Yup, zij 12 weken vandaag en Buik morgen 27 wekenquote:
Eigenlijk 9de!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Knuffel voor NTS
Rady, succes met de suikers!
Skittles.... We staan tiende
Huh nee toch? Ik tel negen mensen boven ons, of tel ik niet goed?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:21 schreef Loj het volgende:
[..]
Eigenlijk 9de!
En dan sta ik dus 10de
(Gelukkig gaat vriendje vandaag het bedje halen en gaat de commode vanavond naar de babykamer... Dan is de kamer redelijk klaar)
Vue en Soesa zijn ook op dezelfde dag uitgerekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh nee toch? Ik tel negen mensen boven ons, of tel ik niet goed?
dat zijn wel twee mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:28 schreef Loj het volgende:
[..]
Vue en Soesa zijn ook op dezelfde dag uitgerekend
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja ik denk dat het om de onlogica gaat dat er minder mensen boven je zouden staan als ze een zelfde UD hebben
nee wij staan beide tiende, en Loj staat 12equote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:30 schreef Radyhyn het volgende:
Ja, maar dan staan sq en skittles ook gedeelde 10e/11e plaats hé
AH natuurlijk, niet iedereen hoeft daarvoor naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:15 schreef Radyhyn het volgende:
Blijkbaar is dat standaard hier Kwak. Is wel gewoon bij de prikpost in woonplaats. Dus niet ver weg. Maar ze vroegen niet eens of ik met de fiets was ofzo (was ik niet hoor). Ik mag dan wel weer geen water drinken tussendoor..
Mariska wat c00000t!!!
Tis maar hoe je het bekijkt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wij staan beide tiende, en Loj staat 12ede elfde plaats vervalt dan tijdelijk, net als in de sport
/muggenziften
vijfdequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, daar zeggen jullie wat! Dan sta ik dus 6e/7e, dat had ik nog niet door
. Ik hou zelf niet eens meer bij hoe snel het gaat hoor, zo'n 2e zwangerschap gaat écht 2x zo hard als de 1e
Correctie, 5e/6e. OMG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |