abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143458814
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:38 schreef tfors het volgende:

[..]

Het geldt in meer of mindere mate voor iedereen van allebei de kanten, vandaar dat het niet vreemd zou zijn dat dit conflict oneindig lang door zal gaan, tenzij de VN of zo er zich echt mee gaat bemoeien.
Het westen heeft genoeg aangericht
pi_143460254
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Je weet wel meer dingen niet

[..]

Hahahaha, en wat is dat? Dat ze gewoon door mogen gaan met hun zelfmoord aanslagen? Of dat ze alle Joden mogen uitroeien zoals ze dat zo graag willen?
Kees zegt
quote:
wat de geschiedenis ook moge zijn: het wordt tijd dat de niet-joodse Palestijnen eindelijk eens recht wordt gedaan.
Wat hij met 'niet -joodse Palestijnen' bedoeld is mij even onduidelijk. Ik denk dat hij Arabieren bedoeld. En dan is hun recht een groot ( pan) Arabia. Dus een Arabische rijk. Wat hen ook is beloofd door het westen. En dan moeten veel landen ( en groeperingen /stromingen) wijken. Lijkt mij ook geen oplossing.

Kijk het joden en arabieren kunnen heel goed met elkaar overweg (geloof mij). De reden van het conflict (oppervlakkig) is niet de 'tsunami's van joden ' waar Kees het telkens over heeft. De reden is dat de Arabieren een Groot Arabisch rijk wilden (nog altijd luister maar naar ISIS) En daar hoort geen joodse staat bij. Dat wilde men toen niet en nu nog altijd niet. Doordat Arafat is begonnen met "wij zijn Palestijnen" wilden hij een onafhankelijke staat realiseren. Basis op wat?? Palestine is een accient naam voor een kust gebiedje. Lees maar de verslagen van de Ottomanen en de Britten en de Fransen : nergens staat er 'Palestijnen' ! Nergens! Dat komt omdat er geen Palestijnen bestaan. Noch een Palestijnse staat.

Doordat de PLO is begonnen met deze woorden te bruiken lijkt het net alsof Israel aan "landje pik" doet. Al die verhalen over landroof, bezetting, settlements en apartheid zijn gewoon uit de duim gezuigde verzinselen en massa manipulaties die precies op het westen van post-WWII zijn uit gericht.

De Arabieren tolereren geen Joodse staat in hun Arabische rijk. Ik hoor nu ISIS leiders scanderen dat het Skykes- Picot verdrag kapot moet. En daarom kan Israel niet als staat blijven. Met het grootste excuus dat Israel Palestine heeft ingepikt! De grootste hoax allertijden eigenlijk ( let op : er zijn smerige dingen gebeurd in het verleden en nog altijd!)

Het is dus niet de 'tsunami's" van Joden die het conflict in gang heeft gezet. Het is de combinatie van gebeurtenissen en vals spel van het Westen jegens de Arabieren. Want vergeet niet dat de Arabieren vochten aan de kant van de Britten omdat de Britten hen beloofden dat zij , na de verdrijving van de Turken , hun rijk konden krijgen. Die ze niet kregen omdat Frankrijk en Rusland dat niet wilden. Ze wilden geen ander macht dan hen in het hele gebied. En daarbij nog de oprichting van de staat Israel in hun Arabisch groot gebied wat ze dachten te krijgen (waar dus niks van is gekomen)

Dit allemaal heeft geleid tot nog altijd dezelfde probleem als in 1916.

En vergeet niet dat de Arabieren toen zijn genaaid door het Westen en in de jaren 40 nog een keer! Auw
pi_143460539
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Kees zegt

[..]

Wat hij met 'niet -joodse Palestijnen' bedoeld is mij even onduidelijk. Ik denk dat hij Arabieren bedoeld. En dan is hun recht een groot ( pan) Arabia. Dus een Arabische rijk. Wat hen ook is beloofd door het westen. En dan moeten veel landen ( en groeperingen /stromingen) wijken. Lijkt mij ook geen oplossing.

Kijk het joden en arabieren kunnen heel goed met elkaar overweg (geloof mij). De reden van het conflict (oppervlakkig) is niet de 'tsunami's van joden ' waar Kees het telkens over heeft. De reden is dat de Arabieren een Groot Arabisch rijk wilden (nog altijd luister maar naar ISIS) En daar hoort geen joodse staat bij. Dat wilde men toen niet en nu nog altijd niet. Doordat Arafat is begonnen met "wij zijn Palestijnen" wilden hij een onafhankelijke staat realiseren. Basis op wat?? Palestine is een accient naam voor een kust gebiedje. Lees maar de verslagen van de Ottomanen en de Britten en de Fransen : nergens staat er 'Palestijnen' ! Nergens! Dat komt omdat er geen Palestijnen bestaan. Noch een Palestijnse staat.

Doordat de PLO is begonnen met deze woorden te bruiken lijkt het net alsof Israel aan "landje pik" doet. Al die verhalen over landroof, bezetting, settlements en apartheid zijn gewoon uit de duim gezuigde verzinselen en massa manipulaties die precies op het westen van post-WWII zijn uit gericht.

De Arabieren tolereren geen Joodse staat in hun Arabische rijk. Ik hoor nu ISIS leiders scanderen dat het Skykes- Picot verdrag kapot moet. En daarom kan Israel niet als staat blijven. Met het grootste excuus dat Israel Palestine heeft ingepikt! De grootste hoax allertijden eigenlijk ( let op : er zijn smerige dingen gebeurd in het verleden en nog altijd!)

Het is dus niet de 'tsunami's" van Joden die het conflict in gang heeft gezet. Het is de combinatie van gebeurtenissen en vals spel van het Westen jegens de Arabieren. Want vergeet niet dat de Arabieren vochten aan de kant van de Britten omdat de Britten hen beloofden dat zij , na de verdrijving van de Turken , hun rijk konden krijgen. Die ze niet kregen omdat Frankrijk en Rusland dat niet wilden. Ze wilden geen ander macht dan hen in het hele gebied. En daarbij nog de oprichting van de staat Israel in hun Arabisch groot gebied wat ze dachten te krijgen (waar dus niks van is gekomen)

Dit allemaal heeft geleid tot nog altijd dezelfde probleem als in 1916.

En vergeet niet dat de Arabieren toen zijn genaaid door het Westen en in de jaren 40 nog een keer! Auw
En nu naaien de joden het westen (ze meeslepen in hun avonturen in het Midden-Oosten).
Miljarden moeten er opgehoest worden om dat ministaatje in stand te houden terwijl eigen volk honger lijdt en ontberingen moet doorstaan.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_143460824
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:15 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Is het misschien tijdens het typen van dit hele verhaal in je opgekomen dat jij misschien degene bent die hier aan lijdt, en niet 'de mensen die het volgens jou allemaal verkeerd hebben'?
Jazeker lijd ik daaraan. Daarom schrijf ik in een latere reactie ook:
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef Karrs het volgende:
Tsja, nogmaals, zo werkt het nou eenmaal. Het hoe en waarom kan ik je ook niet vertellen.

Bovendien hoort dat hier niet echt thuis, hoewel het wel een topic is waar die verschijnselen extreem veel en hardnekkig voorkomen. Bij iedereen; ook bij mijzelf.
Had je niet verwacht, of wel?
quote:
Daarnaast vind ik Kees22 een heel slecht voorbeeld als je het hebt over haat die om de hoek komt kijken. Met Kees22 is altijd een discussie te voeren, wat van sommige andere personen hier niet gezegd kan worden.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Het lijkt op het eerste gezicht zo, maar bij hem is uiteindelijk alles altijd en eeuwig de schuld van joden.

Hij verpakt het zorgvuldig, maar het is onmiskenbaar. Je merkt het wel, als je langer met hem discussieert. Het is heel eng en heel onrustbarend.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143460906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

En nu naaien de joden het westen (ze meeslepen in hun avonturen in het Midden-Oosten).
Miljarden moeten er opgehoest worden om dat ministaatje in stand te houden terwijl eigen volk honger lijdt en ontberingen moet doorstaan.
'de joden' nog wel.
Meeslepen? De VS geeft toch echt vrijwillig geld aan Israël.
pi_143461311
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Niet alleen in het westen. In Azie hebben joden ook problemen. Ook in Afrika. Maar dat heeft weinig met de staat te maken of hun gedrag. Mijn opa had het prima in land van herkomst. Nu minder. Maar heeft te maken met de sfeer die momenteel heerst. De gedachten van de mensen. Mentaliteit is verandert.

Kijk maar naar de Krim, naar Amenia, naar Oost Turkistan. Of beter gezegd ISIS. Of kijk naar onze zuiderburen. Ze kunnen in Brussel niet eens overeenkomen! EU bemoeit zich met Ukraine terwijl in Letland ( EU lid!!) nog 3000.000 Russsen als tweede rangs burgers leven.

Generaliseren is een heel fout iets!
pi_143462445
Ik had Israel willen schrijven, maar al dat politiek correcte kan onderhand wel achterwege blijven.
Het is immers niet Israel zelf die Europese landen en VS voor zijn karretje spant. De joodse of zionistische lobby doet dat voor Israel.

In de VS wordt het Congres door de joodse lobby gecontroleerd. Dit is algemeen bekend. Vandaar dus dat die aan de lopende band blanco cheques uitschrijven aan Israel.
Miljoenen zijn onverzekerd, lijden honger of moeten met 3 banen overeind blijven en dan gaat men miljarden richting een miezerig klein landje sturen die als een verwaande kind alles om zich heen stukmaakt. Die ze ook nog ellende van jewelste bezorgd (zoals afkeer in de islamitische wereld om wat de VS daar doet voor dat ministaatje). Zelfs hun soldaten doodmaakt (USS Liberty).

Je hoeft geen genie te zijn om in te zien dat dat geen houdbare situatie is. Dat moeten joden of zionisten zich onderhand ook eens gaan realiseren. Op een gegeven moment gaat dit sprookje in rook op. Ik raad ze aan om dat moment voor te zijn en zich realistisch op te stellen tegen de VS/Europa en het Midden-Oosten.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_143465624
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Samuray13 het volgende:
Ik had Israel willen schrijven, maar al dat politiek correcte kan onderhand wel achterwege blijven.
Het is immers niet Israel zelf die Europese landen en VS voor zijn karretje spant. De joodse of zionistische lobby doet dat voor Israel.
Ik voel een antisemitische preek aankomen.
quote:
In de VS wordt het Congres door de joodse lobby gecontroleerd. Dit is algemeen bekend. Vandaar dus dat die aan de lopende band blanco cheques uitschrijven aan Israel.
Miljoenen zijn onverzekerd, lijden honger of moeten met 3 banen overeind blijven en dan gaat men miljarden richting een miezerig klein landje sturen die als een verwaande kind alles om zich heen stukmaakt. Die ze ook nog ellende van jewelste bezorgd (zoals afkeer in de islamitische wereld om wat de VS daar doet voor dat ministaatje). Zelfs hun soldaten doodmaakt (USS Liberty).

Je hoeft geen genie te zijn om in te zien dat dat geen houdbare situatie is. Dat moeten joden of zionisten zich onderhand ook eens gaan realiseren. Op een gegeven moment gaat dit sprookje in rook op. Ik raad ze aan om dat moment voor te zijn en zich realistisch op te stellen tegen de VS/Europa en het Midden-Oosten.
Haat het als ik gelijk heb... ;(

Maar goed, de zoveelste antisemiet hier in het topic... de nieuwigheid gaat er toch wel af zo langzamerhand.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143466261
quote:

Wat een gezwam zeg
pi_143466365
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:43 schreef Karrs het volgende:
Had je niet verwacht, of wel?
Toch zie ik niet echt dat je er last van hebt. Althans niet zoals 'de rest' hier op FOK.
pi_143466397
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef Shokirbek85 het volgende:
De grootste hoax allertijden eigenlijk
De grootste? Nou dat weet ik niet, maar zeker wel één van de grootste :)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:55:38 #273
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_143468021
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:01:50 #274
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143468173
quote:

Antisemiet!!

... :')
die retoriek was leuk in de jaren 70/80, toen kon je alle mensen met kritiek op israel als antisemiet labelen en er mee wegkomen, 'helaas' werkt het nu niet meer voor de mensen die inhoudelijk niks te zeggen hebben.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:05:11 #275
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143468257
quote:
quote:
Tering, wat een gefaal :'). Sja typisch israel weer. Since 1948 (c).
pi_143468448
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

Tering, wat een gefaal :'). Sja typisch israel weer. Since 1948/1967 (c).
:+
pi_143472902
https://news.yahoo.com/du(...)illed-205337171.html
The Hague (AFP) - A 91-year-old Dutch man honoured by Israel for shielding a Jew from the Nazis has handed back his medal after six of his relatives were killed in a Gaza air strike. Henk Zanoli returned his Righteous Among the Nations award to the Israeli ambassador in The Hague this week after an Israeli F-16 destroyed his great niece's Gaza home, killing all inside.

"It is with great sorrow that I am herewith returning the medal I received as an honour and a token of appreciation from the State of Israel for the efforts and risks taken by my mother and her family in saving the life of a Jewish boy during the German occupation," Zanoli said in a letter dated Monday.

According to Zanoli's letter addressed to the Israeli ambassador, the bomb dropped by the Israeli military on July 20 during its massive Gaza offensive, flattened a four-storey building at the Bureij Refugee Camp, killing all inside. "The great-great grandchildren of my mother have lost their grandmother, three uncles, an aunt and a cousin at the hands of the Israeli military," Zanoli said in the letter, published by liberal Israeli newspaper Haaretz and widely circulated in the Dutch media. "It is particularly shocking and tragic that today, four generations on, our family is faced with the murder of our kin in Gaza. Murder carried out by the State of Israel," Zanoli said.

Hoezo IDF precisie doelwitten. :')
pi_143472973
quote:

:O Antisemitische aluhoedjes praat.
pi_143473008
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:40:31 #280
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143474460
quote:
30.000 granaten, 2000 doden. Wees er maar trots op. IDF probeert met dit soort plaatjes slechts het bloed aan hun handen eraf te wassen.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')