Het westen heeft genoeg aangerichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:38 schreef tfors het volgende:
[..]
Het geldt in meer of mindere mate voor iedereen van allebei de kanten, vandaar dat het niet vreemd zou zijn dat dit conflict oneindig lang door zal gaan, tenzij de VN of zo er zich echt mee gaat bemoeien.
Kees zegtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je weet wel meer dingen niet
[..]
Hahahaha, en wat is dat? Dat ze gewoon door mogen gaan met hun zelfmoord aanslagen? Of dat ze alle Joden mogen uitroeien zoals ze dat zo graag willen?
Wat hij met 'niet -joodse Palestijnen' bedoeld is mij even onduidelijk. Ik denk dat hij Arabieren bedoeld. En dan is hun recht een groot ( pan) Arabia. Dus een Arabische rijk. Wat hen ook is beloofd door het westen. En dan moeten veel landen ( en groeperingen /stromingen) wijken. Lijkt mij ook geen oplossing.quote:wat de geschiedenis ook moge zijn: het wordt tijd dat de niet-joodse Palestijnen eindelijk eens recht wordt gedaan.
En nu naaien de joden het westen (ze meeslepen in hun avonturen in het Midden-Oosten).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Kees zegt
[..]
Wat hij met 'niet -joodse Palestijnen' bedoeld is mij even onduidelijk. Ik denk dat hij Arabieren bedoeld. En dan is hun recht een groot ( pan) Arabia. Dus een Arabische rijk. Wat hen ook is beloofd door het westen. En dan moeten veel landen ( en groeperingen /stromingen) wijken. Lijkt mij ook geen oplossing.
Kijk het joden en arabieren kunnen heel goed met elkaar overweg (geloof mij). De reden van het conflict (oppervlakkig) is niet de 'tsunami's van joden ' waar Kees het telkens over heeft. De reden is dat de Arabieren een Groot Arabisch rijk wilden (nog altijd luister maar naar ISIS) En daar hoort geen joodse staat bij. Dat wilde men toen niet en nu nog altijd niet. Doordat Arafat is begonnen met "wij zijn Palestijnen" wilden hij een onafhankelijke staat realiseren. Basis op wat?? Palestine is een accient naam voor een kust gebiedje. Lees maar de verslagen van de Ottomanen en de Britten en de Fransen : nergens staat er 'Palestijnen' ! Nergens! Dat komt omdat er geen Palestijnen bestaan. Noch een Palestijnse staat.
Doordat de PLO is begonnen met deze woorden te bruiken lijkt het net alsof Israel aan "landje pik" doet. Al die verhalen over landroof, bezetting, settlements en apartheid zijn gewoon uit de duim gezuigde verzinselen en massa manipulaties die precies op het westen van post-WWII zijn uit gericht.
De Arabieren tolereren geen Joodse staat in hun Arabische rijk. Ik hoor nu ISIS leiders scanderen dat het Skykes- Picot verdrag kapot moet. En daarom kan Israel niet als staat blijven. Met het grootste excuus dat Israel Palestine heeft ingepikt! De grootste hoax allertijden eigenlijk ( let op : er zijn smerige dingen gebeurd in het verleden en nog altijd!)
Het is dus niet de 'tsunami's" van Joden die het conflict in gang heeft gezet. Het is de combinatie van gebeurtenissen en vals spel van het Westen jegens de Arabieren. Want vergeet niet dat de Arabieren vochten aan de kant van de Britten omdat de Britten hen beloofden dat zij , na de verdrijving van de Turken , hun rijk konden krijgen. Die ze niet kregen omdat Frankrijk en Rusland dat niet wilden. Ze wilden geen ander macht dan hen in het hele gebied. En daarbij nog de oprichting van de staat Israel in hun Arabisch groot gebied wat ze dachten te krijgen (waar dus niks van is gekomen)
Dit allemaal heeft geleid tot nog altijd dezelfde probleem als in 1916.
En vergeet niet dat de Arabieren toen zijn genaaid door het Westen en in de jaren 40 nog een keer! Auw
Jazeker lijd ik daaraan. Daarom schrijf ik in een latere reactie ook:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:15 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Is het misschien tijdens het typen van dit hele verhaal in je opgekomen dat jij misschien degene bent die hier aan lijdt, en niet 'de mensen die het volgens jou allemaal verkeerd hebben'?
Had je niet verwacht, of wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef Karrs het volgende:
Tsja, nogmaals, zo werkt het nou eenmaal. Het hoe en waarom kan ik je ook niet vertellen.
Bovendien hoort dat hier niet echt thuis, hoewel het wel een topic is waar die verschijnselen extreem veel en hardnekkig voorkomen. Bij iedereen; ook bij mijzelf.
Nee, dat ben ik niet met je eens. Het lijkt op het eerste gezicht zo, maar bij hem is uiteindelijk alles altijd en eeuwig de schuld van joden.quote:Daarnaast vind ik Kees22 een heel slecht voorbeeld als je het hebt over haat die om de hoek komt kijken. Met Kees22 is altijd een discussie te voeren, wat van sommige andere personen hier niet gezegd kan worden.
'de joden' nog wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
En nu naaien de joden het westen (ze meeslepen in hun avonturen in het Midden-Oosten).
Miljarden moeten er opgehoest worden om dat ministaatje in stand te houden terwijl eigen volk honger lijdt en ontberingen moet doorstaan.
Niet alleen in het westen. In Azie hebben joden ook problemen. Ook in Afrika. Maar dat heeft weinig met de staat te maken of hun gedrag. Mijn opa had het prima in land van herkomst. Nu minder. Maar heeft te maken met de sfeer die momenteel heerst. De gedachten van de mensen. Mentaliteit is verandert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
En nu naaien de joden het westen (ze meeslepen in hun avonturen in het Midden-Oosten).
Miljarden moeten er opgehoest worden om dat ministaatje in stand te houden terwijl eigen volk honger lijdt en ontberingen moet doorstaan.
Ik voel een antisemitische preek aankomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Samuray13 het volgende:
Ik had Israel willen schrijven, maar al dat politiek correcte kan onderhand wel achterwege blijven.
Het is immers niet Israel zelf die Europese landen en VS voor zijn karretje spant. De joodse of zionistische lobby doet dat voor Israel.
Haat het als ik gelijk heb...quote:In de VS wordt het Congres door de joodse lobby gecontroleerd. Dit is algemeen bekend. Vandaar dus dat die aan de lopende band blanco cheques uitschrijven aan Israel.
Miljoenen zijn onverzekerd, lijden honger of moeten met 3 banen overeind blijven en dan gaat men miljarden richting een miezerig klein landje sturen die als een verwaande kind alles om zich heen stukmaakt. Die ze ook nog ellende van jewelste bezorgd (zoals afkeer in de islamitische wereld om wat de VS daar doet voor dat ministaatje). Zelfs hun soldaten doodmaakt (USS Liberty).
Je hoeft geen genie te zijn om in te zien dat dat geen houdbare situatie is. Dat moeten joden of zionisten zich onderhand ook eens gaan realiseren. Op een gegeven moment gaat dit sprookje in rook op. Ik raad ze aan om dat moment voor te zijn en zich realistisch op te stellen tegen de VS/Europa en het Midden-Oosten.
Wat een gezwam zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Samuray13 het volgende:
Ik had Israel willen schrijven, maar al dat politiek correcte kan onderhand wel achterwege blijven.
Het is immers niet Israel zelf die Europese landen en VS voor zijn karretje spant. De joodse of zionistische lobby doet dat voor Israel.
In de VS wordt het Congres door de joodse lobby gecontroleerd. Dit is algemeen bekend. Vandaar dus dat die aan de lopende band blanco cheques uitschrijven aan Israel.
Miljoenen zijn onverzekerd, lijden honger of moeten met 3 banen overeind blijven en dan gaat men miljarden richting een miezerig klein landje sturen die als een verwaande kind alles om zich heen stukmaakt. Die ze ook nog ellende van jewelste bezorgd (zoals afkeer in de islamitische wereld om wat de VS daar doet voor dat ministaatje). Zelfs hun soldaten doodmaakt (USS Liberty).
Je hoeft geen genie te zijn om in te zien dat dat geen houdbare situatie is. Dat moeten joden of zionisten zich onderhand ook eens gaan realiseren. Op een gegeven moment gaat dit sprookje in rook op. Ik raad ze aan om dat moment voor te zijn en zich realistisch op te stellen tegen de VS/Europa en het Midden-Oosten.
De grootste? Nou dat weet ik niet, maar zeker wel één van de grootstequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef Shokirbek85 het volgende:
De grootste hoax allertijden eigenlijk
Antisemiet!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Samuray13 het volgende:
In de VS wordt het Congres door de joodse lobby gecontroleerd. Dit is algemeen bekend. Vandaar dus dat die aan de lopende band blanco cheques uitschrijven aan Israel.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.alternet.org/m(...)s-kindergartens-myth
Netanyahu tweetpic fail.![]()
Tering, wat een gefaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:55 schreef rakotto het volgende:
Is deze al langs geweest?![]()
http://english.ahram.org.(...)Egypt,-labelled.aspx
IDF
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Tering, wat een gefaal. Sja typisch israel weer. Since 1948/1967 (c).
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Samuray13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |