Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt mequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De Beljongen belt tegenwoordig overdag. Godver..
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummerquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem je ook op? Anders gewoon blocken lijkt me
Flauw!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer. Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
we kunnen niet wachten!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Flauw!
Na mijn vakantie weer dateverslagen vanuit mijn kant. Nu te druk met allemaal dingen.
Weet ik poepsquote:
Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
de jongen die Belt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal vast wat gemist hebben, maar wie is de Beljongen?
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Ja = nee, nee = ja toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
"KAP MET SMS'EN EN BELLEN KLAPJOKER, BIJ DE VOLGENDE KEER DOE IK AANGIFTE VAN STALKEN. IK MOET JE NIET!"quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gozer op OKC die ik m'n nummer had gegeven na een gesprekje via de site. Leek leuk, viel op de app hard tegen. Zelfde nacht nog afgekapt, maar ik kreeg de dag erna al liefkozende appjes en berichtjes op OKC met de vraag waarom ik niet reageerde en of ik boos was enz enz. Vervolgens is hij een beloffensief begonnen. Is nu een kleine week gaande.
Blijkbaar. Dat ik hem daarna negeerde was ook niet duidelijk blijkbaar. Dan maar blokkeren inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was dat afkappen hem niet helemaal duidelijk of iets? Wat een mongool.
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.quote:
Uhm nee. Ik heb/maak zelden foto's van mezelf. Toevallig afgelopen donderdag omdat iemand ze maakte, maar die zijn alles behalve geschikt voor een datingsites gok ik zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Nou, daar ben je ook lekker klaar mee danquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ongeacht wie het doet, de waarheid komt toch wel uit. Dus wat de persoon in kwestie er mee denkt te bereiken is mij echt een raadsel..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens doen mannen net zo hard aan handig genomen foto's die niet zozeer overeenkomen met de werkelijkheid. Ik dacht dat dat een redelijk vrouwelijk trekje was, naïeveling dat ik dr ben.
Zie hier. Als je maar genoeg foto's neemt zitten er vanzelf wel een paar tussen die je mooier laten lijken dan je bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
precies, dus al die wijven knippen alles onder de nek af van hun fotogenieke foto. En willen dan later liever op het bankje zitten ipv die krappe stoel op date1.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Zie hier. Als je maar genoeg foto's neemt zitten er vanzelf wel een paar tussen die je mooier laten lijken dan je bent.
En sommige mensen hebben nou eenmaal een fotogeniek gezicht.
maar blijkbaar doet ie het nu vanaf een vers nummer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren, dat kan tegenwoordig in / op bijna elke telefoon.
OT: Wat een vervelend persoon zeg, bah.
los van de selfies die ik zelf maak zul je heeeel goed moeten zoeken naar een foto van mij hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, moeite doen voor een foto? Een gemiddeld mens heeft toch honderden foto's? Bijna elk weekend wordt er wel 1 gemaakt terwijl je met een biertje in een hand ergens staat en anders wel als je even met familie in een pretpark bent of wat dan ook. Met een smartphone is er snel 1 gemaakt van aardige kwaliteit.
Ik had hem even unblocked op WA en hem heeeeel erg duidelijk gemaakt dat hij moest stoppen. Eventueel dreigen met aangifte vanwege stalking!quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ik neem uiteraard niet op. Maar hij belde vanaf een ander nummer. Nam ook niet op, maar kreeg van hetzelfde nummer een sms'je van 'm.
als er vrouwen zijn die daar echt moeilijk over gaan lopen doen, dan zou ik ook niet eensch met ze afsprekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
als er vrouwen zijn die zero fucks geven om zinsopbouw/spelling enzo dan is er hoop.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
en instinctief duik ik ook nog eens weg
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
Vreselijk ongezellig zeurvolk die dat doen.
Als ik vrouw was, zou ik ook niet verder hoeven af spreken, met zo'n lompe aap die je " vrouwtje" noemtquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef kawa4 het volgende:
nou zal me eigen hier ook maar eensch melden,
na een tijdje niet gedate te hebben, heb ik me eigen ook maar gestort in de wereld van online date, ( via paiq)
(was voor mij totaal een onbekende afdeling van daten)
en met tot afgelopen weekend suc6 ,
met een vrouwtje afgesproken zij rijdt motor en ik ook, dus wat word het dan juist een stukje motor rijden, nou dat beviel allemaal wel en zo ook gezoend en alles,
daarna nog 2x afgesproken zij een keer naar het zuiden ( onder den bosch) gekomen en ik afgelopen zaterdag een dagje amsterdam gedaan en in de ochtend weer naar het zuiden des land vertrokken.
daarna hebben we nog even gebeld en zijn we er eigenlijk achter gekomen dat dat ook meteen de laatste date was geweest,
de redenen waren eigenlijk totaal verschillende persoonlijkheden en toch ook de afstand, ( nou valt het wel mee is maar uurtje rijden, maar ik ga over 6 weken nog zuidelijker verhuizen)
allebei de dates was het allemaal zeer gezellig enzo, maarja liever zo kort afkappen dan na een paar maanden eigenlijk.
dus als het goed is zullenl jullie mij hier wel wat meer terug gaan vinden
Als ze jou "moppie" of "mop" noemde heb ik niets gezegd hoorquote:
QFTquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Echt he. Het wordt steeds gekker hier.
Van die mensen die elke scheet vast moeten leggen om de rest van de wereld te moeten bewijzen dat ze echtheuswel gezellig zijn en vrienden hebben zijn pas écht vermoeiend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vreselijk ongezellig zeurvolk die dat doen.
Maar had niets anders ook eigenlijk van je verwacht
Dat is het andere uiterste natuurlijk. Gewoon af en toe een gezellig moment vastleggen en eventueel naar vrienden appen als ze de stapavond hebben afgezegdquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van die mensen die elke scheet vast moeten leggen om de rest van de wereld te moeten bewijzen dat ze echtheuswel gezellig zijn en vrienden hebben zijn pas écht vermoeiend.
O ja. Een snor maken met het haar van je vriendinnen. Wat een eindbaas ben je ook, BoL.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef BeamofLight het volgende:
ik sta ook echt nooit op foto's. Ja behalve als ik op stap ga, omdat ik altijd de Moustache moet maken. Maar om die dan als foto1 te gebruiken...
liefst vreemden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja. Een snor maken met het haar van je vriendinnen. Wat een eindbaas ben je ook, BoL.
Niet toevallig je moeder met een nieuw nr?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Telefoon ging weer, weer een nieuw nummer (niet anoniem, de knurft.) dus opgenomen en de huid volgescholden. Gezegd dat bij het eerstvolgende telefoontje de politie voor z'n deur staat.
Leuk man, dat daten.
Oh Cue, práát me er niet van. Die "logeert" al twee weken bij me, dus effectief woon ik weer met een ouder, die verwacht dat ik een braaf vroom meisje ben. Echt, zodra ze weg is organiseer ik een dronken sausagefestquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet toevallig je moeder met een nieuw nr?
En je hebt je moeder niet gelijk met de voorraad het huis uit gegooid?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn drankvoorraad is weggegooid, na een stevige preek over hoe brave meisjes dat niet in huis horen te hebben, dus ik heb niets te bieden.
Knijp je handjes maar dicht jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik ben gezegend met ouders die snappen hoe ze een sleutel moeten gebruiken en dat ook respecteren
Dat is wel herkenbaar eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ouders durven echt niet langs te komen zonder dit echt vastgelegd te hebben met mij
Nou ja, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest dankzij haar Turkse schoonmaakgenen, dus ach. Ik gedraag me wel even. Piemels en drank komen volgend weekend wel weerquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En je hebt je moeder niet gelijk met de voorraad het huis uit gegooid?
Kun je beter moedergenen noemen, doen ze allemaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest dankzij haar Turkse schoonmaakgenen, dus ach. Ik gedraag me wel even. Piemels en drank komen volgend weekend wel weer.
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de restquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je beter moedergenen noemen, doen ze allemaal![]()
Enjoy! Heb je al wat leuks lopen? (stalker niet meegerekend)
Je moeder gaat toch wel mee he? Om te zien of je je als een braaf vroom meisje gedraagd?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de rest.
Ik heb morgenochtend wel wat leuks. Een vriend heeft me gekoppeld aan een vriend van hem, wat op zichzelf best emosmileywaardig is, maar goed. We kregen elkaars nummer en toen toch maar heen en weer gesmst, foto's uitgewisseld, blabla. Morgenochtend gaat hij een brunch klaarmaken voor me, omdat ik zielig ben en daarna een 14-uurs dienst moet draaien op werk. Ben wel benieuwd.
Nee ze doet m'n kuisheidsgordel op slot voordat ik de deur uit ga.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:56 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je moeder gaat toch wel mee he? Om te zien of je je als een braaf vroom meisje gedraagd?
Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stalker heeft een bijzonder leuke kop. Jammer van de rest.
Ik heb morgenochtend wel wat leuks. Een vriend heeft me gekoppeld aan een vriend van hem, wat op zichzelf best emosmileywaardig is, maar goed. We kregen elkaars nummer en toen toch maar heen en weer gesmst, foto's uitgewisseld, blabla. Morgenochtend gaat hij een brunch klaarmaken voor me, omdat ik zielig ben en daarna een 14-uurs dienst moet draaien op werk. Ben wel benieuwd.
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef eefje801 het volgende:
Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.
Oh dan is er nog hoop voor velenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is met die leuke koppen, er is bijna altijd een steekje los.
Oh dat klinkt goed! Altijd leuk een man die zijn hand niet omdraait voor een maaltijd. Vond hij je zielig of jij jezelf?
Amen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op mensen die voor mij koken of op een andere manier voor mij zorgen
sure maar jij komt al net zo min over de brug als faxiequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik eens voor jullie koken dames? [ afbeelding ]
Ik word blijkbaar volwassen en voel die behoefte niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inb4 yats en/of faxie die een smiley plaatst waaruit het tegendeel moet blijken.
best lullig voor je, maar dan zal ik als 1e reageren, ok vriend:quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef habitue het volgende:
Wat is dat toch met 50+'ers die steeds maar weer menen te moeten vragen wanneer ik me ga settlen met een vrouw.
Sociale drukquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef habitue het volgende:
Wat is dat toch met 50+'ers die steeds maar weer menen te moeten vragen wanneer ik me ga settlen met een vrouw.
Want je bent een kneus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar verzamelden de datekneuzen zich ook alweer? De relatie SC? Ik moet daar maar heen verhuizen denk ik
Goh wat attent van je BoLquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
best lullig voor je, maar dan zal ik als 1e reageren, ok vriend:
Yo Habs. Nu je het erover hebt. Hoe was Berlijn!!???
Je hebt de vaas met verse jus over zn tafel heen gesodemieterd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar verzamelden de datekneuzen zich ook alweer? De relatie SC? Ik moet daar maar heen verhuizen denk ik
Hoezo een emotionele rollercoaster?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Goh wat attent van je BoL
Berlijn was top! Lekker de toerist uitgehangen, museum hier, gebouw daar, voor enkele euro's dronken worden in een Bar met zelfgestookt bier. Maar ook wel een emotionele rollercoaster weekend. In ieder geval memorabel.
Wie war die Tekno?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Goh wat attent van je BoL
Berlijn was top! Lekker de toerist uitgehangen, museum hier, gebouw daar, voor enkele euro's dronken worden in een Bar met zelfgestookt bier. Maar ook wel een emotionele rollercoaster weekend. In ieder geval memorabel.
[..]
Je hebt de vaas met verse jus over zn tafel heen gesodemieterd?
Aan de ene kant hiep-hiep hoera, ze heeft een nieuwe baan (ook echt tijdens het weekend had ze het soll gesprek), aan de andere kant: die baan is op vliegafstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo een emotionele rollercoaster?
Euh ja zaterdag zouden we gaan clubben, maar dat eindigde met ietwat veel drank op de hotelkamer.quote:
Je bent welkom hoor. Soms organiseren we een orgiemeetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die heel gezellig was afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Soms organiseren we een orgiemeet
Hier nog maar eens dan. Hey yats, ga jij Strawberry daten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]
Die heel gezellig was afgelopen weekend.
Dus even kort samengevat:quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef kawa4 het volgende:
nou zal me eigen hier ook maar eensch melden,
na een tijdje niet gedate te hebben, heb ik me eigen ook maar gestort in de wereld van online date, ( via paiq)
(was voor mij totaal een onbekende afdeling van daten)
en met tot afgelopen weekend suc6 ,
met een vrouwtje afgesproken zij rijdt motor en ik ook, dus wat word het dan juist een stukje motor rijden, nou dat beviel allemaal wel en zo ook gezoend en alles,
daarna nog 2x afgesproken zij een keer naar het zuiden ( onder den bosch) gekomen en ik afgelopen zaterdag een dagje amsterdam gedaan en in de ochtend weer naar het zuiden des land vertrokken.
daarna hebben we nog even gebeld en zijn we er eigenlijk achter gekomen dat dat ook meteen de laatste date was geweest,
de redenen waren eigenlijk totaal verschillende persoonlijkheden en toch ook de afstand, ( nou valt het wel mee is maar uurtje rijden, maar ik ga over 6 weken nog zuidelijker verhuizen)
allebei de dates was het allemaal zeer gezellig enzo, maarja liever zo kort afkappen dan na een paar maanden eigenlijk.
dus als het goed is zullenl jullie mij hier wel wat meer terug gaan vinden
Die 17 slaat op je leeftijd hè. Toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dus even kort samengevat:
Gelijk gezoend bij de eerste date?
Daarna heb je haar 2x mogen krikken?
Al met al heb je haar wel snel weten in te palmen....
Don't know?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Die 17 slaat op je leeftijd hè. Toch?
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.quote:
Wellicht is het handig om dit gewoon voor de date, nadat je hem gezien hebt en denkt 'hey deze is wel leuk', dit even te melden. Dat er achter deze betweterige sarcastische bitch-muur van jou ook een lieverd zit. Dat of hij is toevallig een sadomasochist die daar hard opgaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.
Komt erop neer dat m'n betweterige sarcastische bitch-mode de overhand had. Ik ben echt best wel lief en zorgzaam en schattig, maar als ik nieuwe mensen ontmoet en enigszins niet op mijn gemak ben, gaat m'n defencemechanisme aan en word ik een gemeen kreng. Handig op first dates. Nou is het een goedgebekte kerel en diende me van repliek en we hebben veel gelachen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij denkt "Jezus, de wereld mist er niets aan als haar lippen dicht worden genaaid".
Overschakelen naar een andere mode?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Echt. The fuck is wrong with me.
Komt erop neer dat m'n betweterige sarcastische bitch-mode de overhand had. Ik ben echt best wel lief en zorgzaam en schattig, maar als ik nieuwe mensen ontmoet en enigszins niet op mijn gemak ben, gaat m'n defencemechanisme aan en word ik een gemeen kreng. Handig op first dates. Nou is het een goedgebekte kerel en diende me van repliek en we hebben veel gelachen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij denkt "Jezus, de wereld mist er niets aan als haar lippen dicht worden genaaid".
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sure maar jij komt al net zo min over de brug als faxiewe zouden al weken geleden scharen
![]()
Niet om het een of ander, en ik zit hier natuurlijk al veel te lang, maar jij komt altijd zo rond de zomermaanden meeposten hier, tenzij ik me sterk vergis. Lekker he, schoolvakantie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Overschakelen naar een andere mode?
Geen Mean Girl?
But Cute Girl?
Je vergist je....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, en ik zit hier natuurlijk al veel te lang, maar jij komt altijd zo rond de zomermaanden meeposten hier, tenzij ik me sterk vergis. Lekker he, schoolvakantie?
Is dit humor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft wel nog een survivalpakketje meegegeven voor naar werk.
Blijkbaar niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |