Nee, die zijn juist wel tof. Het waren echt van die bloedzuigers die je voor een of ander doel wilde werven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:40 schreef Adames het volgende:
waren dat die mensen met blauwe klappers voor de xenos? Die doen smaaktesten, is wel tof
Meestal doe ik dat ook maar zat even niet in de juiste flow.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
"Nee geen tijd doei"
Wellicht een beetje bot ,maar werkt altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .Er was eens....
Wat ik ook vaak doe, als ik door de stad loop of boodschappen ga doen, is oordopjes in en een zonnebril op. Met andere woorden, ik zie je niet en ik hoor je niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook maar zat even niet in de juiste flow.
In ''goede doelen'' trappenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef Manke het volgende:
Ik trapte er 2 keer in ooit, zit nu vast aan cordaid en wwf
een simpele nee volstaat ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Wat ik ook vaak doe, als ik door de stad loop of boodschappen ga doen, is oordopjes in en een zonnebril op. Met andere woorden, ik zie je niet en ik hoor je niet.
Preventief bezig zijn.
ik dacht dat er echt zielige afrikaantjes en dieren worden geholpenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In ''goede doelen'' trappen
nu weet je hopelijk dat vooral de directeuren worden geholpenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:48 schreef Manke het volgende:
[..]
ik dacht dat er echt zielige afrikaantjes en dieren worden geholpen
En als ze nu nog authentiek en bevlogen overkwamen, dan had ik er nog sympathie voor kunnen hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vraag me dan ook af hoeveel mensen ze daadwerkelijk 'werven', want heb nog nooit iemand gesproken die positief tegenover deze praktijken gepositioneerd staat.
Ik denk dat het gros dat ook doet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als ze nu nog authentiek en bevlogen overkwamen, dan had ik er nog sympathie voor kunnen hebben.
Maar aan dit soort overduidelijk cynisch acteerwerk heb ik een broertje dood. Ze zouden zich moeten schamen voor hun baan.
Dat is natuurlijk ook een tactiek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
Eruitzien als een zwerver helpt ook wel trouwens, dan weten ze dat je toch geen geld hebt om te doneren.
Een van de voordelen van het leven als pauper.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een tactiek.
Nou je moet gewoon aan zo'n chick vragen of ze anders even wil sabbelen, dan zijn ze zo weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een van de voordelen van het leven als pauper.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou je moet gewoon aan zo'n chick vragen of ze anders even wil sabbelen, dan zijn ze zo weg.
Tenzij het echt een gore slet is natuurlijk.
Beter dan in je eigen doelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In ''goede doelen'' trappen
je komt in een goedgelovige register volgens mij, want er kwamen vaker werf bedelaars aan de deur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nu weet je hopelijk dat vooral de directeuren worden geholpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |