Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt mequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De Beljongen belt tegenwoordig overdag. Godver..
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummerquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me
Flauw!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer. Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
we kunnen niet wachten!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Flauw!
Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen.
Weet ik poepsquote:
Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
de jongen die Belt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Ja = nee, nee = ja toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
"KAP MET SMS'EN EN BELLEN KLAPJOKER, BIJ DE VOLGENDE KEER DOE IK AANGIFTE VAN STALKEN. IK MOET JE NIET!"quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Blijkbaar. Dat ik hem daarna negeerde was ook niet duidelijk blijkbaar. Dan maar blokkeren inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.quote:
Uhm nee. Ik heb/maak zelden foto's van mezelf. Toevallig afgelopen donderdag omdat iemand ze maakte, maar die zijn alles behalve geschikt voor een datingsites gok ik zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Nou, daar ben je ook lekker klaar mee danquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ongeacht wie het doet, de waarheid komt toch wel uit. Dus wat de persoon in kwestie er mee denkt te bereiken is mij echt een raadsel..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
Zie hier. Als je maar genoeg foto's neemt zitten er vanzelf wel een paar tussen die je mooier laten lijken dan je bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
precies, dus al die wijven knippen alles onder de nek af van hun fotogenieke foto. En willen dan later liever op het bankje zitten ipv die krappe stoel op date1.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Zie hier. Als je maar genoeg foto's neemt zitten er vanzelf wel een paar tussen die je mooier laten lijken dan je bent.
En sommige mensen hebben nou eenmaal een fotogeniek gezicht.
maar blijkbaar doet ie het nu vanaf een vers nummer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.
OT: Wat een vervelend persoon zeg, bah.
los van de selfies die ik zelf maak zul je heeeel goed moeten zoeken naar een foto van mij hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Ik had hem even unblocked op WA en hem heeeeel erg duidelijk gemaakt dat hij moest stoppen. Eventueel dreigen met aangifte vanwege stalking!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer. Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
als er vrouwen zijn die daar echt moeilijk over gaan lopen doen, dan zou ik ook niet eensch met ze afsprekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
als er vrouwen zijn die zero fucks geven om zinsopbouw/spelling enzo dan is er hoop.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
en instinctief duik ik ook nog eens weg
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
Vreselijk ongezellig zeurvolk die dat doen.
Als ik vrouw was, zou ik ook niet verder hoeven af spreken, met zo'n lompe aap die je " vrouwtje" noemtquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef kawa4 het volgende:
nou zal me eigen hier ook maar eensch melden,
na een tijdje niet gedate te hebben, heb ik me eigen ook maar gestort in de wereld van online date, ( via paiq)
(was voor mij totaal een onbekende afdeling van daten)
en met tot afgelopen weekend suc6 ,
met een vrouwtje afgesproken zij rijdt motor en ik ook, dus wat word het dan juist een stukje motor rijden, nou dat beviel allemaal wel en zo ook gezoend en alles,
daarna nog 2x afgesproken zij een keer naar het zuiden ( onder den bosch) gekomen en ik afgelopen zaterdag een dagje amsterdam gedaan en in de ochtend weer naar het zuiden des land vertrokken.
daarna hebben we nog even gebeld en zijn we er eigenlijk achter gekomen dat dat ook meteen de laatste date was geweest,
de redenen waren eigenlijk totaal verschillende persoonlijkheden en toch ook de afstand, ( nou valt het wel mee is maar uurtje rijden, maar ik ga over 6 weken nog zuidelijker verhuizen)
allebei de dates was het allemaal zeer gezellig enzo, maarja liever zo kort afkappen dan na een paar maanden eigenlijk.
dus als het goed is zullenl jullie mij hier wel wat meer terug gaan vinden
Als ze jou "moppie" of "mop" noemde heb ik niets gezegd hoorquote:
QFTquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt he. Het wordt steeds gekker hier.
Van die mensen die elke scheet vast moeten leggen om de rest van de wereld te moeten bewijzen dat ze echtheuswel gezellig zijn en vrienden hebben zijn pas écht vermoeiend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vreselijk ongezellig zeurvolk die dat doen.
Maar had niets anders ook eigenlijk van je verwacht
Dat is het andere uiterste natuurlijk. Gewoon af en toe een gezellig moment vastleggen en eventueel naar vrienden appen als ze de stapavond hebben afgezegdquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van die mensen die elke scheet vast moeten leggen om de rest van de wereld te moeten bewijzen dat ze echtheuswel gezellig zijn en vrienden hebben zijn pas écht vermoeiend.
O ja. Een snor maken met het haar van je vriendinnen. Wat een eindbaas ben je ook, BoL.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef BeamofLight het volgende:
ik sta ook echt nooit op foto's. Ja behalve als ik op stap ga, omdat ik altijd de Moustache moet maken. Maar om die dan als foto1 te gebruiken...
liefst vreemden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja. Een snor maken met het haar van je vriendinnen. Wat een eindbaas ben je ook, BoL.
Niet toevallig je moeder met een nieuw nr?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Telefoon ging weer, weer een nieuw nummer (niet anoniem, de knurft.) dus opgenomen en de huid volgescholden. Gezegd dat bij het eerstvolgende telefoontje de politie voor z'n deur staat.
Leuk man, dat daten.
Oh Cue, práát me er niet van. Die "logeert" al twee weken bij me, dus effectief woon ik weer met een ouder, die verwacht dat ik een braaf vroom meisje ben. Echt, zodra ze weg is organiseer ik een dronken sausagefestquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet toevallig je moeder met een nieuw nr?
En je hebt je moeder niet gelijk met de voorraad het huis uit gegooid?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn drankvoorraad is weggegooid, na een stevige preek over hoe brave meisjes dat niet in huis horen te hebben, dus ik heb niets te bieden.
Knijp je handjes maar dicht jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik ben gezegend met ouders die snappen hoe ze een sleutel moeten gebruiken en dat ook respecteren
Dat is wel herkenbaar eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders durven echt niet langs te komen zonder dit echt vastgelegd te hebben met mij
Nou ja, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest dankzij haar Turkse schoonmaakgenen, dus ach. Ik gedraag me wel even. Piemels en drank komen volgend weekend wel weerquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En je hebt je moeder niet gelijk met de voorraad het huis uit gegooid?
Kun je beter moedergenen noemen, doen ze allemaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest dankzij haar Turkse schoonmaakgenen, dus ach. Ik gedraag me wel even. Piemels en drank komen volgend weekend wel weer.
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de restquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je beter moedergenen noemen, doen ze allemaal![]()
Enjoy! Heb je al wat leuks lopen? (stalker niet meegerekend)
Je moeder gaat toch wel mee he? Om te zien of je je als een braaf vroom meisje gedraagd?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de rest.
Ik heb morgenochtend wel wat leuks. Een vriend heeft me gekoppeld aan een vriend van hem, wat op zichzelf best emosmileywaardig is, maar goed. We kregen elkaars nummer en toen toch maar heen en weer gesmst, foto's uitgewisseld, blabla. Morgenochtend gaat hij een brunch klaarmaken voor me, omdat ik zielig ben en daarna een 14-uurs dienst moet draaien op werk. Ben wel benieuwd.
Nee ze doet m'n kuisheidsgordel op slot voordat ik de deur uit ga.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je moeder gaat toch wel mee he? Om te zien of je je als een braaf vroom meisje gedraagd?
Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de rest.
Ik heb morgenochtend wel wat leuks. Een vriend heeft me gekoppeld aan een vriend van hem, wat op zichzelf best emosmileywaardig is, maar goed. We kregen elkaars nummer en toen toch maar heen en weer gesmst, foto's uitgewisseld, blabla. Morgenochtend gaat hij een brunch klaarmaken voor me, omdat ik zielig ben en daarna een 14-uurs dienst moet draaien op werk. Ben wel benieuwd.
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef eefje801 het volgende:
Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.
Oh dan is er nog hoop voor velenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.
Oh dat klinkt goed! Altijd leuk een man die zijn hand niet omdraait voor een maaltijd. Vond hij je zielig of jij jezelf?
Amen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op mensen die voor mij koken of op een andere manier voor mij zorgen
sure maar jij komt al net zo min over de brug als faxiequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik eens voor jullie koken dames? [ afbeelding ]
Ik word blijkbaar volwassen en voel die behoefte niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.
best lullig voor je, maar dan zal ik als 1e reageren, ok vriend:quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef habitue het volgende:
Wat is dat toch met 50+'ers die steeds maar weer menen te moeten vragen wanneer ik me ga settlen met een vrouw.
Sociale drukquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef habitue het volgende:
Wat is dat toch met 50+'ers die steeds maar weer menen te moeten vragen wanneer ik me ga settlen met een vrouw.
Want je bent een kneus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar verzamelden de datekneuzen zich ook alweer? De relatie SC? Ik moet daar maar heen verhuizen denk ik
Goh wat attent van je BoLquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
best lullig voor je, maar dan zal ik als 1e reageren, ok vriend:
Yo Habs. Nu je het erover hebt. Hoe was Berlijn!!???
Je hebt de vaas met verse jus over zn tafel heen gesodemieterd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar verzamelden de datekneuzen zich ook alweer? De relatie SC? Ik moet daar maar heen verhuizen denk ik
Hoezo een emotionele rollercoaster?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Goh wat attent van je BoL
Berlijn was top! Lekker de toerist uitgehangen, museum hier, gebouw daar, voor enkele euro's dronken worden in een Bar met zelfgestookt bier. Maar ook wel een emotionele rollercoaster weekend. In ieder geval memorabel.
Wie war die Tekno?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Goh wat attent van je BoL
Berlijn was top! Lekker de toerist uitgehangen, museum hier, gebouw daar, voor enkele euro's dronken worden in een Bar met zelfgestookt bier. Maar ook wel een emotionele rollercoaster weekend. In ieder geval memorabel.
[..]
Je hebt de vaas met verse jus over zn tafel heen gesodemieterd?
Aan de ene kant hiep-hiep hoera, ze heeft een nieuwe baan (ook echt tijdens het weekend had ze het soll gesprek), aan de andere kant: die baan is op vliegafstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo een emotionele rollercoaster?
Euh ja zaterdag zouden we gaan clubben, maar dat eindigde met ietwat veel drank op de hotelkamer.quote:
Je bent welkom hoor. Soms organiseren we een orgiemeetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die heel gezellig was afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Soms organiseren we een orgiemeet
Hier nog maar eens dan. Hey yats, ga jij Strawberry daten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]
Die heel gezellig was afgelopen weekend.
Dus even kort samengevat:quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef kawa4 het volgende:
nou zal me eigen hier ook maar eensch melden,
na een tijdje niet gedate te hebben, heb ik me eigen ook maar gestort in de wereld van online date, ( via paiq)
(was voor mij totaal een onbekende afdeling van daten)
en met tot afgelopen weekend suc6 ,
met een vrouwtje afgesproken zij rijdt motor en ik ook, dus wat word het dan juist een stukje motor rijden, nou dat beviel allemaal wel en zo ook gezoend en alles,
daarna nog 2x afgesproken zij een keer naar het zuiden ( onder den bosch) gekomen en ik afgelopen zaterdag een dagje amsterdam gedaan en in de ochtend weer naar het zuiden des land vertrokken.
daarna hebben we nog even gebeld en zijn we er eigenlijk achter gekomen dat dat ook meteen de laatste date was geweest,
de redenen waren eigenlijk totaal verschillende persoonlijkheden en toch ook de afstand, ( nou valt het wel mee is maar uurtje rijden, maar ik ga over 6 weken nog zuidelijker verhuizen)
allebei de dates was het allemaal zeer gezellig enzo, maarja liever zo kort afkappen dan na een paar maanden eigenlijk.
dus als het goed is zullenl jullie mij hier wel wat meer terug gaan vinden
Die 17 slaat op je leeftijd hè. Toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dus even kort samengevat:
Gelijk gezoend bij de eerste date?
Daarna heb je haar 2x mogen krikken?
Al met al heb je haar wel snel weten in te palmen....
Don't know?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Die 17 slaat op je leeftijd hè. Toch?
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.quote:
Wellicht is het handig om dit gewoon voor de date, nadat je hem gezien hebt en denkt 'hey deze is wel leuk', dit even te melden. Dat er achter deze betweterige sarcastische bitch-muur van jou ook een lieverd zit. Dat of hij is toevallig een sadomasochist die daar hard opgaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.
Komt erop neer dat m'n betweterige sarcastische bitch-mode de overhand had. Ik ben echt best wel lief en zorgzaam en schattig, maar als ik nieuwe mensen ontmoet en enigszins niet op mijn gemak ben, gaat m'n defencemechanisme aan en word ik een gemeen kreng. Handig op first dates. Nou is het een goedgebekte kerel en diende me van repliek en we hebben veel gelachen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij denkt "Jezus, de wereld mist er niets aan als haar lippen dicht worden genaaid".
Overschakelen naar een andere mode?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.
Komt erop neer dat m'n betweterige sarcastische bitch-mode de overhand had. Ik ben echt best wel lief en zorgzaam en schattig, maar als ik nieuwe mensen ontmoet en enigszins niet op mijn gemak ben, gaat m'n defencemechanisme aan en word ik een gemeen kreng. Handig op first dates. Nou is het een goedgebekte kerel en diende me van repliek en we hebben veel gelachen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij denkt "Jezus, de wereld mist er niets aan als haar lippen dicht worden genaaid".
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sure maar jij komt al net zo min over de brug als faxiewe zouden al weken geleden scharen
![]()
Niet om het een of ander, en ik zit hier natuurlijk al veel te lang, maar jij komt altijd zo rond de zomermaanden meeposten hier, tenzij ik me sterk vergis. Lekker he, schoolvakantie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Overschakelen naar een andere mode?
Geen Mean Girl?
But Cute Girl?
Je vergist je....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, en ik zit hier natuurlijk al veel te lang, maar jij komt altijd zo rond de zomermaanden meeposten hier, tenzij ik me sterk vergis. Lekker he, schoolvakantie?
Is dit humor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft wel nog een survivalpakketje meegegeven voor naar werk.
Blijkbaar niet.quote:
Wil je ook de echte post erbij halen?quote:
Ohw ok....quote:
Ik begin me nu steeds meer af te vragen of die 17 niet voor je IQ staat.quote:
Misschien moet je het eens uitmeten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik begin me nu steeds meer af te vragen of die 17 niet voor je IQ staat.
Niet eens de moeite nemen om mijn "hele" postgeschiedenis te bekijken?quote:
Dus eigenlijk ging je alleen maar rechtstreeks van bitch-mode into drama-queen-mode?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Een grote kurk om in je mondt te stoppen bij noodgevallen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, maar het viel me vandaag zelf in negatieve zin op en het is wel iets waar ik, vind ik, verandering in aan moet brengen. Het hele "als ze gemeen teen je doet vindt ze je leuk" hoort een beetje op het schoolplein achter te blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ging je alleen maar rechtstreeks van bitch-mode into drama-queen-mode?![]()
Ik was er niet bij natuurlijk, maar til je er niet een beetje te zwaar aan? Juist dat dollen vind ik altijd leuk op een date en het laat ook nog eens goed zien wat een ander in zijn mars heeft en of hij een beetje ergens tegen kan. En als je het echt te gortig vindt worden, maar gewoon proberen het onderwerp te veranderen. Weet niet of de mannen dat hier met me eens zijn maar ik date liever iemand die niet op zijn mondje is gevallen dan iemand die alleen maar lief en braaf doet (en het lieve en kleffe gedeelte komt er later vanzelf bij als ie leuk genoeg isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me vandaag zelf in negatieve zin op en het is wel iets waar ik, vind ik, verandering in aan moet brengen. Het hele "als ze gemeen teen je doet vindt ze je leuk" hoort een beetje op het schoolplein achter te blijven.
voor dat festival?quote:
oh ik ga ook! Probeer me maar te spottenquote:
Ja ik heb dus echt geen idee, maar jij welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik ga ook! Probeer me maar te spotten
Gedeeltelijk....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik was er niet bij natuurlijk, maar til je er niet een beetje te zwaar aan? Juist dat dollen vind ik altijd leuk op een date en het laat ook nog eens goed zien wat een ander in zijn mars heeft en of hij een beetje ergens tegen kan. En als je het echt te gortig vindt worden, maar gewoon proberen het onderwerp te veranderen. Weet niet of de mannen dat hier met me eens zijn maar ik date liever iemand die niet op zijn mondje is gevallen dan iemand die alleen maar lief en braaf doet (en het lieve en kleffe gedeelte komt er later vanzelf bij als ie leuk genoeg is).
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik heb dus echt geen idee, maar jij wel
Dacht dat ze het over mij had...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:51 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ben je te jong voor om te snappen
jij ook hoe ik er uit zie maar dat heeft blijkbaar geen blijvende indruk gemaaktquote:
Ja je postuur alleenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij ook hoe ik er uit zie maar dat heeft blijkbaar geen blijvende indruk gemaakt
Ghehe...quote:
Maar dat dollen gebeurt meestal alleen als je elkaar opjut dus dan zit het met diezelfde humor wel goed. En als ie totaal andere humor heeft wil je diegene sowieso niet daten. En persoonlijk zit ik niet echt te wachten op diepgaande discussies op date 1.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk....
Je moet dan wederzijds wel een beetje hetzelfde humor hebben/delen.
Om nou van onderwerp te veranderen is ook weer zoiets? Juist maken die onderwerpen het interessant en het weer kan leiden tot een diepgaande discussie.
Ik hou er van wanneer een vrouw precies weet wat ze zegt en altijd maar een antwoord klaar heeft staan. Of dit nou op een pittige manier gebeurd of niet. Je weet dan tenminste wat je binnen haalt.....
Ach je maakt iig indrukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is wel het meest memorabele en herkenbare aan mij
Als c_c zo onzeker over zichzelf door een man wordt, kan dat maar 1 ding betekenen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar het viel me vandaag zelf in negatieve zin op en het is wel iets waar ik, vind ik, verandering in aan moet brengen. Het hele "als ze gemeen teen je doet vindt ze je leuk" hoort een beetje op het schoolplein achter te blijven.
Ook, maar ook dat je hem leuk vindtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat ze in essentie een cliché R&P-slet is.
True, ik tast meestal af wat voor humor diegene heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar dat dollen gebeurt meestal alleen als je elkaar opjut dus dan zit het met diezelfde humor wel goed. En als ie totaal andere humor heeft wil je diegene sowieso niet daten. En persoonlijk zit ik niet echt te wachten op diepgaande discussies op date 1.
Je zit op fok, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Over R&P slet gesproken. Ik verveel me vrijdag, wie komt met me daten?
Kom maar langsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Pff zo'n teringeindquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"wie komt" oftewel, ik fiets maximaal tot het centrum van Afoort
-Splash-?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"wie komt" oftewel, ik fiets maximaal tot het centrum van Afoort
Je krijgt te weinig DM?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef Cue_ het volgende:
stuur maar Ff info door waarschijnlijk ken ik haarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:46 schreef Godshand het volgende:
Volgende week na mijn korte vakantie in Duitsland een date met een OKCupid dame uit regio Eindhoven. Dan een drankje in Eindhoven, wordt gelukkig geen Stratumseind
En dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
stuur maar Ff info door waarschijnlijk ken ik haar
That makes two of us. Wanneer krijg je die melding eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb idd nog geen melding gehad met dat m'n DM vol zat
Nooit..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef yats het volgende:
That makes two of us. Wanneer krijg je die melding eigenlijk?
quote:
Met deze reactie doe je het praktisch alsnog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik word blijkbaar volwassen en voel die behoefte niet.
Eens. Met een beetje plagen is echt niets mis. En overal bevestiging in krijgen is ook echt niet ideaal voor mij. Het moet wel een beetje moeilijk blijven en een vrouw moet niet overal in meegaan wat ik probeer te krijgen op dit vlak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik was er niet bij natuurlijk, maar til je er niet een beetje te zwaar aan? Juist dat dollen vind ik altijd leuk op een date en het laat ook nog eens goed zien wat een ander in zijn mars heeft en of hij een beetje ergens tegen kan. En als je het echt te gortig vindt worden, maar gewoon proberen het onderwerp te veranderen. Weet niet of de mannen dat hier met me eens zijn maar ik date liever iemand die niet op zijn mondje is gevallen dan iemand die alleen maar lief en braaf doet (en het lieve en kleffe gedeelte komt er later vanzelf bij als ie leuk genoeg is).
Komt ie stalken.quote:
Je mocht mee op sollicitatie weekend?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Aan de ene kant hiep-hiep hoera, ze heeft een nieuwe baan (ook echt tijdens het weekend had ze het soll gesprek), aan de andere kant: die baan is op vliegafstand.
[..]
Euh ja zaterdag zouden we gaan clubben, maar dat eindigde met ietwat veel drank op de hotelkamer.
Hebben ze tegenwoordig een uitvinding voor: Skype.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je mocht mee op sollicitatie weekend?
Waar is die 'baan op vliegafstand' dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig een uitvinding voor: Skype.
Op ruim een uur vliegen. Kan erger, maar ideaal is het natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waar is die 'baan op vliegafstand' dan?
Ideaal bestaat niet, en een uur is wel te doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Op ruim een uur vliegen. Kan erger, maar ideaal is het natuurlijk ook niet.
Voor lange tijd? Lijkt me ook wel wat uitmaken, al is zelfs daar een mouw aan te passen als het op een tropisch eiland is, me dunkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Uur vliegen, niet met de auto. Het is haar nieuwe baan, geen stageopdracht... Dit ga je niet lang volhouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ideaal bestaat niet, en een uur is wel te doen
Die gaat gewoon een ander ballen in haar nieuwe landquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef habitue het volgende:
[..]
2 jaar. We zullen zien of het zal gaan werken. Ik heb eerder eens een langeafstandsrelatie gehad, Dus ik weet wat me dan te wachten staat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor lange tijd? Lijkt me ook wel wat uitmaken, al is zelfs daar een mouw aan te passen als het op een tropisch eiland is, me dunkt.
Heerlijk moet dat zijn om alles zo zwart-wit te zien. Zal je leeftijd wel zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die gaat gewoon een ander ballen in haar nieuwe land
Als ze jou echt belangrijk had gevonden, had ze haar baan wel heroverwogen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet toestaan dat iemand zoiets voor mij laat schieten eigenlijk...
Wauwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die gaat gewoon een ander ballen in haar nieuwe land
Als ze jou echt belangrijk had gevonden, had ze haar baan wel heroverwogen
Niet echt.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De reden om dus niet extra te overwegen of ze speciaal voor hem de baan niet neemt
Dat bedoelde ik ook al snap ik dat als het goed voelt en je net je eerste weekend samen weg bent geweest wel een beetje klote is. Was eerder dat jouw reactie nogal vaag was waarom ik zo reageerde. Heb mijn sarcasmeherkenningsmechanisme niet in werking gezet vandaag, veel te goeie dag voorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet echt.
Als ze het nu al eeuwen met habitue had gehad. OK.
Maar ze kent hem net
Het is lastig, dat beaam ik, maar onmogelijk, nee echt niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Uur vliegen, niet met de auto. Het is haar nieuwe baan, geen stageopdracht... Dit ga je niet lang volhouden.
Ja, ho even. Ik vond het ook een lulkoek opmerking van Godshand en ik ben ongeveer net zo stokoud.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef habitue het volgende:
Heerlijk moet dat zijn om alles zo zwart-wit te zien. Zal je leeftijd wel zijn vermoed ik.
het hele 'liefde overwint alles als je er maar voor werkt' vind ik ook wat naïefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is lastig, dat beaam ik, maar onmogelijk, nee echt niet.
Als de liefde gemaakt is voor elkaar, dan kom je er echt wel doorheen. Dit is wel een trend de laatste jaren, bij het minste of geringste haakt men meteen af (niet persoonlijk bedoeld).
Uiteraard snap ik wel dat habitue haar niet verbied om te gaan (wereld op zijn kop), maar als het hierdoor spaak loopt, dat zou jammer zijn, niet?
Naarmate je ouder wordt zie je alles wat minder zwart-wit is mijn ervaring. Dus je interpretatie is verkeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ho even. Ik vond het ook een lulkoek opmerking van Godshand en ik ben ongeveer net zo stokoud.
*breekt lans voor de bejaarden hier*
Oudquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef habitue het volgende:
Ik had namelijk geen idee hoe oud hij is.
Haha, naïefquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het hele 'liefde overwint alles als je er maar voor werkt' vind ik ook wat naïef
En in mijn omgeving zie ik echt niet mensen zomaar afhaken
Godshand en ik hebben het nog meegemaakt dat je je profieltekst uit kleitabletten moest beitelen, zo oud.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt zie je alles wat minder zwart-wit is mijn ervaring. Dus je interpretatie is verkeerd.
Ik had namelijk geen idee hoe oud hij is.
Zonder verplichtingen hoef je niets te vertellen. Sommige mensen vinden dat wel zo netjes, anderen hebben daar juist een hele grote afkeer van. Dat is echt persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Palomar het volgende:
Ik heb me laatst ook eens voor de grap aangemeld bij een datingsite, maar ik heb nu het luxe-probleem dat ik 2 serieuze dates hebMet 1 meisje heb ik al 2 echte dates gehad en dat lijkt wel goed te klikken. Echter voordat ik met haar een afspraak maakte had ik ook al contact met een ander meisje, waarmee ik meerdere keren lang gechat heb en goed klikte. Zij wil nu ook een 'echte' date doen.
Beide dames heb ik niet van elkaars bestaan ingelicht. Op een of andere manier vind ik dit een beetje achterbaks van mijzelf. Wat zouden jullie doen:
1. Dame 2 afzeggen en erop gokken dat het goede gevoel dat ik nu over dame 1 heb blijft.
2. Beide dates aanhouden, maar niet over 'de ander' vertellen.
3. Beide dates aanhouden, maar ze wel vertellen dat ik nog een andere date heb.
Bij 2 zou ik het awkward vinden als ze er op een of andere manier achter komen (bijv. als ik met 1 uit eten ben en 2 is daar toevallig ook). Bij 3 ben ik bang dat ze beide misschien vertrouwen verliezen oid en beide afhaken.
Iemand ander zoiets wel eens gehad? (of is dit de gebruikelijke gang van zaken?)
Hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
Hij blijft mooi "voor de grap ingeschreven" .. uhu
En dan ook nog "echte" dates
Maar tja, doe wat je zelf goed dunkt. Of wat je zelf graag zou willen als je date een tweede date ernaast zou hebben.
Whehe, ''voor de grap'' inderdaad. Alsof je jezelf al indekt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Cue_ het volgende:
Hij blijft mooi "voor de grap ingeschreven" .. uhu
En dan ook nog "echte" dates
Maar tja, doe wat je zelf goed dunkt. Of wat je zelf graag zou willen als je date een tweede date ernaast zou hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Zonder verplichtingen hoef je niets te vertellen. Sommige mensen vinden dat wel zo netjes, anderen hebben daar juist een hele grote afkeer van. Dat is echt persoonlijke voorkeur.
Ik denk dat je lekker moet doorgaan met allebei en pas moet beslissen zodra er gevoel ontstaat bij één van twee. Dan kan je verder kijken: als je denkt dat je door het gevoel bij 1 van de 2 de ander minder aandacht geeft, vertel je dat. Als dat niet zo is, kan je doorgaan met allebei totdat het niet meer goed voor je voelt of totdat het echt serieus wordt.
Thanks, denk idd dat ik de date met dame 2 nog gewoon door laat gaan. Misschien dat dat in het 'echt' wel helemaal niet klikt en dan is het ook klaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha.
Ken er genoeg die ook dates ernaast houden (voordat het serieus aan het worden is), kortom je bent niets verplicht, doe hetgeen waar jij je prettig bij voelt. En ga het niet aan allebei vertellen, dan weet je zeker dat je met lege handen staat.. (niet iedereen hoeft alles te weten, 2de viool spelen wil niemand namelijk)
Dat ja. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat je in dit soort gevallen het beste kan kijken wat je zelf het liefst zou hebben als je zelf de 2e date zou zijn. Want jij moet namelijk je keuze kunnen 'verantwoorden'/uitleggen aan haar / aan jezelf.
Ja joh, je moet eerlijk zijn.. Psst gisteren heb ik toch lekker met een andere liggen ketsenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt aan de insteek van je date denk ik. Als het "echte" dates zijn met potentie, zou ik er niet twee naast elkaar laten lopen. Loop je een beetje aan te kloten en draait het om lichamelijk gefriemel: sja. Dan boeit het niet zo, mits je eerlijk bent.
Oh, ik ben het eigenlijk altijd wel. Grote zwakte feitelijk. En toch heeft me dat nog niet half de ellende opgeleverd die je zou mogen verwachten. Het is ook net een beetje hoe je het brengt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja joh, je moet eerlijk zijn.. Psst gisteren heb ik toch lekker met een andere liggen ketsen![]()
![]()
.
Iedereen wil dat de ander eerlijk is, maar het zelf zijn ho maar![]()
![]()
/sarcasme
Als ik voor mezelf spreek vind ik dat meestal een afknapper, een man die tijdens een date zijn eerdere veroveringen deelt of bespreekt of vertelt met wie hij nog meer date, helemaal als het tot in de details is. Dan gaat ie meteen in het vakje "niet serieus" in mijn hoofd. Misschien zwart-wit maar dat vond ik meestal niet erg aantrekkelijk, wanneer ik wel serieuze interesse had. Doen er best veel, ook wel regelmatig dat er juist niet over gesproken werd.Volgens mij is dat jouw "wowgevoel" of dat je in een soort flow zit met iemand en je dus niet bewust dingen vertelt maar het gewoon goed loopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, ik ben het eigenlijk altijd wel. Grote zwakte feitelijk. En toch heeft me dat nog niet half de ellende opgeleverd die je zou mogen verwachten. Het is ook net een beetje hoe je het brengt.
Daar ben je zeker niet de enige in en het is ook niet voor niks dat ik het eigenlijk een grote zwakte noem. Ik ben vaak (te) open en direct over dat soort dingen, ligt nu eenmaal in de aard van het beestje en dat zal ook wel nooit veranderen. En dan ben ik nog altijd naief genoeg om dezelfde openheid van de ander ook als iets vanzelfsprekends te beschouwen. Ga je nogal eens de mist mee in. Is ook geen stoerdoenerij verder, vaak komen die dingen gewoon ter sprake, al dan niet door eigen toedoen met de epic date fail verhalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek vind ik dat meestal een afknapper, een man die tijdens een date zijn eerdere veroveringen deelt of bespreekt of vertelt met wie hij nog meer date, helemaal als het tot in de details is. Dan gaat ie meteen in het vakje "niet serieus" in mijn hoofd. Misschien zwart-wit maar dat vond ik meestal niet erg aantrekkelijk, wanneer ik wel serieuze interesse had. Doen er best veel, ook wel regelmatig dat er juist niet over gesproken werd.Volgens mij is dat jouw "wowgevoel" of dat je in een soort flow zit met iemand en je dus niet bewust dingen vertelt maar het gewoon goed loopt.
Niet omdat het zo heel raar is hoor als iemand daar eerlijk over is maar omdat ik dan me afvraag wat het doel ervan is, ik ben toch al op een date met hem uit interesse? Toch snap ik het wel want rampdates bespreken doe ik dan wel weer graag tijdens dates, beetje hypocriet van mijHet is een beetje een dubbel
Hoe is het met je bikerdochterdate?
Dat is inderdaad waar ik op doelde. Je prikt er ook wel doorheen vaak wat de reden is dat iemand het vertelt tijdens een date. Of het openheid/directheid is of iets anders. Denk dat daar ook de crux in zit wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar ben je zeker niet de enige in en het is ook niet voor niks dat ik het eigenlijk een grote zwakte noem. Ik ben vaak (te) open en direct over dat soort dingen, ligt nu eenmaal in de aard van het beestje en dat zal ook wel nooit veranderen. En dan ben ik nog altijd naief genoeg om dezelfde openheid van de ander ook als iets vanzelfsprekends te beschouwen. Ga je nogal eens de mist mee in. Is ook geen stoerdoenerij verder, vaak komen die dingen gewoon ter sprake, al dan niet door eigen toedoen met de epic date fail verhalen.
Ik had er vorig jaar eentje waarbij de interesse wederzijds nogal groot was. Mee afgesproken, een op zich erg leuke avond gehad, tot ze naar mijn eerdere date ervaringen vroeg. En ik heb dan ook geen zin om het te gaan sugarcoaten, wat volgde was een nogal spectaculair date verleden, 36.312 x combo bonus.Daar knapte zij ook op af, zei ze later. Prima te begrijpen trouwens, ik ben er nogal in sneltreinvaart doorheen gegaan.
Aan de andere kant; Als je daar al over moet liegen omdat ze een Heilige Maagd verwachten is het al snel next. Totaal geen zin in. Als ik echt serieus ben met iemand merken ze dat snel genoeg.
En daarover gesproken; bikerdochterdate gaat goed! We vinden elkaar wel erg tof en het is exclusief enzo. Ondanks dat ze weet heeft van datzelfde date verleden
Er vanuit gaan dat hij als menig man een geheugenspan heeft van ongeveer een halve dag? Vandaag gewoon leuk tegenaan gaan lullen, vermelden dat de issues met je telefoon voorbij zijn en kijken hoe hij er op reageert?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef eefje801 het volgende:
Heb ik weer hoor
Ja, het gaat nog steeds over V. Don't say it, rode draad voor mij in dit topic.
Die nieuwe blitse telefoon van mij heeft kuren. Niet zomaar kuren want appjes komen blijkbaar niet goed aan. Laat het nou juist via de alternatieve applicatie die hij heeft zijn dat dat zo is..
Waren aan het berichten en kreeg op twee voor mij wel belangrijke berichtjes (wil het op de één of andere manier afsluiten) geen antwoord en ze werden niet gelezen/ontvangen. Dat is nu een week of twee geleden.
Dus gister na een paar wijntjes me nogal laten kennen met een nieuw berichtje. Niks ergs maar ook niet heel aardig geformuleerdWat dacht je? Die komt er wel door en heb net mijn telefoon geupdate.
Oh my...
Zo, ik voel me nu dus echt net een tienerfokker die een whatsapptopic opent maar iemand nog tips om me hier uit te lullen of dit op te lossen?
Klopt, ik heb juist een enorme hekel aan dat 'eromheen gedraai' omdat je aan het daten bent en oh wee als je iets over jezelf verteld waar deze persoon nu op afknapt maar als je wat serieuzer bent zou het niet erg zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een gigantische flapuit dus geheime dingen doen is niet eens echt een optie. Helemaal geen zin in ook. Niets mis met eerlijkheid en duidelijkheid.
Ha Ha okee lekker nuchter advies. Dan zou ik logisch gezien nu nog een paar uur moeten wachten ivm dat geheugenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat hij als menig man een geheugenspan heeft van ongeveer een halve dag? Vandaag gewoon leuk tegenaan gaan lullen, vermelden dat de issues met je telefoon voorbij zijn en kijken hoe hij er op reageert?![]()
Tenzij hij echt een zeikerd is (en dat wil je niet, 1 is al genoeg in een relatie) vind hij het vast wel prima
[..]
Klopt, ik heb juist een enorme hekel aan dat 'eromheen gedraai' omdat je aan het daten bent en oh wee als je iets over jezelf verteld waar deze persoon nu op afknapt maar als je wat serieuzer bent zou het niet erg zijn.![]()
Gewoon eerlijk zijn over jezelf. Ik dacht altijd maar van dat die ander zo een saai leven heeft geleid dat die op alles wat een beetje te spannend wordt afknapt moet die lekker zelf weten![]()
Que?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha Ha okee lekker nuchter advies. Dan zou ik logisch gezien nu nog een paar uur moeten wachten ivm dat geheugenHet zijn gewoon van die dingen die je stuurt waarvan je 's ochtends "Why????" denkt
![]()
Ga er straks wel even op broeden wat ik stuur. Aangezien internet op mijn werk kuren heeft wordt het interessant wat voor berichtjes elkaar nu weer gaan kruizen
Op zich wel eens over dat eerlijk zijn trouwens, al kan het soms in één date wel een beetje teveel van het goede zijn. Denk altijd maar zo: als hij dat zelf niet snapt of kan aanvoelen wordt dat later ook niks.
Nu ik dat zo bedenk heeft V. wel vaker eens een onzeker berichtje ontvangen van me. Ik accepteer zijn horkerigheid en hij mijn gevoeligheid. Toch gaat het stoppen. Ik had een Bol moment laatst, wil alles of niets vanaf nu, geen gekloot meer met datingsites of vaagheid. Dat gaat zeker niet met V. zijn want die doet het in zijn broek denk ik als ik dat aangeef
Hoe is het met jou en je date, volgens mij best een succes of niet? Toch wederom een datingsite succesje, al heb je hier niet heel vaak meegeschreven.
Ja denk dat het wel zoiets wordt, of iets luchtiger dan dat. Onder andere omstandigheden zou ik dat ook wel gedaan hebben denk ik maar ondanks dat het op andere gebieden bovengemiddeld goed klikt botst het feit dat we beiden wat indirect zijn over gevoelszaken ontzettend. Dat maakt het lastig, je zou zeggen dat je dat dan juist van elkaar begrijpt maar zo simpel werkt het nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou gewoon sturen wat er gebeurd is? Dat je je rot voelde omdat je niks kreeg en dat het later toch kwam? Of zoiets
zit nu aan de whisky, wat is een bol-moment?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat snap je alleen als je teveel gedronken hebt.
De onzinnigheid en oppervlakkigheid der dingen inzien en je toch ook bewust zijn van de behoefte die je hebt om iemand te treffen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zit nu aan de whisky, wat is een bol-moment?
Je moet niet op je eerste date constant over je exen gaan praten, dan zou ik ook rennen en hard. Nog voor de rekening komt waarschijnlijk en maak ik het wel achteraf over. Maar als de ander er naar vraagt zou ik er niet om heen gaan draaien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha Ha okee lekker nuchter advies. Dan zou ik logisch gezien nu nog een paar uur moeten wachten ivm dat geheugenHet zijn gewoon van die dingen die je stuurt waarvan je 's ochtends "Why????" denkt
![]()
Ga er straks wel even op broeden wat ik stuur. Aangezien internet op mijn werk kuren heeft wordt het interessant wat voor berichtjes elkaar nu weer gaan kruizen
Op zich wel eens over dat eerlijk zijn trouwens, al kan het soms in één date wel een beetje teveel van het goede zijn. Denk altijd maar zo: als hij dat zelf niet snapt of kan aanvoelen wordt dat later ook niks.
Nu ik dat zo bedenk heeft V. wel vaker eens een onzeker berichtje ontvangen van me. Ik accepteer zijn horkerigheid en hij mijn gevoeligheid. Toch gaat het stoppen. Ik had een Bol moment laatst, wil alles of niets vanaf nu, geen gekloot meer met datingsites of vaagheid. Dat gaat zeker niet met V. zijn want die doet het in zijn broek denk ik als ik dat aangeef
Hoe is het met jou en je date, volgens mij best een succes of niet? Toch wederom een datingsite succesje, al heb je hier niet heel vaak meegeschreven.
Echt welquote:
Dat is ook mijn punt hoor. Maar als het al zo lang "loopt" en je zo'n persoon bent die dingen graag netjes afsluit is dat ook wat ik moet doen, anders kan ik me niet voor iemand anders openstellen. Of wordt het in elk geval lastig want heb gewoon een zwak voor hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet niet op je eerste date constant over je exen gaan praten, dan zou ik ook rennen en hard. Nog voor de rekening komt waarschijnlijk en maak ik het wel achteraf over. Maar als de ander er naar vraagt zou ik er niet om heen gaan draaien.
Maar je wilt alles of niets en geen gekloot meer, terwijl je met iemand date die daar niet tegen kan. Date je dan niet met de verkeerde?
Met mijn date is het prima, we wonen al anderhalf jaar samen
Je zou het niet verwachten he als je die namen ziet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:27 schreef 0108daniel het volgende:
Date vooral niet op sexmarkt en sexjobs, dat zijn allebei dezelfde en de support is erg slecht.
Als je alleen voor seks zou gaan dan alsnog niet doen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb daar echt alleen maar positieve ervaringen!
En ook echt al best veel!
Zei je al eens ja. Ik moet bij jou een beetje aan deze meneer denken:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:27 schreef 0108daniel het volgende:
Date vooral niet op sexmarkt en sexjobs, dat zijn allebei dezelfde en de support is erg slecht.
Hmm ik snap de punchline niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zei je al eens ja. Ik moet bij jou een beetje aan deze meneer denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_door_sekslijn.html
Daarom pas je ook in de doelgroep helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:54 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hmm ik snap de punchline niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom pas je ook in de doelgroep helaas.
Klopt, ik zie je staan op seksmarkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb daar echt alleen maar positieve ervaringen!
En ook echt al best veel!
Ik heb een dejavu gevoel met deze post....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:27 schreef 0108daniel het volgende:
Hij probeert vast de mensen juist wél op die sites te krijgen. Dacht al dat hij dit eerder gezegd hadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zei je al eens ja. Ik moet bij jou een beetje aan deze meneer denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_door_sekslijn.html
Zwaar leven zul je hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja mijn clit is legendarisch, inderdaad.
Die andere ken ik niet, maar wat me vooral zo aanspreekt aan seksmarkt is de hoeveelheid knappe vrouwen die erop zit. Bij sommige zou je echt denken dat ze model zijn, kom daar op paiq maar eens mee aan! En ze zijn een stuk minder passief. Kreeg binnen een week al 435 berichtenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, ik zie je staan op seksmarkt.
Je gegevens moet je denk wel even verwijderen.
Enneeee 'groot geschapen'?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja mijn clit is legendarisch, inderdaad.
Tegenwoordig? Reken maar een goed half uur. Inclusief drankjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek nog een man die een lamp kan ophangen en een stukje plafond kan stucen. Wat zou dat me gaan kosten? Kwartiertje liggen?
Ik heb dat altijd bij vrouwen belangeloos gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek nog een man die een lamp kan ophangen en een stukje plafond kan stucen.
Ik kan best de lamp doen. Kost je 10 minuten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zoek nog een man die een lamp kan ophangen en een stukje plafond kan stucen. Wat zou dat me gaan kosten? Kwartiertje liggen?
Stucwerk toch wel minimaal 3 kwartier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
nee bij jou telt dat niet, verrekte ruk-eend, jij komt 3x in die 10 minutenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan best de lamp doen. Kost je 10 minuten.
Ik hou ook van jou BoL.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee bij jou telt dat niet, verrekte ruk-eend, jij komt 3x in die 10 minuten
Hou jij je er buitenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
En als je goedkoop wilt rijden, biedt Peter soelaas:quote:Geile student houdt van beffen
Naam: TongueTwister
Plaats: Den Haag
Provincie: Zuid-Holland (NL)
Hallo,
Ik ben een sportieve student en doe graag klusjes voor sex...Wil jij deze vakantie nog even heerlijk genieten en lekker verwend worden? Stuur me dan een emailtje.
foto's op aanvraag.
Wel weer jammer dat er geen gratis cd bijzit.quote:Pijpen voor een tankbeurd
Naam: Peter
Plaats: Antwerpen
Provincie: Antwerpen (B)
waar je maar wil, geen probleem, volle bak en nog iets meer als je wil, dit tegen pijpbeurt zonder cd
kan als cardate als je wil, dames en meisjes (+18) welkom
hier zie ik dan wel weer handel inquote:Pijpen voor een tankbeurd
Naam: Peter
Plaats: Antwerpen
Provincie: Antwerpen (B)
waar je maar wil, geen probleem, volle bak en nog iets meer als je wil, dit tegen pijpbeurt zonder cd
kan als cardate als je wil, dames en meisjes (+18) welkom,
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef theKiD het volgende:
samenvatting: Kid is hopeloos verliefd en elk signaaltje wat ze afgeeft wil hem doen laten trouwen met haar, maar zij moet nog ff kijken of ze exclusief met Kiddie wil zijn
Goede fok!-vertaling wel.. Maar toch,... wel een Fok!-vertaling..quote:
dit zijn jouw woorden hè, niet de mijne:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Goede fok!-vertaling wel.. Maar toch,... wel een Fok!-vertaling..![]()
Nee kan het nog(?) niet eens verliefdheid noemen, maar meer dat ze wel mijn aandacht heeft getrokken en wel voor een goede.
Dat ontken ik ook niet.. Maar zo ver loop ik niet op de zaken vooruit, ook niet naar haar toe, en buiten dat, hoe jij mij verwoordde is 'voorzicht-Fok!-overdreven'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit zijn jouw woorden hè, niet de mijne:
Maar ik weet het voor mezelf al zeker, Voor mij is ze dit! En dat maakt me best angstig eigenlijk.. Is al lang geleden dat ik zo snel zoiets voelde voor iemand..
Dat dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook super eerlijk. Ook als ik heb 'lopen ketsen'
OKCupidquote:what a nice girl am i seeing. how are you. i well be glade to have a chart with you. love is always meant for those who love. i well be happy to have a love chart with you. because you are nice and beautiful lady. i well alway be happy to love you but it also depend on you weather you like me or not
i well be glade to hear from you soon
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OKCupid.
Anyway. M'n inner-bitch met verbale diarree heeft de boel blijkbaar nog niet helemaal verpest. Morgen een vervolgbijeenkomstje met de brunchdate, door hem voorgesteld.
Dat zei ik tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OKCupid.
Anyway. M'n inner-bitch met verbale diarree heeft de boel blijkbaar nog niet helemaal verpest. Morgen een vervolgbijeenkomstje met de brunchdate, door hem voorgesteld.
Laten we het op 'dead to me' houdenquote:
Waar ging het fout?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Laten we het op 'dead to me' houden
Haha nee dat klinkt wel heel gemeen
Voor Rhu zou ik zo mijn account door de shredder halen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed moment om je ik-date-geen-fok(st)ers-regel te verbreken wel.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor Rhu zou ik zo mijn account door de shredder halen.
Jou tot een date verleiden, duhquote:
Oke, niet zo belabberd als sommige die ik hier heb gelezen maar ik ben er toch best trots opquote:You are really beautiful and attractive. I think the man should be very lucky which can meet you! How can i invite you for a coffee?
Ik dacht, ik hop ff binnen.quote:
Betekend dit dat je actief on the market ben?quote:
Semi-actief.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Betekend dit dat je actief on the market ben?
tja je weet wie je volgens mij moet datenquote:
Dat gaat het ook niet meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
whow, zelden meegemaakt dat dit topic nog over daten ging
wacht ik weet nog wel iets ontopicquote:
Je moet het woordje 'daten' of 'dating' nog in jouw post plaatsen want anders gaat het niet meer over datenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gisterenavond weer een heerlijke ontmoeting via sexmarkt btw. No strings attached, maar de hele avond puur genieten geweest. Echt, ik kan die site niet genoeg aanraden aan iedereen!
Was geen date hoor, was puur voor de rauwe seks. Heerlijk. Maar je hebt wel gelijk, dat hoort hier eigenlijk nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:12 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je moet het woordje 'daten' of 'dating' nog in jouw post plaatsen want anders gaat het niet meer over daten
Dat is er een voor de categorie 'dat is klote'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Dronken in een taxi stappen en dan de chauffeur horen zeggen "Hey ben jij niet [naam]? Ik had je een berichtje op OKCupid gestuurd maar je hebt nooit geantwoord."
Echt. God haat me.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Dronken in een taxi stappen en dan de chauffeur horen zeggen "Hey ben jij niet [naam]? Ik had je een berichtje op OKCupid gestuurd maar je hebt nooit geantwoord."
Echt. God haat me.
Ik dacht dat ik wel veilig was met de selfies-genomen-uit-een-handige-hoekquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft er al Happn? Leuk idee. In theorie. In de praktijk blijk ik alleen langs creeperz te lopen :/
CCMgghhighhig, je moet ook geen foto's online zetten waar je daadwerkelijk op LIJKT babe
Titihihithi, moppie tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel veilig was met de selfies-genomen-uit-een-handige-hoek.
Enneh, wat ik zei weet ik niet meer precies, maar het kwam neer op een hoop gestamel en dat je nou eenmaal heel veel berichtjes krijgt en ja hier rechts alsjeblieft en nee hou het wisselgeld maar.
Langste. Taxirit. Ooit.
whahaha briljant! Was ie cute?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Echt. God haat me.
Wel een goede manier om veel fooi over te houden aan het einde van je dag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enneh, wat ik zei weet ik niet meer precies, maar het kwam neer op een hoop gestamel en dat je nou eenmaal heel veel berichtjes krijgt en ja hier rechts alsjeblieft en nee hou het wisselgeld maar.
Langste. Taxirit. Ooit.
No. Fucking. Way.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Langste. Taxirit. Ooit.
Niet geklikt, dit kan niet echt zijn.quote:
Gewoon proberen. Je krijgt er verder niks van. Graag hier updates posten, met name rampdates zijn erg geliefd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Niet geklikt, dit kan niet echt zijn.
Ik dacht dat relatieplanet, pepper enzo wel serieus was, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat echt zo is.
Op welke zit jij?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Je krijgt er verder niks van. Graag hier updates posten, met name rampdates zijn erg geliefd.
Relatieplanet en Lexa. Wel betaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef Solo14 het volgende:
Hallo R&P-ers. Ik ben een beetje klaar met het hosselen IRL en zou graag een keer een datingsite willen proberen. Welke is goed voor wat serieuzere mensen?
Ik heb Paiq, Relatieplanet, ematching en OkCupid geprobeerd. die laatste bevalt me verreweg het beste, al heb ik bij allemaal nog geen dates geregeldquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef Solo14 het volgende:
Hallo R&P-ers. Ik ben een beetje klaar met het hosselen IRL en zou graag een keer een datingsite willen proberen. Welke is goed voor wat serieuzere mensen?
Aanbod is bij die twee veruit het grootst wat wel fijn is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Relatieplanet en Lexa. Wel betaald.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Relatieplanet en Lexa. Wel betaald.
Ik heb bij beide een profiel gemaakt nu. Wat moet ik nu doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:00 schreef -0- het volgende:
[..]
Aanbod is bij die twee veruit het grootst wat wel fijn is.
Groot nadeel van Lexa vind ik dat je niet kan zien of de ander full member is en je dus nooit weet of die ander je bericht wel kan lezen.
Bij Relatieplanet kan je berichten ook lezen als je geen full member bent en kun je zien of iemand full member is. Anders kun je altijd dus een berichtje sturen met je mail adres erin.
Maar goed als je niet wilt betalen kun je van beiden alsnog lid worden, heb je regelmatig wel acties dat je 3 dagen full member bent. (Betaal zelf ook niet en als er zoiets voorbij komt stuur ik soms wat berichtjes)
Wat denk je zelfquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij beide een profiel gemaakt nu. Wat moet ik nu doen?
Gewoon zoeken naar dames en ze bombarderen met berichten?
Hmm. Ik heb echt geen flauw idee. Zijn er vrouwen die initiatief tonen op datingssites of ben ik degene die steeds vrouwen moet gaan benaderen?quote:
Probeer wat uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb echt geen flauw idee. Zijn er vrouwen die initiatief tonen op datingssites of ben ik degene die steeds vrouwen moet gaan benaderen?
Ja, het is altijd fijn om gewild te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer wat uit.
Wat is je doel? Vrouwen ontmoeten toch? Hoe kan je dat het beste doen? Door af te wachten of zel finitiatief te nemen?
Je snorkelbril opzetten zodat je niet verdrinkt in pussy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij beide een profiel gemaakt nu. Wat moet ik nu doen?
Gewoon zoeken naar dames en ze bombarderen met berichten?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snorkelbril opzetten zodat je niet verdrinkt in pussy.
Wat denk je zelf?.
Baby-update over de date die ik verbaal verkracht had: Vrijdagmiddag heb ik 'm kort gezien. Was op zich wel gezellig, en hij wilde er eigenlijk een hele avond van maken en weer voor me koken, maar ik had al andere plannen, en heel eerlijk gezegd had ik daar ook helemaal geen zin in. Het is een knappe, intelligente en goedgebekte jongen, maar ik hoef niet in z'n broekje.
En miss word/ben je dat ook. Maar kan geen kwaad om gewoon zelf wat te ondernemen toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja, het is altijd fijn om gewild te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |