Dat dus. Genoeg technische en IT mensen nodig dus zou gewoon gaan kijken.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een gat in de grond graven kan bijna iedereen.
Natres? Dat is echt weer zo'n net niet iets. Wat zijn eigenlijk de dingen die je zoekt bij defensie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef landofdown het volgende:
Heel erg bedankt voor de reacties allemaal.
Zoals het er nu uitziet is voor mij denk ik de beste optie om voor natres te gaan, dan houd ik mijn normale werk aan en kan dan zo aan beide kanten (grotendeels) m’n ei kwijt.
Alleen ben je dan geen militair. En het komt op mij zo over dat TS dat nou juist wel zou willen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:05 schreef Erasmo het volgende:
Zijn genoeg IT-banen bij Defensie, ook op hoger niveau. Wellicht dat CAMS-Force Vision bij je past?
Groen of nukubu, TS komt toch 38 uur per week achter een computer te zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen ben je dan geen militair. En het komt op mij zo over dat TS dat nou juist wel zou willen zijn.
Met zijn vooropleiding is de kans inderdaad aanwezig. Om het maar zwakjes uit te drukkenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Groen of nukubu, TS komt toch 38 uur per week achter een computer te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |