good busy!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Awww Away's cutie!!
SQ: nu al een hekel aan doen wat er van haar verwacht wordt
en ik zever nog even door over mijn suikers, sorry, maar ben zo blij! na t ontbijt 5,7 na de lunch 5,1 na t avondeten 5,4ik kan dit!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Awww Away's cutie!!
SQ: nu al een hekel aan doen wat er van haar verwacht wordt
en ik zever nog even door over mijn suikers, sorry, maar ben zo blij! na t ontbijt 5,7 na de lunch 5,1 na t avondeten 5,4ik kan dit!
Omdat ze gemeen zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kind is weer zo aan het trollen, heel de tijd bewegen, tot papa z'n hand op mijn buik legt. Doodstil. Papa haalt hand weg: trappel alles! Waarom doen ze dat?
Ja gaat wel. Vind t niet leuk maar t valt mee. Alleen met de lunch moest ik voor t eerst thuis zelf doen en toen lukte het pas de vierde keer... dat leverde wel wat tranen op. maar ik weet nu wat ik fout deed dus vertrouw erop dat 4 keer prikken voor 1 meting niet meer zal hoeven vanaf nuquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef Skittles het volgende:
Ahw Away*smelt*
[..]
Omdat ze gemeen zijn!
Mijnes is de hele dag rustig met af en toe een beetje geschuif. Ga ik net eten en alsof ze dacht "heuj mama eet! Even pesten!" geeft ze me een trap in de maag. Bedankt.![]()
Kwak wat fijn dat je suikers ook meewerken! Lukt je wel! Gaat het prikken je goed af (of heb ik daar overheen gelezen)?
Ja, dat klopt welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef Fee-nix het volgende:
Misschien ontspan jij juist wel heel goed door je vriend, Kwak.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef Loj het volgende:
Hopelijk zet het door Marel! Succes en veel plezier!
Goed dat je hebt gebeld Fee, die onzekerheid is ook niets..
Aprilbaby! Welkom N...(nogwat zit mobiel kan niet meer terugkijken)
Zo en over zwanger gesproken. Kom ik vandaag thuis voor de lunch moet ik toch een kaasbroodje! Maar natuurlijk niet in huis en een slapende dreumes! Ik de hele kast doorgezocht naar kaas! Kwam ik tot de conclusie dat het dan maar hamkaas chips moesten worden... Zorgde een hap chips voor een spurtje toiletHoe bedoel je : zwanger
2 kilo kaas voor een tientje, op de braderie!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas
Zo, Henka groeit goed door, maar gewoon op de streep, blijft een P90 kind, maar toen ik de curve zag was ze dat al bij de SEO, niks aan de hand dus!
Heb dus wel al een geschatte 2150 gram kint in m'n pens
Kaas? Kaas? Noem je mijn kind een klomp kaas?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
2 kilo kaas voor een tientje, op de braderie!
Henkaasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kaas? Kaas? Noem je mijn kind een klomp kaas?
Als die nu nog open was!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
2 kilo kaas voor een tientje, op de braderie!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas
Zo, Henka groeit goed door, maar gewoon op de streep, blijft een P90 kind, maar toen ik de curve zag was ze dat al bij de SEO, niks aan de hand dus!
Bier!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, stom idee he?zo groot al! Een sixpack bier jonge!
Ik plop er net eentjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:24 schreef Loj het volgende:
[..]
Bier!
*gaat naar de koelkast voor een 0.0 biertje*
Gaat echt zo snel opeensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, stom idee he?zo groot al! Een sixpack bier jonge!
grote beebsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas
ja gelukkig wel, ze moeten d'r toch nog uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
grote beebs![]()
S. was een p95 kindje en t is echt n klein poppetje met dr maatje 50 en luiers nr 1...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |