dit. Heb je dat al gevaagd?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Wilde hij eigenlijk wel op vakantie?
Je mag best wel wat enters gebruiken. Het is moeilijk te lezen zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef RedroseSK het volgende:
Nou betwijfel ik, hij zegt steeds van wel maar heeft bar weinig interesse getoond. Ik heb alles uit moeten zoeken hij wilde steeds nog ff wachtenn met boeken waardoor we uiteindelijk minder lang konden gaan dan we wilden omdat reis uitverkocht was. Ik vraag nu ook steeds heb je er überhaupt. Zin in? Ja zeker heel erg..ik heb verder alles geregeld qua inkopen, koffers geregeld vouchers uitgeprint. Ik heb nog gezegd kom je even Kijken of alles klopt, nou even 2 min gekeken ik vind alles prima. En nu dit...toch om gek van te worden! Juist als ik wist dat ik totaal geen moeite er in had gestoken en mijn vriendin wel zou ik meegaan al was ik nog beroerd. Of je nou thuis op een stoel voor de tv hangt of bij het zwembad of op bestemming..
maar wat wil je nu van ons? Ik ben je vriend niet, ik weet niet hoe hij zich voeltquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:02 schreef RedroseSK het volgende:
Turkije gaan we heen is dus paar uurtjes maar. En ja haha mannen worden echt aanstellers en de grootste egoïsten. En als ik vergelijk met anderen of met mezelf die ook wel eens ziek op vakantie zijn gegaan zegt ie ja maar die zijn gewoon ziek, ik ben heeel erg ziek.
Je had sowieso gewoon moeten gaan. Je laat je toch niet tegenhouden door een buikgriepje van je vriend? Ik was er uit principe alleen naartoe gegaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:02 schreef RedroseSK het volgende:
Turkije gaan we heen is dus paar uurtjes maar. En ja haha mannen worden echt aanstellers en de grootste egoïsten. En als ik vergelijk met anderen of met mezelf die ook wel eens ziek op vakantie zijn gegaan zegt ie ja maar die zijn gewoon ziek, ik ben heeel erg ziek.
Als ze net zo praat als dat ze schrijft, snap ik die vriend wel..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je mag best wel wat enters gebruiken. Het is moeilijk te lezen zo.
[ afbeelding ]
Bullshit. Als ik me niet lekker voel/ziek ben, ga ik gewoon naar school, al heb ik 3 proefwerken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen die ziek zijn worden plotsklaps de grootste aanstellers.
En dat zeg ik als man.
Ik heb net tips gegeven?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:07 schreef RedroseSK het volgende:
Nou wie weet zijn er wat mannen die wat tips kunnen geven hoe ik mijn vriend dit duidelijk kan maken en hem uit zn zielige bui kan trekken haha en wou het gewoon even kwijt irriteer me dood eraan nml
Is hij in de rest van de relatie ook zo? Klinkt echt als een top vriend namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef RedroseSK het volgende:
Nou betwijfel ik, hij zegt steeds van wel maar heeft bar weinig interesse getoond. Ik heb alles uit moeten zoeken hij wilde steeds nog ff wachtenn met boeken waardoor we uiteindelijk minder lang konden gaan dan we wilden omdat reis uitverkocht was. Ik vraag nu ook steeds heb je er überhaupt. Zin in? Ja zeker heel erg..ik heb verder alles geregeld qua inkopen, koffers geregeld vouchers uitgeprint. Ik heb nog gezegd kom je even Kijken of alles klopt, nou even 2 min gekeken ik vind alles prima. En nu dit...toch om gek van te worden! Juist als ik wist dat ik totaal geen moeite er in had gestoken en mijn vriendin wel zou ik meegaan al was ik nog beroerd. Of je nou thuis op een stoel voor de tv hangt of bij het zwembad of op bestemming..
Neem een vriendin mee?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Maar ik heb een appartement geen all inclusive erbij, ik weet niet of ik dat durf!
Vraag hem, als hij toch bezig is met ballen kweken, of hij er ook 2 voor jou wil kweken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Maar ik heb een appartement geen all inclusive erbij, ik weet niet of ik dat durf!
Je durft wel alleen de straat over te steken 's avonds?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Zoals ik TS inschat lag die sowieso de hele vakantie op het strand echter zonder boekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon zonder hem gaan en een week lang met een stapel boeken op een strand gaan liggen.
Bij een normale vriend wel ja. Vakanties plan je meestal en hij laat dit allemaal langs hem heen gaan en wist niet eens waar hij heen ging! Een buikgriep duurt echt niet zolang en dan nog kan hij communiceren wat hij wel wil en wanneer, doet ie niet. Er is dus meer aan de hand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS komt eigenlijk over als iemand die een vakantie prefereert boven de gezondheid van haar vriend. Als mijn vriend ziek zou zijn en duidelijk zou aangeven dat hij het niet zou trekken, dan ga ik niet moeilijk doen, maar dan ben ik er voor hem en dan geef ik desnoods de vakantie op. Dat is zonde, maar in een relatie hoor je vertrouwen te hebben. Dus als hij zegt dat hij het niet trekt...dan moet je daar op vertrouwen. Ik neem aan dat jij niet de hele vakantie betaalt, dus dan heeft hij zichzelf er ook mee als hij thuis blijft om ''nep'' ziek te zijn. Wij zijn niet je vriend, dus kunnen je ook niet vertellen hoe hij zich voelt.
Het gebrek aan enthousiasme voor de vakantie kan ook best te maken hebben met zijn gezondheid, denk je ook niet? Als het voor die tijd ook al aan de gang was...tja, sommige jongens houden nou eenmaal niet van het plannen, terwijl ze wel erg genieten als ze ook daadwerkelijk op vakantie zijn.
Haha hoezo dit nou weer? Ik ben dol op lezen !quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik TS inschat lag die sowieso de hele vakantie op het strand echter zonder boeken
Dat de heenvlucht geannuleerd is dat was begrijpelijk was echt niet te doen, maar nu alweer aardig opgeknapt. Je kan idd niet in elkaars buik kijken, daarom ben ik ook niet direct alleen gegaan, leek wel wat ernstigs te zijn. Viel echter allemaal mee. Maar zoals ik zeg ik was ook met enorme buikkrampen gaan vliegen. Vakantie doet je ook goed!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS komt eigenlijk over als iemand die een vakantie prefereert boven de gezondheid van haar vriend. Als mijn vriend ziek zou zijn en duidelijk zou aangeven dat hij het niet zou trekken, dan ga ik niet moeilijk doen, maar dan ben ik er voor hem en dan geef ik desnoods de vakantie op. Dat is zonde, maar in een relatie hoor je vertrouwen te hebben. Dus als hij zegt dat hij het niet trekt...dan moet je daar op vertrouwen. Ik neem aan dat jij niet de hele vakantie betaalt, dus dan heeft hij zichzelf er ook mee als hij thuis blijft om ''nep'' ziek te zijn. Wij zijn niet je vriend, dus kunnen je ook niet vertellen hoe hij zich voelt.
Het gebrek aan enthousiasme voor de vakantie kan ook best te maken hebben met zijn gezondheid, denk je ook niet? Als het voor die tijd ook al aan de gang was...tja, sommige jongens houden nou eenmaal niet van het plannen, terwijl ze wel erg genieten als ze ook daadwerkelijk op vakantie zijn.
Ipv hier te antwoorden, had je ook in FB dit topic kunnen plakken om je vraag om een terugkeer van PUB kracht bij te zetten.quote:
Ik wil wel mee, heb vanaf morgen 13.00 vakantie. Waar gaan we heen? :pquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef RedroseSK het volgende:
Ik heb al voorgesteld om met iemand anders op vakantie te gaan, maar moet wel vliegticket gekocht worden opnieuw a 200 euro en eten daar, dan jaag je iemand anders ook op kosten en bovendien kan eig niemand verder mee imv werk enz. Ik zit er over na te denken om in mn uppie te gaan maar dat vindt vriend lullig want hij is toch ziek?? En bovendien denk ik ja wat moet ik daar in mn eentje. Wel lekker aan t zwembad liggen of aan de zee maar savonds maar verder is het vrij saai
Idd, en zodra je er aanspraak op wil maken zijn er opeens super kleine lettertjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Annuleringsverzekering, altijd een goed idee
Ga lekker alleen weg, laat jouw vakantie niet verpesten omdat jouw vriend kennelijk geen zin heeft om op vakantie te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:03 schreef RedroseSK het volgende:
Ik krijg trouwens geld terug van gemiste dagen net gehoord, hij niet. Maar ja wil als nog graag weg
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Begrijp nu hoe kut het is, zo schrijf ik soms ook. Tot mijn grote ergernis.
Moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Dit soort zelfkritiek zie je niet vaak op FOK!
Hulde.
Jij als ¨man¨ ja..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
En dat zeg ik als man.
Hem de kelere laten krijgen en met een vriendin op vakantie gaan of desnoods alleen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef RedroseSK het volgende:
Mijn vriend en ik zouden afgelopen vrijdag voor 2 week vertrekken voor onze vliegvakantie naar een zonnige bestemming. Echter vriend werd ziek, hevige buikgriep, en heeft uiteindelijk een uur van te voren besloten dat ik de heenvlucht moest annuleren. Dit heb ik gedaan en het wachten is nu tot hij weer beter is om alsnog te vliegen. Eerst was zijn buikgriep erg hevig, maar het is nu al aardig afgenomen. Ik ben constant aan het kijken naar goede vliegtickets om zo snel mogelijk die kant op te vliegen, omdat we geen geld terug krijgen. Als we niet gaan zijn we al dit geld kwijt, ik vind dat enorm zonde en ik weet voor mijzelf dat als ik buikgriep had van dezer aard ik gewoon op vakantie zou zijn gegaan hoe kut ook. Mijn vriend doet echter lekker relaxt en zegt nja kijken wel wanneer we gaan, elke dag kost 50 euro ik vind dat zo zonde! We hebben hierdoor alleen maar ruzie. Ik krijg soms het gevoel dat hij er niet eens zin in heeft. Als je echt zin hebt in vakantie dan laat je toch niet je hele vakantie voorbij schieten (en al het geld) voor een stomme buikgriep. Nou ja dan lig je maar bij het zwembad met diarree, dan zorg dat je dichtbij de wc bent, erg vervelend maar ja. Ik heb er zo lang naar uitgekeken. Vriend heeft zich er zo min mogelijk mee bezig gehouden, weet niet eens waar we heen gaan vliegen kwam ik gister achter. Ik kan hier zo slecht tegen. Hij zegt ja we zien wel, ondertussen zien we alle vliegtuigen volgeboekt worden. Hij wil geen plannen maken niks, hij vindt dat het nu om hem draait dat ik dat maar moet accepteren. Tja wat zouden jullie doen in mijn geval?
Gewoon gaan en je helemaal kapot laten neuken door die leuke oberquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef RedroseSK het volgende:
Ik heb al voorgesteld om met iemand anders op vakantie te gaan, maar moet wel vliegticket gekocht worden opnieuw a 200 euro en eten daar, dan jaag je iemand anders ook op kosten en bovendien kan eig niemand verder mee imv werk enz. Ik zit er over na te denken om in mn uppie te gaan maar dat vindt vriend lullig want hij is toch ziek?? En bovendien denk ik ja wat moet ik daar in mn eentje. Wel lekker aan t zwembad liggen of aan de zee maar savonds maar verder is het vrij saai
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij als ¨man¨ ja..
Loperamide geven. Legt z'n darmen wel stil tijdens de vlucht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef gewoonmeppen het volgende:
Roer een pakje Norit door zijn koffie en boek gewoon die vakantie.
lolquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:57 schreef Sylvana het volgende:
Kun je niet met iemand anders op vakantie gaan?
Ik zou ook flink pissig zijn. Kost je bakken met geld en je kijkt er vaak al lang naar uit. En het is niet zo dat hij in coma op de IC ligt ofzo.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag hem, als hij toch bezig is met ballen kweken, of hij er ook 2 voor jou wil kweken.
Mijn god, wat een geneuzel.
Afgelopen vrijdag??quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef RedroseSK het volgende:
Mijn vriend en ik zouden afgelopen vrijdag voor 2 week vertrekken voor onze vliegvakantie naar een zonnige bestemming. Echter vriend werd ziek, hevige buikgriep, en heeft uiteindelijk een uur van te voren besloten dat ik de heenvlucht moest annuleren. Dit heb ik gedaan en het wachten is nu tot hij weer beter is om alsnog te vliegen. Eerst was zijn buikgriep erg hevig, maar het is nu al aardig afgenomen. Ik ben constant aan het kijken naar goede vliegtickets om zo snel mogelijk die kant op te vliegen, omdat we geen geld terug krijgen. Als we niet gaan zijn we al dit geld kwijt, ik vind dat enorm zonde en ik weet voor mijzelf dat als ik buikgriep had van dezer aard ik gewoon op vakantie zou zijn gegaan hoe kut ook. Mijn vriend doet echter lekker relaxt en zegt nja kijken wel wanneer we gaan, elke dag kost 50 euro ik vind dat zo zonde! We hebben hierdoor alleen maar ruzie. Ik krijg soms het gevoel dat hij er niet eens zin in heeft. Als je echt zin hebt in vakantie dan laat je toch niet je hele vakantie voorbij schieten (en al het geld) voor een stomme buikgriep. Nou ja dan lig je maar bij het zwembad met diarree, dan zorg dat je dichtbij de wc bent, erg vervelend maar ja. Ik heb er zo lang naar uitgekeken. Vriend heeft zich er zo min mogelijk mee bezig gehouden, weet niet eens waar we heen gaan vliegen kwam ik gister achter. Ik kan hier zo slecht tegen. Hij zegt ja we zien wel, ondertussen zien we alle vliegtuigen volgeboekt worden. Hij wil geen plannen maken niks, hij vindt dat het nu om hem draait dat ik dat maar moet accepteren. Tja wat zouden jullie doen in mijn geval?
Laten wij het hopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Sosa het volgende:
Volgens mij zit TS al in de zon![]()
of niet?
Ja, natuurlijk is gezondheid belangrijk maar deze gast stelt zich gewoon aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:52 schreef mergbot het volgende:
[..]
lol
ik dacht dat vrouwen gezondheid altijd zo belangrijk vonden
maak je even druk om een paar tientjes man, achterlijke
Ik heb last van mijn knie, kan je ff kijken wat het is? Je bent een expert in het op afstand diagnosticeren van kwaaltjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is gezondheid belangrijk maar deze gast stelt zich gewoon aan
Ebola. Sterkte.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn knie, kan je ff kijken wat het is? Je bent een expert in het op afstand diagnosticeren van kwaaltjes.
Hangt er van af wat voor type man je bent. Meestal lig ik half dood te gaan en ben nog steeds aan het werk terwijl wanneer de ander verkouden is deze al 5 dagen thuis blijft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
En dat zeg ik als man.
haha 14 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Takaiki het volgende:
Alarmbellen gaan hier af
Heb ook 14 jaar lang vakanties kunnen regelen en deels koffers gepakt...
Hij is nu mn ex
Ga lekker alleen meid, dat ie maar in de stront zakt
Tja, sloop erin en ik geef niet snel opquote:
Je was gewoon zo passief als de tering.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tja, sloop erin en ik geef niet snel op
Wow, wat ken jij mij goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je was gewoon zo passief als de tering.
En jij hebt het 14 jaar lang laten gebeuren. Hoe bedoel je passief zijn en berusten in je eigen situatiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wow, wat ken jij mij goed____!!!
De passieve in mijn relatie was die lamlul, net als de vriend van TS, al is die wel een paar graden ergen als ik zo lees
En het gaat hier niet om mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij hebt het 14 jaar lang laten gebeuren. Hoe bedoel je passief zijn en berusten in je eigen situatie
Oh, nu opeens gaat het niet om jou terwijl je wel goede sier maakte door even fijn deze opmerking over je ex te plaatsen.quote:
Goede sier?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu opeens gaat het niet om jou terwijl je wel goede sier maakte door even fijn deze opmerking over je ex te plaatsen.
Bij mij regelt mijn vrouw ook alles, elke vakantie, gewoon omdat ze zich zo geweldig amuseert met alles uit te pluizen en vergelijken en dingen enzo. Als ze klaar is krijg ik drie of twee opties, waarvan zij van te voren al vast heeft gesteld welke ik ga kiezen (quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Takaiki het volgende:
Alarmbellen gaan hier af
Heb ook 14 jaar lang vakanties kunnen regelen en deels koffers gepakt...
Hij is nu mn ex
Ga lekker alleen meid, dat ie maar in de stront zakt
Het lijkt me sowieso leuker voor je partner als jij alleen op vakantie gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:32 schreef Takaiki het volgende:
Daarom advies: gewoon alleen gaan desnoods.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Doe je sneller dan de vorige keer dat je ergens klaar mee was. Zie. Verbetering!
Hardop gelachen x 2.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso leuker voor je partner als jij alleen op vakantie gaat.
Herkenbaar, vriend heeft ook geen zin om het uit te zoeken terwijl ik er volledig in op ga. Voor hem is het al prima als we maar wat leuks gaan doen. Alleen als hij het niks aan vindt dan zegt hij er wat van, maar dat gebeurt bijna nooit omdat ik hem inmiddels goed genoeg kenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bij mij regelt mijn vrouw ook alles, elke vakantie, gewoon omdat ze zich zo geweldig amuseert met alles uit te pluizen en vergelijken en dingen enzo. Als ze klaar is krijg ik drie of twee opties, waarvan zij van te voren al vast heeft gesteld welke ik ga kiezen () en dan boeken we.
Werkt prima, heeft niets met desinteresse te maken, maar zij vind het leuk en geniet ervan
Je bedoelt net zoals je de relatie van TS + vriend beoordeeld op 1 post?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:32 schreef Takaiki het volgende:
Lamme tak die je er zit, beetje een hele relatie + mij beoordelen op 1 opmerking___!!!
Zeg gewoon dat je gaat (en doe het dan ook echt) en dat je daar van de week hoe dan ook sex zult hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:07 schreef RedroseSK het volgende:
Nou wie weet zijn er wat mannen die wat tips kunnen geven hoe ik mijn vriend dit duidelijk kan maken en hem uit zn zielige bui kan trekken haha en wou het gewoon even kwijt irriteer me dood eraan nml
Net alsof Turkije zo bijzonder isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef netchip het volgende:
Is op vakantie gaan wel nodig? Of doe je dit alleen omdat dit door de maatschappij normaal wordt geacht?
Vroeger was op vakantie gaan alleen voor de elite, en dit is niet eens heel lang geleden. Als mensen al op vakantie gingen, was het in Nederland. Vonden ze dat erg? Nee. Tegenwoordig moet iedereen naar Turkije op vakantie, zelfs de mensen in de bijstand of WW. Je bent nu ook 'raar' en 'saai' als je niet op vakantie gaat. Ik vind vakantie helemaal niet ontspannend. Ik kom vermoeider terug, dan dat ik er heen ben gegaan.
Ik ga wel op vakantie, maar dat is omdat ik nog minderjarig ben, en gewoon gezellig mee ga.
Ik zou of alleen gaan, of iemand anders meenemen. Maar hem sowieso voor een ultimatum stellen, dan kan hij zelf de keus maken of hij nou wel of niet echt mee wil.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef RedroseSK het volgende:
Goeie advocaat van de duivel post.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind het sowieso knap dat iedereen hier blijkbaar de gave heeft om van vrij grote afstand iemand een diagnose te geven...iemand die wij niet eens kennenIemand die een beetje verstand heeft van het leven ziet toch hopelijk ook wel in dat de waarheid vast ergens in het midden ligt. Als ik die vriend was met buikgriep zou ik ook niet op vakantie willen/gaan. Als mijn vriend buikgriep zou hebben en niet mee zou kunnen gaan dan snap ik dat en ben ik er voor hem. Zijn belangrijkere dingen dan een vakantie en wat geld. Ja, het is zonde, maar het is ook zijn geld, dus hij heeft zichzelf er ook mee.
En ja, misschien stelt hij zich nu aan, maar laten we eerlijk zijn...ik zou ook niet graag meegaan met iemand op vakantie wie die vakantie belangrijker vind dan mijn welzijn. Dat heeft hij echt wel door. Logisch dat hij geen zin heeft.
Ook als hij voor die tijd al geen zin had om te plannen...tja, zo zitten sommige mensen in elkaar. Mijn vriend is ook niet enorm van het plannen, maar weet dat ik het leuk vind. Werkt ook prima. Zolang hij maar plezier heeft terwijl je op vakantie bent toch? Niet iedereen uit ''zin hebben'' op dezelfde manier. Dat is toch logisch?
Wie zegt dat het over is? TS, die wel erg veel haast heeft om op vakantie te gaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goeie advocaat van de duivel post.
Alleen TS haar vriend zijn buikgriep is al over. Dan kan je alsnog toch wel voor je vriendin meegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |