Reus kwam bij Dortmund uit de jeugd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar Marin was bij Gladbach echt een absoluut toptalent. Inmiddels zijn mannen als bijvoorbeeld Hazard hem ver voorbij gestreeft. Ergens is er dus iets mis gegaan.
In de tijd dat ik heel vaak naar Gladbach ging kon ik hem wekelijks zien spelen, was echt een fenomeen. Eigenlijk was hij sinds lange tijd weer eens een exponent uit de jeugd bij Gladbach waarop men trots kon zijn. Later volgden nog Reus, Ter Stegen etc.
Klopt ja, ik zie nu dat hij tussendoor nog bij Ahlen is geweest. Maar feit is wel dat Reus bij Gladbach groot is geworden. Hij was het afdankertje van Dortmund. Dus credits naar BMG.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Reus kwam bij Dortmund uit de jeugd.
BMGquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt ja, ik zie nu dat hij tussendoor nog bij Ahlen is geweest. Maar feit is wel dat Reus bij Gladbach groot is geworden. Hij was het afdankertje van Dortmund. Dus credits naar BMG.
BMG heeft absoluut weer een lekker team na het tijdperk van Reus. Hazard, Hahn, Raffael, Herrmann etc. Is Kramer ook al definitief overgenomen of nog steeds gehuurd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Keano het volgende:
[..]
BMG
Binnenkort maar weer eens een wedstrijdje meepakken.
Kramer gaat volgend seizoen terug naar Leverkusen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:07 schreef Enix het volgende:
[..]
BMG heeft absoluut weer een lekker team na het tijdperk van Reus. Hazard, Hahn, Raffael, Herrmann etc. Is Kramer ook al definitief overgenomen of nog steeds gehuurd?
twitter:sampdoria twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 17:23:14Primo sorriso blucerchiato per @setoo9, al termine delle visite e in attesa del benvenuto ufficiale alla #Sampdoria. http://t.co/S1LDeWstUD reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:19 schreef kalinhos het volgende:
Drenthe van Reading naar Turkije, naam weet ik niet zo uit mn hoofd maar ze staan 15e. Die jongen moet zichzelf toch ook wel eens afvragen waar het mis is gegaan.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:40 schreef Weissman het volgende:
Royston Drenthe naar Kayseri Erciyesspor (Turkije).
Nou wel wat eerder is het misgegaan maar hij zou Elia als voorbeeld kunnen nemen bijvoorbeeld.quote:
Ik wed dat ie voor het einde weer weg is, nadat ie teruggezet is naar het 2e en zijn salaris niet heeft ontvangen.quote:
twitter:scHeerenveen twitterde op maandag 02-02-2015 om 16:04:08sc Heerenveen heeft zich versterkt met een tweetal spelers: aanvaller Henk Veerman en verdediger Robert van Koesveld. #scHeerenveen reageer retweet
twitter:scHeerenveen twitterde op maandag 02-02-2015 om 16:04:56Thomas Dalgaard wordt voor een half jaar verhuurd aan het Deense Odense BK. #scHeerenveen reageer retweet
twitter:1FSVMainz05 twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:02:47#Transfer perfekt: Filip #Djuricic wird von #Mainz05 an @SouthamptonFC weiterverliehen. #DeadlineDay http://t.co/cutrKqxp6f reageer retweet
quote:DONE DEAL
Andre Schurrle leaves Chelsea
Posted at 17:34
This could be the start of the domino effect. German forward Andre Schurrle has completed a £22m move to Wolfsburg.
quote:
twitter:VfL_Wolfsburg twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:33:42Offiziell! Weltmeister @Andre_Schuerrle wechselt zum #vflwolfsburg! http://t.co/NBQbyqaRID reageer retweet
twitter:Necka7 twitterde op maandag 02-02-2015 om 19:23:19I am back😉 @PECZwolle #peczwolle http://t.co/qzecTg2lKs reageer retweet
Toch verrassend. Carvajal is niet veel slechter dan Danilo en komt uit eigen jeugd. Zonde dat een van de twee moet banken.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Danilo, van Porto, naar Real Madrid voor 31,5 miljoen euro
Is dat die Danilo van Roda?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een krankzinnig bedrag toch ook weerquote:Op woensdag 1 april 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
En Nederland maar geld overmaken naar Spanje want ze zitten financieel in de putquote:Op woensdag 1 april 2015 12:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een krankzinnig bedrag toch ook weer
Kortom, het is niet bevestigd door:quote:Op donderdag 2 april 2015 16:59 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb begrepen dat Kuyt definitief naar Feyenoord gaat en dit volgende week of later bekend wordt gemaakt. Schijnt dat Kuyt een contract voor 2 jaar krijgt en daarna in de staf als trainer van de jeugd? wordt opgenomen.
Dus nutteloos hier te vermelden, aangezien dit verhaal aan een flinke tijd de rondte doet, en het iedere keer neerkomt op 'wordt binnenkort bekend maar is al rond'.quote:Bevestigd is:
* Website verkopend/kopende club
* website van de speler
* gevalideerd twitter accoun van clubs of betrokken spelers
Het is beter om als figurant achter een onomstreden Willems te staan dan bij een club als AZ een garantie hebben op een basisplaats?quote:
Ja, het gaat om moneyquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:37 schreef Enix het volgende:
[..]
Het is beter om als figurant achter een onomstreden Willems te staan dan bij een club als AZ een garantie hebben op een basisplaats?
Spijtig wel.quote:
Was het zo moeilijk om even naar de AZ-website te gaan?quote:
Het is maar hoe je het bekijkt, ze hadden hem toch voor anderhalf gehaald?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De transfer van Kusk levert Twente om en nabij 1 miljoen op.
8 ton geloof ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, ze hadden hem toch voor anderhalf gehaald?
ER IS GVD AL 7848 AAN GEGEVEN DAT POGBA NOG MISTENS 1 JAAR BLIJFTquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef Enix het volgende:
Waarschijnlijk vervanger voor Pogba. Ik kan me niet voorstellen dat PSG een seizoen geen topaankoop doet en Pogba wordt al maandenlang in verband gebracht met PSG.
7848 WAT? KILO?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ER IS GVD AL 7848 AAN GEGEVEN DAT POGBA NOG MISTENS 1 JAAR BLIJFT
Er wordt zoveel gezegd in de voetbalwereld. Manchester City en PSG zijn gek genoeg om 80 miljoen voor Pogba te geven. Denk je dat Juventus zo'n bod weigert?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ER IS GVD AL 7848 AAN GEGEVEN DAT POGBA NOG MISTENS 1 JAAR BLIJFT
Nee juve is niet zo gek. En maar goed ook Pogba is enorm gehyped. Alleen City en PSG zitten met de fair plee. Barca kan geen transfers. Als PSG hem wil zullen ze Verrati moeten laten gaan aan Juvequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef Enix het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gezegd in de voetbalwereld. Manchester City en PSG zijn gek genoeg om 80 miljoen voor Pogba te geven. Denk je dat Juventus zo'n bod weigert?
Dat fair play is echt zo gek nog nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee juve is niet zo gek. En maar goed ook Pogba is enorm gehyped. Alleen City en PSG zitten met de fair plee. Barca kan geen transfers. Als PSG hem wil zullen ze Verrati moeten laten gaan aan Juve
Stond hier de bijna beklonken transfer van Kishna naar PSV?quote:
hij zei dat ola John nog niet definitief wasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stond hier de bijna beklonken transfer van Kishna naar PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |