nicee, goede consolequote:Op vrijdag 5 september 2014 00:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb nog geen bericht gehad van bol.com over mijn Xbox One bundel met FIFA15 + Forza 5 die ik ongeveer een maand geleden heb ge-ordered.
Hoop wel dat ze 'm gewoon morgen leveren
Dan loop je de stad in en haal je m ergens anders. Kan me niet voorstellen dat ie uitverkocht isquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:25 schreef dennis3d het volgende:
Wordt ik gebeld door de MediaMarkt...
Ja sorry maar we hebben niet genoeg exemplaren van de xbox one binnen gekregen dus u kan hem maandag pas ophalen....
Voor niks het weekends vrij..
Dat is wel erg zuur. Dat heb ik soms met pre orders. speciaal een dag vrij nemen om een spel te kunnen spelen en dan heeft post nl problemen of iets anders komt ertussen....quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:25 schreef dennis3d het volgende:
Ja sorry maar we hebben niet genoeg exemplaren van de xbox one binnen gekregen dus u kan hem maandag pas ophalen....
Welke bundel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:25 schreef dennis3d het volgende:
Zo groot die Xbox one jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef donald_dick het volgende:
Ik heb eerst mijn hele media setup moeten verbouwen. Tering wat ia dat ding groot.
En nu updaten met 250 kb per seconde.
Komt goed. Boeg mij meteen toe als je online bent eenmaal? Welke spellen heb je erbij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef donald_dick het volgende:
Ik heb eerst mijn hele media setup moeten verbouwen. Tering wat ia dat ding groot.
fifa. forza en dance centralquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Komt goed. Boeg mij meteen toe als je online bent eenmaal? Welke spellen heb je erbij?
Heb allen Forza van die 3quote:
Zal je sowieso toevoegen want ik zie je gamertag al staan in je sig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb allen Forza van die 3Moet wel zeggen dat ik er niet slecht in ben, in bepaalde klasses dan.
Das niet goed!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef L3viathan het volgende:
Godnakende.. die unit van mij maakt echt een bak teringherrie!
leuke bank. Die heb ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:45 schreef DJ_ het volgende:
Zo, vanmiddag mijn bundel ook opgehaald.
Ik vermaak me wel weer eventjes.
[ afbeelding ]
Nice DJ!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:45 schreef DJ_ het volgende:
Zo, vanmiddag mijn bundel ook opgehaald.
Ik vermaak me wel weer eventjes.
[ afbeelding ]
Vind je? iets groter dan mijn STB en kleiner dan de DVD speler.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef donald_dick het volgende:
Sommige mensen gamen wel jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice DJ!
Maar waarom meteen zo veel games erbij
quote:
Het is dat die horizon mediabox groter is!quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind je? iets groter dan mijn STB en kleiner dan de DVD speler.
En maar iets grotere dan de 360 elite die ernaast staat.
Of gewoon een te kleine kastquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het is dat die horizon mediabox groter is!
[ afbeelding ]
PS4quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt door de GameBoy.quote:
op de onderste plank kon prima de horizon box, een ps3 en wii u plat liggenquote:
Omdat het kan, wou ze toch hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice DJ!
Maar waarom meteen zo veel games erbij
Dat je dat zo al herkendquote:
Ik heb medelijden met je apparatuurquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
want?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je apparatuur![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De warmte kan in mijn ogen niet fatsoenlijk worden afgevoerd.
per verdieping zitten 6 gaten van diametertje of 4 cm. Daarnaast ventileert de xbox 360 en one naar boven en achteren toe. Alleen die stomme PS4 trekt het vanaf de zijkanten en de voorkant naar de achteren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De warmte kan in mijn ogen niet fatsoenlijk worden afgevoerd.
Ik heb mijn account sinds 2007 al op USA staan, werkt prima.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:07 schreef Rainesz het volgende:
Wat is wijsheid X1 lekker op USA adres laten staan?
Of nu toch overzetten naar NL?
Hm, ja heb ook nog een hoop dollahs op me account staan. Hehe.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn account sinds 2007 al op USA staan, werkt prima.
Zie de meerwaarde niet van een NL account in, alles komt hier altijd later.
Problemen hier nog nooit gehad, en hij staat hier niet op energy savings.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef donald_dick het volgende:
Echt geweldig, nu blijft elke game hangen in het loading screenKiller instinct geeft een zwart scherm, Forza 5 een draaiend rondje en Thief blijft hangen dat je de console niet mag uit doen bij het bewaren van bestanden
Edit: Nadat ik de console op energy saving mode had gezet laadt hij weer gamesMaar hoe kan een console nog zo buggie zijn na een jaar
Als je de console nu op nederlands zet, kan je de in de usa gekochte games dan spelen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hm, ja heb ook nog een hoop dollahs op me account staan. Hehe.
Ik laat hem wel op USA staan, bespaar ik tenminste nog ergens op.
ik ben gelukkig niet de enige die erover klaagt op het internetquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Problemen hier nog nooit gehad, en hij staat hier niet op energy savings.
Wiebel!quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren evne Forza gespeeld. Het spel zit vol met noobies aangezien het gratis is dit weekend. Makkelijk gouden medailles scoren op deze manier
Haha dat leek er soms wel op hèquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wiebel!
Nu ben je niet meer alleen in dit topic:P Met al die nieuwe xboxONE eigenaars.
Je hebt de vlag goed gedragen al die tijd!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha dat leek er soms wel op hè
PS4, has no gamesquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt de vlag goed gedragen al die tijd!
Ik zal binnenkort eens echt even kijken wat ik ga doen maar ik ben nog steeds bang dat de ps4 wordt.
Gast, haal een Xbone. Ik heb mijn PS4 echt voor niets al een jaar in huis. Mediafuncties zijn waardeloos, PS+ is waardeloos en de controllers slijten heel hard.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt de vlag goed gedragen al die tijd!
Ik zal binnenkort eens echt even kijken wat ik ga doen maar ik ben nog steeds bang dat de ps4 wordt.
Je hebt het wel tegen AQ, die al jaren twijfelt, zelfs toen Microsoft nog niet wist dat ze een One aan het maken was.quote:Op zondag 7 september 2014 06:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast, haal een Xbone. Ik heb mijn PS4 echt voor niets al een jaar in huis. Mediafuncties zijn waardeloos, PS+ is waardeloos en de controllers slijten heel hard.
Je mag niet vrij switchen van regio. Meen dat daar wel een paar maanden per keer tussen moet zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Remcaw het volgende:
[..]
Als je de console nu op nederlands zet, kan je de in de usa gekochte games dan spelen?
Zo ja dan is het toch voor iedereen slimmer om regelmatig te switchen en zo goedkoop games te scoren
(Dit is wel mogelijk met de gratis games..)
PS+ is tof toch! Ik wil al die indies in de PLUSquote:Op zondag 7 september 2014 06:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast, haal een Xbone. Ik heb mijn PS4 echt voor niets al een jaar in huis. Mediafuncties zijn waardeloos, PS+ is waardeloos en de controllers slijten heel hard.
Ik had op een bierviltje kunnen tekenen hoe MS het had moeten doen en als ze dat gedaan zouden hebben stond die hier al!quote:Op zondag 7 september 2014 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen AQ, die al jaren twijfelt, zelfs toen Microsoft nog niet wist dat ze een One aan het maken was.
Dat is wel weer zo ja.quote:
Inderdaad, AQ twijfelt nu ook nog steeds wat hij van meisjes moet vinden XDquote:Op zondag 7 september 2014 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen AQ, die al jaren twijfelt, zelfs toen Microsoft nog niet wist dat ze een One aan het maken was.
Mijn broer heeft hetzelfde stroom eraf paar minuten en weer aan gezet tot nu toe gaat goed. Blijft Windows kernel he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef donald_dick het volgende:
Echt geweldig, nu blijft elke game hangen in het loading screenKiller instinct geeft een zwart scherm, Forza 5 een draaiend rondje en Thief blijft hangen dat je de console niet mag uit doen bij het bewaren van bestanden
Edit: Nadat ik de console op energy saving mode had gezet laadt hij weer gamesMaar hoe kan een console nog zo buggie zijn na een jaar
Tja dat is Twitch, ze moeten het volgens mij eerst intern verdelen naar allemaal datacentra en dan pas gaan ze het streamen. Het blijft toch wel vet dat het ingebakken is in de One en dat het zo makkelijk is om uit te zenden.quote:Op zondag 7 september 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren even met Twitch aan de slag geweest. Werkt bijzonder makkelijk maar helaas wel met een flinke vertraging.
waarom ? ding is echt overal los te koop alquote:Op zondag 7 september 2014 12:56 schreef hottentot het volgende:
Pfffff, en ik moet nog tot November wachten tot mijn One geleverd word.
Tot dan jongens en meisjes.
Streamen leek me altijd wel geinig maar had geen pvr en had ook weinig zin om er tijd in te steken. Heb nu alleen Forza en de single player streamen is niet om aan te zien. Bij Destiny, Fifa of Forza Horizon misschien een keertje proberen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja dat is Twitch, ze moeten het volgens mij eerst intern verdelen naar allemaal datacentra en dan pas gaan ze het streamen. Het blijft toch wel vet dat het ingebakken is in de One en dat het zo makkelijk is om uit te zenden.
Ik heb eerst gewacht totdat er genoeg games waren en de 2e hands markt wat op gang komt, en nu heb ik laatst dus de COD uitvoering besteld omdat ik wel zat was van die al standaard zwarte boxen onder en naast de tv (mediabox, soundsystem, 360, ps3, digi tuner etc, het zijn allemaal saaie zwarte dozen). Maar ja die komt pas in November.quote:Op zondag 7 september 2014 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom ? ding is echt overal los te koop al
Dit volgens mij inderdaad, toen ik van UK naar US wou ging het in eerste instantie niet, toen 4 weken gewacht en werkte het wel.quote:Op zondag 7 september 2014 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je mag niet vrij switchen van regio. Meen dat daar wel een paar maanden per keer tussen moet zitten.
Omruilen in de winkel dat ding, mijne maakt echt gewoon geen geluid.quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net mijn xbox one voor het eerst aangesloten.
Maar is dat ontiegelijke gekraak normaal?
Na even googlen hoor ik veel over kapotte fans enzo. Maar als ik dichtbij luister hoor ik die fan rustig draaien. Maar van binnenuit echt een aanhoudend ge-krrrrrrrrrrrrrr't, gewoon in de hoofdmenus terwijl hij nog niets hoeft te doen
edit: dit dus
fucking MS
heb verdomme mijn bonnetje bij mn ouders laten liggen. Dus kan pas over 2 wekenquote:Op zondag 7 september 2014 15:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Omruilen in de winkel dat ding, mijne maakt echt gewoon geen geluid.
Dit heb ik ook!quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net mijn xbox one voor het eerst aangesloten.
Maar is dat ontiegelijke gekraak normaal?
Na even googlen hoor ik veel over kapotte fans enzo. Maar als ik dichtbij luister hoor ik die fan rustig draaien. Maar van binnenuit echt een aanhoudend ge-krrrrrrrrrrrrrr't, gewoon in de hoofdmenus terwijl hij nog niets hoeft te doen
edit: dit dus
fucking MS
Heb je de Kinect versie?quote:Op zondag 7 september 2014 15:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Omruilen in de winkel dat ding, mijne maakt echt gewoon geen geluid.
Reken maar van yes dat ik dan terug zou gaan.quote:
Ja heb de kinect versie, maar dat zou compleet onlogisch zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 16:55 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Heb je de Kinect versie?
Schijnbaar zorgt het inpluggen van de Kinect dat het geluid minder of weg is...
Het klinkt inderdaad onlogisch maar op de Xbox forums staat het er vol meequote:Op zondag 7 september 2014 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja heb de kinect versie, maar dat zou compleet onlogisch zijn.
Het klinkt als een fan defect, daar zou het inpluggen van een kinect niks aan oplossen.
Jep.quote:
Ze hadden het wel wat beter kunnen regelen in Nederland. Misschien komt er nog een campagne als Destiny, Forza Horizon of Halo uit komt. Aan de andere kant denk ik dat de mensen die een Xbox One willen kopen hem al hadden of bij de de Nederlandse release hebben gehaald zoals ik.quote:Op maandag 8 september 2014 04:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Microsoft had wel wat poen in een goede launch campagne mogen steken. Ik heb er echt helemaal niets van meegekregen dat 'ie deze week is uitgekomen. Het is dat ik 'm opeens zag staan bij de Media Markt...
Geloven ze er zelf nog wel in?
Interessant om het vanuit een ander perspectief te zien: http://www.entertainmentb(...)r-xbox-one-lancering
Opzich wel maarja als die al eigenlijk bijna een jaar uit is is het ook wat lame om dat ding hier nog echt te lanceren met een hoop bombari.quote:Op maandag 8 september 2014 04:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Microsoft had wel wat poen in een goede launch campagne mogen steken. Ik heb er echt helemaal niets van meegekregen dat 'ie deze week is uitgekomen. Het is dat ik 'm opeens zag staan bij de Media Markt...
Geloven ze er zelf nog wel in?
Interessant om het vanuit een ander perspectief te zien: http://www.entertainmentb(...)r-xbox-one-lancering
Kort samengevat, alleen Destiny.quote:Op maandag 8 september 2014 13:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opzich wel maarja als die al eigenlijk bijna een jaar uit is is het ook wat lame om dat ding hier nog echt te lanceren met een hoop bombari.
Wat komt er eigenlijk nog uit de komende maanden aan toffe games?
Sunset overdrive, LOTR: Shadow of mordor, Evil Within, Halo MCC, Lords of the fallen, CoD: AW, The Crew, Far Cry 4, Project Carsquote:Op maandag 8 september 2014 13:57 schreef Remnant het volgende:
AC: Unity, Dragon Age Inquisition, Forza Horizon 2, GTAV (als je hem voor de opgepoetste graphics wil kopen).
Vrij nemen om in de zon te gaan liggenquote:
X360 kwamen de reclames ook pas laat op gang...quote:Op maandag 8 september 2014 13:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opzich wel maarja als die al eigenlijk bijna een jaar uit is is het ook wat lame om dat ding hier nog echt te lanceren met een hoop bombari.
Wat komt er eigenlijk nog uit de komende maanden aan toffe games?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |