Goffer. goffer, gofferquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer. goffer, goffer
Lalalalalalalal, *muis stopt vingers in haar oren om geen appelsap te horen
Ik denk dat ik de show van vanavond echt moet overslaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja deze vond ik ook wel erg om te weten. Ik vind dit echt een lekker nummer.
Snap ik idd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de show van vanavond echt moet overslaan
Ik vrees dat het in combinatie met mijn brein niet goed gaat en echt mij voor mijn muzikale leven gaat tekenen
OK na 30 seconden al mee gestopt. Ik wil dat nummer gewoon horen zonder die 'engelse' vertalingquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK na 30 seconden al mee gestopt. Ik wil dat nummer gewoon horen zonder die 'engelse' vertaling
Ik wil gewoon niet weten wat BNW-ers er van makenquote:
Die is wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
Maar dit is dus de andere kant van Mama Appelsapjes: van Nederlands (Vlaams) naar Engels:
Whehehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is wel leuk
Misschien moet ik selectief gaan luisteren en alleen naar 'vertalingen' van Nederlandse nummers luisteren
Zet ff snel het tietenlied opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef ToT het volgende:
Pfff fuck, ik heb bijna dat hele liedje geluisterd!Die heb ik vannacht dus in mijn hoofd zitten!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zet ff snel het tietenlied op
Slaap lekker ToTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:26 schreef ToT het volgende:
Nee ik ben uitgetuned; ik ga proberen te slapen!Trussies he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |