joh rekt t niet dan scheurt t wel..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ze moeten d'r toch nog uit!![]()
Maar als je tot 42 weken had doorgelopen was ze misschien wel een negenponder geweest
Mijn baby's werden in-de-boik geschat op p95 en p98. Waren uiteindelijk bij de geboorte 3500 en 4000 gram. En ik ben van onder nog net zo strak, onuitgescheurd en onuitgerekt als altijd!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, ze moeten d'r toch nog uit!![]()
Maar als je tot 42 weken had doorgelopen was ze misschien wel een negenponder geweest
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn baby's werden in-de-boik geschat op p95 en p98. Waren uiteindelijk bij de geboorte 3500 en 4000 gram. En ik ben van onder nog net zo strak, onuitgescheurd en onuitgerekt als altijd!
Ze doet t super! huilt alleen bij krampjes en honger. dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat lijkt me ook niet? Alles tussen 37 en 42 is toch a terme? En ze doet 't haske goed toch?
Nee, ik zag op Facebook dat iemand van mijn "vrienden" een bericht van die site had geliked met "top 17 irritante Facebook vrienden". En ik vond het wel een geruststellende gedachte dat ik de top 6 niet herkende. Dus blijkbaar heb ik geen lindalezeresvrienden in mijn Facebook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:01 schreef Radyhyn het volgende:
Zie het al helemaal voor me... Blei zit lekker te browsen in de Linda-site en komt toevallig dit item tegen
Kaas!![]()
Bier!![]()
De mini 0.0 biertjes uit de blije dozen hier gratis af te halen... of te ruilen voor de jilzz 0.0
Mis ik gewoon de foto van AwayLos ik wel op met pm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef marel88 het volgende:
Meld! Met zoon van 4020 gram op de arm, kwart voor elf geboren, 2 borsten gedronken, uitgeteld. Ik ben gedoucht en de rolstoel wordt gehaald, lekker naar huis!
Gefeliciteerd wijffie!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef marel88 het volgende:
Meld! Met zoon van 4020 gram op de arm, kwart voor elf geboren, 2 borsten gedronken, uitgeteld. Ik ben gedoucht en de rolstoel wordt gehaald, lekker naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |