Is hij in de rest van de relatie ook zo? Klinkt echt als een top vriend namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef RedroseSK het volgende:
Nou betwijfel ik, hij zegt steeds van wel maar heeft bar weinig interesse getoond. Ik heb alles uit moeten zoeken hij wilde steeds nog ff wachtenn met boeken waardoor we uiteindelijk minder lang konden gaan dan we wilden omdat reis uitverkocht was. Ik vraag nu ook steeds heb je er überhaupt. Zin in? Ja zeker heel erg..ik heb verder alles geregeld qua inkopen, koffers geregeld vouchers uitgeprint. Ik heb nog gezegd kom je even Kijken of alles klopt, nou even 2 min gekeken ik vind alles prima. En nu dit...toch om gek van te worden! Juist als ik wist dat ik totaal geen moeite er in had gestoken en mijn vriendin wel zou ik meegaan al was ik nog beroerd. Of je nou thuis op een stoel voor de tv hangt of bij het zwembad of op bestemming..
Neem een vriendin mee?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Maar ik heb een appartement geen all inclusive erbij, ik weet niet of ik dat durf!
Vraag hem, als hij toch bezig is met ballen kweken, of hij er ook 2 voor jou wil kweken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Maar ik heb een appartement geen all inclusive erbij, ik weet niet of ik dat durf!
Je durft wel alleen de straat over te steken 's avonds?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef RedroseSK het volgende:
Zoals ik TS inschat lag die sowieso de hele vakantie op het strand echter zonder boekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon zonder hem gaan en een week lang met een stapel boeken op een strand gaan liggen.
Bij een normale vriend wel ja. Vakanties plan je meestal en hij laat dit allemaal langs hem heen gaan en wist niet eens waar hij heen ging! Een buikgriep duurt echt niet zolang en dan nog kan hij communiceren wat hij wel wil en wanneer, doet ie niet. Er is dus meer aan de hand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS komt eigenlijk over als iemand die een vakantie prefereert boven de gezondheid van haar vriend. Als mijn vriend ziek zou zijn en duidelijk zou aangeven dat hij het niet zou trekken, dan ga ik niet moeilijk doen, maar dan ben ik er voor hem en dan geef ik desnoods de vakantie op. Dat is zonde, maar in een relatie hoor je vertrouwen te hebben. Dus als hij zegt dat hij het niet trekt...dan moet je daar op vertrouwen. Ik neem aan dat jij niet de hele vakantie betaalt, dus dan heeft hij zichzelf er ook mee als hij thuis blijft om ''nep'' ziek te zijn. Wij zijn niet je vriend, dus kunnen je ook niet vertellen hoe hij zich voelt.
Het gebrek aan enthousiasme voor de vakantie kan ook best te maken hebben met zijn gezondheid, denk je ook niet? Als het voor die tijd ook al aan de gang was...tja, sommige jongens houden nou eenmaal niet van het plannen, terwijl ze wel erg genieten als ze ook daadwerkelijk op vakantie zijn.
Haha hoezo dit nou weer? Ik ben dol op lezen !quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik TS inschat lag die sowieso de hele vakantie op het strand echter zonder boeken
Dat de heenvlucht geannuleerd is dat was begrijpelijk was echt niet te doen, maar nu alweer aardig opgeknapt. Je kan idd niet in elkaars buik kijken, daarom ben ik ook niet direct alleen gegaan, leek wel wat ernstigs te zijn. Viel echter allemaal mee. Maar zoals ik zeg ik was ook met enorme buikkrampen gaan vliegen. Vakantie doet je ook goed!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
TS komt eigenlijk over als iemand die een vakantie prefereert boven de gezondheid van haar vriend. Als mijn vriend ziek zou zijn en duidelijk zou aangeven dat hij het niet zou trekken, dan ga ik niet moeilijk doen, maar dan ben ik er voor hem en dan geef ik desnoods de vakantie op. Dat is zonde, maar in een relatie hoor je vertrouwen te hebben. Dus als hij zegt dat hij het niet trekt...dan moet je daar op vertrouwen. Ik neem aan dat jij niet de hele vakantie betaalt, dus dan heeft hij zichzelf er ook mee als hij thuis blijft om ''nep'' ziek te zijn. Wij zijn niet je vriend, dus kunnen je ook niet vertellen hoe hij zich voelt.
Het gebrek aan enthousiasme voor de vakantie kan ook best te maken hebben met zijn gezondheid, denk je ook niet? Als het voor die tijd ook al aan de gang was...tja, sommige jongens houden nou eenmaal niet van het plannen, terwijl ze wel erg genieten als ze ook daadwerkelijk op vakantie zijn.
Ipv hier te antwoorden, had je ook in FB dit topic kunnen plakken om je vraag om een terugkeer van PUB kracht bij te zetten.quote:
Ik wil wel mee, heb vanaf morgen 13.00 vakantie. Waar gaan we heen? :pquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef RedroseSK het volgende:
Ik heb al voorgesteld om met iemand anders op vakantie te gaan, maar moet wel vliegticket gekocht worden opnieuw a 200 euro en eten daar, dan jaag je iemand anders ook op kosten en bovendien kan eig niemand verder mee imv werk enz. Ik zit er over na te denken om in mn uppie te gaan maar dat vindt vriend lullig want hij is toch ziek?? En bovendien denk ik ja wat moet ik daar in mn eentje. Wel lekker aan t zwembad liggen of aan de zee maar savonds maar verder is het vrij saai
Idd, en zodra je er aanspraak op wil maken zijn er opeens super kleine lettertjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Annuleringsverzekering, altijd een goed idee
Ga lekker alleen weg, laat jouw vakantie niet verpesten omdat jouw vriend kennelijk geen zin heeft om op vakantie te gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:03 schreef RedroseSK het volgende:
Ik krijg trouwens geld terug van gemiste dagen net gehoord, hij niet. Maar ja wil als nog graag weg
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Begrijp nu hoe kut het is, zo schrijf ik soms ook. Tot mijn grote ergernis.
Moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Dit soort zelfkritiek zie je niet vaak op FOK!
Hulde.
Jij als ¨man¨ ja..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen die ziek zijn worden plotsklaps de grootste aanstellers.
En dat zeg ik als man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |