ja bij de korpsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
mahmoud jij bent toch al snaiper
No scoop is BB forum, no-scope is bij snipertsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Jongenz, even 1 serieuse vraag, ik wil een korps commando troep worden, en dan wil ik sniper worden en no-scoop leren. hoe doe ikdat
JE MOEDER IS TROEPquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja dat zeggik toch de korps commando troep
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:35 schreef Kostertjuh het volgende:
Vandaag nieuwe account aangemaakt, omdat ik van m'n oude username af wilde. Maarrrr nu kan ik met mijn nieuwe account niet meer stemmen op de FP.
Watskeburt?
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Probeer het gewoon, je hoeft niet nu al de beste te zijn in leidinggeven, dat kunnen ze je daar ook wel voor een deel aanleren. En op een soldaten functie solliciteren met je HBO is gewoon zonde, probeer dan op z'n minst een onderofficiers of officiers functie.
hallo en welkom op fokquote:
welkomquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En hoe het begon, toen ik nog jong was
Cursus BBO zeker?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Erasmo het volgende:
Altijd leuk zo'n cursus waar je effectief 1 uur les per dag hebt.
Dat zijn de beteren! Kun je vroeg aan het bier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Erasmo het volgende:
Altijd leuk zo'n cursus waar je effectief 1 uur les per dag hebt.
Nope.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Pumatje het volgende:
middag,
iedereen weer aan het werk zo te zien?
Nope.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Pumatje het volgende:
middag,
iedereen weer aan het werk zo te zien?
Alles om de islam in een kwaad daglicht te zetten!quote:
Omdat hij niet op straat past.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:38 schreef Kostertjuh het volgende:
Vandaag Chinook boven Ijmuiden, iemand een idee why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |