abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:12:08 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143295198

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_143295282
De Beljongen belt tegenwoordig overdag. Godver.

:').
pi_143295284
Bedankt Cue. Je m'excuse!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:18:55 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143295417
quote:
9s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:

Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:19:00 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143295419
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Graag gedaan :*
pi_143295604
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me :)
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer :'). Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:28:46 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143295682
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer :'). Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
Flauw!

Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen. -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:31:27 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143295755
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Flauw!

Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen. -O-
we kunnen niet wachten!
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:33:52 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143295834
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

we kunnen niet wachten!
Weet ik poeps :* Nog even volhouden. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_143295847
quote:

Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.

OT: Wat een vervelend persoon zeg, bah.
pi_143296342
quote:

Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:55:02 #12
242666 BeamofLight
pi_143296435
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

de jongen die Belt.
pi_143296456
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 11:58:30 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:00:50 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143296579
Ah ja. Voorzichtig zijn met je nummer uitgeven. :P
Gelukkig kan je bellers en whatsapp blacklisten in je telefoon. Anoniemen nummers sowieso negeren.
pi_143296685
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:05:58 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143296727
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja = nee, nee = ja toch?
pi_143297088
quote:

[..]

"KAP MET SMS'EN EN BELLEN KLAPJOKER, BIJ DE VOLGENDE KEER DOE IK AANGIFTE VAN STALKEN. IK MOET JE NIET!"

Send.

Of gewoon blokkeren. Kan ook.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143297498
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Blijkbaar. Dat ik hem daarna negeerde was ook niet duidelijk blijkbaar. Dan maar blokkeren inderdaad.
pi_143297564
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143297603
Selfies met handig gekozen camerastandpunten for teh win.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 12:57:28 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 12:36:09 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143297618
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:

Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Uhm nee. Ik heb/maak zelden foto's van mezelf. Toevallig afgelopen donderdag omdat iemand ze maakte, maar die zijn alles behalve geschikt voor een datingsites gok ik zo :+
(wat me doet denken dat ik ze nog even moet vragen, tnx! :D )
pi_143297797
quote:

[..]

Nou, daar ben je ook lekker klaar mee dan :')
Zo gauw mogelijk blokkeren is de oplossing denk ik zo, en anders ff bij de politie vragen of ze meneer even een telefoontje willen geven met het verzoek om je niet meer lastig te vallen als ie aan de gang blijft (laatst al vaker gehoord dat ze dat gewoon doen als je erom vraagt)

Maar zelf sta ik niet zo vaak op de foto, want ik trek altijd zo'n raar gezicht op foto's, of ik heb me ogen dicht :') :')
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_143298267
Ga uit me ogen.
pi_143298484
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
pi_143298742
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
Ongeacht wie het doet, de waarheid komt toch wel uit. Dus wat de persoon in kwestie er mee denkt te bereiken is mij echt een raadsel..
pi_143299395
quote:
11s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
Zie hier. Als je maar genoeg foto's neemt zitten er vanzelf wel een paar tussen die je mooier laten lijken dan je bent.
En sommige mensen hebben nou eenmaal een fotogeniek gezicht.
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:33:51 #27
242666 BeamofLight
pi_143299479
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Zie hier. Als je maar genoeg foto's neemt zitten er vanzelf wel een paar tussen die je mooier laten lijken dan je bent.
En sommige mensen hebben nou eenmaal een fotogeniek gezicht.
precies, dus al die wijven knippen alles onder de nek af van hun fotogenieke foto. En willen dan later liever op het bankje zitten ipv die krappe stoel op date1.
pi_143299966
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.

OT: Wat een vervelend persoon zeg, bah.
maar blijkbaar doet ie het nu vanaf een vers nummer?
Vrij bizar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143300036
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

los van de selfies die ik zelf maak zul je heeeel goed moeten zoeken naar een foto van mij hoor

Ik heb gelukkig geen vrienden die hun camera overal mee naar toe nemen en instinctief duik ik ook nog eens weg
Dus iets recents is helemaal lastig te vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143300620
Ik vind het een beetje als solliciteren zonde cv...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_143300675
Werkt prima. Ik heb niet eens een foto online
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143300827
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik had hem even unblocked op WA en hem heeeeel erg duidelijk gemaakt dat hij moest stoppen. Eventueel dreigen met aangifte vanwege stalking!
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:16:01 #33
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143300983
nou zal me eigen hier ook maar eensch melden,

na een tijdje niet gedate te hebben, heb ik me eigen ook maar gestort in de wereld van online date, ( via paiq)
(was voor mij totaal een onbekende afdeling van daten :) )
en met tot afgelopen weekend suc6 ,

met een vrouwtje afgesproken zij rijdt motor en ik ook, dus wat word het dan juist een stukje motor rijden, nou dat beviel allemaal wel en zo ook gezoend en alles,
daarna nog 2x afgesproken zij een keer naar het zuiden ( onder den bosch) gekomen en ik afgelopen zaterdag een dagje amsterdam gedaan en in de ochtend weer naar het zuiden des land vertrokken.

daarna hebben we nog even gebeld en zijn we er eigenlijk achter gekomen dat dat ook meteen de laatste date was geweest,
de redenen waren eigenlijk totaal verschillende persoonlijkheden en toch ook de afstand, ( nou valt het wel mee is maar uurtje rijden, maar ik ga over 6 weken nog zuidelijker verhuizen)
allebei de dates was het allemaal zeer gezellig enzo, maarja liever zo kort afkappen dan na een paar maanden eigenlijk.

dus als het goed is zullenl jullie mij hier wel wat meer terug gaan vinden *O*
mee bekant vangde gin haas.
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:19:14 #34
242666 BeamofLight
pi_143301120
als er vrouwen zijn die zero fucks geven om zinsopbouw/spelling enzo dan is er hoop. Srs.
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:22:07 #35
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143301239
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
als er vrouwen zijn die zero fucks geven om zinsopbouw/spelling enzo dan is er hoop.
als er vrouwen zijn die daar echt moeilijk over gaan lopen doen, dan zou ik ook niet eensch met ze afspreken :N
pi_143301339
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
en instinctief duik ik ook nog eens weg

:')

Vreselijk ongezellig zeurvolk die dat doen.
Maar had niets anders ook eigenlijk van je verwacht :P
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:25:34 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143301372
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
O+ cool!
pi_143301443
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef kawa4 het volgende:

na een tijdje niet gedate te hebben, heb ik me eigen ook maar gestort in de wereld van online date, ( via paiq)

met een vrouwtje afgesproken zij rijdt motor en ik ook, dus wat word het dan juist een stukje motor rijden, nou dat beviel allemaal wel en zo ook gezoend en alles,
daarna nog 2x afgesproken zij een keer naar het zuiden ( onder den bosch) gekomen en ik afgelopen zaterdag een dagje amsterdam gedaan en in de ochtend weer naar het zuiden des land vertrokken.

daarna hebben we nog even gebeld en zijn we er eigenlijk achter gekomen dat dat ook meteen de laatste date was geweest,
de redenen waren eigenlijk totaal verschillende persoonlijkheden en toch ook de afstand, ( nou valt het wel mee is maar uurtje rijden, maar ik ga over 6 weken nog zuidelijker verhuizen)
allebei de dates was het allemaal zeer gezellig enzo, maarja liever zo kort afkappen dan na een paar maanden eigenlijk.

Als ik vrouw was, zou ik ook niet verder hoeven af spreken, met zo'n lompe aap die je " vrouwtje" noemt :')
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:28:33 #39
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143301480
vrouwke, beter dan :)
pi_143301489
Echt he. Het wordt steeds gekker hier.
pi_143301506
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:28 schreef kawa4 het volgende:
vrouwke, beter dan :)
Als ze jou "moppie" of "mop" noemde heb ik niets gezegd hoor :P
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:35:12 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_143301748
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt he. Het wordt steeds gekker hier.
QFT
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_143301850
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Maar had niets anders ook eigenlijk van je verwacht :P
Van die mensen die elke scheet vast moeten leggen om de rest van de wereld te moeten bewijzen dat ze echtheuswel gezellig zijn en vrienden hebben zijn pas écht vermoeiend.
pi_143301913
quote:
13s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Van die mensen die elke scheet vast moeten leggen om de rest van de wereld te moeten bewijzen dat ze echtheuswel gezellig zijn en vrienden hebben zijn pas écht vermoeiend.
Dat is het andere uiterste natuurlijk. Gewoon af en toe een gezellig moment vastleggen en eventueel naar vrienden appen als ze de stapavond hebben afgezegd :P
pi_143302016
Ik sta ook altijd gewoon debiel op fotos dus het hoeft van mij niet zo
Maar gelukkig is het niet iets dat bepaald speelt in mijn leven of zo :')

Op vakantie gaat er niet eens een camera mee, ook niet door familie of vrienden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:47:33 #46
242666 BeamofLight
pi_143302209
ik sta ook echt nooit op foto's. Ja behalve als ik op stap ga, omdat ik altijd de Moustache moet maken. Maar om die dan als foto1 te gebruiken...
pi_143302284
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef BeamofLight het volgende:
ik sta ook echt nooit op foto's. Ja behalve als ik op stap ga, omdat ik altijd de Moustache moet maken. Maar om die dan als foto1 te gebruiken...
O ja. Een snor maken met het haar van je vriendinnen. Wat een eindbaas ben je ook, BoL.
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:52:39 #48
242666 BeamofLight
pi_143302377
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

O ja. Een snor maken met het haar van je vriendinnen. Wat een eindbaas ben je ook, BoL.
liefst vreemden.

Ik had hem van de week nog met zo'n ouwe harley-knar. Zo'n vent van 68, grijs stro-haar, leren gilletje; mooi man. Ja die foto's heb ik genoeg.
pi_143305860
Telefoon ging weer, weer een nieuw nummer (niet anoniem, de knurft :').) dus opgenomen en de huid volgescholden. Gezegd dat bij het eerstvolgende telefoontje de politie voor z'n deur staat.

Leuk man, dat daten.
  maandag 11 augustus 2014 @ 16:44:02 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143306230
quote:
17s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Telefoon ging weer, weer een nieuw nummer (niet anoniem, de knurft :').) dus opgenomen en de huid volgescholden. Gezegd dat bij het eerstvolgende telefoontje de politie voor z'n deur staat.

Leuk man, dat daten.
Niet toevallig je moeder met een nieuw nr? :+
pi_143306319
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet toevallig je moeder met een nieuw nr? :+
Oh Cue, práát me er niet van. Die "logeert" al twee weken bij me, dus effectief woon ik weer met een ouder, die verwacht dat ik een braaf vroom meisje ben. Echt, zodra ze weg is organiseer ik een dronken sausagefest :').

#errenpee
pi_143306383
Het werd ook wel weer eens tijd voor een meet vanuit dit topic.
pi_143306472
Mijn drankvoorraad is weggegooid, na een stevige preek over hoe brave meisjes dat niet in huis horen te hebben, dus ik heb niets te bieden.
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:34:53 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143307815
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn drankvoorraad is weggegooid, na een stevige preek over hoe brave meisjes dat niet in huis horen te hebben, dus ik heb niets te bieden.
En je hebt je moeder niet gelijk met de voorraad het huis uit gegooid?
pi_143307854
Hollanderredenatiealert!
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:39:08 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143307938
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hollanderredenatiealert!
Valt mee hoor, die van mij krijgen never nooit mijn sleutel, om ongeveer dezelfde redenen.
pi_143307984
God, ik ben gezegend met ouders die snappen hoe ze een sleutel moeten gebruiken en dat ook respecteren *O*
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:42:14 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143308039
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik ben gezegend met ouders die snappen hoe ze een sleutel moeten gebruiken en dat ook respecteren *O*
Knijp je handjes maar dicht ja :) Ze bedoelen het goed en zéggen wel dat ze er goed mee om zullen gaan maar dat kunnen ze gewoon niet :') Allemaal goedbedoelde dingen maar ik heb het snel afgeleerd ;)
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:45:46 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143308168
Mijn ouders durven echt niet langs te komen zonder dit echt vastgelegd te hebben met mij :')
  maandag 11 augustus 2014 @ 17:47:27 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143308231
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders durven echt niet langs te komen zonder dit echt vastgelegd te hebben met mij :')
Dat is wel herkenbaar eigenlijk
pi_143308565
quote:
5s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En je hebt je moeder niet gelijk met de voorraad het huis uit gegooid?
Nou ja, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest dankzij haar Turkse schoonmaakgenen, dus ach. Ik gedraag me wel even. Piemels en drank komen volgend weekend wel weer :').
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:23:21 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143309260
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest dankzij haar Turkse schoonmaakgenen, dus ach. Ik gedraag me wel even. Piemels en drank komen volgend weekend wel weer :').
Kun je beter moedergenen noemen, doen ze allemaal ;)
Enjoy! Heb je al wat leuks lopen? (stalker niet meegerekend)
pi_143314587
Wat is dat toch met 50+'ers die steeds maar weer menen te moeten vragen wanneer ik me ga settlen met een vrouw.
pi_143314982
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kun je beter moedergenen noemen, doen ze allemaal ;)
Enjoy! Heb je al wat leuks lopen? (stalker niet meegerekend)
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de rest :').

Ik heb morgenochtend wel wat leuks. Een vriend heeft me gekoppeld aan een vriend van hem, wat op zichzelf best emosmileywaardig is, maar goed. We kregen elkaars nummer en toen toch maar heen en weer gesmst, foto's uitgewisseld, blabla. Morgenochtend gaat hij een brunch klaarmaken voor me, omdat ik zielig ben en daarna een 14-uurs dienst moet draaien op werk. Ben wel benieuwd :).
pi_143315949
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb morgenochtend wel wat leuks. Een vriend heeft me gekoppeld aan een vriend van hem, wat op zichzelf best emosmileywaardig is, maar goed. We kregen elkaars nummer en toen toch maar heen en weer gesmst, foto's uitgewisseld, blabla. Morgenochtend gaat hij een brunch klaarmaken voor me, omdat ik zielig ben en daarna een 14-uurs dienst moet draaien op werk. Ben wel benieuwd :).
Je moeder gaat toch wel mee he? Om te zien of je je als een braaf vroom meisje gedraagd?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143316498
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:56 schreef MissGump het volgende:

[..]

Je moeder gaat toch wel mee he? Om te zien of je je als een braaf vroom meisje gedraagd?
Nee ze doet m'n kuisheidsgordel op slot voordat ik de deur uit ga.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:13:12 #67
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143316788
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.

Oh dat klinkt goed! Altijd leuk een man die zijn hand niet omdraait voor een maaltijd. Vond hij je zielig of jij jezelf? ;)
pi_143317051
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef eefje801 het volgende:
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.
pi_143317344
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh dat klinkt goed! Altijd leuk een man die zijn hand niet omdraait voor een maaltijd. Vond hij je zielig of jij jezelf? ;)
Oh dan is er nog hoop voor velen :P :') (me included :@)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_143317502
Naarmate de tijd verstrijkt, gaat mijn foto van een 9 richting een 8 :') Over 2 weken is hij vast weer een 7 :D
Ow, op Paiq dan...
pi_143323138
Ik ben gek op mensen die voor mij koken of op een andere manier voor mij zorgen O+

Veel plezier morgen C_C
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_143323285
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op mensen die voor mij koken of op een andere manier voor mij zorgen O+

Amen.
A-men!

CAN I GET AN AMEN?

Amen!
pi_143323365
Zal ik eens voor jullie koken dames?
pi_143323996
quote:
6s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik eens voor jullie koken dames? [ afbeelding ]
sure maar jij komt al net zo min over de brug als faxie :( we zouden al weken geleden scharen ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:08:13 #75
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143327415
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.
Ik word blijkbaar volwassen en voel die behoefte niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143329427
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

8)7
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:55:59 #77
242666 BeamofLight
pi_143331337
quote:
8s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef habitue het volgende:
Wat is dat toch met 50+'ers die steeds maar weer menen te moeten vragen wanneer ik me ga settlen met een vrouw.
best lullig voor je, maar dan zal ik als 1e reageren, ok vriend:

Yo Habs. Nu je het erover hebt. Hoe was Berlijn!!???
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:57:56 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_143331366
quote:
8s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef habitue het volgende:
Sociale druk _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_143333270
Waar verzamelden de datekneuzen zich ook alweer? De relatie SC? Ik moet daar maar heen verhuizen denk ik ;(
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:32:11 #80
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143333523
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar verzamelden de datekneuzen zich ook alweer? De relatie SC? Ik moet daar maar heen verhuizen denk ik ;(
Want je bent een kneus? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143333730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

best lullig voor je, maar dan zal ik als 1e reageren, ok vriend:

Yo Habs. Nu je het erover hebt. Hoe was Berlijn!!???
Goh wat attent van je BoL O+
Berlijn was top! Lekker de toerist uitgehangen, museum hier, gebouw daar, voor enkele euro's dronken worden in een Bar met zelfgestookt bier. Maar ook wel een emotionele rollercoaster weekend. In ieder geval memorabel.

quote:
Je hebt de vaas met verse jus over zn tafel heen gesodemieterd?
pi_143333770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Berlijn was top! Lekker de toerist uitgehangen, museum hier, gebouw daar, voor enkele euro's dronken worden in een Bar met zelfgestookt bier. Maar ook wel een emotionele rollercoaster weekend. In ieder geval memorabel.

Hoezo een emotionele rollercoaster?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:41:29 #83
242666 BeamofLight
pi_143333778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Je hebt de vaas met verse jus over zn tafel heen gesodemieterd?
Wie war die Tekno?
pi_143334331
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoezo een emotionele rollercoaster?
Aan de ene kant hiep-hiep hoera, ze heeft een nieuwe baan (ook echt tijdens het weekend had ze het soll gesprek), aan de andere kant: die baan is op vliegafstand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wie war die Tekno?
Euh ja zaterdag zouden we gaan clubben, maar dat eindigde met ietwat veel drank op de hotelkamer. :P
pi_143334988
quote:
Je bent welkom hoor. Soms organiseren we een orgiemeet :9
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:46:37 #86
416931 yats
(non) Average Joe
pi_143335983
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent welkom hoor. Soms organiseren we een orgiemeet :9
Die heel gezellig was afgelopen weekend.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_143336093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef yats het volgende:

[..]

Die heel gezellig was afgelopen weekend.
Hier nog maar eens dan. Hey yats, ga jij Strawberry daten?
pi_143336991
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef kawa4 het volgende:

Dus even kort samengevat:

Gelijk gezoend bij de eerste date?
Daarna heb je haar 2x mogen krikken?

Al met al heb je haar wel snel weten in te palmen.... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:18:39 #89
242666 BeamofLight
pi_143337064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Dus even kort samengevat:

Gelijk gezoend bij de eerste date?
Daarna heb je haar 2x mogen krikken?

Al met al heb je haar wel snel weten in te palmen.... :P
Die 17 slaat op je leeftijd hè. Toch?
pi_143337138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Die 17 slaat op je leeftijd hè. Toch?
Don't know? 8)7
pi_143339929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want je bent een kneus? :P
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.

Komt erop neer dat m'n betweterige sarcastische bitch-mode de overhand had. Ik ben echt best wel lief en zorgzaam en schattig, maar als ik nieuwe mensen ontmoet en enigszins niet op mijn gemak ben, gaat m'n defencemechanisme aan en word ik een gemeen kreng :'). Handig op first dates. Nou is het een goedgebekte kerel en diende me van repliek en we hebben veel gelachen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij denkt "Jezus, de wereld mist er niets aan als haar lippen dicht worden genaaid".
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:39:58 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143340002
Heb jij een betweterige sarcastische bitch-mode?!

Maar al met al was het dus niet zo'n drama en hebben jullie veel gelachen. Dus niks aan de hand.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:45:05 #93
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143340224
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Komt erop neer dat m'n betweterige sarcastische bitch-mode de overhand had. Ik ben echt best wel lief en zorgzaam en schattig, maar als ik nieuwe mensen ontmoet en enigszins niet op mijn gemak ben, gaat m'n defencemechanisme aan en word ik een gemeen kreng :'). Handig op first dates. Nou is het een goedgebekte kerel en diende me van repliek en we hebben veel gelachen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij denkt "Jezus, de wereld mist er niets aan als haar lippen dicht worden genaaid".
Wellicht is het handig om dit gewoon voor de date, nadat je hem gezien hebt en denkt 'hey deze is wel leuk', dit even te melden. Dat er achter deze betweterige sarcastische bitch-muur van jou ook een lieverd zit. Dat of hij is toevallig een sadomasochist die daar hard opgaat :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143340285
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Overschakelen naar een andere mode?

Geen Mean Girl?

But Cute Girl?

:9
pi_143340290
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sure maar jij komt al net zo min over de brug als faxie :( we zouden al weken geleden scharen ;) :P
:@ :@

In september ben ik in de buurt :@
pi_143340401
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Overschakelen naar een andere mode?

Geen Mean Girl?

But Cute Girl?

:9
Niet om het een of ander, en ik zit hier natuurlijk al veel te lang, maar jij komt altijd zo rond de zomermaanden meeposten hier, tenzij ik me sterk vergis. Lekker he, schoolvakantie?
pi_143340581
Hij heeft wel nog een survivalpakketje meegegeven voor naar werk.
pi_143340648
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, en ik zit hier natuurlijk al veel te lang, maar jij komt altijd zo rond de zomermaanden meeposten hier, tenzij ik me sterk vergis. Lekker he, schoolvakantie?
Je vergist je....
pi_143340687
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft wel nog een survivalpakketje meegegeven voor naar werk.
Is dit humor?

8)7
pi_143340731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Je vergist je....
Blijkbaar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')