Mijn vriend en ik zouden afgelopen vrijdag voor 2 week vertrekken voor onze vliegvakantie naar een zonnige bestemming. Echter vriend werd ziek, hevige buikgriep, en heeft uiteindelijk een uur van te voren besloten dat ik de heenvlucht moest annuleren. Dit heb ik gedaan en het wachten is nu tot hij weer beter is om alsnog te vliegen. Eerst was zijn buikgriep erg hevig, maar het is nu al aardig afgenomen. Ik ben constant aan het kijken naar goede vliegtickets om zo snel mogelijk die kant op te vliegen, omdat we geen geld terug krijgen. Als we niet gaan zijn we al dit geld kwijt, ik vind dat enorm zonde en ik weet voor mijzelf dat als ik buikgriep had van dezer aard ik gewoon op vakantie zou zijn gegaan hoe kut ook. Mijn vriend doet echter lekker relaxt en zegt nja kijken wel wanneer we gaan, elke dag kost 50 euro ik vind dat zo zonde! We hebben hierdoor alleen maar ruzie. Ik krijg soms het gevoel dat hij er niet eens zin in heeft. Als je echt zin hebt in vakantie dan laat je toch niet je hele vakantie voorbij schieten (en al het geld) voor een stomme buikgriep. Nou ja dan lig je maar bij het zwembad met diarree, dan zorg dat je dichtbij de wc bent, erg vervelend maar ja. Ik heb er zo lang naar uitgekeken. Vriend heeft zich er zo min mogelijk mee bezig gehouden, weet niet eens waar we heen gaan vliegen kwam ik gister achter. Ik kan hier zo slecht tegen. Hij zegt ja we zien wel, ondertussen zien we alle vliegtuigen volgeboekt worden. Hij wil geen plannen maken niks, hij vindt dat het nu om hem draait dat ik dat maar moet accepteren. Tja wat zouden jullie doen in mijn geval?