komt. Toch denk ik dat dat wel de enige oplossing is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef ToT het volgende:
Oef, ineens raak ik echt alle energie kwijt tijdens het klussen en ik merk dat ik wat kortademig ben.
Even pauzeren dus.
Sommige mensen halen het juist weg als het al wat gedroogd is, om zo verder lekken te voorkomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zorgen dat het rubber goed vetvrij is, dan hecht het tape beter. En het tape direct weghalen nadat je die kant geschilderd hebt.
Gup server is zo te zien offline/niet bereikbaar. De Fallback stream draait nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef ToT het volgende:
Ik kan geen verzoekjes indienen? Station Might be offline. No route to host (113).
Daar heb ik juist slechte ervaring mee, dat dan wat verf van het kozijn mee losgetrokken wordt. En verder lekken kan alleen als de verf er echt te dik op aangezet is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen halen het juist weg als het al wat gedroogd is, om zo verder lekken te voorkomen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gup server is zo te zien offline. De Fallback stream draait nu.
Gelukkig is dit beter dan DJ Mainquote:
Wachtmuziekje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig is dit beter dan DJ Main
Neu, de vage muziek waar Uccie eens 40 minuten naar heeft zitten luisteren voordat ze erachter was de gup niet meer zwomquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, de vage muziek waar Uccie eens 40 minuten naar heeft zitten luisteren voordat ze erachter was de gup niet meer zwom
Nadat een DJ gedraaid had kreeg je eerst het eftling wachtmuziekje, als gup dan niet aansloeg kreeg je die new age achtige muziek waardoor iedereen wist dat er een vervangend gup nodig wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog niet wat voor muziek je dan bedoelt.
Ja het wachtmuziekje dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nadat een DJ gedraaid had kreeg je eerst het eftling wachtmuziekje, als gup dan niet aansloeg kreeg je die new age achtige muziek waardoor iedereen wist dat er een vervangend gup nodig was
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef robdriessen het volgende:
Het is niet Gup, het is de internetprovider. Ik zal geen namen noemen, maar alles wat eindigt op ele2 is kut.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef robdriessen het volgende:
Het is niet Gup, het is de internetprovider. Ik zal geen namen noemen, maar alles wat eindigt op ele2 is kut.
Ja, die denken ook… wij zijn heel goedkoop, dus een continue stream moeten we afkappenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef robdriessen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |