abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143309864
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk beelden van deze hier al meermaals genoemde bestorming?
De foto's zijn te vinden op de nieuwsdumps en de twitters.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143309865
Wat is er mis met provocatie eigenlijk?
pi_143309901
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh dus als de ME en de politie het tijdig in de kiem smoren is het niet provoceren en niet noemenswaardig dus? Dan ben je uit op een liefdevolle mars ter bevordering van geluk, broederschap en free hugs?
Nee, dan is het niet aan de moslims in de straat om bankstenen te gooien. Daarnaast kun je met de juiste insteek alles als provocatie zien. Het is een vrij lege term van weinig betekenis die nu te grabbel wordt gegooid om een bepaalde politieke agenda te pushen.
pi_143309909
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is er mis met provocatie eigenlijk?
Met het provoceren van rellen, ongeregeldheden? Helemaal niets. Lijkt me zeer wenselijk en bevorderlijk voor alles, met name wereldvrede.

Tenzij de ISIS-aanhang het doet. Die moeten dan gewoon dood.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143309910
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind neo-fascisme zo'n mooie term, maar niemand doet met me mee :'(
Ik bedoelde te zeggen dat "discriminatie!!!" roepen vaak gebruikt werd mensen de mond te snoeren en dat "provocatie" daar nu een vervanging voor geworden is.
pi_143309953
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Met het provoceren van rellen, ongeregeldheden? Helemaal niets. Lijkt me zeer wenselijk en bevorderlijk voor alles, met name wereldvrede.

Tenzij de ISIS-aanhang het doet. Die moeten dan gewoon dood.
Je denkt niet dat geweld/conflict kan leiden tot een vreedzamere wereld?
pi_143309973
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nee, dan is het niet aan de moslims in de straat om bankstenen te gooien. Daarnaast kun je met de juiste insteek alles als provocatie zien. Het is een vrij lege term van weinig betekenis die nu te grabbel wordt gegooid om een bepaalde politieke agenda te pushen.
Uhm, die bestorming was ter sprake als weerlegging van de claim dat de neo-fascisten en de gewone burgermannen in hun kielzog zo heerlijk netjes en beschaaft aan het demonstreren waren voordat de Schilderswijk zo compleet onverwacht op ze los ging.
pi_143309978
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, en dat het legaal was is waarschijnlijk te danken aan slechte research of een van Aertsen die te schijterig was om nu rechts voor de poten te stoten. Met ongeregeldheden al voor de confrontatie door de andere club debieltjes (of moet ik mijn vriendjes zeggen :') ). Of is lekker koffiehuisje bestormen is niet noemenswaardig?

Als je gaat provoceren en de ander hapt? Dan ben jij schoon van zonde?
Ja, misschien, misschien niet, ik ben niet bij de besprekingen geweest, jij wel?

Het 'koffiehuis' verhaal, kom op, zelfs jij weet beter dan 'bestormen' er zal wat over en weer gescholden zijn met een regiment politie ertussen, hou ik nog in het midden wie er dan begonnen is.

Feit blijft dat deze demo volledig volgens de regels verliep totdat ze OPGEWACHT werden, niks profocatie van de zijde van de demonstranten, wel van de tegendemonstranten.
pi_143310007
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk beelden van deze hier al meermaals genoemde bestorming?
Nee.
pi_143310009
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je denkt niet dat geweld/conflict kan leiden tot een vreedzamere wereld?
Als uiteindelijk iedereen dood is, dan is het wel heerlijk rustig. Dus ik denk van wel ;(
pi_143310025
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh dus als de ME en de politie het tijdig in de kiem smoren is het niet provoceren en niet noemenswaardig dus? Dan ben je uit op een liefdevolle mars ter bevordering van geluk, broederschap en free hugs?
Volgens mij was de doelstelling protesteren tegen IS(IS)(-sympathisanten) en één van de leuzen "Geen jihad in m'n straat". Hoe jij erbij komt dat het dan een "liefdevolle mars ter bevordering van geluk, broederschap en free hugs" zou moeten zijn is mij onduidelijk maar dat men in Nederland ook daar waar bijna drie weken geleden met IS(IS) vlaggen zwaaiend "dood aan de joden, aluha akbar!" geroepen is, juist daar, niet op jihad in de straat te wachten zit, is iets wat van mij best gezegd en desnoods ook geschreeuwd mag worden.

Blij dat er iemand was die het wilde doen. ^O^ Jammer dat de gemeente en politie gebogen hebben voor de vernielzuchtige islami(s)tische bezettingsmacht. :N
Je suis Charlie Sheen
pi_143310054
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als uiteindelijk iedereen dood is, dan is het wel heerlijk rustig. Dus ik denk van wel ;(
Bijvoorbeeld. Of je verwijderd de meest segmenterende groeperingen/sektes.
pi_143310057
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Uhm, die bestorming was ter sprake als weerlegging van de claim dat de neo-fascisten en de gewone burgermannen in hun kielzog zo heerlijk netjes en beschaaft aan het demonstreren waren voordat de Schilderswijk zo compleet onverwacht op ze los ging.
Ze hebben geen geweld gebruikt en de leuzen waren van wat ik kon horen: "Geen Jihad in onze Stad" en "Wij zijn Nederland". Nou ja, vind ik nog vrij mild op de schaal van discriminatie/provocatie.
pi_143310062
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, misschien, misschien niet, ik ben niet bij de besprekingen geweest, jij wel?

Het 'koffiehuis' verhaal, kom op, zelfs jij weet beter dan 'bestormen' er zal wat over en weer gescholden zijn met een regiment politie ertussen, hou ik nog in het midden wie er dan begonnen is.

Feit blijft dat deze demo volledig volgens de regels verliep totdat ze OPGEWACHT werden, niks profocatie van de zijde van de demonstranten, wel van de tegendemonstranten.
Jij was erbij toch?. Enlighten me.

Het zou wel een complete karakterswitch zijn van al die kaalkopjes als ze nu eens niet op rellen uit waren en geen fascistische agenda te promoten hadden. Maar het kan hoor, dat ze zo en masse het licht opeens hebben gevonden. Het kan.
pi_143310074
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Of je verwijderd de meest segmenterende groeperingen/sektes.
Zoals neo-nazi's en neo-fascisten?
pi_143310096
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zoals neo-nazi's en neo-fascisten?
Moslims, joden, christenen, racisten, communisten, etc.
pi_143310103
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij was erbij toch?. Enlighten me.

Het zou wel een complete karakterswitch zijn van al die kaalkopjes als ze nu eens niet op rellen uit waren en geen fascistische agenda te promoten hadden. Maar het kan hoor, dat ze zo en masse het licht opeens hebben gevonden. Het kan.
Ik denk dat je ze enigszins onderschat in dit opzicht. Volgens mij zijn ze al aardig 'verstandiger' bezig dan voorheen. En dat juich ik wel toe. Ik ben anti-extremisme, in welke vorm dan ook maar het is verdomme wel een vrij land hier, ook voor moslims, dat vooropgesteld. Alleen als blijkt dat men hier een Islamitische staat wil gaan richten, dan gaat dat mijlen te ver. Dat mogen ze dan in hun land van herkomst doen w/
pi_143310114
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De foto's zijn te vinden op de nieuwsdumps en de twitters.
Nog nergens tegengekomen. Links?
Je suis Charlie Sheen
pi_143310183
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik ben aan het zoeken. Hier iig al na 45 seconden in het eerste filmpje wat hitler-groetjes voor je:

http://www.regio15.nl/act(...)patria-demo-ingekort

En wat kankerhonden en ik maak je dood's op anderhalve minuut.
pi_143310234
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:48 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze enigszins onderschat in dit opzicht. Volgens mij zijn ze al aardig 'verstandiger' bezig dan voorheen. En dat juich ik wel toe. Ik ben anti-extremisme, in welke vorm dan ook maar het is verdomme wel een vrij land hier, ook voor moslims, dat vooropgesteld. Alleen als blijkt dat men hier een Islamitische staat wil gaan richten, dan gaat dat mijlen te ver. Dat mogen ze dan in hun land van herkomst doen w/
Nee hoor, wanneer ze een meerderheid van de stemmers daarvoor weten te porren dan mogen ze dat gewoon hier doen. Leve de democratie! (Ligt in werkelijkheid natuurlijk iets gecompliceerder, provinciale staten, eerste kamer, grondwetswijziging, etc. maar het principe blijft vrijwel gelijk. ) *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_143310248
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat op beeld was te zien was dat de demonstranten zich naar het koffiehuis richten en hun leuzen gingen roepen. Zwaaiend met hun vlaggen.

Ze zijn niet naar binnen gestormd idd :p
pi_143310287
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee hoor, wanneer ze een meerderheid van de stemmers daarvoor weten te porren dan mogen ze dat gewoon hier doen. Leve de democratie! (Ligt in werkelijkheid natuurlijk iets gecompliceerder, provinciale staten, eerste kamer, grondwetswijziging, etc. maar het principe blijft vrijwel gelijk. ) *O*
Dan vooral nooit en te nimmer SP en PvdA stemmen w/
pi_143310521
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:53 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dan vooral nooit en te nimmer SP en PvdA stemmen w/
De SP was aanvankelijk één van de eerste partijen die het integratieprobleem op de agenda probeerde te zetten en de huidige ellende voorzag, helaas schijnt Roemer thans als een halve tamme mee te lopen in pro-gaza "Allahu akbar"-marsen begeleid door IS(IS)' vaandeldragers. Tja. :')

Overigens zou ik in dit opzicht naast de PvdA eerder Groenlinks als een gevaar aanmerken maar het werkelijke probleem wordt de islamitische partijen die in de lokale politiek al her en der de kop opsteken. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:01:42 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143310591
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Joh, al tig keer aangekaard, wordt niks mee gedaan.De eerste de beste moslim die wat fundamentalistisch post wordt gelijk gebanned.Komt omdat NWS moderatie gewoon op z'n hand is.
Wat ben je toch een figuur Gelly :')
Laffe huichelaar
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:03:39 #150
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143310655
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

De SP was aanvankelijk één van de eerste partijen die het integratieprobleem op de agenda probeerde te zetten en de huidige ellende voorzag, helaas schijnt Roemer thans als een halve tamme mee te lopen in pro-gaza "Allahu akbar"-marsen begeleid door IS(IS)' vaandeldragers. Tja. :')

Overigens zou ik in dit opzicht naast de PvdA eerder Groenlinks als een gevaar aanmerken maar het werkelijke probleem wordt de islamitische partijen die in de lokale politiek al her en der de kop opsteken. ^O^
Wat wil je dat is hun stemvee publiek :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')