abonnement Unibet Coolblue
pi_143390849
En hier weer het centrale Disneyland (Parijs) Topic

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/
Laatste nieuws: http://www.dlrptoday.com/
Goedkopere tickets bestellen: http://www.eurodisneytickets.nl/
handige site voor zoeken hotels nabij disney: http://www.booking.com
daar zoeken, en bestellen via de site van het hotel, dit is goedkoper!









Vorige delen
6 | 7 | 8 | 9 | topicreeks
uiteraard is babbelen over de andere disneyland parken hier niet verboden

OP een tikje uitgebreid met plaatjes van een vorig deel..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143392124
O ik was de laatste
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:18 schreef Travel. het volgende:

[..]

Okeee, maar heb het nu wel over doordeweeks zeg maar.
Op een andere site las ik juist weer dat het heel rustig was begin september.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 14 augustus 2014 @ 23:25:54 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143432793
Luna en ik gaan morgen een dagje heen _O_
Ben benieuwd hoe druk het is, omdat nationale feestdag in Frankrijk (Maria Hemelvaart).
pi_143438525
In België ook toch? Succes!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:20:16 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143438606
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:14 schreef JohnB52 het volgende:
In België ook toch? Succes!
Ja wel meer van dat soort landen. De zon schijnt in ieder geval nog niet, hopelijk weerhoudt mensen dat om heen te gaan.
pi_143438949
Laat je nog even weten hoe druk t was?

Edit: ik zie dat er een app voor is:

Disneyland Paris wait times
pi_143440710
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:41 schreef JohnB52 het volgende:
Laat je nog even weten hoe druk t was?

Edit: ik zie dat er een app voor is:

Disneyland Paris wait times
die vind ik niet fijn.

disney heeft een eigen app met wachttijden en storingen en attracties die in onderhoud zijn.

BTM en Ratatouille liggen er nu uit. Crush 100min en Buzz 45.. de rest valt zo te zien wel mee

[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 15-08-2014 11:22:40 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143443177
Ik heb de app nu ook, staan nu wel flinke rijen.

Ratatouille 2 uur...
pi_143443420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb de app nu ook, staan nu wel flinke rijen.

Ratatouille 2 uur...
wanneer ga je?

Wij hadden fast pass voor Ratatouille. Delen ze uit aan het begin. Maar daar moet je wel vroeg staan.
Bij ons ging ie in storing toen onze "fast pass tijd" was. Mochten gelukkig later terugkomen.

Hebben bij crush 2u gestaan omdat ie na 80m wachten in storing ging.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143443812
2,3 en 4 September, en Dan door naar Paire Daiza :-)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:05:15 #11
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143449100
Fastpass is baas, ben je idd zo binnen. Voor de Big Thunder Mountains is het 100 minuten maar daar mogen we met FP in rond 18u.
Nu wachten bij het landhuis en daarna naar de Studio's.

De prijzen van het eten valt ons nog best mee, vooral de menus van een euro of 12/14. Hebben we wel duurder gehad deze week in Parijs.

Verder is Disney vooral heel erg tof en zeker voor herhaling vatbaar. O+
pi_143450420
hmmm nu twijfel ik wel om van 1-5 september te gaan. Veel Fokkers die dan ook al gaan dus het zal wel druk worden.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:06:24 #13
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_143461736
Ratatouille is echt enorm gaaf _O_ O+

We stonden om 2045 in de rij, met volgens de info een rij van 90 minuten (voor de zekerheid na gevraagd). Om 21u mochten wij als eerste via de FastPass-rij naar binnen dus vet snel aan de beurt _O_

Echt genot die attractie.
pi_143519523
Klopt het dat ik Sante Fe van 2-4 september al niet meer kan boeken? Snap niet veel van die site
pi_143524190
quote:
9s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef Travel. het volgende:
Klopt het dat ik Sante Fe van 2-4 september al niet meer kan boeken? Snap niet veel van die site
Klopt. Zowel Santa Fe als Cheyenne zitten vol.

Er is nog wel plek in Davy Crockett of New Port Bay.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143524504
Geen enkel hotel kan je in die periode boeken.

Kan je ze niet meer bellen zeker?
pi_143524652
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef JohnB52 het volgende:
Geen enkel hotel kan je in die periode boeken.

Kan je ze niet meer bellen zeker?
zondag volgens mij tot 18

Morgen idd ff bellen. Misschien is er wel een reden dat je niet online kan boeken.
Ik boek sws niet online. Ik bel liever, vind ik prettiger.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143528971
Alleen vandaag is die kortingsactie nog.


Toch?
pi_143536332
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

Klopt. Zowel Santa Fe als Cheyenne zitten vol.

Er is nog wel plek in Davy Crockett of New Port Bay.
Dus dat betekent drukte
pi_143543481
Liever niet
pi_143922200
Weet iemand of er verschil zit in de buffetten van cheyenne, New Port , sequoia of New York?
pi_143969298
Niemand?
pi_143969533
zal vast wel verschil in zijn. Ik weet dat Cheyenne echt een vreetschuur is maar dat je er wel erg lekker kan eten.
Ik heb ooit eens met kerst bij Sequoia gegeten maar dat was toen a la carte.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143970843
Ik heb ook 2x bij Cheyenne gegeten, was best goed te doen voor dat geld.

Maar vooral benieuwd naar de andere restaurants, of het hetzelfde eten is of iets anders/luxer.

Heb de bekende sites en fora al geraadpleegd, maar geen antwoord gevonden.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:58:17 #25
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143971654
Er zit verschil in ja. Ander soort eten en naar mate de hotels duurder worden is de setting van het buffet ook wel beter.
New Port Bay heeft vooral vis volgens mij.
Vroeger ooit wel eens bij die van Sequoia gegeten. Was erg lekker. Veel vlees staat me bij.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 31 augustus 2014 @ 14:02:19 #26
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144020790
*O* *O* *O*

Eind november 5 dagen dankzij de 2 nachten gratis actie die momenteel loopt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144021672
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 14:02 schreef laziness het volgende:
*O* *O* *O*

Eind november 5 dagen dankzij de 2 nachten gratis actie die momenteel loopt.
leuk leuk leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144105596
Zo, lekker rustig in t park vandaag, en redelijk warm!

Blijkbaar hebben de Spanjaarden nog vakantie, want t stikt er hier van.
pi_144109442
Vreselijk he die Spanjaarden. Ze hebben nog vakantie helaas
pi_144126136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef psv-gomes het volgende:
Vreselijk he die Spanjaarden. Ze hebben nog vakantie helaas
Zitten wel een aantal mooie exemplaren tussen, als je goed kijkt...

Welk hotel werkte jij ook al weer?
pi_144129605
In november ga ik weer eens, zin in! :)
pi_144133775


De hotelkamer van New Port bay club :-)


Cape Cod restaurant was wel ok, maar ik lust geen vis, dus weinig keuze voor mij.

Ontbijtzaal is geen vreetschuur gelukkig.

Vandaag tram tour, vliegende tapijt, animagique en cars gedaan. Nu lunch bij Earl's.


Animagique is behoorlijk soberder geworden, of misschien wel ingekort?
pi_144133918
Ik ken m niet anders dan hoe ie nu is. Wij vinden m iig geweldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144138323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:16 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, lekker rustig in t park vandaag, en redelijk warm!

Blijkbaar hebben de Spanjaarden nog vakantie, want t stikt er hier van.
Vnd het anders behoorlijk druk in studio's 30-60 voor parachute, RC, Twilight, Crush en ratatouille
  Public Relations / Redactie Film woensdag 3 september 2014 @ 16:46:14 #35
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_144140337
quote:
wat triest!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144146612
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:34 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Zitten wel een aantal mooie exemplaren tussen, als je goed kijkt...

Welk hotel werkte jij ook al weer?
Het allergoedkoopste ;)
pi_144160429
Ik dacht dat de Nederlanders erg waren met maken van lunchpakketjes, maar de Italianen en Spanjaarden zijn nog n slagje erger, complete witte broden gingen belegd in de rugzakken!

Ik heb ook meegedaan, en 2 zakjes oploskoffie zonder cafeďne in mijn broekzak gedaan!

Koffie in New Port Bay Club is echt niet lekker!
pi_144160562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 08:45 schreef JohnB52 het volgende:
Ik dacht dat de Nederlanders erg waren met maken van lunchpakketjes, maar de Italianen en Spanjaarden zijn nog n slagje erger, complete witte broden gingen belegd in de rugzakken!

Ik heb ook meegedaan, en 2 zakjes oploskoffie zonder cafeďne in mijn broekzak gedaan!

Koffie in New Port Bay Club is echt niet lekker!
ik nam nooit echt lunch mee: moet ik alleen maar met een tas zeulen en ik ben op vakantie, dus dat je dan meer geld kwijt bent neem ik dan voor lief.. :s) Het scheelt dat je niet voor 4 man iets moet kopen, dan kan ik mij heel goed voorstellen dat je zelf wat meeneemt :P
pi_144655368
whoohoo, vanavond vertrekken we richting Parijs.

We hebben een verblijf van twee nachten op Davy Crocket van 19-9 t/m 21-9. We slapen vanavond in een snelweghotel ergens op drie kwart van de rit naar DLP zodat we morgen nog maar 2 uurtjes hoeven te rijden en dus uitgerust aankomen.

Ik heb er zin en en ben zo vreselijk benieuwd naar de reactie van onze dochter!
pi_144655739
Drie kwartier van DLP maar wel 2 uur rijden?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 september 2014 @ 13:02:07 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144655887
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:55 schreef Nielsch het volgende:
Drie kwartier van DLP maar wel 2 uur rijden?
Beter lezen.
pi_144655920
Wij gaan morgen weg. 6 uurtjes rijden. We hebben een stacaravan in de buurt van Parijs. Daar gaan we eerst heen, boodschappen doen, eten, 's avonds even naar de village en dan zaterdag en zondag de hele dag naar het park *O*
pi_144656480
wat een heerlijk vooruitzicht voor allebei!! Geniet ervan!

Wij slapen meestal in een hotelletje in Bussy St. George. Helemaal prima!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144656615
ik ben ook weer aan het kijken.. jammer dat die studio's/appartementjes relatief zo prijzig zijn die op loopafstand liggen van winkelcentrum en rer in val 'd europe
pi_144657222
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:55 schreef Nielsch het volgende:
Drie kwartier van DLP maar wel 2 uur rijden?
nee, op driekwart van de rit ongeveer. Het is voor ons, indien we in één rit zouden rijden en nergens zouden stoppen, overal de maximumsnelheid zouden rijden en hoeven te wachten voor de tolpoorten 6 uur rijden zijn. Met de nodige stops, rekeninghoudend met verkeersdrukte etc wordt dat dus een uurtje of 8 (wij rekenen eigenlijk altijd 25-30% extra tijd omdat we graag rustig aan doen, nog wel eens willen stoppen voor een plasje, broodje, bakkie koffie, zeker nu onze dochter net zindelijk aan het worden is).
En vanavond gaan we dus het stuk rijden waar de navigatie 4,5 uur voor aangeeft en morgenochtend de rest, wat neer zal komen op een uur of 2
  donderdag 18 september 2014 @ 13:49:00 #47
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144657285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:40 schreef SummerBreeze het volgende:
whoohoo, vanavond vertrekken we richting Parijs.

We hebben een verblijf van twee nachten op Davy Crocket van 19-9 t/m 21-9. We slapen vanavond in een snelweghotel ergens op drie kwart van de rit naar DLP zodat we morgen nog maar 2 uurtjes hoeven te rijden en dus uitgerust aankomen.

Ik heb er zin en en ben zo vreselijk benieuwd naar de reactie van onze dochter!
Ik zou een hotel vlakbij disney uitgekozen hebben om morgen meteen alle tijd te benutten.
Maar heel veel plezier!!!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144657341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:27 schreef mschol het volgende:
ik ben ook weer aan het kijken.. jammer dat die studio's/appartementjes relatief zo prijzig zijn die op loopafstand liggen van winkelcentrum en rer in val 'd europe
Voordat wij besloten naar Davey Crocket te gaan heb ik air BnB afgestruind. Is veel te vinden. Of deze op Wimdu
pi_144657418
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:49 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik zou een hotel vlakbij disney uitgekozen hebben om morgen meteen alle tijd te benutten.
Maar heel veel plezier!!!
Dat zouden we niet redden met eindtijd werk vandaag en uiterste inchecktijd van de hotels. Was namelijk ook onze voorkeur. ;)

We zijn 'vroeg-opstaan-mensen'. Of nouja, we hebben een 'vroeg-wakker-dochter' die ons rond een uur of 6 uit bed haalt omdat dat de normale doordeweekse wekkertijd is. Dus volgens de planning zijn we morgen om een uur of 9 bij Disney. Vroeg zat lijkt me :)
pi_144657739
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:47 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

nee, op driekwart van de rit ongeveer. Het is voor ons, indien we in één rit zouden rijden en nergens zouden stoppen, overal de maximumsnelheid zouden rijden en hoeven te wachten voor de tolpoorten 6 uur rijden zijn. Met de nodige stops, rekeninghoudend met verkeersdrukte etc wordt dat dus een uurtje of 8 (wij rekenen eigenlijk altijd 25-30% extra tijd omdat we graag rustig aan doen, nog wel eens willen stoppen voor een plasje, broodje, bakkie koffie, zeker nu onze dochter net zindelijk aan het worden is).
En vanavond gaan we dus het stuk rijden waar de navigatie 4,5 uur voor aangeeft en morgenochtend de rest, wat neer zal komen op een uur of 2
eh ja, verkeerd gelezen :)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_144657859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:47 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

nee, op driekwart van de rit ongeveer. Het is voor ons, indien we in één rit zouden rijden en nergens zouden stoppen, overal de maximumsnelheid zouden rijden en hoeven te wachten voor de tolpoorten 6 uur rijden zijn. Met de nodige stops, rekeninghoudend met verkeersdrukte etc wordt dat dus een uurtje of 8 (wij rekenen eigenlijk altijd 25-30% extra tijd omdat we graag rustig aan doen, nog wel eens willen stoppen voor een plasje, broodje, bakkie koffie, zeker nu onze dochter net zindelijk aan het worden is).
En vanavond gaan we dus het stuk rijden waar de navigatie 4,5 uur voor aangeeft en morgenochtend de rest, wat neer zal komen op een uur of 2
Dus in Zeeland wonen heeft fusie toch nog 1 voordeel: 3,5 uur rijden naar Disney
pi_144657869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Voordat wij besloten naar Davey Crocket te gaan heb ik air BnB afgestruind. Is veel te vinden. Of deze op Wimdu
dan lijkt 70 p/n geen hele vreemde prijs op dit moment.. (al heb ik er in die periode, begin week december, wel voor 60 gezeten een keer)
pi_144659378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:53 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat zouden we niet redden met eindtijd werk vandaag en uiterste inchecktijd van de hotels. Was namelijk ook onze voorkeur. ;)

We zijn 'vroeg-opstaan-mensen'. Of nouja, we hebben een 'vroeg-wakker-dochter' die ons rond een uur of 6 uit bed haalt omdat dat de normale doordeweekse wekkertijd is. Dus volgens de planning zijn we morgen om een uur of 9 bij Disney. Vroeg zat lijkt me :)
bij die waar wij geweest zijn is geen uiterste inchecktijd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144660484
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij die waar wij geweest zijn is geen uiterste inchecktijd
Zulke hadden wij ook gevonden, maar voor zover we op de website konden zien hadden die een tweepersoonsbed met daarboven een stapelbed. Dat vonden we iets te hoog voor onze dochter, en om nou zelf in een stapelbed te liggen zag ik niet zitten. Het bed zag te kort uit voor mijn vriend.

Ik ken dat soort hotels overigens maar al te goed, ik sliep er altijd in toen ik als kind met mijn ouders en broertjes op vakantie ging naar Zuid Frankrijk of Spanje.
Troosteloze bende meestal, dus dit hotel heeft dan toch de voorkeur.
pi_144663745
Meeste Ibis hotels hebben 3 persoons kamer.

Heb je daar al gekeken?
  donderdag 18 september 2014 @ 18:43:25 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144665704
Ibis budget, F1, Premiere Class. We slapen er vaak op doorreis want cheap :P
Dat heeft dan inderdaad een bunkbed maar mijn man van 1.94m gaat dan voor die ene nacht wel bovenin en zoontje in het 2persoons beneden met mij.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144797972
We hebben net geboekt voor 13 & 14 november in Newport Bay.
Prijs valt goed mee want hebben -30% korting.

Iemand ervaringen met dit hotel? Hebben wel begrepen dat er momenteel verbouwingswerken bezig zijn aan dit hotel. Is hier veel last van te ondervinden?

We hebben geboekt zonder maaltijden. (dus enkel ontbijt) Kan je dan na het sluiten van het park (19h) toch nog ergens in de buurt iets eten?

13 & 14 november valt op een donderdag en een vrijdag dus kan ik ook aannemen dat het niet zo druk zal zijn of is het er "altijd" druk?

Alvast bedankt! :)
pi_144798368
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef frye het volgende:
We hebben net geboekt voor 13 & 14 november in Newport Bay.
Prijs valt goed mee want hebben -30% korting.

Iemand ervaringen met dit hotel? Hebben wel begrepen dat er momenteel verbouwingswerken bezig zijn aan dit hotel. Is hier veel last van te ondervinden?

We hebben geboekt zonder maaltijden. (dus enkel ontbijt) Kan je dan na het sluiten van het park (19h) toch nog ergens in de buurt iets eten?

13 & 14 november valt op een donderdag en een vrijdag dus kan ik ook aannemen dat het niet zo druk zal zijn of is het er "altijd" druk?

Alvast bedankt! :)
Als je het park uit komt ben je in de Disney Village, daar kan je tot laat terecht voor eten. Wij zijn net terug :) Gisteren in de Village bij Anette's gegeten. Heerlijke hamburgers hebben ze daar :9
pi_144798809


Dit was de hotelkamer naast ons.

Geen last van gehad.

Ontbijt gewoon op tijd komen, 07:30. Is nooit echt druk, geen vreetschuur.

Eten kan je na sluitingstijd bij de McDonalds, dat is het goedkoopst. Via easyorder bestellen met je creditcard is het makkelijkst.

Je gaat 2 dagen, dan is een leuk restaurant misschien wel te vinden in Disney Village, kwaliteit is wel ok. Het is altijd duurder dan normaal, maar t is Disney. Koffie niet in hotel drinken, maar bij Starbucks. Broodjes van Earl Sandwich zijn ook lekker.

Wij hadden buffet als avondeten in het hotel, maar dat vond ik nogal duur voor wat je kreeg. En ze hadden voor mijn dochter ook meegerekend, terwijl dat niet moest.

Als je honger hebt, kan je denk ik best buffet doen bij Cheyenne, dat was wel lekker de vorige 2x dat ik er was.
Je hebt wifi in t hotel, McDonald en bij earls.

Download de officiële app om te kijken waar het wel of niet druk is, zo krijg je alvast een indruk.

Sochtends bij opening direct naar de studio's voor een fastpass voor Ratatouille was bij ons wel aan te raden, weet niet hoe druk t nu is.

Nog meer vragen?
pi_144800929
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar je kan ook met de metro 1 halte naar Val d' Europe. Kun je ook eten, goedkoper dan Village.
.
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 september 2014 @ 20:35:49 #61
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_144801368
Er zijn ook een aantal heerlijke restaurants binnen Disney. Ook in de Village kan je bij het Steakhouse prima eten.

Het is maar net wat je wilt en wat je budget is, maar als er één ding niet hoeft bij Disney is het honger lijden ;)
pi_144801993
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef Fer het volgende:
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar je kan ook met de metro 1 halte naar Val d' Europe. Kun je ook eten, goedkoper dan Village.
In val d'europe heb je al menu' s vOor 20¤

Je hebt in montevrain (iets achter val d europe, clos du chene) Memphis, soort van annettes diner. Goedkoper en ook lekker
pi_144806283
Maar dan de vraag: wil je zo ver gaan rijden voor je avondeten?

Even wat anders: ik kwam er dus pas bij mijn 3e bezoek achter dat er nog 2 attracties zijn voor kinderen le pays des contes de fées en daarnaast Casey Jr. Le petit train du cirque.

(Bootje en trein)

Je ziet pas dat ze er zijn als je een rondje met de trein doet door t park. Blijkbaar is het onderhoud daar ook vergeten ;-)

Achter Alice' Curios Labyrint.
  maandag 22 september 2014 @ 22:19:51 #64
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144806381
Plattegrond beter bestuderen :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144807699
Ehm is amper 10 min met de auto en 5 min met de rer
pi_144808980
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:33 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit was de hotelkamer naast ons.

Geen last van gehad.

Ontbijt gewoon op tijd komen, 07:30. Is nooit echt druk, geen vreetschuur.

Eten kan je na sluitingstijd bij de McDonalds, dat is het goedkoopst. Via easyorder bestellen met je creditcard is het makkelijkst.

Je gaat 2 dagen, dan is een leuk restaurant misschien wel te vinden in Disney Village, kwaliteit is wel ok. Het is altijd duurder dan normaal, maar t is Disney. Koffie niet in hotel drinken, maar bij Starbucks. Broodjes van Earl Sandwich zijn ook lekker.

Wij hadden buffet als avondeten in het hotel, maar dat vond ik nogal duur voor wat je kreeg. En ze hadden voor mijn dochter ook meegerekend, terwijl dat niet moest.

Als je honger hebt, kan je denk ik best buffet doen bij Cheyenne, dat was wel lekker de vorige 2x dat ik er was.
Je hebt wifi in t hotel, McDonald en bij earls.

Download de officiële app om te kijken waar het wel of niet druk is, zo krijg je alvast een indruk.

Sochtends bij opening direct naar de studio's voor een fastpass voor Ratatouille was bij ons wel aan te raden, weet niet hoe druk t nu is.

Nog meer vragen?
Ok zeer duidelijk!

We zijn van plan om rond een uur of 8 's morgens te arriveren. Dan is het eigenlijk aanschuiven in je hotel voor de park tickets en als je 's avonds terug keert naar je hotel kan de kamer op?

Indien het binnenzwembad open is... Wat is het sluitingsuur?

Alvast bedankt!
pi_144810249
Zwembad is dicht. Volgens mij kon je dan gebruik maken van t zwembad in new york
pi_144813561
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:06 schreef psv-gomes het volgende:
Zwembad is dicht. Volgens mij kon je dan gebruik maken van t zwembad in new york
Diverse media vertelden dat het zwembad begin november terug open ging.
pi_144813812
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:24 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Als je het park uit komt ben je in de Disney Village, daar kan je tot laat terecht voor eten. Wij zijn net terug :) Gisteren in de Village bij Anette's gegeten. Heerlijke hamburgers hebben ze daar :9
Zelfde verhaal hier. Ook zondagavond bij Anette's gegeten. helaas voor mij dochter heeft ze de hele tijd liggen slapen op mijn schoot. Ze was kapot.

Het hele weekend was overigens helemaal geweldig, op een hoosbui van zondag na. We zaten er midden in. We dachten onze dochter goed ingepakt te hebben tegen de regen, maar hadden er even niet bij stulgestaan dat een buggyzitting als regenvanger fungeert. Die zat dus binnen vijf minuten in een plas water. Dat was wel sneu. Gelukkig hadden we schone kleren bij ons, dus na een verkleedpartij zijn we vrolijk verder gegaan.
pi_144816625
ik heb nog nooit bij anette's gegeten, altijd enorme wachtrijen...
pi_144817246
Is dat allemaal op voorhand te reserveren of meer binnenlopen en hopen op plaats?
pi_144817925
Bij de meeste restaurants kan je ook reserveren. Bij Anette's volgens mij niet, maar het was nu niet druk. Het is altijd even afwachten of het die dag druk is.
pi_144818281
Ik zou wel reserveren als je voor een buffetrestaurant gaat. Vooral na sluitingstijd van t park.
pi_144819722
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef mschol het volgende:
ik heb nog nooit bij anette's gegeten, altijd enorme wachtrijen...
Wij waren direct aan de beurt. Maar het was dan ook nog tijdens openingstijden van het park (uurtje of half 7). Denk dat dat een groot verschil maakt.
Wij hebben overigens gedurende het hele verblijf maar 1 keer in de rij hoeven staan voor eten. Dat was tijdens de lunch op vrijdag om half 2. piektijd dus. Maar ook toen maar een minuut of 10 gewacht.
pi_144819740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef frye het volgende:
Is dat allemaal op voorhand te reserveren of meer binnenlopen en hopen op plaats?
counter en take ŕ-wat is niet te reserveren. Buffet wel.
Wij hebben gegeten bij hakuna matata, Bella Notte (2x), café Mickey en Billy Bob...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144819882
Half uurtje wachten bij Crush nu, valt mee. Ook omdat Ratatouille nu in storing staat. ToT is n kwartier.
pi_145321431
ik ga van begin december richting disney, met een dag of 2 parijs tussendoor

ik wil eens kijken of ik van te voren mijn abonnement kan fixen, heeft iemand hier daar ervaring mee?
pi_145323736
http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Hier staat meer info. Ook kan je via mensen korting krijgen die een jaarkaart hebben. Zoek maar eens op café Mickey forum.
pi_145326851
Wij gaan 5 tot 7 december terug naar Disney!
En dan zal het de laatste keer worden voor een langere tijd.
Big Thunder Mountain die op onderhoud gaat, Space Mountain die er ook maanden tussenuit gaat...
pi_145327840
Word wel tijd voor onderhoud. Big thunder mountain maakt erg veel herrie als hij omhoog gaat en in space mountain word je wel heel erg door elkaar geschud tegenwoordig. Ik las dat er nieuwe karretjes komen :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 17:46:11 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145336461
Oude karretjes van de python krijgt space mountain.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145336709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oude karretjes van de python krijgt space mountain.
Oh, de oude karretjes...
Ik vind die nieuwe met die nieuwe beugels véél beter.
Ze zitten strak, maar toch kan je ze nog naar voor rekken.
pi_145352306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:11 schreef bpi het volgende:
http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Hier staat meer info. Ook kan je via mensen korting krijgen die een jaarkaart hebben. Zoek maar eens op café Mickey forum.
thnx voor de tip, ik zie dat je voor die kortingsactie 2jaar geen jaarkaart mag hebben gehad.. dat moet ik toch even uitzoeken voor de zekerheid :P (-edit-: dat is volgens mij goed, pas was ergens begin 2012 of eind 2011 afgelopen)
Mocht er iemand met jaarpas hier op 4 december zich in disney bevinden en mij met korting aan een dreampass wil helpen, graag :D

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 09-10-2014 00:14:10 ]
pi_145353036
Helaas, wij gaan de week ervoor :P via het forum kan je wel mensen vinden die je korting kunnen geven
pi_145354075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 00:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Mocht er iemand met jaarpas hier op 4 december zich in disney bevinden en mij met korting aan een dreampass wil helpen, graag :D
Wij komen pas op 5 december aan...
Eventueel dat ik wel wil helpen als je er dan nog iets aan hebt?
pi_145359624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:10 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Wij komen pas op 5 december aan...
Eventueel dat ik wel wil helpen als je er dan nog iets aan hebt?
dan wil ik mijn pas al hebben, maar bedankt voor het aanbod ^O^
Ga het even op het mickey cafe forum vragen vanavond
pi_145365207
wij gaan van 28 dec t/m 4 jan richting parijs en willen een dagje met de kids naar Disney.
Nu is bijv de efteling uitgestorven op 1 jan, is dat ook bij Disney zo ?

Zijn er specifieke dagen waarop het rustiger is ?

PS. de link in de OP voor voordelige tickets werkt niet meer ?
pi_145365730
http://www.discoverthemagic.nl/planning/
In de kalender word het aangegeven als hoogseizoen. Ik zou er dus niet van uit gaan dat het rustig zal zijn.
pi_145368146
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:12 schreef realbase het volgende:
wij gaan van 28 dec t/m 4 jan richting parijs en willen een dagje met de kids naar Disney.
Nu is bijv de efteling uitgestorven op 1 jan, is dat ook bij Disney zo ?
Zijn er specifieke dagen waarop het rustiger is ?
PS. de link in de OP voor voordelige tickets werkt niet meer ?
In de twee weken van de kerstvakantie zul je geen dag een rustige dag zien. Veel mensen doen of een weekend met een kerstdag erin, of maken oud en nieuw mee. Waarschijnlijk zal het 1 januari tot een uur of 12 wel rustiger zijn, daarna niet meer.
pi_145386066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:31 schreef Dragonberry het volgende:
http://www.discoverthemagic.nl/planning/
In de kalender word het aangegeven als hoogseizoen. Ik zou er dus niet van uit gaan dat het rustig zal zijn.
Wij gaan 13 & 14 november.
Daar staat het dan in het wit... :p laagseizoen?
pi_146069610
quote:
Beste Meneer ,
U heeft een reservering gemaakt voor een verblijf in Disney’s Newport Bay Clubvan 13/11/2014 tot en met 14/11/2014, en wij willen u hiervoor bedanken.

Een gedeelte van het door u geboekte hotel is in renovatie om de kwaliteit van ons Resort te verbeteren, waardoor sommige services tijdens uw verblijf gesloten zullen zijn (zwembad, fitnesscentrum, sauna, hamman, massage). U kunt tijdens uw bezoek gebruik maken van het zwembad in Disney’s Sequoia Lodge®.(1)

Om uw verblijf nog magischer te maken, bieden wij u bij aankomst in Disney’s Newport Bay Club een cadeaubon aan van ¤50 die u kunt gebruiken in alle boetieks van de Disney® Parken, van de Disney Hotel en van Disney Village.(2)

Wij danken u voor uw begrip en zien ernaar uit u binnenkort te mogen verwelkomen.
Ze lopen dus blijkbaar toch wat achter met renovatie. Aangezien vanaf november het zwembad normaal open ging. Nu voor ons geen probleem! Zeker met die ¤50 cadeaubon!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 13:25:50 #92
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146071432
Is Disney tijdelijk goedkoper nu Space en thunder Mountain dicht zijn?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 oktober 2014 @ 13:34:54 #93
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_146072014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Disney tijdelijk goedkoper nu Space en thunder Mountain dicht zijn?
Heb je een bron?

Of vraag je je dat af?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 14:26:07 #95
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146073853
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Heb je een bron?

Of vraag je je dat af?
Ik vraag me dat af volgens dlrp lovers was dit vroeger wel het geval.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146074761
Ze zijn niet tegelijk dicht.. Voor 1 attractie in onderhoud gaan ze geen prijzen verlagen lijkt mij.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 29 oktober 2014 @ 15:10:59 #97
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_146075446
Vooralsnog gaat alleen Space Mountain vanaf januari ca. 6 maanden dicht.
BTM zal ook langere tijd gesloten zijn maar niet tegelijkertijd.
pi_146079799
BTM ging toch 9 maanden dicht??
pi_146083169
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 17:18 schreef JohnB52 het volgende:
BTM ging toch 9 maanden dicht??
2016 pas volgens geruchten. Space mountain gaat in de zomer van 2015 weer open.
pi_146636980
quote:
Een van de mensen in het Tigger-pak neemt zijn werk iets te serieus?

Ik heb wel eens gehoord dat er in Frankrijk veel particulieren zijn met grote katten als stijgers en leeuwen als huisdier hebben. Iemand zal het deur je van het hok welgoedt goed dichtgedaan hebben. Desalnietemin is lijkt het me toch wel schrikken als je lekker op weg bent naar een pretpark.
pi_146736802
Verleden week op donderdag en vrijdag naar Disneyland Parijs afgezakt.
We sliepen in het Newport Bay hotel.

Het hotel is in volle renovatiewerken maar daar is niets of nauwelijks van te zien.
Enkel de check-in is niet in het hoofdgebouw maar in een aparte zaal (bijgebouw).

Overigens hadden we wel nog de oude kamers maar deze waren nog redelijk goed inorde. Niets op aan te merken en goede bedden. (ten slotte maar voor 1 nacht en enkel om te slapen)

Het park zelf was ook leuk en heb een betere ervaring tov vorig jaar! Vorig jaar één dagje naar Disneyland geweest maar enkel het hoofdpark. Dit was ook in het weekend waardoor het druk was en lange wachttijden waren.

Nu door de week valt het allemaal veel beter mee. Ratatouille wel een uurtje moeten aanschuiven maar de rest valt allemaal zeer goed mee. Tussen de 5 ŕ 10 minuten wachten bij de meeste attracties.

Ik kan dus iedereen aanbevelen om door de week te gaan ipv de drukke weekends!

Ook kan ik iedereen aanbevelen om de app met wachttijden te downloaden van Disneyland.
Duidelijk overzicht van de wachttijden en ook wanneer een attractie tijdelijk kapot is.
pi_146738701
De link om tickets te bestellen in de OP werkt niet meer?
  donderdag 18 december 2014 @ 12:58:08 #104
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_147703188
Space Mountain is het 1e halfjaar dicht in 2015.
Wanneer was De Big thunder Mountain dicht in 2015?

Wil volgend jaar eigenlijk weer naar Disney, het kriebelt.
pi_147703293
ik ben 2 weken terug geweest...
de donderdag was prima te doen (zoasl hier boven gezegd: korte wachttijden)
de vrijdag/zaterdag en maandag waren relatief erg druk (30min+ minimale wachttijden)
dinsdag was wel rustiger maar niet zo rustig als donderdag..

zaterdag zat ik, in de kou, hoog bovenin vast in parachute drop :'(

En een single rider line bij crush die alleen in het weekend geopend is.. :') idioten, waarom maak je hem dan..
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:39:06 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_149793452
Disney niet meer populair hier dit jaar?
pi_149800513
Jawel, maar ik ga niet elk jaar.

http://park.disneylandpar(...)p=y&cliczone=VISUEL1
pi_149801351
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Disney niet meer populair hier dit jaar?
ik zou wel willen. Maar mijn portemonnee wil niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_149801907
Ik ga eind maart weer :D Ben heel benieuwd naar het lente thema. wel jammer dat space mountain dicht is..
pi_149801990
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ga eind maart weer :D Ben heel benieuwd naar het lente thema. wel jammer dat space mountain dicht is..
Niet alleen space mountain is dicht, helaas.
pi_149802015
Ik wil voor de zomer nog wel een keertje, zomerperiode zelf heb ik niks mee door de drukte en hoeveelheid zoemende beesten :+
pi_152272531
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Niet alleen space mountain is dicht, helaas.
Wat nog meer?
pi_152272595
Big Thunder Mountain.

Op de site van Disney staat precies wat wanneer dicht is.
pi_152272837
BTM gaat later pas dicht gelukkig :) wel jammer dat phantom manor ook dicht was, maar die is nu in verbeterde versie weer open.
pi_152275915
Ik ben tussen 24-4 en 28-4 geweest, in discoveryland was vrijwel alles gesloten

De drukte was heel raar verveeld (za/zo rustiger dan ma/di) maar later hoorde ik dat fransen kennelijk formeel voor 1 mei hun vakantiedagen moeten opnemen

Ik zat ik hipark, op de rand serris, 20 min lopen naar disney en voordeel: veel rustigere ingang (naast de bioscoop in village)
  woensdag 6 mei 2015 @ 07:45:17 #117
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152320997
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:46 schreef mschol het volgende:
Ik ben tussen 24-4 en 28-4 geweest, in discoveryland was vrijwel alles gesloten

De drukte was heel raar verveeld (za/zo rustiger dan ma/di) maar later hoorde ik dat fransen kennelijk formeel voor 1 mei hun vakantiedagen moeten opnemen

Ik zat ik hipark, op de rand serris, 20 min lopen naar disney en voordeel: veel rustigere ingang (naast de bioscoop in village)
Jammer dat alles dicht was dan
pi_152343648
Ik lees net dat BTM 9 november sluit. De her-opening zal pas in februari 2017 zijn :o
Dat word dus een flinke update :)
pi_152350774
Space mountain tot eind juli dicht
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:52:08 #120
249182 Holy_Goat
mhččhčhč
pi_152351328
Waarom zoveel dicht :(
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 mei 2015 @ 22:53:37 #121
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152351403
Park is duurder dan ooit en de twee grote mountains dicht plus stuk of wat andere attracties hoe staat het park er financieel voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152351985
Alles word momenteel opgeknapt, omdat het alweer bijna 25 jaar geleden is dat het park is geopend. Voor de viering moet alles weer mooi zijn en door wat investeringen is dat nu eindelijk ook mogelijk. Ook veel kleinere dingen zoals bordjes worden momenteel vervangen.
Voor nu dus even jammer, maar het eindresultaat is het denk ik wel waard :)
pi_152353360
ik snap persoonlijk niet dat ze in die 25 jaar kennelijk nooit echt winst hebben kunnen draaien, elke keer hoor je wel weer dat er dikke investeringen zijn om het park weer op de been te helpen..

dan doe je toch ergens iets grandioos verkeerd lijkt mij..
zeker als je dan bedenkt dat je voor een losse hotdog 6 a 7 euro betaald 8)7
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:02:33 #124
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152357845
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 20:33 schreef Dragonberry het volgende:
Ik lees net dat BTM 9 november sluit. De her-opening zal pas in februari 2017 zijn :o
Dat word dus een flinke update :)
Wow nee dat meen je niet.

Dan pas, ik wil nog een keer naar disney, alleen wel als de BTM open is en de Space Mountain
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 mei 2015 @ 08:51:05 #125
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_152358470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef mschol het volgende:
ik snap persoonlijk niet dat ze in die 25 jaar kennelijk nooit echt winst hebben kunnen draaien, elke keer hoor je wel weer dat er dikke investeringen zijn om het park weer op de been te helpen..

dan doe je toch ergens iets grandioos verkeerd lijkt mij..
zeker als je dan bedenkt dat je voor een losse hotdog 6 a 7 euro betaald 8)7
Financiële constructies en dergelijke. Iets met ontduiken winstbelasting?
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:58:08 #126
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152358566
Maar als ik het goed begrijp moet ik tussen augustus en oktober naar Disney om BTM en Space Mountain nog beide te zien werken.

Daarna kan het pas weer in feb 2017
pi_152360471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik tussen augustus en oktober naar Disney om BTM en Space Mountain nog beide te zien werken.

Daarna kan het pas weer in feb 2017
:Y
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:35:38 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152360517
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:33 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

:Y
Hmm kwam voor een hotel als Kiriat uit op 300 euro per persoon voor vrijdag tot zondag in oktober. eind oktober is nog duurder, aangezien dan herfstvakantie is.
met eigen vervoer, is dat een gangbare prijs?

vindt het eigenlijk wat duur.
pi_152360697
Waar kijk je nu? Boek je via Disney zelf of wil je los entree kopen? Het kan interessant zijn om buitenaf een hotel te zoeken via bijvoorbeeld booking.com. Verkijk je alleen niet op de entree prijzen.. Als je weet wanneer je gaat kan je online entreekaarten kopen voor 3 dagen voor de prijs van 2. Scheelt aardig wat.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:55:21 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152361034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:43 schreef Dragonberry het volgende:
Waar kijk je nu? Boek je via Disney zelf of wil je los entree kopen? Het kan interessant zijn om buitenaf een hotel te zoeken via bijvoorbeeld booking.com. Verkijk je alleen niet op de entree prijzen.. Als je weet wanneer je gaat kan je online entreekaarten kopen voor 3 dagen voor de prijs van 2. Scheelt aardig wat.
Via een reisorganisatie zoals Kras. Bedankt voor de tip.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 mei 2015 @ 12:38:53 #131
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_152364375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Via een reisorganisatie zoals Kras. Bedankt voor de tip.
Goedkoopste is vaak een jaarpas kopen (met 3 dagen bezoek heb je die er uit) en los een hotel net buiten het resort terrein nemen.
pi_152365926
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Goedkoopste is vaak een jaarpas kopen (met 3 dagen bezoek heb je die er uit) en los een hotel net buiten het resort terrein nemen.
ik kwam uit op 4 dagen, maar dat is afhankelijk van de pas i guess :)
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 mei 2015 @ 13:33:00 #133
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_152366248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:24 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kwam uit op 4 dagen, maar dat is afhankelijk van de pas i guess :)
Inderdaad, er is Fantasy en Dream. Bij de Fantasy (waarbij je genoeg hebt) is drie dagen voldoende. Je kan het ook per maand betalen, 12 euro per maand is het dan.
pi_152370605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Inderdaad, er is Fantasy en Dream. Bij de Fantasy (waarbij je genoeg hebt) is drie dagen voldoende. Je kan het ook per maand betalen, 12 euro per maand is het dan.
Dat kan alleen als je in Frankrijk woont toch?
Als je kan afspreken met een abonnement houder kan je nog 10% korting krijgen.
pi_152753384
Ik ga in september 2 weken naar Frankrijk op vakantie en nu rijden we terug over Parijs. Dus mogelijk een leuke tussenstop om een dagje Disneyland eraan vast te plakken.

Maar nu is mijn vraag of het een leuk park is voor mijn dochter van dan 2 jaar en 2 maanden? Of is dan voor het merendeel van de attracties te jong?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 19 mei 2015 @ 16:59:06 #136
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_152753686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga in september 2 weken naar Frankrijk op vakantie en nu rijden we terug over Parijs. Dus mogelijk een leuke tussenstop om een dagje Disneyland eraan vast te plakken.

Maar nu is mijn vraag of het een leuk park is voor mijn dochter van dan 2 jaar en 2 maanden? Of is dan voor het merendeel van de attracties te jong?
Disneyland is een beleving en niet simpelweg attracties doen. Ze zal het zich vast blijven herinneren :)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:00:31 #137
47102 Elvi
miemkwien
pi_152753750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga in september 2 weken naar Frankrijk op vakantie en nu rijden we terug over Parijs. Dus mogelijk een leuke tussenstop om een dagje Disneyland eraan vast te plakken.

Maar nu is mijn vraag of het een leuk park is voor mijn dochter van dan 2 jaar en 2 maanden? Of is dan voor het merendeel van de attracties te jong?
Het geheugen begint vanaf 3 jaar, maar als je foto's maakt is het leuk voor haar later. En natuurlijk voor jezelf om je kind te zien genieten ;)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 17:57:11 #138
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152755569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga in september 2 weken naar Frankrijk op vakantie en nu rijden we terug over Parijs. Dus mogelijk een leuke tussenstop om een dagje Disneyland eraan vast te plakken.

Maar nu is mijn vraag of het een leuk park is voor mijn dochter van dan 2 jaar en 2 maanden? Of is dan voor het merendeel van de attracties te jong?
Er is genoeg te doen wat ze leuk zal vinden.
Wij hebben het op die leeftijd ook gedaan op terugweg van vakantie.
Maar wel maar 1 dagje.
Langer zou ik doen als ze het zich beter kunnen herinneren.
De beleving was een jaar later alweer heel anders bij mijn kind.
Maar ook met 2 jaar zal ze genieten. Zeker als ze mickey mouse ed al een beetje kent.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152757999
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga in september 2 weken naar Frankrijk op vakantie en nu rijden we terug over Parijs. Dus mogelijk een leuke tussenstop om een dagje Disneyland eraan vast te plakken.

Maar nu is mijn vraag of het een leuk park is voor mijn dochter van dan 2 jaar en 2 maanden? Of is dan voor het merendeel van de attracties te jong?
Welke dag wil je er naartoe?

Onze dochter was 2 jaar en 8 maanden, ze weet er nu, 8 maanden later niet veel van. Veel attracties zal die van jou te jong zijn. Of het gaat te hard, of het is te eng.

Draaimolen was wel het hoogtepunt voor haar :-)
pi_152758979
Disneyland is absoluut al leuk voor een kind van 2 jaar! En ze is nog gratis, dat is ook mooi meegenomen :)
pi_152763701
Bedankt voor de tips.
Eens even kijken hoe we dit in kunnen plannen want we zitten zo'n 4 uur rijden van Disneyland af.
pi_153293824
http://www.nu.nl/achterkl(...)neyland-dochter.html

wat zou zoiets nou kosten voor parijs? _O-
  zaterdag 6 juni 2015 @ 09:42:02 #143
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_153295492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef mschol het volgende:
ik snap persoonlijk niet dat ze in die 25 jaar kennelijk nooit echt winst hebben kunnen draaien, elke keer hoor je wel weer dat er dikke investeringen zijn om het park weer op de been te helpen..

dan doe je toch ergens iets grandioos verkeerd lijkt mij..
zeker als je dan bedenkt dat je voor een losse hotdog 6 a 7 euro betaald 8)7
Iets met royalty's betalen aan het moederbedrijf en het moederbedrijf wat telkens de leningen betaald. Het zijn belastingconstructie's
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_155493152
Laatst ook geweest. Eerst prijs gaan vragen in het reisbureau voor in het disneylandhotel standard kamer. Toen thuisgekomen en eens naar de website gesurfd om eens te kijken wat ze daar kosten. Toen kwam ik op het idee om een abbonement te nemen en heb mij laten bellen door disneyland. De kamer was zonder entree tickets 500¤ goedkoper en het was ook een deluxe kamer met terras. Hebben we maar via hun geboekt en zijn we ons aan de kassa een abbonement gaan halen. Ik had ook nog iemand gevonden die mij 10% korting kon geven op het abbonement en kwam zo 100¤ goedkoper uit. Wat leuk is aan zo een abbo is dat je in het park nog kortingen krijgt van 10% in restaurants en 20% in de winkeltjes. Ook als we volgende keer boeken via disney hebben we 35% korting op de kamers van de disneyland hotels. Zeker eens de moeite om te bekijken zo een abbonement. Wij hebben er ook lang over getwijfeld maar dan toch maar besloten want de magie ligt op 3 uur en 40 minuten rijden van hier en in december gaan we nog eens terug.
pi_155587185
quote:
Disney Veronica Event

Speciaal voor Veronica Magazine lezers heeft Disneyland® Paris een feestelijke 3-daags arrangement samengesteld!
Vrijdag 20 t/m zondag 22 november 2015.
Op zaterdag 21 november opent het Walt Disney Studios Park ’s avonds exclusief haar poorten voor Veronica Magazine Lezers.

http://www.oad.nl/vakantie-type/veronica-event
Altijd leuk om met alleen Nederlanders door de studio's te lopen..
pi_155588273
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef bpi het volgende:
Laatst ook geweest. Eerst prijs gaan vragen in het reisbureau voor in het disneylandhotel standard kamer. Toen thuisgekomen en eens naar de website gesurfd om eens te kijken wat ze daar kosten. Toen kwam ik op het idee om een abbonement te nemen en heb mij laten bellen door disneyland. De kamer was zonder entree tickets 500¤ goedkoper en het was ook een deluxe kamer met terras. Hebben we maar via hun geboekt en zijn we ons aan de kassa een abbonement gaan halen. Ik had ook nog iemand gevonden die mij 10% korting kon geven op het abbonement en kwam zo 100¤ goedkoper uit. Wat leuk is aan zo een abbo is dat je in het park nog kortingen krijgt van 10% in restaurants en 20% in de winkeltjes. Ook als we volgende keer boeken via disney hebben we 35% korting op de kamers van de disneyland hotels. Zeker eens de moeite om te bekijken zo een abbonement. Wij hebben er ook lang over getwijfeld maar dan toch maar besloten want de magie ligt op 3 uur en 40 minuten rijden van hier en in december gaan we nog eens terug.
Ze geven de laatste tijd soms zelfs tot 60% korting op de Disney hotels als je een dream pasport hebt.
Ik heb zelf net de formulieren opgestuurd om onze abonnementen te verlengen. 1,5 jaar de tijd om onbeperkt het park in te gaan *O* Nu nog uitvogelen wanneer we precies weer teruggaan. Eigenlijk wil ik er oud en nieuw gaan vieren, maar dat is best prijzig wat betreft hotels..
pi_155595557
Dan zoek je toch iets goedkoops in de buurt
pi_155595710
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:00 schreef psv-gomes het volgende:
Dan zoek je toch iets goedkoops in de buurt
ik denk dat zelfs de hotels erom heen erg prijzig zullen worden, tenzij je natuurlijk er ver vanaf gaat zitten. (persoonlijk is het denk ik ook niet zo enorm leuk, want drukte)

het is jammer dat ik vaak alleen ga, waardoor je gewoon te maken krijgt met een 1-persoonstoeslag (vaak 50%+) -O- en daardoor disney hotels helemaal niet intressant zijn
pi_155596177
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 12:45 schreef EdVe het volgende:

[..]

Altijd leuk om met alleen Nederlanders door de studio's te lopen..
ik vind het niet echt goedkoop....

Via de site van Disney kost het hetzelfde. . Alleen heb je dan niet die speciale avond opening.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_156441197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:46 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)neyland-dochter.html

wat zou zoiets nou kosten voor parijs? _O-
Volgens mij sluiten ze het park niet tijdens reguliere openingstijden. Buiten deze tijden het park (gedeeltelijk) wel af te huren. Hoe duur het is zou ik niet weten, maar ik vrees dat je het met 10.000 euro niet redt....
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_156441223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:42 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Iets met royalty's betalen aan het moederbedrijf en het moederbedrijf wat telkens de leningen betaald. Het zijn belastingconstructie's
Daarnaast hoge leningen (en hoge rentes) aan het begin van het park, vastgoed dat niet ontwikkelde zoals gepland en cultuurverschillen https://docs.google.com/d(...)VJb48olbf3Gfd7T0EwRA
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:39:07 #152
5428 crew  miss_sly
pi_156636688
Wij gaan in mei 5 dagen *O*
We hebben twee accommodaties in Davy Crocketts ranch geboekt (we zijn met 10 personen).
Iemand daar al eens geweest? Summerbreeze, las ik?
Zijn er winkels in de buurt of neem je alles mee van huis?
Hoe is het zwembad?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156636834
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan in mei 5 dagen *O*
We hebben twee accommodaties in Davy Crocketts ranch geboekt (we zijn met 10 personen).
Iemand daar al eens geweest? Summerbreeze, las ik?
Zijn er winkels in de buurt of neem je alles mee van huis?
Hoe is het zwembad?
qua winkels: in val 'd europe ligt een groot winkelcentrum met een flinke auchan, mocht je ervoor kiezen daar boodschappen te doen
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:48:38 #154
5428 crew  miss_sly
pi_156636862
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:47 schreef mschol het volgende:

[..]

qua winkels: in val 'd europe ligt een groot winkelcentrum met een flinke auchan, mocht je ervoor kiezen daar boodschappen te doen
Dat is maar een klein stukje rijden, toch?
We zullen beslist wel wat boodschappen willen doen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156637114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan in mei 5 dagen *O*
We hebben twee accommodaties in Davy Crocketts ranch geboekt (we zijn met 10 personen).
Iemand daar al eens geweest? Summerbreeze, las ik?
Zijn er winkels in de buurt of neem je alles mee van huis?
Hoe is het zwembad?
Ja, ik ben er een paar keer geweest, maar dat was nog wel voordat ze alle bungalows vernieuwd hebben. Toen vonden wij de bungalows erg basic, maar ik weet dat dat nu veel beter is.
Voor winkelen idd naar Val d'europe.
Er is ook een kleine parkwinkel waar je de basics kunt kopen.
Het zwembad vonden wij prima maar wel koud. Iedereen zat destijds in het bubbelbad ;)
We vonden het buffetrestaurant prima daar, mocht je daar belanden. Genoeg keuze en er liepen Disneyfiguren rond.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:03:38 #156
5428 crew  miss_sly
pi_156637159
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:01 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, ik ben er een paar keer geweest, maar dat was nog wel voordat ze alle bungalows vernieuwd hebben. Toen vonden wij de bungalows erg basic, maar ik weet dat dat nu veel beter is.
Voor winkelen idd naar Val d'europe.
Er is ook een kleine parkwinkel waar je de basics kunt kopen.
Het zwembad vonden wij prima maar wel koud. Iedereen zat destijds in het bubbelbad ;)
We vonden het buffetrestaurant prima daar, mocht je daar belanden. Genoeg keuze en er liepen Disneyfiguren rond.
Ze zijn inderdaad vernieuwd. Bovendien hebben we premium plus-huisjes, met wifi, vaatwasser en wat meer ruimte en zo.
Ik verwacht dat de kinderen graag zullen willen zwemmen (3 jongens en 1 meisje, 11, 9 en twee maal bijna 7). Die vinden het minder snel koud dan wij ;)

Goed om te weten dat er daar ook een goed buffetrestaurant is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156638839
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is maar een klein stukje rijden, toch?
We zullen beslist wel wat boodschappen willen doen :Y
ja, die is op 5 a 10 minuten rijafstand gok ik.. (zelf ben ik altijd afhankelijk van ov/benenwagen :P)
pi_156641867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan in mei 5 dagen *O*
We hebben twee accommodaties in Davy Crocketts ranch geboekt (we zijn met 10 personen).
Iemand daar al eens geweest? Summerbreeze, las ik?
Zijn er winkels in de buurt of neem je alles mee van huis?
Hoe is het zwembad?
Zwembad hadden wij het veel te druk voor. Heb ik dus niet gezien.
Wel even in het on-site winkeltje geweest, puur voor de lol zeg maar. We hebben er niets gekocht want DUUR en zeer beperkt aanbod.

Wij hebben boodschappengedaan in een hypermarché in Val de L'Europe. Niet alleen vanwege het aanbod, maar voornamelijk omdat wij gewoon van hypoermarché 's houden. Afgelopen vakantie ook naar zoveel mogelijk hpers geweest, puur omdat leuk! :D
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:38:13 #159
403253 Meke
after all this time? always.
pi_156651197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan in mei 5 dagen *O*
We hebben twee accommodaties in Davy Crocketts ranch geboekt (we zijn met 10 personen).
Iemand daar al eens geweest? Summerbreeze, las ik?
Zijn er winkels in de buurt of neem je alles mee van huis?
Hoe is het zwembad?
Wij hadden alle boodschappen mee vanuit NL, vonden het buffet restaurant niet zo, maar het zwembad wel tof :D (en warm!)

Wanneer was die renovatie? Geloof dat ik er ondertussen ook al vier jaar geleden was, april 2011!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 09:48:04 #160
5428 crew  miss_sly
pi_156684407
Wij zitten er vier nachten-vijf dagen, dus ik verwacht dat er best even een momentje is om te zwemmen. Zeker gezien we vier kinderen bij ons hebben die erg van zwemmen houden.

De renovaties zijn vorig jaar geweest, geloof ik? Dus dat is wel vrij nieuw.
Wij houden er niet zo van om alle boodschappen mee te nemen vanuit Nederland, maar we vinden het wel leuk om in zo'n enorme hypermarché te winkelen, dus dat komt wel goed :)

Andere vraag voor ervaren Disneyland-gangers: waar kun je nu precies een beetje lekker en gezond eten, zonder meteen te moeten terugvallen op hamburgers en frieten. Vorig jaar zijn we drie dagen geweest, en hoewel ik helemaal geen gezondheidsfreak ben, smachtte ik toen we vertrokken naar een beetje groente en zo :D Toen ik onze dochter van 5 vroeg wat we zouden eten op de camping waar we naartoe gingen, vroeg ze om couscous met groenten :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156684575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Wij zitten er vier nachten-vijf dagen, dus ik verwacht dat er best even een momentje is om te zwemmen. Zeker gezien we vier kinderen bij ons hebben die erg van zwemmen houden.

De renovaties zijn vorig jaar geweest, geloof ik? Dus dat is wel vrij nieuw.
Wij houden er niet zo van om alle boodschappen mee te nemen vanuit Nederland, maar we vinden het wel leuk om in zo'n enorme hypermarché te winkelen, dus dat komt wel goed :)

Andere vraag voor ervaren Disneyland-gangers: waar kun je nu precies een beetje lekker en gezond eten, zonder meteen te moeten terugvallen op hamburgers en frieten. Vorig jaar zijn we drie dagen geweest, en hoewel ik helemaal geen gezondheidsfreak ben, smachtte ik toen we vertrokken naar een beetje groente en zo :D Toen ik onze dochter van 5 vroeg wat we zouden eten op de camping waar we naartoe gingen, vroeg ze om couscous met groenten :D
http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-menus/m/

Hier kan je de menukaart zien per restaurant. Weet alleen niet of ze nog helemaal up to date zijn.

Wij hebben erg gegeten bij Billy Bob in the Village.
Walts is ook erg lekker maar wel prijzig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 10:02:51 #162
5428 crew  miss_sly
pi_156684598
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-menus/m/

Hier kan je de menukaart zien per restaurant. Weet alleen niet of ze nog helemaal up to date zijn.

Wij hebben erg gegeten bij Billy Bob in the Village.
Walts is ook erg lekker maar wel prijzig.
Kijk, zo'n linkje, daar heb ik wat aan! We wilden inderdaad de restaurants vast een beetje in kaart brengen, en dit werkt daar wel bij.

We kunnen natuurlijk ook eens in het huisje iets maken, dus een keer wat duurder zou wat mij betreft ook geen probleem zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156684619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kijk, zo'n linkje, daar heb ik wat aan! We wilden inderdaad de restaurants vast een beetje in kaart brengen, en dit werkt daar wel bij.

We kunnen natuurlijk ook eens in het huisje iets maken, dus een keer wat duurder zou wat mij betreft ook geen probleem zijn.
Wij hebben m 2 Jr geleden ook gebruikt om van te voren te reserveren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 10:09:09 #164
5428 crew  miss_sly
pi_156684671
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Wij hebben m 2 Jr geleden ook gebruikt om van te voren te reserveren.
O ja, reserveren is ook wel handig, inderdaad!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156684803
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O ja, reserveren is ook wel handig, inderdaad!
Op tijd doen hoor anders zit het vol. Wij hadden volgend mij 2 mnd vtv gereserveerd en toen was het soms al lastig.

Ik vind dineren of ontbijten bij Café Mickey trouwens echt geweldig. Absolute aanrader.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:22:54 #166
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156684861
Je kan ook bij het plein na de ingang bij de Town Hall nog reserveren als je tijdens verblijf het past bedenkt.
Daar reserveren ze voor de bedieningsrestaurants in het park zelf.
Walts is inderdaad erg duur. De meesten eigenlijk wel :+
Als je van vis houdt is Blue Lagoon leuk. Daar vaar je bij het begin van the Pirates langs en kijk je tijdens het eten dus op uit.
Voor de restaurants in Disney Village kan je niet bij town hall reserveren.
Daar is Rainforest Cafe een aanrader met kids!
En Cafe Mickey met characters aan tafel. Die is ook vrij duur en echt op tijd boeken! Je kan daar een ontbijt of lunch overwegen als het al vol is 's avonds en dan is het ook wat goedkoper.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 10:23:00 #167
5428 crew  miss_sly
pi_156684862
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

Op tijd doen hoor anders zit het vol. Wij hadden volgend mij 2 mnd vtv gereserveerd en toen was het soms al lastig.

Ik vind dineren of ontbijten bij Café Mickey trouwens echt geweldig. Absolute aanrader.
Ja, maar dat is met dieren in pakken en ik weet niet of S dat tegen die tijd inmiddels trekt.

Gisteren in het pannenkoekenhuis in de Efteling zat ze telkens angstig naar de deur te kijken, omdat daar de vorige keer Pardijn door was gekomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156684901
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar dat is met dieren in pakken en ik weet niet of S dat tegen die tijd inmiddels trekt.

Gisteren in het pannenkoekenhuis in de Efteling zat ze telkens angstig naar de deur te kijken, omdat daar de vorige keer Pardijn door was gekomen.
Hmm dan is het misschien niet zo slim om te doen. Mijn meiden vonden het iig geweldig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_156684918
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:22 schreef laziness het volgende:
Je kan ook bij het plein na de ingang bij de Town Hall nog reserveren als je tijdens verblijf het past bedenkt.
Daar reserveren ze voor de bedieningsrestaurants in het park zelf.
Walts is inderdaad erg duur. De meesten eigenlijk wel :+
Als je van vis houdt is Blue Lagoon leuk. Daar vaar je bij het begin van the Pirates langs en kijk je tijdens het eten dus op uit.
Voor de restaurants in Disney Village kan je niet bij town hall reserveren.
Daar is Rainforest Cafe een aanrader met kids!
En Cafe Mickey met characters aan tafel. Die is ook vrij duur en echt op tijd boeken! Je kan daar een ontbijt of lunch overwegen als het al vol is 's avonds en dan is het ook wat goedkoper.
wij hebben maar 1 keer wat duurder gegeten verder zijn we bij de counter restaurants geweest. Was prima te doen. Meestal is het een "3 gangen" menu met sla, hoofdgerecht en toetje. Al vond ik de sla nou niet echt lekker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_156685272
Bij Plaza Gardens kan je aardig wat groente kiezen. Agraba café kan ook leuk zijn, maar de openingtijden wisselen nogal.. Het is mij tot nu toe nog niet gelukt om daar eens te eten omdat het eerst vaak dicht was met diner en daarna werd gerenoveerd :P
Als je het budget hebt om bij chez Rémy te gaan eten krijg je ratatouille erbij. Erg lekker! Wel op tijd reserveren.
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 12:02:21 #171
5428 crew  miss_sly
pi_156686450
O ja, en we hebben een jarige als we er zijn. Kunnen we daar nog iets mee? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:09:27 #172
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156686585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

wij hebben maar 1 keer wat duurder gegeten verder zijn we bij de counter restaurants geweest. Was prima te doen. Meestal is het een "3 gangen" menu met sla, hoofdgerecht en toetje. Al vond ik de sla nou niet echt lekker..
Voor fast food zijn ze nog vrij duur ;)
Maar ik bedoelde dat alle bediening aan tafel restaurants duur zijn in het park.
Blue Lagoon, Silver Spur Steakhouse etc
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:11:03 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156686615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:02 schreef miss_sly het volgende:
O ja, en we hebben een jarige als we er zijn. Kunnen we daar nog iets mee? :P
Ja voor veel (25 euro meen ik) kan je in een restaurant een birthday cake doen. En die is dan voor 4 personen of zo?
Geldklopperij wat mij betreft. En ik meen van tevoren reserveren.

Plaza Gardens is een buffet restaurant. Daar moet je van houden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156686625
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:02 schreef miss_sly het volgende:
O ja, en we hebben een jarige als we er zijn. Kunnen we daar nog iets mee? :P
Je kan een verjaardagstaart bestellen, maar dit moet je wel van te voren al aangeven volgens mij.
http://www.disneylandpari(...)in-disneyland-paris/
  Moderator donderdag 8 oktober 2015 @ 12:16:23 #175
5428 crew  miss_sly
pi_156686726
Haha, nou die taart hoeven we niet :D
In de Efteling krijgt de jarige als je op de verjaardag daar bent en bij het pannenkoekenhuis eet, zijn eten gratis, bijvoorbeeld. Maar zoiets hebben ze daar niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156686757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Haha, nou die taart hoeven we niet :D
In de Efteling krijgt de jarige als je op de verjaardag daar bent en bij het pannenkoekenhuis eet, zijn eten gratis, bijvoorbeeld. Maar zoiets hebben ze daar niet?
Nope.. Wel kan je gratis een verjaardags button halen bij City Hall.
pi_156692106
Taart kan je gewoon aangeven als je een restaurant binnenloopt. Van te voren reserveren is niet echt nodig.
Is max voor 8 personen dacht ik
pi_156692146
Volgens mij hebben ze geen friet, nuggets en anders gefrituurt eten in de buffetrestaurants meer.
Santa fe was als eerst met de test en nu gaan ze over op alle buffets
pi_156692827
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 17:05 schreef psv-gomes het volgende:
Taart kan je gewoon aangeven als je een restaurant binnenloopt. Van te voren reserveren is niet echt nodig.
Is max voor 8 personen dacht ik
in café Mickey was ie behoorlijk groot. Zat een familie met 4 met een taart en die hadden net een kwart op. Ze deelden aan iedereen taart uit. Was een errug lekkere taart
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_156754376
Ik ga aankomend weekend met een busreis naar Parijs. Er zit 1 dag Disney bij met een park naar keuze. Weet iemand of je dit ticket ter plaatse makkelijk om kan zetten naar een 2 parken ticket? En wat daar dan de kosten ongeveer voor zijn?
pi_156767004
Je betaald ¤15 meer erbij als je 2 parken wilt. Gewoon bij de kassa aangeven
Normaal is 1 park ¤75 en 2 is ¤90
pi_156777339
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:49 schreef psv-gomes het volgende:
Je betaald ¤15 meer erbij als je 2 parken wilt. Gewoon bij de kassa aangeven
Normaal is 1 park ¤75 en 2 is ¤90
Dank je wel! Kan dat ook als je al een ticket hebt en deze om wil laten zetten?
pi_157186450
ik ga vanavond op pad..

voor 3 dagen, even mijn abonement verlengen en eens kijken wat ze op halloween gaan doen (ja moet ik een extra ticket voor kopen, dat weet ik)
pi_157192170
Halloween is uitverkocht
pi_157192621
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef psv-gomes het volgende:
Halloween is uitverkocht
serieus? geen tickets die nog aan kassa worden verkocht ofzo?
pi_157193266
Is al een hele week uitverkocht. Je kan het proberen ,maar ik geef je weinig kans.

Misschien dat er nog een aantal tickets worden achter gehouden in geval dat....
pi_157194217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:05 schreef psv-gomes het volgende:
Is al een hele week uitverkocht. Je kan het proberen ,maar ik geef je weinig kans.

Misschien dat er nog een aantal tickets worden achter gehouden in geval dat....
ik ga het ook zeker proberen, en zo niet is het jammer (volgend jaar weer een kans)

Ik hoopte het verlengen met halloween te kunnen combineren, dit weekend was de enige mogelijkheid voordat mijn kaart verloopt :P

[ Bericht 14% gewijzigd door mschol op 29-10-2015 22:59:26 ]
pi_157556933
Hopelijk was niemand van plan de komende dagen die kant op te gaan? Parken blijven t/m dinsdag dicht
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_157557203
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 22:44 schreef renwan het volgende:
Hopelijk was niemand van plan de komende dagen die kant op te gaan? Parken blijven t/m dinsdag dicht
over pak em beet een maand staat voor mij nogmaals in de planning, en zolang er niet heel kort dag daar nog wat gebeurd ga ik gewoon
pi_157557860
Ik moet morgen werken. Ben benieuwd hoe de dag verloopt.
pi_157560818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 23:28 schreef psv-gomes het volgende:
Ik moet morgen werken. Ben benieuwd hoe de dag verloopt.
sterkte/succes morgen dan maar?
pi_157561355
Ik wilde volgende maand gaan met mijn zoon ivm zijn verjaardag.. had al gespaard voor tickets. Nu durft hij niet meer te gaan..
pi_157607210
Erg rustig in t hotel. Gisteren hadden we van de 600 aankomsten 400 annuleringen.

Er zijn disneyfiguren in het hotel(stuk of 10 /15 verschillenden) de hele dag door.
Er is animatie voor de kids.

In andere hotels ook veel Disney figuren en prinsessen
pi_157943204
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:04 schreef psv-gomes het volgende:
Erg rustig in t hotel. Gisteren hadden we van de 600 aankomsten 400 annuleringen.

Er zijn disneyfiguren in het hotel(stuk of 10 /15 verschillenden) de hele dag door.
Er is animatie voor de kids.

In andere hotels ook veel Disney figuren en prinsessen
Doe mij ook eens een baan daar ja! Alvast bedankt :D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_157954264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:01 schreef renwan het volgende:

[..]

Doe mij ook eens een baan daar ja! Alvast bedankt :D
http://disneylandparis-casting.com/fr/postulez?jobid=433
pi_157954776
quote:
I know, heb zelf ook wat contacten binnen disney dus daar ligt het niet aan.
Ben nu nog bezig met mijn frans bij te spijkeren
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:46:51 #197
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159307149
Ik ben nog nooit in Disneyland Parijs geweest. Dit voorjaar willen mijn vrouw en ik eindelijk toch eens gaan. Wat ik me alleen eigenlijk afvraag, qua hotel willen wij gaan voor Seqoia, maar wat is precies het verschil tussen Golden Forrest en gewoon? En is het het prijsverschil waard?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_159307306
*O* we gaan in februari weer *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:38 #199
5428 crew  miss_sly
pi_159307413
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:52 schreef Vicky het volgende:
*O* we gaan in februari weer *O*
In de voorjaarsvakantie? *O*

Wij beginnen ook echt een beetje af te tellen richting mei *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159308603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

In de voorjaarsvakantie? *O*

Wij beginnen ook echt een beetje af te tellen richting mei *O*
:Y

Leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_159309808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:46 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben nog nooit in Disneyland Parijs geweest. Dit voorjaar willen mijn vrouw en ik eindelijk toch eens gaan. Wat ik me alleen eigenlijk afvraag, qua hotel willen wij gaan voor Seqoia, maar wat is precies het verschil tussen Golden Forrest en gewoon? En is het het prijsverschil waard?
Dat zijn de suites. Kreeg je volgens mij ook fastpass bij
  vrijdag 22 januari 2016 @ 19:55:02 #202
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159312443
Sequoia lodge geboekt :) Dit voorjaar ga ik!

[ Bericht 4% gewijzigd door UIO_AMS op 26-01-2016 20:30:00 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 23 januari 2016 @ 18:54:59 #203
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_159334252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 19:55 schreef Frag_adder het volgende:
Sequoia lodge geboekt :) Dit voorjaar ga ik!
Nice! Have fun!

Kijk vooraf even wel wat er dicht is. Er is op dit moment groot onderhoud dus er zijn een aantal attracties dicht. Dat moet de pret niet drukken, sfeer snuiven en van Disney genieten!

[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 26-01-2016 20:30:32 ]
pi_159775140
Welke gek heeft die Armageddon attractie verzonnen en gedacht; laten we maar een hele milde waarschuwing geven voor de allerkleinste alleen... Halve publiek verliet de attractie met een trauma :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_159775265
Ik ben er nog nooit in geweest..

Nog 2w *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_159775279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef RipCity het volgende:
Welke gek heeft die Armageddon attractie verzonnen en gedacht; laten we maar een hele milde waarschuwing geven voor de allerkleinste alleen... Halve publiek verliet de attractie met een trauma :D
nou zeg, is dat niet wat overdreven _O-

zo bijzonder is die attractie eigenlijk niet :D
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:57:27 #207
249182 Holy_Goat
mhččhčhč
pi_159776023
Die Disney hotels zijn wel echt rammend duur zeg. Pfft.
pi_159776754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Die Disney hotels zijn wel echt rammend duur zeg. Pfft.
yup..

al zijn er mooie aanbiedingen soms (Mede omdat je ook toegang krijgt tot het park)
pi_159776984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Die Disney hotels zijn wel echt rammend duur zeg. Pfft.
goed de aanbiedingen in de gaten houden.idd.

Wij gaan binnenkort 3 dagen/2 nachten met 2 volwassenen en 2 kinderen in het Kyriad, inclusief toegang was het ¤ 440
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 februari 2016 @ 08:15:01 #210
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159928784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Die Disney hotels zijn wel echt rammend duur zeg. Pfft.
Soms kan het heel veel schelen wanneer je gaat, en soms zit er ook nog een extra karting bovenop. Volgensmij is het nu tot en met maar -30%, als je dan ook nog in het superlaagseizoen zit, valt het wel mee. Al waren volgensmij de laatste heel laag dagen in januari.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_159929126
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Soms kan het heel veel schelen wanneer je gaat, en soms zit er ook nog een extra karting bovenop. Volgensmij is het nu tot en met maar -30%, als je dan ook nog in het superlaagseizoen zit, valt het wel mee. Al waren volgensmij de laatste heel laag dagen in januari.
Als je nu gaat mis je ook de helft van de topattracties :9
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 09:17:28 #212
5428 crew  miss_sly
pi_159929282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Die Disney hotels zijn wel echt rammend duur zeg. Pfft.
wij gaan 5 dagen met 10 personen (6 volwassenen, 4 kinderen) voor 2200 euro.
Best veel, maar we zitten dan in 2 luxe 6-persoonshuisjes met vaatwasser in het Davy Crocket Ranch park, waar ook een zwembad bij zit en zo. Het is eigenlijk een midweek met 5 dagen toegang tot de parken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 februari 2016 @ 09:38:45 #213
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_159929481
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:01 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Als je nu gaat mis je ook de helft van de topattracties :9
Dat wordt heel 2016 niet beter helaas, als je echt daarvan wilt genieten wordt het maart 2017. Dan mis ik maar een paar attracties, de sfeer zal vast wel top zijn en wie weet bij een leuke actie gewoon volgendjaar nog een keer ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_159929670
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:01 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Als je nu gaat mis je ook de helft van de topattracties :9
peter pan, BTM en de railroad zijn de grootste die nu gesloten zijn:
http://park.disneylandparis.nl/eep.html

in maart komt o.a. star tours erbij
pi_159929996
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:57 schreef mschol het volgende:

[..]

peter pan, BTM en de railroad zijn de grootste die nu gesloten zijn:
http://park.disneylandparis.nl/eep.html

in maart komt o.a. star tours erbij
wij gaan volgende week.
Peter pan en de trein boeien me niet. Ik vind het wel heel jammer dat BTM gesloten is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_159930046
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

wij gaan volgende week.
Peter pan en de trein boeien me niet. Ik vind het wel heel jammer dat BTM gesloten is.
R&R blijkbaar pas over 2 weken dicht. dan zijn de 2 leukste attracties dicht.

Als het dan ook wat rustiger is dat eigenlijk niet zo'n probleem, maar je betaald toch de volle prijs voor het park.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_159930092
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:28 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

R&R blijkbaar pas over 2 weken dicht. dan zijn de 2 leukste attracties dicht.

Als het dan ook wat rustiger is dat eigenlijk niet zo'n probleem, maar je betaald toch de volle prijs voor het park.
R&R vind ik geweldig.
Spacemountain en tower of terror ook trouwens.

Ben heel benieuwd hoe druk het volgende week is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 10:33:12 #218
5428 crew  miss_sly
pi_159930114
Wat zijn nou leuke achtbanen voor jongere kinderen (net 120 cm en een jaar of 6-7)?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159930188
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat zijn nou leuke achtbanen voor jongere kinderen (net 120 cm en een jaar of 6-7)?
Crush's coaster en BTM (al vinden ze die vaak eng)
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 10:41:09 #220
5428 crew  miss_sly
pi_159930268
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Crush's coaster en BTM (al vinden ze die vaak eng)
BTM? Lijkt me wat te heftig voor die leeftijd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159930287
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

BTM? Lijkt me wat te heftig voor die leeftijd?
durfals zullen er geen problemen mee hebben, maar verschilt per persoon. ik vond rond die leeftijd Pirates enger.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_159930361
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

BTM? Lijkt me wat te heftig voor die leeftijd?
ligt aan het kind.
A vindt m geweldig. T krijg ik er met geen mogelijkheid in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 10:54:29 #223
5428 crew  miss_sly
pi_159930479
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

ligt aan het kind.
A vindt m geweldig. T krijg ik er met geen mogelijkheid in
Maar qua lengte kunnen ze er al in met 120?

S houdt wel van een beetje avontuur, maar geen idee of ze BTM al leuk vindt. We gaan het zien :)

Wat vindt T echt heel erg leuk?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159930615
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar qua lengte kunnen ze er al in met 120?

S houdt wel van een beetje avontuur, maar geen idee of ze BTM al leuk vindt. We gaan het zien :)

Wat vindt T echt heel erg leuk?
Denk het wel. BTM is voorlopig toch dicht, dus dan zijn ze wellicht ook al wat gegroeid.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_159930643
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

wij gaan volgende week.
Peter pan en de trein boeien me niet. Ik vind het wel heel jammer dat BTM gesloten is.
peter pan vind ik zelf wel jammer, dat is altijd wel een leuke voor tussen de achtbanen door

De railroad kan mij ook niet echt boeien

Ik heb zelf een jaarpas die t/m juni 2017 geldig is en daar bwn ik dan wel blij mee, kan ik iig met die pas nog even gaan als de ergste renovaties over zijn
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 11:04:17 #226
5428 crew  miss_sly
pi_159930653
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:02 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Denk het wel. BTM is voorlopig toch dicht, dus dan zijn ze wellicht ook al wat gegroeid.
We gaan in mei, dus ze heeft nog 2,5 maand om 2 cm te groeien :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159930675
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar qua lengte kunnen ze er al in met 120?

S houdt wel van een beetje avontuur, maar geen idee of ze BTM al leuk vindt. We gaan het zien :)

Wat vindt T echt heel erg leuk?
S mag zelfs in de rock n rollercoaster en in de tower of terror.

T vindt orbitron, buzz, autopia, dombo, small world, Peter pan, sneeuwwitje, Pinokkio, cars, aladin en slinkie leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 11:07:17 #228
5428 crew  miss_sly
pi_159930705
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:05 schreef Vicky het volgende:

[..]

S mag zelfs in de rock n rollercoaster en in de tower of terror.

T vindt orbitron, buzz, autopia, dombo, small world, Peter pan, sneeuwwitje, Pinokkio, cars, aladin en slinkie leuk
Hele lijst :D
Vorige keer vond S Peter Pan nog eng, en die is nu dicht, dus ach. Ze vond toen (maar net 5) Small World inderdaad echt heel leuk.
Maar nu 2 jaar ouder en met 3 oudere neefjes, dus ben benieuwd :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159931101
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We gaan in mei, dus ze heeft nog 2,5 maand om 2 cm te groeien :D
is t/m begin 2017 dicht
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:50:37 #230
249182 Holy_Goat
mhččhčhč
pi_161195960
Hai! Wanneer zou ik nu het beste kunnen gaan?
Het lijkt er op dat er zó veel in onderhoud is!
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:59:17 #231
134538 chansadres
Black & White
pi_161196141
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:50 schreef Holy_Goat het volgende:
Hai! Wanneer zou ik nu het beste kunnen gaan?
Het lijkt er op dat er zó veel in onderhoud is!
Ik zou serieus een paar jaar wachten. Hele jaar zijn veel attracties gesloten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_163385901
Wat is de beste manier om een ticket te bemachtigen? Ik wil eind oktober 3 dagen het park in. Kan ik het beste via de site van Disneyland bestellen? Of zijn er goedkopere manieren?
jeuk aan mn zak..
  woensdag 29 juni 2016 @ 10:35:57 #233
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_163385911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:35 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wat is de beste manier om een ticket te bemachtigen? Ik wil eind oktober 3 dagen het park in. Kan ik het beste via de site van Disneyland bestellen? Of zijn er goedkopere manieren?
Bij mijn weten is meestal hun site ook echt de goedkoopste :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Public Relations / Redactie Film woensdag 29 juni 2016 @ 11:08:59 #234
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163386497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:35 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wat is de beste manier om een ticket te bemachtigen? Ik wil eind oktober 3 dagen het park in. Kan ik het beste via de site van Disneyland bestellen? Of zijn er goedkopere manieren?
Dat is de goedkoopste manier. Als je drie dagen gaat overweeg dan een jaarkaart (Passeport Annuel) te nemen.
Zo te zien is een 3-dagen ticket eind oktober 174 euro.

Een Fantasy jaarkaart is 179 euro (let wel op de blokdagen). Deze is 320 dagen per jaar te gebruiken.

Voordeel hierbij in jouw situatie is 10 % korting op eten, drinken en souvenirs. Parkeren is inbegrepen en je kan gebruik maken van de Extra Magic Hours.
pi_163386766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Dat is de goedkoopste manier. Als je drie dagen gaat overweeg dan een jaarkaart (Passeport Annuel) te nemen.
Zo te zien is een 3-dagen ticket eind oktober 174 euro.

Een Fantasy jaarkaart is 179 euro (let wel op de blokdagen). Deze is 320 dagen per jaar te gebruiken.

Voordeel hierbij in jouw situatie is 10 % korting op eten, drinken en souvenirs. Parkeren is inbegrepen en je kan gebruik maken van de Extra Magic Hours.
alleen al met parkeren is zo'n jaar kaart dan al goedkoper, volgens mij is dat al meer dan 10 euro
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:36:51 #236
134538 chansadres
Black & White
pi_163387024
En vergeet niet dat veel gesloten is voor onderhoud voor het jubileum van volgend jaar.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Public Relations / Redactie Film woensdag 29 juni 2016 @ 11:59:46 #237
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163387451
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:24 schreef mschol het volgende:

[..]

alleen al met parkeren is zo'n jaar kaart dan al goedkoper, volgens mij is dat al meer dan 10 euro
Dag parkeren op de parkeerplaats is 20 euro. Die moet je wel de eerste keer betalen omdat je dan nog geen jaarkaart hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:36 schreef chansadres het volgende:
En vergeet niet dat veel gesloten is voor onderhoud voor het jubileum van volgend jaar.
Eind oktober is veel terug open. Sterker nog, er gaat begin juli al weer veel open. Peter Pan gaat volgende week weer open, Rock 'n Rollercoaster is weer operationeel. Adventure Isle (walktrough) gaat in september terug open.

Echter zijn in oktober Star Tours en Big Thunder Mountain nog dicht. Onderhoud aan Tram Tour gaat dit jaar niet plaats vinden.

Echter, verwacht in het jubileumjaar nog meer verrassingen dus maak voor jezelf de keuze om dit jaar te gaan of nog even te wachten. Als je regelmatig gaat is dit jaar prima te doen. Ga je maar eens in de zoveel jaar of is dit de eerste keer zou ik minimaal wachten tot juli 2017. Juli omdat van januari tot juli Pirates dicht gaat.
pi_163390635
Wij zijn van plan om in het najaar (zoals het er nu naar uitziet wordt het begin november) naar Disneyland te gaan, met een overnachting in de hotels.
Om de prijs ietwat te drukken gaat de voorkeur uit naar Cheyenne, maar daar zijn renovaties.
Heb je daar als hotelgast last van, en is het dan beter om een ander hotel te boeken of valt alles wel mee?
Zoals het nu is zouden we 3 dagen/2 nachten gaan. Je hebt sowieso al de gratis parking en de EMH, loont het dan nog de moeite om een abonnement te nemen? Of zijn we toch beter af met het arrangement dat Disney ons voorstelt?
pi_163391614
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:43 schreef trainfreak het volgende:
Wij zijn van plan om in het najaar (zoals het er nu naar uitziet wordt het begin november) naar Disneyland te gaan, met een overnachting in de hotels.
Om de prijs ietwat te drukken gaat de voorkeur uit naar Cheyenne, maar daar zijn renovaties.
Heb je daar als hotelgast last van, en is het dan beter om een ander hotel te boeken of valt alles wel mee?
Zoals het nu is zouden we 3 dagen/2 nachten gaan. Je hebt sowieso al de gratis parking en de EMH, loont het dan nog de moeite om een abonnement te nemen? Of zijn we toch beter af met het arrangement dat Disney ons voorstelt?
het is in mijn ervaring altijd goedkoper om een abbonement te nemen en te slapen in een hotel iets verderop. Zeker als je 3 of meer dagen wilt gaan.
Chayenne wordt als het goed is per gebouwtje verbouwd, dus je zou er weinig last van moeten hebben als je toch daar heen wilt.
pi_163404334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:43 schreef trainfreak het volgende:
Wij zijn van plan om in het najaar (zoals het er nu naar uitziet wordt het begin november) naar Disneyland te gaan, met een overnachting in de hotels.
Om de prijs ietwat te drukken gaat de voorkeur uit naar Cheyenne, maar daar zijn renovaties.
Heb je daar als hotelgast last van, en is het dan beter om een ander hotel te boeken of valt alles wel mee?
Zoals het nu is zouden we 3 dagen/2 nachten gaan. Je hebt sowieso al de gratis parking en de EMH, loont het dan nog de moeite om een abonnement te nemen? Of zijn we toch beter af met het arrangement dat Disney ons voorstelt?
Heb je weinig last van. Het word zoals gezegd per gebouw gedaan.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 30 juni 2016 @ 00:48:58 #241
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163404766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:43 schreef trainfreak het volgende:
Wij zijn van plan om in het najaar (zoals het er nu naar uitziet wordt het begin november) naar Disneyland te gaan, met een overnachting in de hotels.
Om de prijs ietwat te drukken gaat de voorkeur uit naar Cheyenne, maar daar zijn renovaties.
Heb je daar als hotelgast last van, en is het dan beter om een ander hotel te boeken of valt alles wel mee?
Zoals het nu is zouden we 3 dagen/2 nachten gaan. Je hebt sowieso al de gratis parking en de EMH, loont het dan nog de moeite om een abonnement te nemen? Of zijn we toch beter af met het arrangement dat Disney ons voorstelt?
Uitrekenen. Als je per sé in een Disney hotel wilt slapen is een arrangement voordeliger maar er zijn heel veel goede opties net iets verder.
pi_163416523
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:28 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

het is in mijn ervaring altijd goedkoper om een abbonement te nemen en te slapen in een hotel iets verderop. Zeker als je 3 of meer dagen wilt gaan.
Chayenne wordt als het goed is per gebouwtje verbouwd, dus je zou er weinig last van moeten hebben als je toch daar heen wilt.
Daar dacht ik eerst ook aan.
Maar dan zit je nog met het gezeul met de metro kaartjes enzo.
Goed, ik bekijk het wel even :)

Nog een vraagje: ik zag dat het Classic abonnement nu ook te koop is, maar als ik het goed begrijp mag je de dag na aankoop van het definitieve abonnement dan ook niet binnen?
Dus als ik het vandaag koop, en ik ga het maandag in het park afhalen dan mag ik dinsdag niet binnen?
Dus dan ben je bijna 'genoodzaakt' om de iets duurdere versie te kopen?
pi_163417051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:02 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Daar dacht ik eerst ook aan.
Maar dan zit je nog met het gezeul met de metro kaartjes enzo.
Goed, ik bekijk het wel even :)
mocht je wandelen niet erg vinden:
http://www.hipark.fr/serris/
op 20 minuten van disney, prima te lopen en de andere kant op zit een winkelcentrum..
heb je niet het gedoe met metrokaartjes..
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 19:42:04 #244
5428 crew  miss_sly
pi_163417349
Een aantal hotels in de omgeving hebben ook gewoon pendelbussen naar het park.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163417427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Een aantal hotels in de omgeving hebben ook gewoon pendelbussen naar het park.
deze heeft dat ook, maar dan wordt je bij de "drukke" hoofdingang bij het station gedropt..

als je loopt kom je bij de ingang naast de world of disney store oid uit en daar kan je eigenlijk altijd direct doorlopen
pi_163417688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:02 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Daar dacht ik eerst ook aan.
Maar dan zit je nog met het gezeul met de metro kaartjes enzo.
Goed, ik bekijk het wel even :)

Nog een vraagje: ik zag dat het Classic abonnement nu ook te koop is, maar als ik het goed begrijp mag je de dag na aankoop van het definitieve abonnement dan ook niet binnen?
Dus als ik het vandaag koop, en ik ga het maandag in het park afhalen dan mag ik dinsdag niet binnen?
Dus dan ben je bijna 'genoodzaakt' om de iets duurdere versie te kopen?
Een metro kaartje is maar heel klein hoor ;) ze rijden heel vaak en je stapt direct voor Disney uit.

De fantasy kaart is meestal voordeliger en nog steeds goedkoop voor wat je allemaal krijgt. Classic is inderdaad de dag na aankoop niet geldig en je mist een aantal voordelen van de fantasy zoals gratis parkeren. Wij hebben hier al veel gebruik van gemaakt. Hotel op 15 minuten rijden en zo elke dag op en neer. Wij vonden het veel beter dan met de pendeldienst. We gingen ook weleens extra vroeg om te ontbijten in de village, stonden we helemaal vooraan op de parking :D
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 21:39:05 #247
5428 crew  miss_sly
pi_163420575
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:45 schreef mschol het volgende:

[..]

deze heeft dat ook, maar dan wordt je bij de "drukke" hoofdingang bij het station gedropt..

als je loopt kom je bij de ingang naast de world of disney store oid uit en daar kan je eigenlijk altijd direct doorlopen
Wij konden bij die ingang eigenlijk ook altijd direct doorlopen in de meivakantie. En die ene dag dat het heel druk was, hadden ze nog een paar extra ingangen geopend en hoefde je ook nauwelijks te wachten.

Ik ben absoluut voor wandelen, hoor, maar je wandelt zomaar nog een hele dag door de parken, dus die 20 minuten heen en weer terug zou ik me uitsparen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163438978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Een aantal hotels in de omgeving hebben ook gewoon pendelbussen naar het park.
Slechte ervaringen met die pendelbusjes.
's Avonds wil iedereen tegelijk weg en moet je soms al 3 keer wachten eer het jouw beurt is.
Ofwel lag dat gewoon aan het hotel toen, die reden ook maar met 1 busje..

Voorlopig gaat de voorkeur nog altijd naar een arrangement.
Ik zit nu op 431,50 euro, 2 volwassenen, 2 nachten, 3 dagen park.
pi_163439250
ik kreeg gister trouwens een mailtje dat de halloween tickets te koop zijn, misschien mensen hier dat wel wilde weten..
pi_163455972
Op verschillende fora zijn er mensen die je nog 10% korting kunnen geven op een jaarkaart. Zo kost een fantasy pass nog maar 162¤. Er is wel een voorwaarde. Zo mag je nog nooit een pass hebben gehad daar.
pi_163466287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:54 schreef bpi het volgende:
Op verschillende fora zijn er mensen die je nog 10% korting kunnen geven op een jaarkaart. Zo kost een fantasy pass nog maar 162¤. Er is wel een voorwaarde. Zo mag je nog nooit een pass hebben gehad daar.
Ik heb in het verleden wel een abo gehad, was destijds ook aangekocht omdat we toen korting hadden bij een verblijf in één van de hotels, en omdat we nog wel een tweede keer zouden teruggaan.
pi_163466418
Volgens mij kan je gewoon weer korting krijgen als je vorige kaart al 2 jaar of langer geleden is afgelopen. Je kan bijna altijd wel iemand vinden die dit voor je kan regelen.
  Public Relations / Redactie Film maandag 4 juli 2016 @ 10:04:32 #253
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163504667
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:54 schreef bpi het volgende:
Op verschillende fora zijn er mensen die je nog 10% korting kunnen geven op een jaarkaart. Zo kost een fantasy pass nog maar 162¤. Er is wel een voorwaarde. Zo mag je nog nooit een pass hebben gehad daar.
Je mag de laatste twee jaar geen jaarpas hebben gehad.
Als je een jaarpas heb, mag je mensen aanbrengen onder de parrainage regeling. De nieuwe abonnees krijgen 10% korting. Als je als abonneehouder er drie aanbrengt krijg je een jaar gratis verlenging. Dat is dus win-win.
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:39:00 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_163552517
Las dat Big thunder mountain nog langer dicht blijft dan de bedoeling was, gaat om maanden.
Zonde.

Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie voor het eerst gingen?
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:50:28 #255
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_163552827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Las dat Big thunder mountain nog langer dicht blijft dan de bedoeling was, gaat om maanden.
Zonde.

Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie voor het eerst gingen?
2,5 jaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_163558355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Las dat Big thunder mountain nog langer dicht blijft dan de bedoeling was, gaat om maanden.
Zonde.

Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie voor het eerst gingen?
wtf?
dat ding gaat dan zowat 2 jaar dicht...
dan hadden ze beter een nieuwe attractie neer kunnen zetten,was vast goedkoper geweest _O-
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 juli 2016 @ 16:33:30 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163560489
Ondertussen kruipt de Efteling dichterbij en loopt Europark uit qua bezoekersaantallen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163561172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Las dat Big thunder mountain nog langer dicht blijft dan de bedoeling was, gaat om maanden.
Zonde.

Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie voor het eerst gingen?
bijna 3 geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_163567530
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:

Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie voor het eerst gingen?
De oudste was bijna 2. De jongste gaat straks met bijna 17 maanden voor 't eerst.
Overigens ging de oudste met 19 maanden al wel naar Disneyworld ;)
  Public Relations / Redactie Film woensdag 6 juli 2016 @ 21:19:41 #260
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163567859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:55 schreef mschol het volgende:

[..]

wtf?
dat ding gaat dan zowat 2 jaar dicht...
dan hadden ze beter een nieuwe attractie neer kunnen zetten,was vast goedkoper geweest _O-
Nou nou niet overdrijven. De datum staat nu op januari terwijl dit eerst december was.
Hij is eind november 2015 dicht gegaan dus dan kom je op 13 maanden uit.

Inderdaad heel lang maar bij lange na geen twee jaar.
pi_163568144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Nou nou niet overdrijven. De datum staat nu op januari terwijl dit eerst december was.
Hij is eind november 2015 dicht gegaan dus dan kom je op 13 maanden uit.

Inderdaad heel lang maar bij lange na geen twee jaar.
laatste keer dat ik keek stond hij op juni 2017 ;)
pi_163568477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:26 schreef mschol het volgende:

[..]

laatste keer dat ik keek stond hij op juni 2017 ;)
Waar staat die info?
pi_163571563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:34 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Waar staat die info?
ik heb het zien staan op de officiele pagina op disneylandparis.com , maar nu staat het er niet (meer?) kan uiteraard zijn dat ik mij vergist heb.
pi_163572539
Heb er niks over gehoord..

[ Bericht 33% gewijzigd door psv-gomes op 07-07-2016 00:17:27 ]
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 juli 2016 @ 09:56:18 #265
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163575327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb het zien staan op de officiele pagina op disneylandparis.com , maar nu staat het er niet (meer?) kan uiteraard zijn dat ik mij vergist heb.
Jan - Jun?

Enfin januari kunnen we er weer van genieten. De nieuwe climax heb ik reeds gedaan in Disneyland Anaheim en die is echt de moeite.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 06:55:02 #266
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 8 juli 2016 @ 09:55:02 #267
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163596476
quote:
Loopings maakt van elk gerucht sensationeel nieuws.
De feiten zijn:
- De planning was tot december
- Op sommige communicatie van DLP wordt januari 2017 genoemd.
pi_163628268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:39 schreef jorienvdherik het volgende:


Hoe oud waren jullie kinderen toen jullie voor het eerst gingen?
Vanaf een jaar of 8 kunnen ze ook in de achtbanen, onvergetelijk.
I wander in my time...
pi_163675809
voor de disney fans die altijd hun eigen stukje disney wilde bouwen:


http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1244991
pi_164046140
Stuntdeals zijn vandaag begonnen t/m3 augustus te boeken.

Schandalig eigenlijk wel trouwens dat de prijzen op alle verschillende landen pagina's zo verschillen. Zo is Hotel New York bijvoorbeeld ca 550 op NL/Be sites en 1200 Dollar op US site enz. Nogal verschil :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:25:08 #271
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164171196
Mijn vriendin heeft me weten te strikken in een classic jaarabonnement.
Weet iemand of je daarmee ook korting kan krijgen op Disney World?
En is het prijs verschil het waard met een Dream abonnement, die hotels worden dan wel goedkoper maar er staat "vanaf" 97 euro dus dat schrikt me wel af tenzij ze zulke prijzen kunnen garanderen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164171833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 10:25 schreef nils7 het volgende:
Mijn vriendin heeft me weten te strikken in een classic jaarabonnement.
Weet iemand of je daarmee ook korting kan krijgen op Disney World?
En is het prijs verschil het waard met een Dream abonnement, die hotels worden dan wel goedkoper maar er staat "vanaf" 97 euro dus dat schrikt me wel af tenzij ze zulke prijzen kunnen garanderen.
waarom kiezen jullie een classic? Ik raad altijd minimaal een fantasy aan. Je mag dan vaker het park in en parkeren is gratis. Hiermee is het aantrekkelijker om een hotel net buiten Disney te kiezen. Sowieso zijn die prijzen altijd veel lager dan de eigen hotels, zelfs als je room only neemt met korting.
Hier vind je alle informatie op een rij: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 11:10:57 #273
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164172051
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 10:59 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

waarom kiezen jullie een classic? Ik raad altijd minimaal een fantasy aan. Je mag dan vaker het park in en parkeren is gratis. Hiermee is het aantrekkelijker om een hotel net buiten Disney te kiezen. Sowieso zijn die prijzen altijd veel lager dan de eigen hotels, zelfs als je room only neemt met korting.
Hier vind je alle informatie op een rij: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris
Niet mijn keuze geweest haha, kan je m wel upgraden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:02:27 #274
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_164175956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:10 schreef nils7 het volgende:

[..]

Niet mijn keuze geweest haha, kan je m wel upgraden?
Ja dit kan altijd achteraf. Je betaalt dan het verschil bij. Maar voor NL is Fantasy het minimum, Classis is alleen echt interessant voor locals.
pi_164179148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ja dit kan altijd achteraf. Je betaalt dan het verschil bij. Maar voor NL is Fantasy het minimum, Classis is alleen echt interessant voor locals.
Maar wat zijn de voordelen precies dan? Want parkeren doen we toch bij het hotel waar we slapen.. En dan vind ik het prijsverschil nogal groot.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 3 augustus 2016 @ 10:16:16 #276
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_164194177
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:02 schreef Dwalithiel het volgende:

[..]

Maar wat zijn de voordelen precies dan? Want parkeren doen we toch bij het hotel waar we slapen.. En dan vind ik het prijsverschil nogal groot.
Met de Classic kan je 280 dagen per jaar naar binnen, met de Fantasy 320 dagen.
Met de Classic kan je bovendien de eerste twee dagen na aanschaf de parken niet in.
Bovendien ontbreekt bij de Classic de parkeer-optie, die moet je voor ¤30 aanschaffen.

Hier vind je ook het overzicht met de verschillen tussen Dream en Fantasy.
Het prijsverschil tussen de Dream en Fantasy (we hebben zelf Dream) hadden we er na 1 weekend al uit (gratis drankje bij het eten, gebruik gemaakt van de garderobe).

http://www.dlrp-magic.nl/jaarkaarten/
pi_165198917
Hey mensen! Ik ben al langer lid op Fok! Maar dit topic kwam ik net pas tegen. In 2010 ben ik voor het eerst naar Disneyland Paris geweest. 5 dagen en 4 nachten.. Wat een ontzettend gave ervaring was dat zeg!

Nu ga ik weer naar Disneyland. Dit keer als verrassing voor mijn vriendin. Ze wordt dit jaar 30 en is nog nooit in Disneyland geweest. Ik heb een hotel geboekt, Vienna House Magic Circus. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dat hotel? Qua ligging etc? En zit er iets van een supermarkt in de buurt?

Daarnaast moeten er natuurlijk nog tickets gekocht worden. Via de website van Disneyland hebben ze 3 dagen tickets voor beide parken voor de prijs van 2. 140,- per persoon. Opzich niet gek, maar zijn er nog andere sites die het bekijken waard zijn?

We gaan in november, doordeweeks, iemand ervaring met de drukte rond die tijd?

Alvast bedankt🎉
pi_165199047
volgens google maps zit deze supermarkt in de buurt, iets verderop zit een grote Auchan
ik neem aan dat je met de auto gaat?
pi_165199272
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 13:35 schreef mschol het volgende:
volgens google maps zit deze supermarkt in de buurt, iets verderop zit een grote Auchan
ik neem aan dat je met de auto gaat?
Jup! We gaan inderdaad met de auto:) bedankt voor de tips:) mijn Frans is niet zo goed, maar altijd handig als er een supermarkt in de buurt is:)
  vrijdag 9 september 2016 @ 13:53:52 #280
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165199340
Doordeweeks moet in november geen probleem zijn qua drukte.
Ik vraag me wel af of een arrangement van hotel en entree niet goedkoper was geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_165199425
Hmm.. Kan het natuurlijk even na kijken. Hotel is nog te annuleren:)
pi_165201529
Wij hebben weleens in hotel ernaast geslapen, Vienna house Dream Castle. Heel mooi hotel en volgens mij is Magic Circus ongeveer hetzelfde, op het thema na dan :P Als je nog goedkoper wil slapen, in hetzelfde stukje zit tegenwoordig een B&B waar je ook prima kan overnachten.
Kaartjes ga je waarschijnlijk niet goedkoper vinden. Wel wil ik je wijzen op de mogelijkheid een jaarkaart aan te schaffen. Voor ¤179 krijg je bijna het hele jaar toegang, gratis parkeren en kortingen in de winkels(iets hierboven al uitgebreider uitgelegd. Kan ook al interessant zijn als je weer 5 dagen wilt gaan.

Voor een supermarkt kan je naar het winkelcentrum Val D'Europe rijden. Daar zit dus een Auchan XL waar je de gekste dingen kan kopen. Sowieso een leuk winkelcentrum om even een rondje te lopen. Ik ga ook graag altijd even naar het outlet gedeelte buiten het winkelcentrum. Even vergapen aan alle dure merken en eventueel een koopje scoren.
Als je even snel iets goedkopers te eten wil halen voor je het park in gaat kan je ook in het treinstation wat halen. Hier zit een broodjeszaak en een klein supermarktje.

Let er trouwens op dat er nu nog best veel dicht is en verbouwd word in Disneyland. Je word er helemaal gek van de groene hekken momenteel :')
pi_165204018
Wat is veel dicht? Ik zit er aan te denken om 2 dagen park te doen, en dan de laatste dag in de buurt vermaken en beetje rusten. Moeten ook weer 7 uur terug rijden haha. Dan is het hotel en 2x losse tickets weer iets voordeliger denk ik...
  vrijdag 9 september 2016 @ 17:47:42 #284
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_165204053
Dat kan je op de website van het park zien in de kalender.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 9 september 2016 @ 18:12:15 #285
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_165204522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:45 schreef Phone8 het volgende:
Wat is veel dicht? Ik zit er aan te denken om 2 dagen park te doen, en dan de laatste dag in de buurt vermaken en beetje rusten. Moeten ook weer 7 uur terug rijden haha. Dan is het hotel en 2x losse tickets weer iets voordeliger denk ik...
Het grootste onderhoud is geweest, maar Star Tours en Big Thunder Mountain zijn dicht.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 september 2016 @ 22:29:01 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165211260
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Het grootste onderhoud is geweest, maar Star Tours en Big Thunder Mountain zijn dicht.
Star Tours zijn die poppen in een treintje door het park toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165211463
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Star Tours zijn die poppen in een treintje door het park toch?
nee, star tours is die simulator die je alle kanten opgooit :)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 september 2016 @ 22:56:12 #288
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165212029
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:35 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, star tours is die simulator die je alle kanten opgooit :)
Ah dat Star Wars ding Oh mis je niks aan die mochten ze inderdaad wel eens updaten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165252739
Oké dat valt nog mee dan. Heb gekeken en een arrangement is inderdaad voordeliger😃 3 dagen park met 2 dagen overnachten en ontbijt in het Santa Fe hotel:)
  maandag 12 september 2016 @ 07:05:31 #290
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_165264694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 10:16 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Met de Classic kan je 280 dagen per jaar naar binnen, met de Fantasy 320 dagen.
Met de Classic kan je bovendien de eerste twee dagen na aanschaf de parken niet in.
Bovendien ontbreekt bij de Classic de parkeer-optie, die moet je voor ¤30 aanschaffen.

Hier vind je ook het overzicht met de verschillen tussen Dream en Fantasy.
Het prijsverschil tussen de Dream en Fantasy (we hebben zelf Dream) hadden we er na 1 weekend al uit (gratis drankje bij het eten, gebruik gemaakt van de garderobe).

http://www.dlrp-magic.nl/jaarkaarten/
We hebben uiteindelijk het fantasy abo genomen.
We hebben overigens toch een Fantasy abo genomen omdat het via de post te lang duurde.
Was wel krap. kwart voor 8 bij het park aan de kassa en dan echt 3 voor 8 dat kantoor binnen wandelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 13:28 schreef Phone8 het volgende:
Hey mensen! Ik ben al langer lid op Fok! Maar dit topic kwam ik net pas tegen. In 2010 ben ik voor het eerst naar Disneyland Paris geweest. 5 dagen en 4 nachten.. Wat een ontzettend gave ervaring was dat zeg!

Nu ga ik weer naar Disneyland. Dit keer als verrassing voor mijn vriendin. Ze wordt dit jaar 30 en is nog nooit in Disneyland geweest. Ik heb een hotel geboekt, Vienna House Magic Circus. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dat hotel? Qua ligging etc? En zit er iets van een supermarkt in de buurt?

Daarnaast moeten er natuurlijk nog tickets gekocht worden. Via de website van Disneyland hebben ze 3 dagen tickets voor beide parken voor de prijs van 2. 140,- per persoon. Opzich niet gek, maar zijn er nog andere sites die het bekijken waard zijn?

We gaan in november, doordeweeks, iemand ervaring met de drukte rond die tijd?

Alvast bedankt🎉
Ja zijn er 2x geweest.
2 jaar terug de eerste keer, prima bevallen.
De laatste keer 4 weken terug (zie enkele posts hierboven) en toen niet echt goed bevallen, ze stopten ons in een family room terwijl we een kingsize geboekt hadden.
UIteindelijk wel opgelost maar dat duurde 2 uur. Ze bleven vertellen dat ze geen kamers hadden terwijl die via internet wel boekbaar waren (eigen site en booking.com).
Nadat bleek dat we geboekt hadden via hen zelf wilden ze overstag, gek want ze hadden geen kamer toch?

Overigens was zeker 25% moslim wat er rond liep, dat viel me erg op.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_165291857
Oké, die zitten daar veen in Parijs. Anyway, wij gaan lekker naar Disneyland! Hebben er nu al zin in. Ook ff gekeken naar de route, had de tol hoger verwacht, nu 16,32 ofzo. En dan nog terug... Ach ja.. Geld kost het toch😜
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 oktober 2016 @ 01:49:53 #292
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_166192157
Iemand die mij tips kan geven voor de restaurant tips? Wij hebben halfpension plus erbij geboekt. Ontbijt zat al bij het hotel in. Ook zit er een Pause gourmande bij. Wat houdt dat in?

Want we kunnen uit een aantal restaurants kiezen, en ik las al Iets dat Chez remy goed moest zijn? Dus daar willen we sowieso reserveren. Tenzij iemand met een andere tip komt?
pi_166195766
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:42 schreef Phone8 het volgende:
Iemand die mij tips kan geven voor de restaurant tips? Wij hebben halfpension plus erbij geboekt. Ontbijt zat al bij het hotel in. Ook zit er een Pause gourmande bij. Wat houdt dat in?

Want we kunnen uit een aantal restaurants kiezen, en ik las al Iets dat Chez remy goed moest zijn? Dus daar willen we sowieso reserveren. Tenzij iemand met een andere tip komt?
CHEz Remy is wel leuk en lekker. je moet wel va ratatouille houden:p. Prijzen zijn natuurlijk ook absurd, maar het is Disney. Ik geloof iets van 29 euro voor een 2 gangenmenu als ik me het goed herinner.

Nadeel is natuurlijk ook dat het redelijk vroeg sluit, dus dan moet je rond half 5 gaan eten, maar dat geld voor alle restaurants binnenin het park.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166195923
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:42 schreef Phone8 het volgende:
Iemand die mij tips kan geven voor de restaurant tips? Wij hebben halfpension plus erbij geboekt. Ontbijt zat al bij het hotel in. Ook zit er een Pause gourmande bij. Wat houdt dat in?

Want we kunnen uit een aantal restaurants kiezen, en ik las al Iets dat Chez remy goed moest zijn? Dus daar willen we sowieso reserveren. Tenzij iemand met een andere tip komt?
pause gourmande is koffie met een donut oid

Blue lagoon
Walts
Billy Bob
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:04:23 #296
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_166196360
Cafe Mickey is look (In Disney Village) als je met Disney figuren wil eten.
En er is een restaurant waar je met prinsessen kan dineren maar die is prijzig en je moet van het menu houden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_166196488
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:04 schreef nils7 het volgende:
Cafe Mickey is look (In Disney Village) als je met Disney figuren wil eten.
En er is een restaurant waar je met prinsessen kan dineren maar die is prijzig en je moet van het menu houden.
auberge de cendrillon

Erg duur.. 66 euro pp
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_166202136
ik vind in disney village het steak restaurant (naast de mac dacht ik) prima te doen..
pi_166208771
Walst is premium

En alle restaurants van te voren boeken is beter...

Pause gormande; een (warm) drankje met een ijsje en of donut
pi_166213115
Mijn favorieten:

Chez Rémy, ratatouille en steak :D wel opletten of je diner kan reserveren ivm de openingstijden.
Anettes diner, burgers in vele soorten en maten :9
Agraba café, buffet met Arabische keuken. Ook hier moet je helaas op de openingstijden letten en zeker reserveren.
Billy bobs la grange, Tex mex buffet.
pi_166213119
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')