abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143303588
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef RedroseSK het volgende:
Nou betwijfel ik, hij zegt steeds van wel maar heeft bar weinig interesse getoond. Ik heb alles uit moeten zoeken hij wilde steeds nog ff wachtenn met boeken waardoor we uiteindelijk minder lang konden gaan dan we wilden omdat reis uitverkocht was. Ik vraag nu ook steeds heb je er überhaupt. Zin in? Ja zeker heel erg..ik heb verder alles geregeld qua inkopen, koffers geregeld vouchers uitgeprint. Ik heb nog gezegd kom je even Kijken of alles klopt, nou even 2 min gekeken ik vind alles prima. En nu dit...toch om gek van te worden! Juist als ik wist dat ik totaal geen moeite er in had gestoken en mijn vriendin wel zou ik meegaan al was ik nog beroerd. Of je nou thuis op een stoel voor de tv hangt of bij het zwembad of op bestemming..
Is hij in de rest van de relatie ook zo? Klinkt echt als een top vriend namelijk.
pi_143303803
Maar ik heb een appartement geen all inclusive erbij, ik weet niet of ik dat durf!
pi_143304347
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Maar ik heb een appartement geen all inclusive erbij, ik weet niet of ik dat durf!
Neem een vriendin mee?
pi_143304419
Zeg dat hij ballen moet kweken.
  Official ESF Kreviewer maandag 11 augustus 2014 @ 16:01:07 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143304749
quote:
Vraag hem, als hij toch bezig is met ballen kweken, of hij er ook 2 voor jou wil kweken.

Mijn god, wat een geneuzel.
pi_143304777
quote:
Je durft wel alleen de straat over te steken 's avonds?
Ja doei.
pi_143306759
Je vriend is een aansteller. Ik zou alleen gegaan zijn met mijn vliegticket, dat hij zelf maar later komt.
pi_143307690
Beste TS

Waarom laat jij je behandelen als een slet? Hij loop dwars over je heen en je doet niets terug! Hij is echt allang beter. Er mis meer mis met jullie relatie dan alleen deze vakantie.
pi_143307895
TS komt eigenlijk over als iemand die een vakantie prefereert boven de gezondheid van haar vriend. Als mijn vriend ziek zou zijn en duidelijk zou aangeven dat hij het niet zou trekken, dan ga ik niet moeilijk doen, maar dan ben ik er voor hem en dan geef ik desnoods de vakantie op. Dat is zonde, maar in een relatie hoor je vertrouwen te hebben. Dus als hij zegt dat hij het niet trekt...dan moet je daar op vertrouwen. Ik neem aan dat jij niet de hele vakantie betaalt, dus dan heeft hij zichzelf er ook mee als hij thuis blijft om ''nep'' ziek te zijn. Wij zijn niet je vriend, dus kunnen je ook niet vertellen hoe hij zich voelt.

Het gebrek aan enthousiasme voor de vakantie kan ook best te maken hebben met zijn gezondheid, denk je ook niet? Als het voor die tijd ook al aan de gang was...tja, sommige jongens houden nou eenmaal niet van het plannen, terwijl ze wel erg genieten als ze ook daadwerkelijk op vakantie zijn.
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:42:28 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143308052
Annuleringsverzekering, altijd een goed idee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:43:59 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143308106
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon zonder hem gaan en een week lang met een stapel boeken op een strand gaan liggen.
Zoals ik TS inschat lag die sowieso de hele vakantie op het strand echter zonder boeken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_143308155
Gewoon gaan.
pi_143308292
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS komt eigenlijk over als iemand die een vakantie prefereert boven de gezondheid van haar vriend. Als mijn vriend ziek zou zijn en duidelijk zou aangeven dat hij het niet zou trekken, dan ga ik niet moeilijk doen, maar dan ben ik er voor hem en dan geef ik desnoods de vakantie op. Dat is zonde, maar in een relatie hoor je vertrouwen te hebben. Dus als hij zegt dat hij het niet trekt...dan moet je daar op vertrouwen. Ik neem aan dat jij niet de hele vakantie betaalt, dus dan heeft hij zichzelf er ook mee als hij thuis blijft om ''nep'' ziek te zijn. Wij zijn niet je vriend, dus kunnen je ook niet vertellen hoe hij zich voelt.

Het gebrek aan enthousiasme voor de vakantie kan ook best te maken hebben met zijn gezondheid, denk je ook niet? Als het voor die tijd ook al aan de gang was...tja, sommige jongens houden nou eenmaal niet van het plannen, terwijl ze wel erg genieten als ze ook daadwerkelijk op vakantie zijn.
Bij een normale vriend wel ja. Vakanties plan je meestal en hij laat dit allemaal langs hem heen gaan en wist niet eens waar hij heen ging! Een buikgriep duurt echt niet zolang en dan nog kan hij communiceren wat hij wel wil en wanneer, doet ie niet. Er is dus meer aan de hand.
pi_143308535
Pff wat egoïstisch van hem. Ik zou ook zo snel mogelijk alleen gaan. Je ontmoet daar vast leuke mensen.
pi_143308582
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik TS inschat lag die sowieso de hele vakantie op het strand echter zonder boeken
Haha hoezo dit nou weer? Ik ben dol op lezen !
pi_143308626
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

Dat de heenvlucht geannuleerd is dat was begrijpelijk was echt niet te doen, maar nu alweer aardig opgeknapt. Je kan idd niet in elkaars buik kijken, daarom ben ik ook niet direct alleen gegaan, leek wel wat ernstigs te zijn. Viel echter allemaal mee. Maar zoals ik zeg ik was ook met enorme buikkrampen gaan vliegen. Vakantie doet je ook goed!
pi_143308700
Ik krijg trouwens geld terug van gemiste dagen net gehoord, hij niet. Maar ja wil als nog graag weg
pi_143308717
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:01 schreef Kreator het volgende:

Mijn god, wat een geneuzel.
Ipv hier te antwoorden, had je ook in FB dit topic kunnen plakken om je vraag om een terugkeer van PUB kracht bij te zetten.
pi_143308903
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef RedroseSK het volgende:
Ik heb al voorgesteld om met iemand anders op vakantie te gaan, maar moet wel vliegticket gekocht worden opnieuw a 200 euro en eten daar, dan jaag je iemand anders ook op kosten en bovendien kan eig niemand verder mee imv werk enz. Ik zit er over na te denken om in mn uppie te gaan maar dat vindt vriend lullig want hij is toch ziek?? En bovendien denk ik ja wat moet ik daar in mn eentje. Wel lekker aan t zwembad liggen of aan de zee maar savonds maar verder is het vrij saai
Ik wil wel mee, heb vanaf morgen 13.00 vakantie. Waar gaan we heen? :p
pi_143309010
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Annuleringsverzekering, altijd een goed idee
Idd, en zodra je er aanspraak op wil maken zijn er opeens super kleine lettertjes.
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:20:24 #51
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_143309150
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:03 schreef RedroseSK het volgende:
Ik krijg trouwens geld terug van gemiste dagen net gehoord, hij niet. Maar ja wil als nog graag weg
Ga lekker alleen weg, laat jouw vakantie niet verpesten omdat jouw vriend kennelijk geen zin heeft om op vakantie te gaan.

Je leert snel genoeg andere mensen kennen op vakantie, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:35:28 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_143311958
Wat een aansteller. Als hij nou Builenpest of Ebola had gehad.

Maar volgende keer moet je hem gewoon een schop onder zijn hol geven.
pi_143360114
Gewoon gaan. Hij kan dan later komen als hij daar nog zin in heft. Of niet natuurlijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143362452
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou Enters gebruiken.
:')

Begrijp nu hoe kut het is, zo schrijf ik soms ook. Tot mijn grote ergernis.
pi_143362571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef x.Vira het volgende:

[..]

:')

Begrijp nu hoe kut het is, zo schrijf ik soms ook. Tot mijn grote ergernis.
_O_

Dit soort zelfkritiek zie je niet vaak op FOK!
Hulde.
pi_143362841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:

[..]

_O_

Dit soort zelfkritiek zie je niet vaak op FOK!
Hulde.
Moet kunnen toch. :)
  woensdag 13 augustus 2014 @ 00:04:19 #57
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_143363517
TS vraag eens zeer doordringend aan jouw vriend of hij uberhaubt zin heeft. Hij zegt van wel maar uit al zijn acties blijkt van niet. Er lijkt wel meer mis dan alleen deze vakantie als ik het zo lees. Wat een laks en asociaal gedrag zeg, hoe kun je hem geen schop verkopen?
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 00:15:18 #58
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_143363849
Alarmbellen gaan hier af :X
Heb ook 14 jaar lang vakanties kunnen regelen en deels koffers gepakt...
Hij is nu mn ex :+

Ga lekker alleen meid, dat ie maar in de stront zakt :{w
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  woensdag 13 augustus 2014 @ 02:53:45 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_143367235
Je vriend is een lapzwans TS. Niet eens interesse tonen in waar de reis heengaat. Boek de volgende keer voor jezelf een mooie reis met een vriendin, laat hem vooraf betalen en stuur hem naar een pauperhotel op de Balkan, en zeg dan dat hij weer single is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_143367682
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen die ziek zijn worden plotsklaps de grootste aanstellers.

En dat zeg ik als man.
Jij als ¨man¨ ja.. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')