abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143308578
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ah. En deze keer kondigen ze al van tevoren aan niet naar de politie te gaan luisteren en de confrontatie aan te gaan. Nee, van doelbewust provoceren is absoluut geen sprake :')
Nee, dat was het ook niet.

Maar als de overheid faalt in deze, gaan we een stapje verder, en keurig als we zijn geven we dat van tevoren aan.
pi_143308631
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Maar als de overheid faalt in deze, gaan we een stapje verder, en keurig als we zijn geven we dat van tevoren aan.
We? :D
pi_143308670
quote:

[..]

We? :')
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143308762
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

gahaha dus dat :p
pi_143308771
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Annabel Nanninga en Frank Verhoef hebben meer lef in hun pink dan jij en je hele FOK! gelijkgestemden babbelgroep bij elkaar.

Zij laten zich niet intimideren en staan, met reeël gevaal voor eigen leven, in de frontlinies. Ter verdediging van o.a. de persvrijheid.

En ze houden het onder de aandacht, en dat is een goed ding.
ter verdediging van hun eigen rechtse borrelpraat. Bedoel je. Hoog journalistiek niveau aan haar tweets te zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143308810
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

zal wel geen slip of tge tongue zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143308831
quote:

[..]

Ah.... Aangenaam kennis te maken paul! :P
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143308891
quote:

Heb je gisteren zelf meegelopen?
pi_143308914
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ter verdediging van hun eigen rechtse borrelpraat. Bedoel je. Hoog journalistiek niveau aan haar tweets te zien.
Liever iemand met humor die de waarheid zegt, dan leugenaars die met bakstenen gooien.
pi_143309002
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Liever iemand met humor die de waarheid zegt, dan leugenaars die met bakstenen gooien.
haar waarheid. Waarbij ze niet om kan gaan met kritiek op haar waarheid. En de humor is een masker om het abominabele niveau van haar journalistieke verslaggeving te maskeren.
Lekker ongezond obsessief gedrag toont ze trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143309014
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De ISIS-debieltjes preken voor eigen parochie in de eigen omgeving. Die hebben nog geen mars door Duindorp aangekondigd.

Hoeft ook niet als de josti's uit zichzelf wel naar jou toe komen natuurlijk.
Ze droegen hun mening uit, 'dit is Nederland' en 'geen jihad in onze straat' hoorde ik, voor hun mening uit komen moeten anderen wat mij betreft ook gewoon doen in Duindorp zonder dat ze belet worden in hun protestmars.
Zouden duindorpers zich dan verzamelen dan mag de ME wat mij betreft lekker gaan knuppelen daar zodat ze hun protest kunnen voortzetten.
Het heeft namelijk niet met provoceren te maken maar met meningsuiting dat blijkbaar vervolgens door gekkies (of zoals jij ze noemt isis-debieltjes) als provocatie gezien en opgevat word, tja en dan is confrontatie niet meer ver weg.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143309132
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ze droegen hun mening uit, 'dit is Nederland' en 'geen jihad in onze straat' hoorde ik, voor hun mening uit komen moeten anderen wat mij betreft ook gewoon doen in Duindorp zonder dat ze belet worden in hun protestmars.
Zouden duindorpers zich dan verzamelen dan mag de ME wat mij betreft lekker gaan knuppelen daar zodat ze hun protest kunnen voortzetten.
Het heeft namelijk niet met provoceren te maken maar met meningsuiting dat blijkbaar vervolgens door gekkies (of zoals jij ze noemt isis-debieltjes) als provocatie gezien en opgevat word, tja en dan is confrontatie niet meer ver weg.
Hun mening? De organisatoren hebben hun mening al duizend keer in allerhande neo-fascistische, anti-semitische, xenofobe, gewelddadige vorm verkocht. Dit is opeens anders omdat ze dat deel van hun agenda nu wat beter undercover wisten te houden?

Wil jij als normaal mens dat dit het groepje is wat jouw mening over ISIS uitdraagt?

Je gelooft ook echt dat dit een protestmars ipv een provocatiemars was?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143309163
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Juist.
pi_143309433
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hun mening? De organisatoren hebben hun mening al duizend keer in allerhande neo-fascistische, anti-semitische, xenofobe, gewelddadige vorm verkocht. Dit is opeens anders omdat ze dat deel van hun agenda nu wat beter undercover wisten te houden?

Wil jij als normaal mens dat dit het groepje is wat jouw mening over ISIS uitdraagt?

Je gelooft ook echt dat dit een protestmars ipv een provocatiemars was?
Je kan proberen te draaien wat je wilt, foto's napluizen met een vergrootglas, namen achterhalen en die internet heen halen of je iets kan vinden, Wat. Dan. Ook.

Het was een LEGALE! demonstratie, goedgekeurd en wel, ZONDER noemenswaardige ongeregelheden.

Totdat je vrienden het nodig vonden HUN wijk te 'verdedigen' zie hun triomfantelijke reacties achteraf, zie de reacties van je gelijk gestemden hier achteraf.

Al waren het de directe afstammelingen van Hitler himself die daar liepen, heb je geen moer mee te maken.

De overheid heeft gefaald, die had de Hoefkade schoon moeten vegen zodat de LEGALE demonstranten hun weg hadden kunnen vervolgen.

Nu gaat het van kwaad tot erger.
pi_143309471
Dat we afhankelijk zijn geraakt van (xenofobe) tokkies hun durf onze mening te uiten is bijzonder triest.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 18:29:30 ]
pi_143309499
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Kanjer het volgende:

<knip>
Heb je gisteren zelf meegelopen?
pi_143309552
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
Dat we afhankelijk zijn geraakt van (xenofobe) tokkies hun durf onze mening te uiten is bijzonder triest.
Wellicht omdat een ieder die wel goed bij z'n hoofd is het niet nodig vindt om the obvious te benoemen.
pi_143309681
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je kan proberen te draaien wat je wilt, foto's napluizen met een vergrootglas, namen achterhalen en die internet heen halen of je iets kan vinden, Wat. Dan. Ook.

Het was een LEGALE! demonstratie, goedgekeurd en wel, ZONDER noemenswaardige ongeregelheden.

Totdat je vrienden het nodig vonden HUN wijk te 'verdedigen' zie hun triomfantelijke reacties achteraf, zie de reacties van je gelijk gestemden hier achteraf.

Al waren het de directe afstammelingen van Hitler himself die daar liepen, heb je geen moer mee te maken.

De overheid heeft gefaald, die had de Hoefkade schoon moeten vegen zodat de LEGALE demonstranten hun weg hadden kunnen vervolgen.

Nu gaat het van kwaad tot erger.
Ja, en dat het legaal was is waarschijnlijk te danken aan slechte research of een van Aertsen die te schijterig was om nu rechts voor de poten te stoten. Met ongeregeldheden al voor de confrontatie door de andere club debieltjes (of moet ik mijn vriendjes zeggen :') ). Of is lekker koffiehuisje bestormen is niet noemenswaardig?

Als je gaat provoceren en de ander hapt? Dan ben jij schoon van zonde?
pi_143309701
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Wellicht omdat een ieder die wel goed bij z'n hoofd is het niet nodig vindt om the obvious te benoemen.
Wat is dat toch in dit topic met iedereen met dat 'ieder die normaal/goed bij z'n hoofd is'-gezemel.

Maar goed, we hoeven het niet meer te benoemen? Misschien. Wellicht zou het beter zijn om het probleem te adresseren middels geweld: laat die bom maar barsten.
pi_143309751
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, en dat het legaal was is waarschijnlijk te danken aan slechte research of een van Aertsen die te schijterig was om nu rechts voor de poten te stoten. Met ongeregeldheden al voor de confrontatie door de andere club debieltjes (of moet ik mijn vriendjes zeggen :') ). Of is lekker koffiehuisje bestormen is niet noemenswaardig?

Dat heeft de ME en de politie prima opgelost, als dank kregen ze bakstenen voor hun hoofd van de moslims in de straat.
pi_143309757
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:59 schreef Gewas het volgende:

[..]

Mijn hele familie komt uit Duindorp (dus ik ben bevooroordeeld). Gewoon lekker op het plein zitten of naar de snackbar gaan en pilsje drinken. En op loopafstand van het strand. Het is ook echt zo'n 'dorp' waar iedereen elkaar kent. Daar moet je wel van houden. Maar goed, ik kom er altijd graag.
Probleemwijken Duindorp _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143309784
Ik zie dat discriminatie vervangen is met provocatie :D
pi_143309831
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat heeft de ME en de politie prima opgelost, als dank kregen ze bakstenen voor hun hoofd van de moslims in de straat.
Oh dus als de ME en de politie het tijdig in de kiem smoren is het niet provoceren en niet noemenswaardig dus? Dan ben je uit op een liefdevolle mars ter bevordering van geluk, broederschap en free hugs?
pi_143309846
quote:
19s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk beelden van deze hier al meermaals genoemde bestorming?
Je suis Charlie Sheen
pi_143309850
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zie dat discriminatie vervangen is met provocatie :D
Ik vind neo-fascisme zo'n mooie term, maar niemand doet met me mee :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')