Ja hoor, het krengetje is helemaal vanzelf terug gekomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Is je vermiste rat al weer terug muck?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Ik moet oppassen, slakken zijn populair in Frankrijkquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doet ze goed danquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hoor, het krengetje is helemaal vanzelf terug gekomen
Ik was de deur even uit om een boodschap te doen en toen ik terugkwam, zat madamme op de kooi te piepen naar haar moeder
Was toch je avondeten? Slakken met kikkerbilletjes?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet oppassen, slakken zijn populair in Frankrijk
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]Wrom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, we hebben bij de Quick gegetenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was toch je avondeten? Slakken met kikkerbilletjes?
Bij gebrek aan een mac of bk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, we hebben bij de Quick gegeten
wat is daar wel lekker dan? De mac is toch ook niet lekker? Of de frietsaus na dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind Quick zowaar lekkerder dan de Mac
Goed te eten, maar het kan allemaal beterquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat is daar wel lekker dan? De mac is toch ook niet lekker? Of de frietsaus na dan.
Eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind Quick zowaar lekkerder dan de Mac
Friet smaakte beter, en een lekkere burgerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat is daar wel lekker dan? De mac is toch ook niet lekker? Of de frietsaus na dan.
Crashen ze allemaal?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef D. het volgende:
Vliegtuigen zijn hip, kennelijk
Allemaal vliegtuigfilms op 7
Klopt, viel mij ook al opquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef D. het volgende:
Vliegtuigen zijn hip, kennelijk
Allemaal vliegtuigfilms op 7
1 keer geweest, nooit meerquote:
Verkeerde KFC dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer geweest, nooit meer
Truste slaperts
Ik ben er ook wel eens geweest maar het is echt niet zo dat ik gillend naar toe terug ren. Allemaal kip daarzo...quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer geweest, nooit meer
Truste slaperts
niets mis met kip. Maar zo druipend van het vet en dan nog niet helemaal gaar ....quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest maar het is echt niet zo dat ik gillend naar toe terug ren. Allemaal kip daarzo...
En emmertjes fried chicken verkopen ze hier in de stad ook bij de kippenbezorgtoko.
Die gaan allemaal kapot straksquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef D. het volgende:
Wel allemaal Corvettes in de vliegtuigfilms
Hebben ze het gejat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:05 schreef tailfox het volgende:
Ik ben terug van aikido.
Mijn topic was weg:(
Dat weet je met dit soort filmsquote:
2 Corvettesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet je met dit soort films
Con Air slopen ze ook een vrij leuke autow
jaaa:(quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niets mis met kip. Maar zo druipend van het vet en dan nog niet helemaal gaar ....
[..]
Die gaan allemaal kapot straks
[..]
Hebben ze het gejat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een open uitnodiging voor het jachtseizoen hequote:
Ik stuur ze wel naar Dannyquote:
Niemand vangt mij gelukkigquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dit is een open uitnodiging voor het jachtseizoen he
Open jachtseizoen is begonnen ja?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn corvettes toch ook voor?
Ander?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt nog een ander nut gevonden?
quote:
quote:
Yepquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Rijden? Nee joh, daar neem je een auto voorquote:
Hequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rijden? Nee joh, daar neem je een auto voor
gewoon niet als een geile hond op vrouwen storten virtueel droogneukend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer dit. Altijd weer een teleurstelling.
Dat doe ik nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet als een geile hond op vrouwen storten virtueel droogneukend.
scheelt de teleurstelling
waarom ben je dan teleurgesteld?quote:
Dat ze een relatie heeftquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom ben je dan teleurgesteld?
Nee, maar daar is dan ook geen reden voor toch?quote:
Gebrek aan fantasie van jouw kantquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet als een geile hond op vrouwen storten virtueel droogneukend.
scheelt de teleurstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |