good busy!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Awww Away's cutie!!
SQ: nu al een hekel aan doen wat er van haar verwacht wordt
en ik zever nog even door over mijn suikers, sorry, maar ben zo blij! na t ontbijt 5,7 na de lunch 5,1 na t avondeten 5,4ik kan dit!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Awww Away's cutie!!
SQ: nu al een hekel aan doen wat er van haar verwacht wordt
en ik zever nog even door over mijn suikers, sorry, maar ben zo blij! na t ontbijt 5,7 na de lunch 5,1 na t avondeten 5,4ik kan dit!
Omdat ze gemeen zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kind is weer zo aan het trollen, heel de tijd bewegen, tot papa z'n hand op mijn buik legt. Doodstil. Papa haalt hand weg: trappel alles! Waarom doen ze dat?
Ja gaat wel. Vind t niet leuk maar t valt mee. Alleen met de lunch moest ik voor t eerst thuis zelf doen en toen lukte het pas de vierde keer... dat leverde wel wat tranen op. maar ik weet nu wat ik fout deed dus vertrouw erop dat 4 keer prikken voor 1 meting niet meer zal hoeven vanaf nuquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef Skittles het volgende:
Ahw Away*smelt*
[..]
Omdat ze gemeen zijn!
Mijnes is de hele dag rustig met af en toe een beetje geschuif. Ga ik net eten en alsof ze dacht "heuj mama eet! Even pesten!" geeft ze me een trap in de maag. Bedankt.![]()
Kwak wat fijn dat je suikers ook meewerken! Lukt je wel! Gaat het prikken je goed af (of heb ik daar overheen gelezen)?
Ja, dat klopt welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef Fee-nix het volgende:
Misschien ontspan jij juist wel heel goed door je vriend, Kwak.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef Loj het volgende:
Hopelijk zet het door Marel! Succes en veel plezier!
Goed dat je hebt gebeld Fee, die onzekerheid is ook niets..
Aprilbaby! Welkom N...(nogwat zit mobiel kan niet meer terugkijken)
Zo en over zwanger gesproken. Kom ik vandaag thuis voor de lunch moet ik toch een kaasbroodje! Maar natuurlijk niet in huis en een slapende dreumes! Ik de hele kast doorgezocht naar kaas! Kwam ik tot de conclusie dat het dan maar hamkaas chips moesten worden... Zorgde een hap chips voor een spurtje toiletHoe bedoel je : zwanger
2 kilo kaas voor een tientje, op de braderie!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas
Zo, Henka groeit goed door, maar gewoon op de streep, blijft een P90 kind, maar toen ik de curve zag was ze dat al bij de SEO, niks aan de hand dus!
Heb dus wel al een geschatte 2150 gram kint in m'n pens
Kaas? Kaas? Noem je mijn kind een klomp kaas?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
2 kilo kaas voor een tientje, op de braderie!
Henkaasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kaas? Kaas? Noem je mijn kind een klomp kaas?
Als die nu nog open was!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
2 kilo kaas voor een tientje, op de braderie!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas
Zo, Henka groeit goed door, maar gewoon op de streep, blijft een P90 kind, maar toen ik de curve zag was ze dat al bij de SEO, niks aan de hand dus!
Bier!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, stom idee he?zo groot al! Een sixpack bier jonge!
Ik plop er net eentjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef Loj het volgende:
[..]
Bier!
*gaat naar de koelkast voor een 0.0 biertje*
Gaat echt zo snel opeensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, stom idee he?zo groot al! Een sixpack bier jonge!
grote beebsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas
ja gelukkig wel, ze moeten d'r toch nog uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
grote beebs![]()
S. was een p95 kindje en t is echt n klein poppetje met dr maatje 50 en luiers nr 1...
joh rekt t niet dan scheurt t wel..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ze moeten d'r toch nog uit!![]()
Maar als je tot 42 weken had doorgelopen was ze misschien wel een negenponder geweest
Mijn baby's werden in-de-boik geschat op p95 en p98. Waren uiteindelijk bij de geboorte 3500 en 4000 gram. En ik ben van onder nog net zo strak, onuitgescheurd en onuitgerekt als altijd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ze moeten d'r toch nog uit!![]()
Maar als je tot 42 weken had doorgelopen was ze misschien wel een negenponder geweest
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn baby's werden in-de-boik geschat op p95 en p98. Waren uiteindelijk bij de geboorte 3500 en 4000 gram. En ik ben van onder nog net zo strak, onuitgescheurd en onuitgerekt als altijd!
Ze doet t super! huilt alleen bij krampjes en honger. dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat lijkt me ook niet? Alles tussen 37 en 42 is toch a terme? En ze doet 't haske goed toch?
Nee, ik zag op Facebook dat iemand van mijn "vrienden" een bericht van die site had geliked met "top 17 irritante Facebook vrienden". En ik vond het wel een geruststellende gedachte dat ik de top 6 niet herkende. Dus blijkbaar heb ik geen lindalezeresvrienden in mijn Facebook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:01 schreef Radyhyn het volgende:
Zie het al helemaal voor me... Blei zit lekker te browsen in de Linda-site en komt toevallig dit item tegen
Kaas!![]()
Bier!![]()
De mini 0.0 biertjes uit de blije dozen hier gratis af te halen... of te ruilen voor de jilzz 0.0
Mis ik gewoon de foto van AwayLos ik wel op met pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef marel88 het volgende:
Meld! Met zoon van 4020 gram op de arm, kwart voor elf geboren, 2 borsten gedronken, uitgeteld. Ik ben gedoucht en de rolstoel wordt gehaald, lekker naar huis!
Gefeliciteerd wijffie!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef marel88 het volgende:
Meld! Met zoon van 4020 gram op de arm, kwart voor elf geboren, 2 borsten gedronken, uitgeteld. Ik ben gedoucht en de rolstoel wordt gehaald, lekker naar huis!
Ja, echt wel beter dan in zo'n wachtkamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:35 schreef rebel-angel het volgende:
Ooh dat is wel lekker dat je thuis mag wachten.
Yup, zij 12 weken vandaag en Buik morgen 27 wekenquote:
Eigenlijk 9de!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Knuffel voor NTS
Rady, succes met de suikers!
Skittles.... We staan tiende
Huh nee toch? Ik tel negen mensen boven ons, of tel ik niet goed?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef Loj het volgende:
[..]
Eigenlijk 9de!
En dan sta ik dus 10de
(Gelukkig gaat vriendje vandaag het bedje halen en gaat de commode vanavond naar de babykamer... Dan is de kamer redelijk klaar)
Vue en Soesa zijn ook op dezelfde dag uitgerekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh nee toch? Ik tel negen mensen boven ons, of tel ik niet goed?
dat zijn wel twee mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Vue en Soesa zijn ook op dezelfde dag uitgerekend
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja ik denk dat het om de onlogica gaat dat er minder mensen boven je zouden staan als ze een zelfde UD hebben
nee wij staan beide tiende, en Loj staat 12equote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:30 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, maar dan staan sq en skittles ook gedeelde 10e/11e plaats hé
AH natuurlijk, niet iedereen hoeft daarvoor naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:15 schreef Radyhyn het volgende:
Blijkbaar is dat standaard hier Kwak. Is wel gewoon bij de prikpost in woonplaats. Dus niet ver weg. Maar ze vroegen niet eens of ik met de fiets was ofzo (was ik niet hoor). Ik mag dan wel weer geen water drinken tussendoor..
Mariska wat c00000t!!!
Tis maar hoe je het bekijkt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wij staan beide tiende, en Loj staat 12ede elfde plaats vervalt dan tijdelijk, net als in de sport
/muggenziften
vijfdequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, daar zeggen jullie wat! Dan sta ik dus 6e/7e, dat had ik nog niet door
. Ik hou zelf niet eens meer bij hoe snel het gaat hoor, zo'n 2e zwangerschap gaat écht 2x zo hard als de 1e
Correctie, 5e/6e. OMG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |