Was het zo moeilijk om even naar de AZ-website te gaan?quote:
Het is maar hoe je het bekijkt, ze hadden hem toch voor anderhalf gehaald?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De transfer van Kusk levert Twente om en nabij 1 miljoen op.
8 ton geloof ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, ze hadden hem toch voor anderhalf gehaald?
ER IS GVD AL 7848 AAN GEGEVEN DAT POGBA NOG MISTENS 1 JAAR BLIJFTquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef Enix het volgende:
Waarschijnlijk vervanger voor Pogba. Ik kan me niet voorstellen dat PSG een seizoen geen topaankoop doet en Pogba wordt al maandenlang in verband gebracht met PSG.
7848 WAT? KILO?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ER IS GVD AL 7848 AAN GEGEVEN DAT POGBA NOG MISTENS 1 JAAR BLIJFT
Er wordt zoveel gezegd in de voetbalwereld. Manchester City en PSG zijn gek genoeg om 80 miljoen voor Pogba te geven. Denk je dat Juventus zo'n bod weigert?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ER IS GVD AL 7848 AAN GEGEVEN DAT POGBA NOG MISTENS 1 JAAR BLIJFT
Nee juve is niet zo gek. En maar goed ook Pogba is enorm gehyped. Alleen City en PSG zitten met de fair plee. Barca kan geen transfers. Als PSG hem wil zullen ze Verrati moeten laten gaan aan Juvequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:18 schreef Enix het volgende:
[..]
Er wordt zoveel gezegd in de voetbalwereld. Manchester City en PSG zijn gek genoeg om 80 miljoen voor Pogba te geven. Denk je dat Juventus zo'n bod weigert?
Dat fair play is echt zo gek nog nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee juve is niet zo gek. En maar goed ook Pogba is enorm gehyped. Alleen City en PSG zitten met de fair plee. Barca kan geen transfers. Als PSG hem wil zullen ze Verrati moeten laten gaan aan Juve
Stond hier de bijna beklonken transfer van Kishna naar PSV?quote:
hij zei dat ola John nog niet definitief wasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stond hier de bijna beklonken transfer van Kishna naar PSV?
Nog niet bevestigd door clubs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |