abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143355997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan moet ik zowat iedere dag een auto lenen, vooral met huwelijken gaan er ook nog zeker twee gesprekken aan vooraf om alles wensen goed door te nemen.
Dan wordt dat ook lastig inderdaad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef blomke het volgende:

[..]

Ach jongen, toen ik studeerde, hadden we de Commodore 64 als huiscomputer. Een harde schijf op de computer, dat had alleen de Prof van de faculteit.

Ziekenfonds? Nooit ingezeten.

Enige wat ik toen had, was een renteloos voorschot als studiebeurs en m'n ouwe kreeg 3x kinderbijslag voor uitwonenende studenten. Dat waren barre tijden, toen won Evert van Benthem de 11-stedentocht ..
Ah, meneer komt uit de steentijd :P
Een renteloze studiebeurs en kinderbijslag zomaar is ook niet verkeerd. Daar heb je vast ook wel e.e.a. van teruggezien. Niet doen alsof je nergens van hebt geprofiteerd hoor.
Schip ahoy!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:09:05 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143356082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat gebeurt er nou dan als er grote kosten aan je auto komen? Een starlet is al een oudere auto toch?
Die heb ik dus net gehad toen hij gekeurd moest worden. beide achterbanden, een handremkabeltje en nog iets voor bij de banden aan beide kanten.
Dus daar is mijn laatste geld naartoe gegaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143356177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, meneer komt uit de steentijd :P
Een renteloze studiebeurs en kinderbijslag zomaar is ook niet verkeerd. Daar heb je vast ook wel e.e.a. van teruggezien. Niet doen alsof je nergens van hebt geprofiteerd hoor.
Ik heb ook geprofiteerd! Van studeren zonder studiepunten, van onbeperkte studiefinanciering, van kamerprijzen van 250 NLG, van huizenprijzen rond de 1,5 ton (in guldens), van veel vrije tijd, van afkoopsommen gevolgd door uitkeringen, van weet ik veel wat.

Maar ik heb er veel voor moeten doen en veel voor moeten laten. En niet op m'n 19-de al kunnen zeggen: .................bluhhh
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_143356193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die heb ik dus net gehad toen hij gekeurd moest worden. beide achterbanden, een handremkabeltje en nog iets voor bij de banden aan beide kanten.
Dus daar is mijn laatste geld naartoe gegaan.
Ja, maar bij oudere auto's kan er naast de keuring ook nog wel eens kosten ontstaan. Gelukkig staan starlets wel te boek al zeer betrouwbaar!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:13:18 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143356268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, maar bij oudere auto's kan er naast de keuring ook nog wel eens kosten ontstaan. Gelukkig staan starlets wel te boek al zeer betrouwbaar!
Daarom wilde ik ook heel graag een Starlet, en ik moet zeggen, ik heb hem nu iets meer dan twee jaar en maak er best wat km mee en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, dit is ook de eerste keer dat ik er kosten aan heb.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143358650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik heb ook geprofiteerd! Van studeren zonder studiepunten, van onbeperkte studiefinanciering, van kamerprijzen van 250 NLG, van huizenprijzen rond de 1,5 ton (in guldens), van veel vrije tijd, van afkoopsommen gevolgd door uitkeringen, van weet ik veel wat.

Maar ik heb er veel voor moeten doen en veel voor moeten laten. En niet op m'n 19-de al kunnen zeggen: .................bluhhh
Niet overgeneraliseren hč ;). Waar het me vooral om gaat is dat je heel hard roept dat je van geen enkele toeslag gebruik hebt gemaakt, maar ondertussen wel van allerlei andere voordeeltjes hebt geprofiteerd. Prima natuurlijk hoor, maar het is echt niet zo dat de hele huidige generatie z'n hand maar op houdt.

Al zitten er lamme takken genoeg tussen ja :). Vooral veel jongeren lijken grootgebracht te worden met de filosofie dat je heel sneu bent als je iets niet kan, en je dan maar meteen recht hebt op een uitkering. Terwijl als ze die uitkeringen zouden halveren, veel meer mensen wat zouden doen voor hun geld. Helaas heb je van die steenpuisten als de Wajong, die jongeren ook nog bevestigen in dat ze sneu zijn (en dan al helemaal al die onterecht toegekende Wajong-uitkeringen :r).

Daarin dan wel weer kudo's voor snakelady:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ga nu heel eerlijk zijn, zou ik de bijstand in gaan zou ik het makkelijker hebben.
Maar dat wil ik voorkomen.
Schip ahoy!
pi_143359194
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Piet__Piraat het volgende:

Al zitten er lamme takken genoeg tussen ja :). Vooral veel jongeren lijken grootgebracht te worden met de filosofie dat je heel sneu bent als je iets niet kan, en je dan maar meteen recht hebt op een uitkering. Terwijl als ze die uitkeringen zouden halveren, veel meer mensen wat zouden doen voor hun geld.
Dat dus. Ik heb me de tering gewerkt tussen m'n 24 en 44-ste. Nu ook ok al weer 10 jaar...
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 01:22:44 #110
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_143365785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daarom wilde ik ook heel graag een Starlet, en ik moet zeggen, ik heb hem nu iets meer dan twee jaar en maak er best wat km mee en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, dit is ook de eerste keer dat ik er kosten aan heb.
Ken je geen handige mensen in je omgeving? Dat kan ook een hoop geld schelen, qua onderhoud.

Maar dat lenen zou ik in jouw geval niet doen. Dan gaat het van kwaad tot erger.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_143366505
Wat is dit voor een topic? (de op dan)

En gaat ts nog iets zeggen op de posts?
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 07:03:26 #112
225540 Pugg
Friends forever
pi_143367784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat is dit voor een topic? (de op dan)

En gaat ts nog iets zeggen op de post?
TS is nooit meer terug geweest
pi_143368519
Grappig dat veel mensen zich blijven vergissen "in mijn tijd,... toen ik studeerde,.. ik had ook op mijn 19de 20 jaar geleden.." etc.

Tijden zijn veranderd.
20 jaar geleden zag je ook geen 3 autos per gezin en waren er nog geen 7.5miljard mensen op aarde.
pi_143375347
En had je geen 20 apparaten die via het internet verbonden zijn in huis.

1 telefoon + 1 tv was het dan ook wel.
pi_143387875
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daarom wilde ik ook heel graag een Starlet, en ik moet zeggen, ik heb hem nu iets meer dan twee jaar en maak er best wat km mee en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, dit is ook de eerste keer dat ik er kosten aan heb.
Rijd je meer dan 10.000 km per jaar? Want daar ergens ligt de grens waarbij bijv. Greenwheels goedkoper is dan een eigen auto. Wij gebruiken gw al jaren, en ik ben er erg tevreden over.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:36:25 #116
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_143388170
Naar de rechter stappen, bepaalt die hoeveel je terug moet betalen, een vriend werd een groot deel kwijtgescholden door de rechter.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:54:43 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143388872
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Bleie het volgende:

[..]

Rijd je meer dan 10.000 km per jaar? Want daar ergens ligt de grens waarbij bijv. Greenwheels goedkoper is dan een eigen auto. Wij gebruiken gw al jaren, en ik ben er erg tevreden over.
Moet je wel bij een GW punt in de buurt wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 06:59:22 #118
225540 Pugg
Friends forever
pi_143402741
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:42 schreef innie.com het volgende:
Lenen met of zonder BKR toetsing , je krijgt het gewoonweg niet!
Ik ben in de schulden gekomen door een particuliere schuldhulpverlener... in plaats van mijn rekeningen te betalen en mijn belasting in te vullen.........is hij er jaren lang met mijn geld vandoor gegaan......Ik zoek nu hulp om elke maand maar 1 bedrag te betalen.....vandaar dat ik een lening zoek.......maar met deze zware BKR notering...krijg ik steeds niets en wordt steeds afgewezen...........laat je niet gek maken, met een zware BKR notering kan je NERGENS geld lenen!
TS zit vast in de bak
pi_143402969
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mooi. BKR werkt dus.
Dit. TS vindt dat natuurlijk niet leuk; maar dit is idd precies waar BKR voor dient.

Maar denk positief TS: 5 jaar nadat je je leven op orde hebt gebracht zullen je BKR coderingen verdwijnen.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_143445223
Lening via de gemeentelijke kredietbank aanvragen. Daar zijn ze voor. Maar niet elke gemeente zal iemand met veel schulden een lening verstrekken. Je zou ook een bewindvoerder van de gemeente kunnen krijgen, de schuldsanering in gaan. Dan ben je na 3 jaar van je schulden af. Je moet het alleen wel aan kunnen om van 50euro weekgeld rond te komen voor boodschappen.
pi_143445261
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:46 schreef FredvZ het volgende:
Geld lenen om je leningen te betalen... Lijkt me een heel goed idee :N
In sommige gevallen is dat wel een goed idee. Zo heb ik het zelf via de gemeente gedaan. Van alle schulden 1 schuld gemaakt, op die manier krijg je veel beter overzicht.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:05:48 #122
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143445407
probleem heb ik hier ook, na 2 jaar vechtscheiding (madam maakte nog even wat schulden voordat we officieel gescheiden waren) ook een shitload aan bkr coderingen,
ben nou al 3 jaar schulden vrij,
maar idd een lening/hypotheek hoef ik voorlopig ook nog niet te proberen.
als het goed is over een jaartje of 2 į 3 weer een hypotheekje kunnen afsluiten
mee bekant vangde gin haas.
pi_143445436
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ben je alleenstaand met twee dochters? Dan is het inderdaad erg lastig. Ik vind je budget voor boodschappen dan erg knap. Ben als student al 50-100 euro per week kwijt aan eten, drinken, tandpasta enz.
50 tot 100 euro alleen voor boodschappen? Vind dat behoorlijk veel. Voor 50euro kan je makkelijk voor 2 personen een hele week eten en drinken kopen, zelfs nog met wat lekkers erbij voor in het weekend. Ligt er maar net aan waar je je boodschappen doet en welke merken je koopt. Slimste is ook om 1x per week boodschappen te doen, alles op een lijstje te schrijven en dan tussendoor niet meer naar de supermarkt gaan. Dan kom je ook niet zo snel in de verleiding om meer te kopen dan nodig is.
pi_143445645
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Bleie het volgende:

[..]

Rijd je meer dan 10.000 km per jaar? Want daar ergens ligt de grens waarbij bijv. Greenwheels goedkoper is dan een eigen auto. Wij gebruiken gw al jaren, en ik ben er erg tevreden over.
Hoeft niet altijd goedkoper te zijn. Ik rij nu in een Nissan Micra uit 1996 en ben voordeliger uit dan wat er bij Greenwheels betaald moet worden. Af en toe wel een kleine reparatie nodig maar dan nog kan het voor mij per jaar wel uit. Ik rij sowieso minimaal 40.000km per jaar.
pi_143445884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

50 tot 100 euro alleen voor boodschappen? Vind dat behoorlijk veel. Voor 50euro kan je makkelijk voor 2 personen een hele week eten en drinken kopen
Dan heb je het over 100 euro per maand, per persoon. Dat kan nooit. Ik ben echt een veelvoud van dat kwijt. Nu kan het best wel wat zuiniger, maar als je gezond en gevarieerd wil eten kom je echt niet onder 150-200 euro lijkt mij.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:19:45 #126
225540 Pugg
Friends forever
pi_143445893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef LasTeR het volgende:
Waar is TS?
Never seen again. :?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:07:50 #127
286575 Roces18
Chef de party
pi_143449187
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
lekkers erbij voor in het weekend. Ligt er maar net aan waar je je boodschappen doet en welke merken je koopt. Slimste is ook
Ligt ook vooral aan de tijd. Als je 40-50 uur p.w. aan school moet besteden dan heb je weinig zin om nog te koken of een boterham te smeren. Dus haal bijv. elke dag een zak krentenbollen of eten af.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_143449639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ligt ook vooral aan de tijd. Als je 40-50 uur p.w. aan school moet besteden dan heb je weinig zin om nog te koken of een boterham te smeren. Dus haal bijv. elke dag een zak krentenbollen of eten af.
In nog geen 20 minuten kun je een heel fatsoenlijke maaltijd maken. Pasta's of gerechten met rijst en wokgroenten zijn snel klaar en wat aardappels met groenten met een bijvoorbeeld kipfiletje of een visje is ook snel klaar. Ik werk fulltime en kook meestal meteen voor 2 dagen. De ene dag koken en de andere dag eten opwarmen in de magnetron. Uit eten gaan kost ook tijd, en eten bestellen ook want daar moet je ook op wachten. Zelf koken kost dus vaak juist minder tijd.
pi_143449813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:19 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dan heb je het over 100 euro per maand, per persoon. Dat kan nooit. Ik ben echt een veelvoud van dat kwijt. Nu kan het best wel wat zuiniger, maar als je gezond en gevarieerd wil eten kom je echt niet onder 150-200 euro lijkt mij.
Kan dus wel. Een goed brood van de Lidl kost net iets meer dan een euro, en dat is dan niet eens de goedkoopste. Zak aardappels of pak rijst kost bijna niets, groente en vlees kun je ook heel goedkoop kopen. Broodbeleg hoeft ook niet duur te zijn. Frisdranken, wasmiddelen e.d. zijn er ook heel goedkoop. Ligt gewoon aan wat voor merken je koopt. Ik doe voor mijn huisgenoot en mezelf voor ongeveer 50euro boodschappen elke maandag. Maar koop er ook geen onzin dingen bij. Chips e.d. alleen in de weekenden en doordeweeks gewoon normaal eten. Gewoon aardappels, groente vlees e.d. Ik haal het grootste deel bij de Lidl en de Aldi, alleen kruiden haal ik bij een andere winkel. Frisdrank e.d. drinken wij ook nauwelijks doordeweeks, alleen in de weekenden en doordeweeks is het vooral koffie, thee en water.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:26:22 #130
286575 Roces18
Chef de party
pi_143450019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

In nog geen 20 minuten kun je een heel fatsoenlijke maaltijd maken. Pasta's of gerechten met rijst en wokgroenten zijn snel klaar en wat aardappels met groenten met een bijvoorbeeld kipfiletje of een visje is ook snel klaar. Ik werk fulltime en kook meestal meteen voor 2 dagen. De ene dag koken en de andere dag eten opwarmen in de magnetron. Uit eten gaan kost ook tijd, en eten bestellen ook want daar moet je ook op wachten. Zelf koken kost dus vaak juist minder tijd.
Heb ook wel een tijd geleefd op slechts 50 dollar per week voor 2 personen. Rijst+groente+brood+beleg+melk , niet zo boeiend misschien maar in aziatische landen overleven ze ook zo :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_143450149
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Kan dus wel. Een goed brood van de Lidl kost net iets meer dan een euro, en dat is dan niet eens de goedkoopste. Zak aardappels of pak rijst kost bijna niets, groente en vlees kun je ook heel goedkoop kopen. Broodbeleg hoeft ook niet duur te zijn. Frisdranken, wasmiddelen e.d. zijn er ook heel goedkoop. Ligt gewoon aan wat voor merken je koopt. Ik doe voor mijn huisgenoot en mezelf voor ongeveer 50euro boodschappen elke maandag. Maar koop er ook geen onzin dingen bij. Chips e.d. alleen in de weekenden en doordeweeks gewoon normaal eten. Gewoon aardappels, groente vlees e.d. Ik haal het grootste deel bij de Lidl en de Aldi, alleen kruiden haal ik bij een andere winkel. Frisdrank e.d. drinken wij ook nauwelijks doordeweeks, alleen in de weekenden en doordeweeks is het vooral koffie, thee en water.
Een goed brood van de lidl? Brood haal ik bij de bakker. Ik koop voor mijn gevoel ook weinig onzin dingen, sowieso geen drinken , ik drink alleen thee en water. Ik vind het knap als je het redt voor 40 euro in de week hoor.

In hoeverre het gezond is is natuurlijk de vraag, want supermarktvlees lijkt mij bijvoorbeeld niet zo gezond, maar misschien is dat ook vooral het idee.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:31:51 #132
286575 Roces18
Chef de party
pi_143450214
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een goed brood van de lidl? Brood haal ik bij de bakker. Ik koop voor mijn gevoel ook weinig onzin dingen, sowieso geen drinken , ik drink alleen thee en water. Ik vind het knap als je het redt voor 40 euro in de week hoor.
Tja brood bij de bakker is natuurlijk een stuk duurder. Maar je kan ook naar de Hema (ook prima brood) of de wat betere supermarkten.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_143452020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd goedkoper te zijn. Ik rij nu in een Nissan Micra uit 1996 en ben voordeliger uit dan wat er bij Greenwheels betaald moet worden. Af en toe wel een kleine reparatie nodig maar dan nog kan het voor mij per jaar wel uit. Ik rij sowieso minimaal 40.000km per jaar.
8)7 Ik zeg toch ook 'als je minder dan 10.000 km per jaar rijd'?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:47:56 #134
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_143452552
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een goed brood van de lidl? Brood haal ik bij de bakker. Ik koop voor mijn gevoel ook weinig onzin dingen, sowieso geen drinken , ik drink alleen thee en water. Ik vind het knap als je het redt voor 40 euro in de week hoor.

In hoeverre het gezond is is natuurlijk de vraag, want supermarktvlees lijkt mij bijvoorbeeld niet zo gezond, maar misschien is dat ook vooral het idee.
Bij de bakker betaal je zo'n 2 euro voor een brood, bij de Lidl heb ik ze al voor 87 cent.
Het is ook maar net wat je te besteden hebt, als ik geld genoeg had haalde ik ook elke dag vers brood van de bakker. :9
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_143455798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een goed brood van de lidl? Brood haal ik bij de bakker. Ik koop voor mijn gevoel ook weinig onzin dingen, sowieso geen drinken , ik drink alleen thee en water. Ik vind het knap als je het redt voor 40 euro in de week hoor.

In hoeverre het gezond is is natuurlijk de vraag, want supermarktvlees lijkt mij bijvoorbeeld niet zo gezond, maar misschien is dat ook vooral het idee.
Dus je ziet wel degelijk mogelijkheden om van minder rond te komen - je wijst ze alleen af ;)
E 100 a E 150 pm voor 2 personen is prima te doen als je bereid bent genoegen te nemen met supermarktspul.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_143455891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Heb ook wel een tijd geleefd op slechts 50 dollar per week voor 2 personen. Rijst+groente+brood+beleg+melk , niet zo boeiend misschien maar in aziatische landen overleven ze ook zo :P
ik heb ook een tijdje op 200 a 300 dollar per maand geleefd in azie. erg vreemd of voor te stellen, maar het valt prima te doen :P
..///
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:56:53 #137
286575 Roces18
Chef de party
pi_143456444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:43 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ik heb ook een tijdje op 200 a 300 dollar per maand geleefd in azie. erg vreemd of voor te stellen, maar het valt prima te doen :P
Klopt, best gezond, maar af en toe verlangde ik wel naar een lekkere hamburger hoor ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_143471568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een goed brood van de lidl? Brood haal ik bij de bakker. Ik koop voor mijn gevoel ook weinig onzin dingen, sowieso geen drinken , ik drink alleen thee en water. Ik vind het knap als je het redt voor 40 euro in de week hoor.

In hoeverre het gezond is is natuurlijk de vraag, want supermarktvlees lijkt mij bijvoorbeeld niet zo gezond, maar misschien is dat ook vooral het idee.
Niks mis met brood van de Lidl, alleen die goedkope witte wordt snel droog. Ik heb altijd die hele donkere bruine met zaden en pitten en die blijft lang vers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')