Problemen hier nog nooit gehad, en hij staat hier niet op energy savings.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef donald_dick het volgende:
Echt geweldig, nu blijft elke game hangen in het loading screenKiller instinct geeft een zwart scherm, Forza 5 een draaiend rondje en Thief blijft hangen dat je de console niet mag uit doen bij het bewaren van bestanden
Edit: Nadat ik de console op energy saving mode had gezet laadt hij weer gamesMaar hoe kan een console nog zo buggie zijn na een jaar
Als je de console nu op nederlands zet, kan je de in de usa gekochte games dan spelen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hm, ja heb ook nog een hoop dollahs op me account staan. Hehe.
Ik laat hem wel op USA staan, bespaar ik tenminste nog ergens op.
ik ben gelukkig niet de enige die erover klaagt op het internetquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Problemen hier nog nooit gehad, en hij staat hier niet op energy savings.
Wiebel!quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren evne Forza gespeeld. Het spel zit vol met noobies aangezien het gratis is dit weekend. Makkelijk gouden medailles scoren op deze manier
Haha dat leek er soms wel op hèquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wiebel!
Nu ben je niet meer alleen in dit topic:P Met al die nieuwe xboxONE eigenaars.
Je hebt de vlag goed gedragen al die tijd!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha dat leek er soms wel op hè
PS4, has no gamesquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt de vlag goed gedragen al die tijd!
Ik zal binnenkort eens echt even kijken wat ik ga doen maar ik ben nog steeds bang dat de ps4 wordt.
Gast, haal een Xbone. Ik heb mijn PS4 echt voor niets al een jaar in huis. Mediafuncties zijn waardeloos, PS+ is waardeloos en de controllers slijten heel hard.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt de vlag goed gedragen al die tijd!
Ik zal binnenkort eens echt even kijken wat ik ga doen maar ik ben nog steeds bang dat de ps4 wordt.
Je hebt het wel tegen AQ, die al jaren twijfelt, zelfs toen Microsoft nog niet wist dat ze een One aan het maken was.quote:Op zondag 7 september 2014 06:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast, haal een Xbone. Ik heb mijn PS4 echt voor niets al een jaar in huis. Mediafuncties zijn waardeloos, PS+ is waardeloos en de controllers slijten heel hard.
Je mag niet vrij switchen van regio. Meen dat daar wel een paar maanden per keer tussen moet zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Remcaw het volgende:
[..]
Als je de console nu op nederlands zet, kan je de in de usa gekochte games dan spelen?
Zo ja dan is het toch voor iedereen slimmer om regelmatig te switchen en zo goedkoop games te scoren
(Dit is wel mogelijk met de gratis games..)
PS+ is tof toch! Ik wil al die indies in de PLUSquote:Op zondag 7 september 2014 06:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gast, haal een Xbone. Ik heb mijn PS4 echt voor niets al een jaar in huis. Mediafuncties zijn waardeloos, PS+ is waardeloos en de controllers slijten heel hard.
Ik had op een bierviltje kunnen tekenen hoe MS het had moeten doen en als ze dat gedaan zouden hebben stond die hier al!quote:Op zondag 7 september 2014 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen AQ, die al jaren twijfelt, zelfs toen Microsoft nog niet wist dat ze een One aan het maken was.
Dat is wel weer zo ja.quote:
Inderdaad, AQ twijfelt nu ook nog steeds wat hij van meisjes moet vinden XDquote:Op zondag 7 september 2014 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen AQ, die al jaren twijfelt, zelfs toen Microsoft nog niet wist dat ze een One aan het maken was.
Mijn broer heeft hetzelfde stroom eraf paar minuten en weer aan gezet tot nu toe gaat goed. Blijft Windows kernel he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:48 schreef donald_dick het volgende:
Echt geweldig, nu blijft elke game hangen in het loading screenKiller instinct geeft een zwart scherm, Forza 5 een draaiend rondje en Thief blijft hangen dat je de console niet mag uit doen bij het bewaren van bestanden
Edit: Nadat ik de console op energy saving mode had gezet laadt hij weer gamesMaar hoe kan een console nog zo buggie zijn na een jaar
Tja dat is Twitch, ze moeten het volgens mij eerst intern verdelen naar allemaal datacentra en dan pas gaan ze het streamen. Het blijft toch wel vet dat het ingebakken is in de One en dat het zo makkelijk is om uit te zenden.quote:Op zondag 7 september 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren even met Twitch aan de slag geweest. Werkt bijzonder makkelijk maar helaas wel met een flinke vertraging.
waarom ? ding is echt overal los te koop alquote:Op zondag 7 september 2014 12:56 schreef hottentot het volgende:
Pfffff, en ik moet nog tot November wachten tot mijn One geleverd word.
Tot dan jongens en meisjes.
Streamen leek me altijd wel geinig maar had geen pvr en had ook weinig zin om er tijd in te steken. Heb nu alleen Forza en de single player streamen is niet om aan te zien. Bij Destiny, Fifa of Forza Horizon misschien een keertje proberen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja dat is Twitch, ze moeten het volgens mij eerst intern verdelen naar allemaal datacentra en dan pas gaan ze het streamen. Het blijft toch wel vet dat het ingebakken is in de One en dat het zo makkelijk is om uit te zenden.
Ik heb eerst gewacht totdat er genoeg games waren en de 2e hands markt wat op gang komt, en nu heb ik laatst dus de COD uitvoering besteld omdat ik wel zat was van die al standaard zwarte boxen onder en naast de tv (mediabox, soundsystem, 360, ps3, digi tuner etc, het zijn allemaal saaie zwarte dozen). Maar ja die komt pas in November.quote:Op zondag 7 september 2014 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom ? ding is echt overal los te koop al
Dit volgens mij inderdaad, toen ik van UK naar US wou ging het in eerste instantie niet, toen 4 weken gewacht en werkte het wel.quote:Op zondag 7 september 2014 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je mag niet vrij switchen van regio. Meen dat daar wel een paar maanden per keer tussen moet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |