Met hetzelfde middenveld ben je vorig jaar 2e gewordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over qua mening.
Ik begrijp de frustratie, maar denk niet dat je Van Geel heel veel kan verwijten. Het valt en staat allemaal met de medewerking van de clubs waar hij komt. Zapata wil niet, bij Dost werkt de club tegen en Guidetti moet je gewoon niet aan willen beginnen. Misschien als laatste strohalm.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij al weken de hele wereld aan het rond reizen is, maar is gewoon frustratie van mijn kant. Krijg gewoon het idee dat hij al weken aan het haggelen is voor 1 of 2 miljoen minder, wat je gewoon je competitiestart gaat kosten. Tuurlijk, kan ook zijn dat vanaf het begin alle clubs/spelers dwars liggen, maar ik kan niet tegen deze stilte terwijl ik Feyenoord tegelijkertijd zie spelen als een treinramp.
Dat overigens met eenzelfde selectie al anderhalf jaar ingespeeld was eerder dat het echt fatsoenlijk draaide, en waar nu 5 van de 7 spelers in de omliggende linies veranderd zijn. Een middenveld is wel afhankelijk van de aan- en afspeelmogelijkheden. Als die veranderen, zou je ook nog wel eens een ander ideaal voor ogen kunnen hebben qua bezetting.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Met hetzelfde middenveld ben je vorig jaar 2e geworden
Volgens mij wordt er ook snel gehandeld, maar vangt hij elke keer bot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Van Geel zelf verkeerde verwachtingen heeft geschept door overal te roepen dat er voor elke positie een schaduwlijstje klaar zou liggen en er snel gehandeld kon worden. Dat neem ik hem best kwalijk.
Dat lijstje is er toch ook? En snel handelen doet hij ook, transferwindow is gewoon killing: spelers kunnen het zich veroorloven om te wachten. Feyenoord zal bij velen ook alleen maar als zekerheidje achter de hand gelden. Echt niet als 1e keus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Van Geel zelf verkeerde verwachtingen heeft geschept door overal te roepen dat er voor elke positie een schaduwlijstje klaar zou liggen en er snel gehandeld kon worden. Dat neem ik hem best kwalijk.
Vossen moest volgens mij minimaal 6 miljoen opbrengen (wat natuurlijk niet heel ver van 5 af ligt) en verdient in Belgie ¤1mln. Als Feyenorod hem een ¤1-1.5 mln wilt aanbieden, zou het nog altijd mogelijk zijn denk ik. (maar ik verwacht eigenlijk dat ie gewoon voor 6-7 miljoen naar een grotere competitie gaat en meer dan 2 miljoen salaris eistquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij Belgische collega's is Vossen nog steeds in beeld. Ik dacht dat hij veel te duur was. (Transfer én salaris)
Maar wetende dat Pelle 100% zeker zou gaan vertrekken, had je dan clubs en spelers niet al ver voor zijn vertrek kunnen polsen? Of ben ik dan naïef?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begrijp de frustratie, maar denk niet dat je Van Geel heel veel kan verwijten. Het valt en staat allemaal met de medewerking van de clubs waar hij komt. Zapata wil niet, bij Dost werkt de club tegen en Guidetti moet je gewoon niet aan willen beginnen. Misschien als laatste strohalm.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat hij meer dan alleen een spits wil halen. In dat geval valt er vrij weinig te besteden met hetgeen we mogen herinvesteren.
Als ze er 7 mil voor blijven vragen mag ik hopen van niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mij Belgische collega's is Vossen nog steeds in beeld. Ik dacht dat hij veel te duur was. (Transfer én salaris)
iemand moest de spits afbijten.quote:
Ik denk dat dat ook wel gebeurd is. Alleen is dat polsen in dat stadium zeer vrijblijvend en niet heel erg zinvol. Simpelweg omdat je niet weet wat Pellè gaat opleveren, of de speler waarin je interesse hebt fit blijft de resterende wedstrijden voor de zomerstop, wat de plannen van de verkopende club zijn in de zomerstop en of dat die plannen toch verstoord worden door onverwachte transfers enz. enz.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Maar wetende dat Pelle 100% zeker zou gaan vertrekken, had je dan clubs en spelers niet al ver voor zijn vertrek kunnen polsen? Of ben ik dan naïef?
Fraser zou echt de perfecte toekomstige trainer voor ons zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:59 schreef Cara het volgende:
[..]
iemand moest de spits afbijten.
Opvallend bij TV rijnmond; Fraser noemde de zwakke punten van Feyenoord:
Clasie's fitheid, de ruimte achter Mathijsen, de zee van ruimte achter Immers als hij druk zet en een mogelijkheid tot 2 tegen 1 op de vleugels.
Schijnt één mio per jaar te verdienen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Fraser zou echt de perfecte toekomstige trainer voor ons zijn.
Tuurlijk ligt het ook aan wat er om je heen staat maar dat probleem blijf je ook houden als je een Ziyech of Toornstra aantrekt. Daarnaast zijn we pas een paar wedstrijden onderweg, ik denk dat we om het middenveld het minst druk hoeven te maken dit seizoen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat overigens met eenzelfde selectie al anderhalf jaar ingespeeld was eerder dat het echt fatsoenlijk draaide, en waar nu 5 van de 7 spelers in de omliggende linies veranderd zijn. Een middenveld is wel afhankelijk van de aan- en afspeelmogelijkheden. Als die veranderen, zou je ook nog wel eens een ander ideaal voor ogen kunnen hebben qua bezetting.
Ik ben het overigens met je eens dat we daar voldoende bezetting hebben en niet zouden moeten investeren (zeker met al die jeugdspelers die aan de selectie zijn toegevoegd en die op deze manier zo nu en dan minuten kunnen gaan maken)
Die komt na dit seizoen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Fraser zou echt de perfecte toekomstige trainer voor ons zijn.
Schaken aan een Russisch ploegje slijten, en dan heb je die miljoen aan salaris al.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schijnt één mio per jaar te verdienen.
Ik hoor Ruud van Os net bij Rijnmond zeggen dat Bilal met bonussen kan oplopen tot 5 miljoen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schaken aan een Russisch ploegje slijten, en dan heb je die miljoen aan salaris al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |