abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143302318
Mijn vriend en ik zouden afgelopen vrijdag voor 2 week vertrekken voor onze vliegvakantie naar een zonnige bestemming. Echter vriend werd ziek, hevige buikgriep, en heeft uiteindelijk een uur van te voren besloten dat ik de heenvlucht moest annuleren. Dit heb ik gedaan en het wachten is nu tot hij weer beter is om alsnog te vliegen. Eerst was zijn buikgriep erg hevig, maar het is nu al aardig afgenomen. Ik ben constant aan het kijken naar goede vliegtickets om zo snel mogelijk die kant op te vliegen, omdat we geen geld terug krijgen. Als we niet gaan zijn we al dit geld kwijt, ik vind dat enorm zonde en ik weet voor mijzelf dat als ik buikgriep had van dezer aard ik gewoon op vakantie zou zijn gegaan hoe kut ook. Mijn vriend doet echter lekker relaxt en zegt nja kijken wel wanneer we gaan, elke dag kost 50 euro ik vind dat zo zonde! We hebben hierdoor alleen maar ruzie. Ik krijg soms het gevoel dat hij er niet eens zin in heeft. Als je echt zin hebt in vakantie dan laat je toch niet je hele vakantie voorbij schieten (en al het geld) voor een stomme buikgriep. Nou ja dan lig je maar bij het zwembad met diarree, dan zorg dat je dichtbij de wc bent, erg vervelend maar ja. Ik heb er zo lang naar uitgekeken. Vriend heeft zich er zo min mogelijk mee bezig gehouden, weet niet eens waar we heen gaan vliegen kwam ik gister achter. Ik kan hier zo slecht tegen. Hij zegt ja we zien wel, ondertussen zien we alle vliegtuigen volgeboekt worden. Hij wil geen plannen maken niks, hij vindt dat het nu om hem draait dat ik dat maar moet accepteren. Tja wat zouden jullie doen in mijn geval?
pi_143302399
Ik zou Enters gebruiken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143302413
Wilde hij eigenlijk wel op vakantie?
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:56:05 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143302487
Ik zou ook op vakantie gaan. Of ik moest wel half op sterven liggen.
Gewoon flink norit gebruiken of iets anders. En je komt wel daar. Is ook zonde voor jouw vakantie...

Ik zou wel echt pissed zijn in jouw situatie.
Is toch al snel 500-600 euro of meer zo'n vakantie en ik neem aan dat je er verlof voor geboekt hebt.
pi_143302512
Verder kan je trouwens weinig anders doen dan er met hem uit proberen te komen.
pi_143302540
Kun je niet met iemand anders op vakantie gaan?
Ik zou ook flink pissig zijn. Kost je bakken met geld en je kijkt er vaak al lang naar uit. En het is niet zo dat hij in coma op de IC ligt ofzo.
pi_143302575
Nou betwijfel ik, hij zegt steeds van wel maar heeft bar weinig interesse getoond. Ik heb alles uit moeten zoeken hij wilde steeds nog ff wachtenn met boeken waardoor we uiteindelijk minder lang konden gaan dan we wilden omdat reis uitverkocht was. Ik vraag nu ook steeds heb je er überhaupt. Zin in? Ja zeker heel erg..ik heb verder alles geregeld qua inkopen, koffers geregeld vouchers uitgeprint. Ik heb nog gezegd kom je even Kijken of alles klopt, nou even 2 min gekeken ik vind alles prima. En nu dit...toch om gek van te worden! Juist als ik wist dat ik totaal geen moeite er in had gestoken en mijn vriendin wel zou ik meegaan al was ik nog beroerd. Of je nou thuis op een stoel voor de tv hangt of bij het zwembad of op bestemming..
pi_143302612
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Wilde hij eigenlijk wel op vakantie?
dit. Heb je dat al gevaagd?
Reizen als je ziek bent is wel heel kut trouwens...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143302619
Ik was alleen gegaan en daar voor straf er flink op los geneukt.

Waar zouden jullie eigenlijk heen gaan? 10 uur vliegen met buikgriep is nogal kut maar een uurtje of 3 moet toch wel vol te houden zijn. En er zijn ook middelen als imodium voor de vliegreis dat alles intern stillegt. Na aankomst niet dit spul blijven slikken want dat is gevaarlijk.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:00:06 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_143302631
Mannen die ziek zijn worden plotsklaps de grootste aanstellers.

En dat zeg ik als man.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_143302661
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef RedroseSK het volgende:
Nou betwijfel ik, hij zegt steeds van wel maar heeft bar weinig interesse getoond. Ik heb alles uit moeten zoeken hij wilde steeds nog ff wachtenn met boeken waardoor we uiteindelijk minder lang konden gaan dan we wilden omdat reis uitverkocht was. Ik vraag nu ook steeds heb je er überhaupt. Zin in? Ja zeker heel erg..ik heb verder alles geregeld qua inkopen, koffers geregeld vouchers uitgeprint. Ik heb nog gezegd kom je even Kijken of alles klopt, nou even 2 min gekeken ik vind alles prima. En nu dit...toch om gek van te worden! Juist als ik wist dat ik totaal geen moeite er in had gestoken en mijn vriendin wel zou ik meegaan al was ik nog beroerd. Of je nou thuis op een stoel voor de tv hangt of bij het zwembad of op bestemming..
Je mag best wel wat enters gebruiken. Het is moeilijk te lezen zo.

Supra Groningam Nihil
pi_143302665
Ik heb al voorgesteld om met iemand anders op vakantie te gaan, maar moet wel vliegticket gekocht worden opnieuw a 200 euro en eten daar, dan jaag je iemand anders ook op kosten en bovendien kan eig niemand verder mee imv werk enz. Ik zit er over na te denken om in mn uppie te gaan maar dat vindt vriend lullig want hij is toch ziek?? En bovendien denk ik ja wat moet ik daar in mn eentje. Wel lekker aan t zwembad liggen of aan de zee maar savonds maar verder is het vrij saai
  Official ESF Kreviewer maandag 11 augustus 2014 @ 15:01:55 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143302709
Ik heb met een flinke voedselvergiftiging 16 uur gevlogen. Dit was behoorlijk kut.

Maar de vriend van TS heeft gewoon geen zin en TS is een volgzaam meisje.
pi_143302733
Turkije gaan we heen is dus paar uurtjes maar. En ja haha mannen worden echt aanstellers en de grootste egoïsten. En als ik vergelijk met anderen of met mezelf die ook wel eens ziek op vakantie zijn gegaan zegt ie ja maar die zijn gewoon ziek, ik ben heeel erg ziek.
pi_143302780
Ik neem aan dat hij je vakantiekosten terugbetaald? En daarna zou ik hem dumpen, hij is een egoistische lul.
Supra Groningam Nihil
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:04:58 #16
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_143302804
Ik zou gewoon zonder hem gaan, vertellen dat hij tot dan en dan mag komen en anders kom je als single terug.
Thinking about thinking of you.
pi_143302805
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:02 schreef RedroseSK het volgende:
Turkije gaan we heen is dus paar uurtjes maar. En ja haha mannen worden echt aanstellers en de grootste egoïsten. En als ik vergelijk met anderen of met mezelf die ook wel eens ziek op vakantie zijn gegaan zegt ie ja maar die zijn gewoon ziek, ik ben heeel erg ziek.
maar wat wil je nu van ons? Ik ben je vriend niet, ik weet niet hoe hij zich voelt

Hij zegt dat ie te ziek is om te gaan. Jij zegt van niet
En nou moeten we jou allemaal gelijk geven of zo? Daar gaat ie niet opeens door hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Official ESF Kreviewer maandag 11 augustus 2014 @ 15:05:26 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143302818
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:02 schreef RedroseSK het volgende:
Je had sowieso gewoon moeten gaan. Je laat je toch niet tegenhouden door een buikgriepje van je vriend? Ik was er uit principe alleen naartoe gegaan.
Je moet gewoon zeggen dat je morgen gaat en als hij mee wil, dan moet hij ballen kweken.

Lijkt me sowieso geen relatiemateriaal als ik het zo lees.

Oh en leer eens om te quoten en enters te gebruiken.
pi_143302826
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Deetch het volgende:

[..]

Je mag best wel wat enters gebruiken. Het is moeilijk te lezen zo.

[ afbeelding ]
Als ze net zo praat als dat ze schrijft, snap ik die vriend wel..
pi_143302880
Nou wie weet zijn er wat mannen die wat tips kunnen geven hoe ik mijn vriend dit duidelijk kan maken en hem uit zn zielige bui kan trekken haha en wou het gewoon even kwijt irriteer me dood eraan nml
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:09:04 #21
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143302932
Gewoon gaan. Je maakt vanzelf wel contacten daar. Alles beter dan thuisblijven.
pi_143302943
Dit is gewoon een forum hoor geen zakelijke brief, maar zal op de enters letten!
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:10:54 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143302994
Dat hij het zelf niet zonde vindt kan ik nog begrijpen.
Maar hij ontneemt jouw vakantie er ook mee.
pi_143303010
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen die ziek zijn worden plotsklaps de grootste aanstellers.

En dat zeg ik als man.
Bullshit. Als ik me niet lekker voel/ziek ben, ga ik gewoon naar school, al heb ik 3 proefwerken.

Misschien dat jij een aansteller wordt, maar praat voor jezelf.
pi_143303022
Ik wil wel met je mee hoor ts. Ben niet op vakantie geweest dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')