ik heb simpelweg geen vrienden die disney leuk vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:09 schreef psv-gomes het volgende:
zeg waarom ga je dan alleen?
Vind ik zo zielig staan als mensen in hun uppie in komen checken bij mij.. heb je dan ergens anders vrienden zitten?
oke dan, topquote:en 10 min is voldoende overstaptijd
Als jij betaald ga ik graag met je mee!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:12 schreef mschol het volgende:
laatste post:
[..]
ik heb simpelweg geen vrienden die disney leuk vinden
Normaal zou ik vragen of ouders meegaan (die dan parijs in gaan)
maar door omstandigheden kunnen die ook niet .
Daarnaast heb ik er totaal geen problemen mee (anders zou ik immers niet gaan), je kan zelf je plan trekken en je bent niet afhankelijk van anderen, en dat bevalt wel
enige is dus dat je een beetje moet oppassen met de overnachtingsprijzen
[..]
oke dan, top
grapjas...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij betaald ga ik graag met je mee!
http://aanbiedingen.disne(...)103OUVFNO50NLMEDEM02quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef Berlioz het volgende:
@ LeonH
Waar hebben ze morgen 48uurs stunverkoop? Misschien is het het kijken waard.
Ik wil al tijden weer naar Disney
Cafe mickey's wil ik nou niet heel goedkoop noemen en je moet wel reserveren daar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef psv-gomes het volgende:
king ludwig en cafe mickey's is altijd lekker en ook leuk
Ja, die burgers zijn echt vies !!! Ik doe een keer buffet in het hotel (New port bay), een keertje Annette's en misschien King Ludwig. Oh en cafe Mickey inderdaad....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
@tezz
Probeer ook eens n buffet bij cheyenne, was ons vorige x goed bevallen, vooral in vergelijking met de burgers van restaurant naast buzz lightyear!
En koude frietjes erbij natuurlijk... Gelukkig kun je in Disneyland altijd alles wegspoelen met een vaas cola, dus....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef JohnB52 het volgende:
New Port Bay heeft toch geen buffet, maar tafelbediening?
Hoe verzinnen ze het om niet uitgelekte atjar op n koude hamburger te doen! (voor slechts 12,50?}
Die broodjesbar in The Village, daar kun je je geld beter heenbrengen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:59 schreef JohnB52 het volgende:
Ik nam dan ook altijd maar n zakje chips, voordeliger, vult net zo goed, en ze kunnen er weinig aan verprutsen. anders is er altijd de mcdonalds nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |