quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Nober het volgende:
Je mag blij zijn dat je een apple hebt want die verkoop je makkelijk met winst door, iedereen wil dat merk.
dat is de schattige manier van alles verwijderenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Crutch het volgende:
sudo rm -R /
LET OP: hiermee verwijder je dus alles!
Een Macbook hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:59 schreef richolio het volgende:
Zelfde probleem met mijn Macbook. Niks, fucking niks, lijkt te werken.
Welke versie heb je?
Check anders even hier; DIG / Macbook reset zonder admin gegevens
Het zit wel diep hè.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:57 schreef Michielos het volgende:
AppleJe bent sowieso al te incompetent om iets wat volgens iedereen "HEEEL INTUITIEF" werkt te kunnen verkloten.Claims als "GEMAKKELIJK IEDEREEN KAN HET" duiken geregeld de kop op wanneer wanhopige fanboys hun apple brand verdedigen.
ZELFS MIJN OMA KAN ERMEE OVERWEG! ONGELOOFLIJK![]()
Dat argument kan dus ook enigszins "down the drain" als je 10+ uur bezig bent met zoeken voor iets wat uber simpel behoort te zijn
Sowieso blinkt Apple wel uit in het ongelooflijk complex maken van basale taken die elke computerleek wel zou moeten kunnen (iTunes comes to mind).
Waarom geef je in godsvredesnaam 2000 euro uit aan iets waarvoor je gewoon nog te dom bent om te kunnen gebruiken?Nja, an sich is de reden duidelijk. Je kunt niet met computers overweg dus ben je een geboren sucker voor 2000 euro Facebook machines
Nee, dit subforum heet Klaagbaak. Ik geniet stiekem wel dat iemand die zo een duur ding heeft, geeneens de basale dingen van computergebruik beheerst.quote:
Volgens heeft ts noch ik gezegd dat wij apple fanaten zijn. Een Mac recoveren is nou eenmaal kut. Een flater van Apple wil ik het niet noemen en ik denk dat die simpelheid meer voor de telefoons geldt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dit subforum heet Klaagbaak. Ik geniet stiekem wel dat iemand die zo een duur ding heeft, geeneens de basale dingen van computergebruik beheerst.
Het zou toch allemaal zo makkelijk in gebruik zijn? Heerlijk intuïtief en geen gezeik! Zelfs je oma kan er nog mee overweg!snap je zelf niet hoe achterlijk dit soort opmerkingen van Apple fanaten zijn? Het bewijs wordt nota bene in dit topic geleverd. Op een windows PC kun je ok wel heel makkelijk en intuïtief Facebook starten ja, daar heb je echt geen 2000 euro prulletje voor nodig
Maar ik durf te wedden dat een opstartherstel of formatteren van een harddisk op eenzelfde windows pc intuïtiever en gemakkelijker is dan iets waarbij je 10+ uur in forums moet gaan speuren
Zonder geinen, een schijf formatteren kan mijn oma echt serieus nog op een Windows PC
Wat gaat er dan mis? Je beschrijft zelf precies de manier hoe het moet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef r3gi3boy het volgende:
Wou een doodnormale format C:/ doen, maar dan op zo'n gore iMac.
Paar filmpjes gekeken, zo'n gore vent met een talibanbaard vertelde me op YouTube dat het peuleschil was, gewoon Command + R na opstartgeluid indrukken, schijfhulpprogramma etc, die partities weer bij elkaar flikkeren (ik had bootcamp en shit, wil gewoon alles weer op 1 partitie), en dan herinstallen ( OS X Mavericks, zou zich via internet gewoon herdownloaden).
1 Dikke fata morgana. Ben zo boos dat ik op het punt sta dit 2000 euro apparaat van 5 hoog te laten stuiteren.
Ik heb 10+ uur aan fora afgespeurd maar ik kom er gewoon zelf niet meer uit, ben niet technisch genoeg om een simpele handeling (format alles, partities verwijderen en 1 van maken, fresh install en opnieuw bootcamp installen met nieuwste windows) voor elkaar te boksen.
Waar kan ik met dit apparaat naartoe waar ze in een paar uur die shit voor me regelen voor een paar tientjes?
Zelden zo'n trieste reactie gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:57 schreef Michielos het volgende:
AppleJe bent sowieso al te incompetent om iets wat volgens iedereen "HEEEL INTUITIEF" werkt te kunnen verkloten.Claims als "GEMAKKELIJK IEDEREEN KAN HET" duiken geregeld de kop op wanneer wanhopige fanboys hun apple brand verdedigen.
Dat argument kan dus ook enigszins "down the drain" als je 10+ uur bezig bent met zoeken voor iets wat uber simpel behoort te zijn
Sowieso blinkt Apple wel uit in het ongelooflijk complex maken van basale taken die elke computerleek wel zou moeten kunnen (iTunes comes to mind).
Waarom geef je in godsvredesnaam 2000 euro uit aan iets waarvoor je gewoon nog te dom bent om te kunnen gebruiken?Nja, an sich is de reden duidelijk. Je kunt niet met computers overweg dus ben je een geboren sucker voor 2000 euro Facebook machines
Open het dan in DIG ipv KLB aandachtshoertjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef r3gi3boy het volgende:
Genoeg voorspelbare cheesy reacties, tijd om een paar fucking tips te geven waar ik zo'n apparaat onder handen kan laten nemen
Terwijl je op je Apple (TM)(R)(C) iphone (TM)(R)(C) 5s (TM)(R)(C) op hun Apple (TM)(R)(C) site kijkt naar nieuwe Apple (TM)(R)(C) spullen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:04 schreef Pharkus het volgende:
Je kan toch je apparaat bij zo'n gezellige Apple Genius(TM)(R)(C) langsbrengen en dan fixt hij het terwijl jij je Starbucks(TM)(C)(R) Latte lungo machiatto met extra suiker, ijs en slagroom(patent pending) naar binnen kan slurpen?
Afgezien van mijn bewoording lijkt me het beste als TS zijn apparaat even langs de winkel brengt ipv het uit het raam flikkert.quote:
Eensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Afgezien van mijn bewoording lijkt me het beste als TS zijn apparaat even langs de winkel brengt ipv het uit het raam flikkert.
Omdat hij die niet heeft, hij heeft het ding gejat..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan de installatieschijf erin doen, daar vanaf opstarten en dan zodra je dat scherm voor je neus heb, de disk management (schijf beheer?) opstarten en formateren / partitioneren?
Je bent wel een beetje een hater hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dit subforum heet Klaagbaak. Ik geniet stiekem wel dat iemand die zo een duur ding heeft, geeneens de basale dingen van computergebruik beheerst.
Het zou toch allemaal zo makkelijk in gebruik zijn? Heerlijk intuïtief en geen gezeik! Zelfs je oma kan er nog mee overweg!snap je zelf niet hoe achterlijk dit soort opmerkingen van Apple fanaten zijn? Het bewijs wordt nota bene in dit topic geleverd. Op een windows PC kun je ok wel heel makkelijk en intuïtief Facebook starten ja, daar heb je echt geen 2000 euro prulletje voor nodig
Maar ik durf te wedden dat een opstartherstel of formatteren van een harddisk op eenzelfde windows pc intuïtiever en gemakkelijker is dan iets waarbij je 10+ uur in forums moet gaan speuren
Zonder geinen, een schijf formatteren kan mijn oma echt serieus nog op een Windows PC
Een beetje, het is gewoon een intrieste hetze aan het worden van die gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:34 schreef roodborst het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een hater hoor.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:57 schreef Michielos het volgende:
Gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |