abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:02:56 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143413845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

jij concludeerde dat ik zeurde op basis van je bericht waarin je stelde dat er niets mis is met "mensen die veel uitgeven enkel voor design".
Dat sprak ik volgens jou tegen. Dat mag je me aantonen door middel van een quote waarin ik dat gesteld heb.
Doe je dat niet of kun je dan niet, dan ben jij degene die juist zeikt en argumenten verzint om zodoende iemand gemakkelijker aan te vallen.
Neuh, jij komt in een apple topic om te kunnen zeiken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:03:40 #102
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143413872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neuh, jij komt in een apple topic om te kunnen zeiken.
En jij komt in een Apple topic om de Apple white knight uit te hangen. Dan reageer je toch gewoon lekker niet ? :W
Je bent hier net zo goed aan het zeiken dus :W
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:04:19 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143413895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, maak een topic over fanlui bij de s5 en ik kom hetzelfde zeggen. Waarom zou ik in een klaagbaak topic over iMac gaan zeiken over de release bij de s5??? Alleen is het product ook daadwerkelijk goed (i.p.v. middenmoot) behalve de prijs. Dat is wederom teveel voor wat je ervoor krijgt namelijk.
galaxy en goed in 1 zin :').

Bloated, laggy kutdingen zijn het, en ja, ik mag dat zeggen, ik heb er zelf 1 (s4 dan).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:04:43 #104
45206 Pietverdriet
pi_143413905
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

En jij komt in een Apple topic om de Apple white knight uit te hangen. Dan reageer je toch gewoon lekker niet ? :W
Je bent hier net zo goed aan het zeiken dus :W
In tegenstelling tot jou draag ik wat bij in dit topic
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:05:25 #105
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143413933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou draag ik wat bij in dit topic
Dat doe ik ook. Dat jij er niet de waarde van inziet is een tweede. En het is fucking klaagbaak man. Als ie het in DIG zette, reageerde ik ook iets anders :W
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:06:35 #106
45206 Pietverdriet
pi_143413972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Dat jij er niet de waarde van inziet is een tweede. En het is fucking klaagbaak man. Als ie het in DIG zette, reageerde ik ook iets anders :W
Daar ben je niet toe in staat, daar ben je te dom en vooringenomen voor
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:06:53 #107
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143413982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

galaxy en goed in 1 zin :').

Bloated, laggy kutdingen zijn het, en ja, ik mag dat zeggen, ik heb er zelf 1 (s4 dan).
en dat ligt aan de hardware? Nee.. dat ligt er niet aan, de hardware is namelijk gewoon prima (misschien is een s4 net wat te licht voor deze tijd). Het ligt aan Samsung's Touchwiz. Nieuwste OS draaien btw al wat moeizamer op een s4 (zoals iOS 7 ook niet op een iPhone4 draait). De hardware kan er niets aan doen dat Samsung kiest voor een laggy OS, dat is eerder Samsung's issue.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:07:23 #108
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143414005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daar ben je niet toe in staat, daar ben je te dom en vooringenomen voor
En deze claim is niet vooringenomen? :') Ad Hominem drogredenatie om het af te sluiten, way to go _O_
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:08:36 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143414050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

en dat ligt aan de hardware? Nee.. dat ligt er niet aan, de hardware is namelijk gewoon prima (misschien is een s4 net wat te licht voor deze tijd). Het ligt aan Samsung's Touchwiz. Nieuwste OS draaien btw al wat moeizamer op een s4 (zoals iOS 7 ook niet op een iPhone4 draait). De hardware kan er niets aan doen dat Samsung kiest voor een laggy OS, dat is eerder Samsung's issue.
Correct, en mensen betalen bij Apple graag iets meer zodat alles altijd 100% feilloos werkt.

En we zijn eruit :).
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:09:33 #110
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143414089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Correct, en mensen betalen bij Apple graag iets meer zodat alles altijd 100% feilloos werkt.

En we zijn eruit :).
Huh? Bij mij werkt ook alles feilloos en ik heb 300 euro voor mijn telefoon betaald? (3GB ram, full HD, Quadcore QUallcome 801 processor op 2.5ghz? Wat gaat hier niet feilloos op werken volgens jou?) :') Geen bloat gezeik, niks. Dus voor 300 euro krijg ik bij Apple een telefoon die het feilloos doet? :D Iets zegt me dat ik daar geeneens een iPhone 4s voor heb..

Je kunt ook gratis gewoon een ander OS erop flashen btw? Dan doet de telefoon het ook 100% feilloos namelijk?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 augustus 2014 @ 15:12:19 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_143414211
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 00:57 schreef Michielos het volgende:
Apple :') Je bent sowieso al te incompetent om iets wat volgens iedereen "HEEEL INTUITIEF" werkt te kunnen verkloten.Claims als "GEMAKKELIJK IEDEREEN KAN HET" duiken geregeld de kop op wanneer wanhopige fanboys hun apple brand verdedigen.

ZELFS MIJN OMA KAN ERMEE OVERWEG! ONGELOOFLIJK

:') :') Dat argument kan dus ook enigszins "down the drain" als je 10+ uur bezig bent met zoeken voor iets wat uber simpel behoort te zijn :') Sowieso blinkt Apple wel uit in het ongelooflijk complex maken van basale taken die elke computerleek wel zou moeten kunnen (iTunes comes to mind).

Waarom geef je in godsvredesnaam 2000 euro uit aan iets waarvoor je gewoon nog te dom bent om te kunnen gebruiken? :) Nja, an sich is de reden duidelijk. Je kunt niet met computers overweg dus ben je een geboren sucker voor 2000 euro Facebook machines :D
Tja, ik vind het eerlijk gezegd wel save dat je niet 1,2,3 een HD kan wissen als je het root password niet hebt. Dat heeft security. Inderdaad iets wat de gemiddelde windows gebruiker niet begrijpt.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:14:04 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143414276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

Huh? Bij mij werkt ook alles feilloos en ik heb 300 euro voor mijn telefoon betaald? (3GB ram, full HD, Quadcore QUallcome 801 processor op 2.5ghz? Wat gaat hier niet feilloos op werken volgens jou?) :') Geen bloat gezeik, niks. Dus voor 300 euro krijg ik bij Apple een telefoon die het feilloos doet? :D Iets zegt me dat ik daar geeneens een iPhone 4s voor heb..

Je kunt ook gratis gewoon een ander OS erop flashen btw? Dan doet de telefoon het ook 100% feilloos namelijk?
Ah, wat specs en daarna, even een ander OS erop, simpel toch.

Wederom bewijs dat je echt niet weet hoe 99% van de markt werkt.
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:18:52 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143414455
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ah, wat specs en daarna, even een ander OS erop, simpel toch.

Wederom bewijs dat je echt niet weet hoe 99% van de markt werkt.
Waarom werkt het niet zo dan? Ik had op mijn s4 voordat ie gejat werd MIUI v3 geflashed? Werkte als een tierelier.
pi_143414564
Michielos, vertel over die keer dat je apple fanboys geleid door Ramazan inelkaar had gebokst dan. Wel in een ander topic wellicht. Kijk uit naar dit volgende literair hoogstandje ^O^
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:40:47 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143415214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waarom werkt het niet zo dan? Ik had op mijn s4 voordat ie gejat werd MIUI v3 geflashed? Werkte als een tierelier.
Ja, en hoe doe je dat precies? En dan niet aankomen met google maar, je moet het uitleggen aan de GEMIDDELDE consument, de 98% die niets en dan ook niets snapt van techniek, oftwel de mensen waar Apple en Samsung hun marketing op richt, niet de 2% nerds en geeks.
Get woke, go broke!
pi_143415359
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waar loop ik te zeiken dat ik tegen mensen ben die enkel voor het design 2000 euro betalen voor een iMac? Quote die even aub.
Als jij pro-B bent en andere mensen pro-A en jij begrijpt niet waarom mensen pro-A zijn, kan je 2 dingen doen: accepteren dat mensen verschillende meningen, denkwijzen, voorkeuren, etc. hebben, of standvastig volhouden dat alleen jij gelijk hebt en andere mensen gek zijn, dom, religieus, geïndoctrineerd, fanboys, schapen, whatever.

Jij doet het 2e en dat is waarom je niet serieus wordt genomen.
pi_143415366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:15 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Het betreft hier een iMac, een all-in-one apparaat wat ook nog eens mooi oogt wanneer het prominent aanwezig is in een ruimte. Dat is ook een reden waarom mensen Apple kopen. Om geen lelijke systeemkast, een losse monitor, allerlei kabels over hun bureau/eettafel te hebben lopen.
De meeste kasten van Antec, coolmaster etc zien er echt veel slicker uit dan een Mac hoor...
Verder zijn er geweldige casemodders _O_
Wireless technologie is niet enkel voor apple
Een losse monitor kan heel mooi zijn en als er iets mis met de monitor is ben je ook niet meteen je pc kwijt.

Dat jij denkt dat apple de enige computersystemen zijn met wireless muizen en toetsenborden etc zegt iets over je kennis..namelijk dat die ver beneden alle peil is :P

Zelfs qua design is de PC de MAC voorbij imo... als je die cases ziet ga je watertanden :D
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:47:27 #118
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143415438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en hoe doe je dat precies? En dan niet aankomen met google maar, je moet het uitleggen aan de GEMIDDELDE consument, de 98% die niets en dan ook niets snapt van techniek, oftwel de mensen waar Apple en Samsung hun marketing op richt, niet de 2% nerds en geeks.
Het is binnen 5 minuten gedaan? Je kunt mij een nerd noemen of whatever, maar ik faalde voor MBO ICT en het lukte me in 5 minuten na 1 try :')
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:49:13 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143415512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het is binnen 5 minuten gedaan? Je kunt mij een nerd noemen of whatever, maar ik faalde voor MBO ICT en het lukte me in 5 minuten na 1 try :')
Rooten, custom rom downloaden, recovery flashen, (dalvik) cache legen, ROM flashen en daarna instellen, in 5 min?

Knap.

Maar hoe zou je het uitleggen aan je moeder/vader/tante?
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:51:09 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143415572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Rooten, custom rom downloaden, recovery flashen, (dalvik) cache legen, ROM flashen en daarna instellen, in 5 min?

Knap.

Maar hoe zou je het uitleggen aan je moeder/vader/tante?
Nou, het lijkt me niet veel lastiger dan het 10+ uur lang fora afstruinen enkel voor een computer te formatteren qua uitleggen. toch? Je download de ROM, sluit telefoon op PC aan, installeert rom door op OK te klikken en je bent nagenoeg klaar. Dat de gemiddelde consument nog te dom is om dat te snappen, terwijl ik als MBO IT dropout dat nog in 1x kon bewerkstelligen, zegt meer over de domheid van cliënten dan wat anders. Buiten dat kun je het flashen van een ROM ook door iemand laten doen en heb je een toptoestel dat gaat als een tierelier :)

Je stelt btw eerst dat " als veel mensen een Apple kopen" dat betekent dat Apple een goed product heeft, terwijl je nu tegelijkertijd stelt dat 99% van alle mensen te dom is om op technologiegebied de meest basale handelingen uit te voeren (hence the name "ad populum", dat sprak ik reeds tegen). Hoe kunnen mensen een goed beeld over iets vormen zonder enige vorm van kennis? Kan het niet gewoon marketing en indoctrinatie zijn dan, exact wat ik al stelde?

[ Bericht 11% gewijzigd door Michielos op 14-08-2014 16:07:27 ]
pi_143416188
Ik zou echt een 900-1000 euro zelfbouw PC met dikke tower kiezen boven een 2500 mac tbh.

Ik zou de tweakers best buy guides eens erbij nemen. Qua hardware is het sowieso al beter en zo lelijk als je pentium 90 Unisys computers is het allang niet meer met Antec en coolmaster etc. Het ziet er zelfs stukken dikker uit dan een witte mac qua design imo. Ik heb het gevoel dat mensen met het design argument in de jaren 90zijn blijven hangen :D
pi_143416601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me niet veel lastiger dan het 10+ uur lang fora afstruinen enkel voor een computer te formatteren qua uitleggen. toch? Je download de ROM, sluit telefoon op PC aan, installeert rom door op OK te klikken en je bent nagenoeg klaar. Dat de gemiddelde consument nog te dom is om dat te snappen, terwijl ik als MBO IT dropout dat nog in 1x kon bewerkstelligen, zegt meer over de domheid van cliënten dan wat anders. Buiten dat kun je het flashen van een ROM ook door iemand laten doen en heb je een toptoestel dat gaat als een tierelier :)

Je stelt btw eerst dat " als veel mensen een Apple kopen" dat betekent dat Apple een goed product heeft, terwijl je nu tegelijkertijd stelt dat 99% van alle mensen te dom is om op technologiegebied de meest basale handelingen uit te voeren (hence the name "ad populum", dat sprak ik reeds tegen). Hoe kunnen mensen een goed beeld over iets vormen zonder enige vorm van kennis? Kan het niet gewoon marketing en indoctrinatie zijn dan, exact wat ik al stelde?
Je maakt een paar denkfouten en onjuiste aannames.
- niet technisch onderlegd is niet hetzelfde als dom
- je hoeft niet te weten hoe een product in elkaar steekt om er een oordeel over te kunnen vellen
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:25:43 #123
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143416706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je maakt een paar denkfouten en onjuiste aannames.
- niet technisch onderlegd is niet hetzelfde als dom
- je hoeft niet te weten hoe een product in elkaar steekt om er een oordeel over te kunnen vellen
Je bent wel dom als je na een link nog steeds niet weet hoe je het moet doen terwijl alles met pijlen e.d. staat aangegeven stap voor stap. En inderdaad.. die basale dingen zou iedereen moeten kunnen. Ik ben niet degene die denkt dat niemand dat kan.. het was Heatwave die stelde dat ROM"s flashen uberlastig is en het nagenoeg onmogelijk is voor 99% van de cliënten (m.u.v. 2% geeks en nerds).

Je hoeft niet te weten hoe een product in elkaar steekt, maar je moet er wel mee kunnen werken. Je hoeft niet te weten hoe elk kabeltje werkt e.d., maar ik mag toch stellen dat je basale handelingen op je apparaat moet kunnen uitvoeren. Volgens Heatwave kan 99% dat niet? Gezien de aard van dit topic kan ik dit best geloven, maar hoe kun je dan zeggen dat product X beter is dan product Y, terwijl je de basics geeneens doorhebt :D
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:26:52 #124
45206 Pietverdriet
pi_143416750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Flammie het volgende:
Ik zou echt een 900-1000 euro zelfbouw PC met dikke tower kiezen boven een 2500 mac tbh.

Ik zou de tweakers best buy guides eens erbij nemen. Qua hardware is het sowieso al beter en zo lelijk als je pentium 90 Unisys computers is het allang niet meer met Antec en coolmaster etc. Het ziet er zelfs stukken dikker uit dan een witte mac qua design imo. Ik heb het gevoel dat mensen met het design argument in de jaren 90zijn blijven hangen :D
Witte mac?
pi_143416822
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Je bent wel dom als je na een link nog steeds niet weet hoe je het moet doen terwijl alles met pijlen e.d. staat aangegeven stap voor stap. En inderdaad.. die basale dingen zou iedereen moeten kunnen. Ik ben niet degene die denkt dat niemand dat kan.. het was Heatwave die stelde dat ROM"s flashen uberlastig is en het nagenoeg onmogelijk is voor 99% van de cliënten (m.u.v. 2% geeks en nerds).

Je hoeft niet te weten hoe een product in elkaar steekt, maar je moet er wel mee kunnen werken. Je hoeft niet te weten hoe elk kabeltje werkt e.d., maar ik mag toch stellen dat je basale handelingen op je apparaat moet kunnen uitvoeren. Volgens Heatwave kan 99% dat niet? Gezien de aard van dit topic kan ik dit best geloven, maar hoe kun je dan zeggen dat product X beter is dan product Y, terwijl je de basics geeneens doorhebt :D
Dan is de vraag, wat is een basale handeling? Bij een smartphone denk ik dan aan bellen, browsen of apps installeren. Niet aan een rom flashen, jij wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')