Tuurlijk niet, vanaf het Centraal kan je dan naar alle uithoeken van de stad, is juist handig...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch zinloos om allemaal naar dezelfde plek te rijden?
heb je nog zo'n leuk verhaal voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, hartstikke sneu, maar iedereen kwam met van die verhalen dus
ik dacht... kom ik vertel ook iets gezelligs
Als je dan van zuid naar west wil moet je eerst naar CS, ja echt handig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vanaf het Centraal kan je dan naar alle uithoeken van de stad, is juist handig...
Leuk plaatje ook goed?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je nog zo'n leuk verhaal voor het slapen gaan?
In de film speelden 2 Ds meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
tis een kleine stap van de doden naar de celebrities
Die vallen ook bij bosjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
ik wil ook piano bretelsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk plaatje ook goed?
[ afbeelding ]
Allememaggiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk plaatje ook goed?
[ afbeelding ]
De stap terug ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
Nee joh, er zijn nog wel meer van die verzamelpunten, maar hoe en waarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je dan van zuid naar west wil moet je eerst naar CS, ja echt handig.
Volgens Sjoef komen alle trams naar CS.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn nog wel meer van die verzamelpunten, maar hoe en waar
weet ik ook niet precies hoor, maar in Zuid zal er echt wel een tram of bus
naar West gaan
Is toch meer dan zat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn oma kreeg 17 kinderen, 12 bleven er over.
oké Adriaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Meldt je aan bij de lokale brandweer...
Nee, ook weer niet allemaal denk ik, maar wel veel, dus je kan veel kanten uit vanaf het CSquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens Sjoef komen alle trams naar CS.
Ik hou me stil ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn nog wel meer van die verzamelpunten, maar hoe en waar
weet ik ook niet precies hoor, maar in Zuid zal er echt wel een tram of bus
naar West gaan
Meeste van de trams dan ... zeikerd... Daarnaast hebben we een metro en 3/4 ring lijn (met overstad dan wel weer .. ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens Sjoef komen alle trams naar CS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |