Welke andere conclusie kan ik trekken? Tig keer strafbare uitingen en zo'n iemand post gewoon door, desnoods onder een kloon die bekend is.Je zoekt het ook maar uit, je bent medeplichtig aan die uitingen.quote:
Net op de FP:quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef NotYou het volgende:
De SP was aanvankelijk één van de eerste partijen die het integratieprobleem op de agenda probeerde te zetten en de huidige ellende voorzag, helaas schijnt Roemer thans als een halve tamme mee te lopen in pro-gaza "Allahu akbar"-marsen begeleid door IS(IS)' vaandeldragers. Tja.
quote:SP-leider van Rotterdam Leo de Kleijn ziet graag een paginagrote advertentie waarin Fatsoenlijk Bekend Nederland (FBN) stelling neemt tegen de hetze waar moslims in Nederland op dit moment onder lijden. Dat is te lezen in het Algemeen Dagblad.
Leo stelt dat nu de intolerantie van ISIS, HAMAS, Hezhbolla en Palestijnen zo oplaait tegen niet-moslims en joden in de wereld, de islam daar veel onder te lijden heeft. Rond het thema Gaza leest hij bijvoorbeeld bijzonder vaak op de social media dat mensen zich laatdunkend en ronduit beledigend uitlaten over de islam. De islam wordt dan als achterlijk of een geloof van haat bestempeld. Ook wordt er gezegd op de Social Media dat de enige oplossing voor de islamitische jodenhaat het hard aanpakken van de islam is.
De Kleijn vindt het niet normaal en fatsoenlijk dat onschuldige moslims in Nederland de schuld krijgen van Kalifaat uitroepers in Nederland. Tevens is hij nog nooit een kalifaatsupporter tegengekomen. Dus valt het wel mee. Omdat deze onschuldige moslimbroeders niets kunnen doen aan de haatpraat van bijvoorbeeld IS-gekkies, wil hij deze goede moslims graag een hart onder de riem steken met een actie.
De SP'er zag hoe vorige week FBN een grote advertentie tegen de islamitische jodenhaat ondertekenden. Onder anderen SP-kopstuk Emile Roemer deed daar ook aan mee. Dit bracht hem op het idee een soortgelijke actie te starten voor moslims die lijden onder het gebash op hun ideologie. Leo wil daar zelf geen leidende rol in nemen maar laat het initiatief voor zoiets liever bij anderen.
Leo is wel een heel klein beetje bevooroordeeld over Israėl, blijkt uit de huidige omslagfoto van zijn Facebook.
Je hebt het over mij, knakworst?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke andere conclusie kan ik trekken? Tig keer strafbare uitingen en zo'n iemand post gewoon door, desnoods onder een kloon die bekend is.Je zoekt het ook maar uit, je bent medeplichtig aan die uitingen.
Kost het nou echt zoveel hersencapaciteit dat je dat niet zelf kan bedenken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:11 schreef NotYou het volgende:
Prima dat zo'n team er is maar waar waren ze nou bij de pro-gaza demo in diezelfde Schilderswijk, iets meer dan twee weken terug?
Pas op, kennelijk hebben we hier met een boze linksman te maken! Woorden zijn als kogels hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kost het nou echt zoveel hersencapaciteit dat je dat niet zelf kan bedenken?
Stel dan niet van die domme vragenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pas op, kennelijk hebben we hier met een boze linksman te maken! Woorden zijn als kogels hoor.
Voel jij, je anders eens even niet zo misplaatst verheven. Ben er vrij zeker van dat je niets bent om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stel dan niet van die domme vragen
Beetje jammer om dat extreem rechts hier de kans überhaupt krijgt omdat het bevoegd gezag zelf niets doet tegen de radicale idioten, ook niet als het wel kan. Dat is pas dom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Mijn mening.
Er mogen misschien rechtse en rare types zich tussen de demonstranten bevonden hebben, (ik ken al die gasten niet) en zelfs al was het georganiseerd door een rechtse club, het is te belachelijk voor woorden dat een groep gasten klaar staat voor de confrontatie en dus de protestmars daardoor geen doorgang krijgt.
Ze gooide in tegenstelling tot de groep uit de schilderswijk niet met stenen naar de orde handhavers en sloopten geen camera's van de aanwezige pers, dus waarom ligt deze groep onder vuur? puur omdat ze geen extreme islam of isis sympathisanten willen in Nederland?
Men doet het dus vooral opnemen voor de groep die anderen belet te demonstreren, met stenen gooit en de pers belaagt, dit is wat mij betreft een helder signaal aan de rest van Nederland.
Als je niets te zeggen hebt, zeg dan ook gewoon niets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Regio 15 is bijna altijd overal. Van die specifiek weet ik het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:11 schreef NotYou het volgende:
Video's van de demonstratie:
http://www.regio15.nl/images/video/20140810-ProPatria.mp4
http://www.regio15.nl/images/video/20140810-ProPatria-Bob.mp4
[ afbeelding ]
Prima dat zo'n team er is maar waar waren ze nou bij de pro-gaza demo in diezelfde Schilderswijk, iets meer dan twee weken terug?
1) TRen van die uitingenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke andere conclusie kan ik trekken? Tig keer strafbare uitingen en zo'n iemand post gewoon door, desnoods onder een kloon die bekend is.Je zoekt het ook maar uit, je bent medeplichtig aan die uitingen.
Regio 15 was er ook wel bij. Ik doel op het videoteam van de politie dat als vanzelfsprekend voor extreem-rechts uitrukt maar bij een demonstratie georganiseerd door openlijke ISIS-sympathisanten kennelijk niet zo nodig wordt geacht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Regio 15 is bijna altijd overal. Van die specifiek weet ik het niet.
En terecht, dodelijke stilte in het witte paleis.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:14 schreef NotYou het volgende:
GSTV. VanLeeuwen eist een reactie van Van Aartsen
Ah.. Geen idee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Regio 15 was er ook wel bij. Ik doel op het videoteam van de politie dat als vanzelfsprekend voor extreem-rechts uitrukt maar bij een demonstratie georganiseerd door openlijke ISIS-sympathisanten kennelijk niet zo nodig wordt geacht.
Gewoon hetzelfde doen als toen hier in Ondiep, de hele wijk hermetisch afsluiten, niemand erin of eruit, en dat net zolang totdat alle rotte appelen onder hun stenen vandaan zijn getrokken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En terecht, dodelijke stilte in het witte paleis.
Ik ook, en thee natuurlijk, heel veel thee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:38 schreef Proximo het volgende:
Ik verwacht eigenlijk snel de volgende stappen: Praten, deėscaleren, evalueren, controlegroep, onderzoek en subsidie toewijzen aan stichting of orgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |