Zet je friends list eens op onquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kon als eerste magic shortbow maken
mattie ging magics cutten
ik maakte die shortbows
verkopen 50k ea dit dat
Nou nou nou. Alsof wij alles over Bulgarije snappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:08 schreef Dven het volgende:
Jongens ik snap geen ene kanker van dit gesprek. Kappen nou.
Zit nog niet in de werk fase.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Komop man, weekje werken en je hebt je xbox met games en jaar lang xbox live
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:09 schreef Cara het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat naarmate ik ouder zou worden, dat gamen wel een keer zou ophouden.
nope
Dat had ik met coke.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:09 schreef Cara het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat naarmate ik ouder zou worden, dat gamen wel een keer zou ophouden.
nope
Ik heb het met periodes. Nu al een maand geen game meer aangeraakt terwijl ik het soms uren op een dag kan doen.quote:
Is dat runescape? Ziet er ook niet uit. Al maakt dat voor je plezier meestal geen reet uit hoe het eruit ziet. Als het maar een leuk spel is.quote:
2007scape, oldschool versiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat runescape? Ziet er ook niet uit. Al maakt dat voor je plezier meestal geen reet uit hoe het eruit ziet. Als het maar een leuk spel is.
Ik doe nu af en toe hearthstone maar dat is best saai eigenlijk. En op mijn telefoon plants vs zombies. Met Hearthstone wel een mount voor WoW verdiend, dat was eigenlijk HEEEL makkelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het met periodes. Nu al een maand geen game meer aangeraakt terwijl ik het soms uren op een dag kan doen.
Is runescape ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat runescape? Ziet er ook niet uit. Al maakt dat voor je plezier meestal geen reet uit hoe het eruit ziet. Als het maar een leuk spel is.
Classic zeker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik speelde een runescape die er nog gaarder dan dit uitzag
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik nog inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Classic zeker.
Dat was wel echt heel hardcore man.
Ik ben wel cod fan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe nu af en toe hearthstone maar dat is best saai eigenlijk. En op mijn telefoon plants vs zombies. Met Hearthstone wel een mount voor WoW verdiend, dat was eigenlijk HEEEL makkelijk.
Nou ik had vroeger ook wel games die er zo uitzagen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:11 schreef Cara het volgende:
[..]
toen ik het vroeger speelde zag het er zo uit
[ afbeelding ]!
Dan gewoon papa even lief aankijken.quote:
Ja deze speelde ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:11 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toen ik het vroeger speelde zag het er zo uit!
zolang je niet Ramon of Dennis heet, ben ik tevreden.quote:
Nee. Je hebt issues.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Cara, deed jij ook op dat drukke plein van die hakenkruizen leggen met logs en dan aansteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |