Ja hoor, het krengetje is helemaal vanzelf terug gekomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Is je vermiste rat al weer terug muck?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Ik moet oppassen, slakken zijn populair in Frankrijkquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doet ze goed danquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hoor, het krengetje is helemaal vanzelf terug gekomen
Ik was de deur even uit om een boodschap te doen en toen ik terugkwam, zat madamme op de kooi te piepen naar haar moeder
Was toch je avondeten? Slakken met kikkerbilletjes?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen, slakken zijn populair in Frankrijk
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]Wrom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, we hebben bij de Quick gegetenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was toch je avondeten? Slakken met kikkerbilletjes?
Bij gebrek aan een mac of bk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, we hebben bij de Quick gegeten
wat is daar wel lekker dan? De mac is toch ook niet lekker? Of de frietsaus na dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind Quick zowaar lekkerder dan de Mac
Goed te eten, maar het kan allemaal beterquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat is daar wel lekker dan? De mac is toch ook niet lekker? Of de frietsaus na dan.
Eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind Quick zowaar lekkerder dan de Mac
Friet smaakte beter, en een lekkere burgerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat is daar wel lekker dan? De mac is toch ook niet lekker? Of de frietsaus na dan.
Crashen ze allemaal?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef D. het volgende:
Vliegtuigen zijn hip, kennelijk
Allemaal vliegtuigfilms op 7
Klopt, viel mij ook al opquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef D. het volgende:
Vliegtuigen zijn hip, kennelijk
Allemaal vliegtuigfilms op 7
1 keer geweest, nooit meerquote:
Verkeerde KFC dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer geweest, nooit meer
Truste slaperts
Ik ben er ook wel eens geweest maar het is echt niet zo dat ik gillend naar toe terug ren. Allemaal kip daarzo...quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer geweest, nooit meer
Truste slaperts
niets mis met kip. Maar zo druipend van het vet en dan nog niet helemaal gaar ....quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest maar het is echt niet zo dat ik gillend naar toe terug ren. Allemaal kip daarzo...
En emmertjes fried chicken verkopen ze hier in de stad ook bij de kippenbezorgtoko.
Die gaan allemaal kapot straksquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef D. het volgende:
Wel allemaal Corvettes in de vliegtuigfilms
Hebben ze het gejat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef tailfox het volgende:
Ik ben terug van aikido.
Mijn topic was weg:(
Dat weet je met dit soort filmsquote:
2 Corvettesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet je met dit soort films
Con Air slopen ze ook een vrij leuke autow
jaaa:(quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niets mis met kip. Maar zo druipend van het vet en dan nog niet helemaal gaar ....
[..]
Die gaan allemaal kapot straks
[..]
Hebben ze het gejat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een open uitnodiging voor het jachtseizoen hequote:
Ik stuur ze wel naar Dannyquote:
Niemand vangt mij gelukkigquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is een open uitnodiging voor het jachtseizoen he
Open jachtseizoen is begonnen ja?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn corvettes toch ook voor?
Ander?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nog een ander nut gevonden?
quote:
quote:
Yepquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Rijden? Nee joh, daar neem je een auto voorquote:
Hequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rijden? Nee joh, daar neem je een auto voor
gewoon niet als een geile hond op vrouwen storten virtueel droogneukend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer dit. Altijd weer een teleurstelling.
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet als een geile hond op vrouwen storten virtueel droogneukend.
scheelt de teleurstelling
waarom ben je dan teleurgesteld?quote:
Dat ze een relatie heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom ben je dan teleurgesteld?
Nee, maar daar is dan ook geen reden voor toch?quote:
Gebrek aan fantasie van jouw kantquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet als een geile hond op vrouwen storten virtueel droogneukend.
scheelt de teleurstelling
Ik kan niet liegen tegen vriendjesquote:
nogmaals.quote:
Onwetendheid, of jaloeziequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar daar is dan ook geen reden voor toch?
Dat hoeft toch ook niet? En als je Miniem eerst aan hem voorstelt, ga je ook niet vreemd. Je vriendje kent hem dan immersquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik kan niet liegen tegen vriendjes
Dan kan ik geen moeite meer doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nogmaals.
waarom ben jij dan teleurgesteld?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? En als je Miniem eerst aan hem voorstelt, ga je ook niet vreemd. Je vriendje kent hem dan immers.
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. je doet moeite..
oke
Moeite moet je doen om een relatie te houden, niet om 'm te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeite doen is overrated.
Om er eens een Engelse term in te gooien.
Dat is waar, de meesten komen toch op me af.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeite doen is overrated.
Om er eens een Engelse term in te gooien.
En dan jaag je ze weg?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is waar, de meesten komen toch op me af.
Preciesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Moeite moet je doen om een relatie te houden, niet om 'm te krijgen
Herkenbaarquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is waar, de meesten komen toch op me af.
Opgelost!quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.
Dus hoef ik geen moeite te doen..
Nee, vaak doen ze me een huwelijksaanzoek. Maar daar ga ik nooit op in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar.
En lopen ze jou dan ook voorbij?.
*weggejaagd isquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
En nu heb ik iedereen weer weggejaagd.
Groot gelijk. Geen huwelijk voor de eerste datequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, vaak doen ze me een huwelijksaanzoek. Maar daar ga ik nooit op in.
heb je toch meer nodigquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
Zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
Welnee, ik keek james bondquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
Waarmee? James Bond?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfs daarmee jaag je de chat niet leeg
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-08-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 098 Toekito
02. 058 Takaiki
03. 053 CookieSlikker
04. 037 marcb1974
05. 036 MPG
06. 032 tailfox
07. 032 Cat22
08. 031 JJH
09. 028 Muck
10. 028 Koen66
11. 028 D.
12. 025 DaMart
13. 025 littledrummergirl
14. 015 Miniem
15. 012 Fylax
16. 011 goldfinger1963
17. 011 Bos81
18. 005 essnhills
19. 004 Knetterkrankjorum
20. 003 tombolafan
Reeks-statistieken!
in je slaapkamerquote:
had het gehoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik en ik schrik... Robin Williams heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd....![]()
Ik lees het net jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik en ik schrik... Robin Williams heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd....![]()
Hoe was jullie weekend?quote:
Heel leuk, het is echt en leuk plaatsje en we hebben in een bedstee geslapenquote:
Klinkt tof!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel leuk, het is echt en leuk plaatsje en we hebben in een bedstee geslapen, Paul paste er amper in
, maar geslapen als een os . Alleen zondag allebei kreupel van het in de auto zitten en de kinderkopjes daar .
We moeten nog een tijd afspreken voor zaterdag en reserveren, ik stuur vanmiddag even een pm want ik moet gaan werken
Helaas.... Vaak zijn het de grappigste mensen die het het moeilijkst met zichzelf hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Helaas.... Vaak zijn het de grappigste mensen die het het moeilijkst met zichzelf hebben
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:00 schreef Toekito het volgende:
k lees net op een Disney blog dat er een film komt met de zoon van Simba. 20 jaar na datoRafiki, Timin en Pumbaa hebben gastrollen
dit is geen vervolg maar een nieuwe film met paar bekende bijrollen maar begreep dat Simba en Nala amper voorkomen. En wordt een serie op Disney XD.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:55 schreef Muck het volgende:
Een nieuwe film vind ik leuker dan het zoveelste vervolg
soms wel ja.. niet voor niks dat veel acteurs stoornissen/verslavingen ect hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Helaas.... Vaak zijn het de grappigste mensen die het het moeilijkst met zichzelf hebben
Met zo'n leven ga je je toch vanzelf afvragen of mensen je mogen/aardig vinden om jou met al je nukken en buien, zonder grappen en grollen en je echt willen leren kennen, of alleen om de beroemdheid en en het geld dat je bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms wel ja.. niet voor niks dat veel acteurs stoornissen/verslavingen ect hebben
Het een zal vast wel met het ander te maken hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Met zo'n leven ga je je toch vanzelf afvragen of mensen je mogen/aardig vinden om jou met al je nukken en buien, zonder grappen en grollen en je echt willen leren kennen, of alleen om de beroemdheid en en het geld dat je bent.
Bovendien word je door alles en iedereen geleefd en gevolgd, je hebt gewoon geen normaal regelmatig leven
ik zou echt nooit bekend willen zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Met zo'n leven ga je je toch vanzelf afvragen of mensen je mogen/aardig vinden om jou met al je nukken en buien, zonder grappen en grollen en je echt willen leren kennen, of alleen om de beroemdheid en en het geld dat je bent.
Bovendien word je door alles en iedereen geleefd en gevolgd, je hebt gewoon geen normaal regelmatig leven
Ik ben al aardig bekend in mijn woonplaats en dat vind ik lang niet altijd even leuk. Je wil ook weleens gewoon een bejaarde uitschelden omdat ie voor je auto stapt, of een kind uitfoeteren dat onder je raam staat te blèren, maar dat kan ik gewoon niet makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zou echt nooit bekend willen zijnlaat mij maar lekker anoniem opgaan in de menigte zonder dat iemand op me let
Sorry, vakantieperiode op werk en falend systeemquote:
Het was alleen een constatering, geen gemisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sorry, vakantieperiode op werk en falend systeem
* Toekito gaat krassenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het was alleen een constatering, geen gemis
hoeft niet joh, alsof ik het zou durven.....ben panisch van bloed e.d.quote:
Watjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeft niet joh, alsof ik het zou durven.....ben panisch van bloed e.d.
Zal ik nog eens in mijn vinger snijden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeft niet joh, alsof ik het zou durven.....ben panisch van bloed e.d.
dat ik nog leef nadien is een wonder, weet je dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik nog eens in mijn vinger snijden?
Schoot ze zo ver uit met het mes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik nog leef nadien is een wonder, weet je dat.
We hadden best die ochtend samen kunnen sterven.
Ze deed een Muck-actie waardoor het halve servies in dr vinger zat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Schoot ze zo ver uit met het mes?
Eckte liefdequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze deed een Muck-actie waardoor het halve servies in dr vinger zat.
Bloed op de lamp, muren, xbox, wii.......en het bleef maar spuiten. Heb dr met pijn, kokhalsneigingen en moeite op de eerste hulp gekregen.
ik ben de rotste niet, ondanks mijn imago.quote:
En ik denk niet altijd rot over jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben de rotste niet, ondanks mijn imago.
dat weet ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En ik denk niet altijd rot over jou
Ja, preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat weet ikbedoelde niet zozeer jou nu als wel de algehele opinie.
oh dat was net in Eindjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef MPG het volgende:
Net op tijd thuis
Storm, onweer, gruwelijk nat buiten
dan ben ik ook een verzuurde taart...ik spreek dat soort dudes ook altijd aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Tussen Hearle en Zitterd ook.
En ik ben vast een verzuurde taart, maar in de STILTE coupe moet het STIL zijn.
Ik heb de krachchchchch niet meer om er wat van te zeggen.Een hele trein kunnen de jongedames uitkiezen, ze moeten net die 20 stoelen hebben waarop je je bek moet houden.
Taartquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Tussen Hearle en Zitterd ook.
En ik ben vast een verzuurde taart, maar in de STILTE coupe moet het STIL zijn.
Ik heb de krachchchchch niet meer om er wat van te zeggen.Een hele trein kunnen de jongedames uitkiezen, ze moeten net die 20 stoelen hebben waarop je je bek moet houden.
Later nog van het plafond gedweildquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze deed een Muck-actie waardoor het halve servies in dr vinger zat.
Bloed op de lamp, muren, xbox, wii.......en het bleef maar spuiten. Heb dr met pijn, kokhalsneigingen en moeite op de eerste hulp gekregen.
na al die tijd nog niks? zou er eens naar laten kijken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Later nog van het plafond gedweild
Tot op de dag van vandaag doet die vinger niets trouwens. Maar ik kan uitstekend 9-vingerig typen inmiddels
Nah, de kans was al klein dat ik weer iets zou gaan voelen hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
na al die tijd nog niks? zou er eens naar laten kijken.
Hou je mond snuit joh, Ciskequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Toekito het volgende:
Dat ik in een topix zit wil niet zeggen dat dit het rattentopic is
dat is waar maar toch. Techniek is 2 jaar verderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, de kans was al klein dat ik weer iets zou gaan voelen hè?
was mijn vader maar veel van huis vroegerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is waar maar toch. Techniek is 2 jaar verder
Oke, ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
was mijn vader maar veel van huis vroeger
logisch danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Alleen sta ik op punt van verhuizen, op de drempel van een toffe baan én heb ik een paar mooie muziek-schnabbels binnengesleept, dus het kan even niet
Lex ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
logisch dan
Dat was een intikkertje, die Tim Immers zou missen.
toekemanquote:
Goeie reisquote:
+1quote:
Dan maak je wat anders?quote:
+2quote:
Frietquote:
Frikandellen speciaal en bamiblok.quote:
Was eigenlijk niet de bedoelingquote:
geen zoervleeschquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Frikandellen speciaal en bamiblok.
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling.
Nope, geen zoervleisquote:
Vader kooktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak je wat anders?
Smakelijk iig allemaal
Dan was t voor jou te hopen dat ie vaak woedend wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
de mijne kookte alleen van woede!
vraag Muck, die man spoorde niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was t voor jou te hopen dat ie vaak woedend was.
Hij scheen een auto gehad te hebben, dus hij hoefde ook niet met de treinquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
vraag Muck, die man spoorde niet.
Muck wegsturen met een XMquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij scheen een auto gehad te hebben, dus hij hoefde ook niet met de trein.
Kan prima. Dashboard verlagen, zitting verhogen, en klosjes op de pendalen.quote:
zolang er geen eten in de buurt is welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Takaiki het volgende:
Wat is dit? Ineens een komisch duo in de sc?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang er geen eten in de buurt is wel
Met eten is het geen komisch duo meer? Of juist anders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang er geen eten in de buurt is wel
Wel amusant om te zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met eten is het geen komisch duo meer? Of juist anders?
al jarenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Takaiki het volgende:
Wat is dit? Ineens een komisch duo in de sc?
ze kan beter gaan staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan prima. Dashboard verlagen, zitting verhogen, en klosjes op de pendalen.
Niks amusants aanquote:
eten is geen grap inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks amusants aan.
Serious business.
Oehoeeee, sorry meneerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks amusants aan.
Serious business.
hup je excuses aanbieden. Die gaan bij de man door de maag.quote:
Ik doe toch al een kowtowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
hup je excuses aanbieden. Die gaan bij de man door de maag.
zal de mijne ook op Takke laten zettenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal de mijne ook op Takke laten zetten
Dat papiertje dat uit de kassa komt nadat je betaald hebt mag je best op mn hoofd leggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal de mijne ook op Takke laten zetten
Weinigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef tailfox het volgende:
Ben terug van fitness.
Nog wat gemist?
Die betaald al genoeg voor mequote:
Niet zo grappig doen jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat papiertje dat uit de kassa komt nadat je betaald hebt mag je best op mn hoofd leggen
whiskeyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hoe ik tijdelijk mijn gedachten kan uitzetten?
En me dan op mijn hoofd slaan met de fles?quote:
opzuipenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En me dan op mijn hoofd slaan met de fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |