Ze kon er altijd prima over vertellen hoe die afvielen.quote:
Zoek het zelf maar uit...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet dan?![]()
Vanaf Zuid kan je toch wel ergens een bus of Tram naar West nemen of niet?
en je hebt nog...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste van de trams dan ... zeikerd... Daarnaast hebben we een metro en 3/4 ring lijn (met overstad dan wel weer .. ..
Overstad?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste van de trams dan ... zeikerd... Daarnaast hebben we een metro en 3/4 ring lijn (met overstad dan wel weer .. ..
Ik pak de auto wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek het zelf maar uit...
[ afbeelding ]
Ik had dezelfde website openstaan en ik kwam er ook niet uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ehm... eeeeh...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar 1 die je kent mag ik hopen, geen backup?
Ik heb je kaartje nauwgezet bestudeerd en geen enkele van die trams stopt bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal Amsterdam Noord wel zijn denk ik.quote:
Nee, Oostenrijk zit nog niet op de route...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je kaartje nauwgezet bestudeerd en geen enkele van die trams stopt bij mij in de buurt.
hier ook niet gofferdegofferquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb je kaartje nauwgezet bestudeerd en geen enkele van die trams stopt bij mij in de buurt.
Dan vraag je meer om dit ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze hebben het pontje veranderd en je mag niet meer gewoon door het CS lopen in het middenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal Amsterdam Noord wel zijn denk ik.
Oh zo vaak kom ik er al niet, maar details ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben het pontje veranderd en je mag niet meer gewoon door het CS lopen in het midden
allemaal veranderingen, hou ik niet vanik snap daar nooit ene klote van...
Toen ik weer naar huis reed kwam ik direct na centrum door een lange tunnel en toen ik eruit kwam was het ineens een andere stad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben het pontje veranderd en je mag niet meer gewoon door het CS lopen in het midden
allemaal veranderingen, hou ik niet vanik snap daar nooit ene klote van...
Hoogste tijd dat ik die kant weer eens op ga.....na FANN haar opmerking kwam het allemaal weer heel dichtbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Oostenrijk zit nog niet op de route...
Nah, dat pontje bij mij ging altijd echt naar de overkant, kon je zo het CS onderdoor lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zo vaak kom ik er al niet, maar details ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |